Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik vind Floortje maar een lelijke vrouw. Ik snap niet dat mensen haar aantrekkelijk vinden, en die zielige moeder van haar. Die slaat alles! Zo'n stomme kakker met zo'n doorleefde kop maar die zichzelf en d'r dochter helemaal het einde vindt.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto moet eigenlijk ook in de OP
Whehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Danzig het volgende:
[..]
Als ik een cd koop vraag ik ook altijd eerst naar de foto van de moeder van de drummer, en owee als het een lelijk wijf is, die moeder, nou dan laat ik de cd gewoon liggen![]()
Inderdaad. Al is die moeder wel heel ergquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Natalie het volgende:
't Gaat toch niet om d'r moeder
En trouwens, hoe zielig die moeder ook zou zijn in de ogen van anderen: ze is er wel iedere week om haar dochter de supporten. Wat daar zielig aan is, daar kan ik met m'n kop niet bij.
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Ben 't met je eens, Meiske.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Meiske78 het volgende:
Gisteravond vond ik Ellen echt de beste, maar over-all is Floortje gewoon de topper van deze idols
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Misschien valt het je op omdat je er extra op letquote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef steenz het volgende:
[..]
Mjah, maar voor mijn gevoel had ze daar in het begin dus veel minder last van. Of althans; toen stoorde het me nog niet. Nu is het me een aantal keer achter elkaar opgevallen, ondanks dat ze natuurlijk juist nu heel veel begeleiding en les hebben gehad de laatste periode...
Die kans is groot, maar ergens moet het een keer echt opgevallen hebben, anders was ik er niet op gaan lettenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Danzig het volgende:
[..]
Misschien valt het je op omdat je er extra op let![]()
Floortje heeft genoeg controle over haar stem om dat (met begeleiding) te nuanceren. Daarbij heeft ze al een aantal nummer perfect genuanceerd gezongen. Volgens mij beginnen nu de zenuwen echt te gieren door haar lichaam met de finale zo dichtbij, dat zal er denk ik ook wel mee te maken hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ik begrijp wel je bedoelt ja, als ze het teveel doet dan wordt het irritant inderdaad. Maar met de juiste begeleiding kan dat wel verholpen worden.
Het is ook ontzettend moeilijk om 't haar niet te vergevenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef chansadres het volgende:
Denk dat ze ook steeds zenuwachtiger wordt en daardoor wat kleine foutjes maakt maar ik vergeef het haar
En ik kijk er dus de hele dag naarquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Bij het zien van jouw icoon laat ik alle objectiviteit varen.
Ik niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
En ik kijk er dus de hele dag naar
Ze klonk geweldig! En ze was toen pas 15!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef LeBeau het volgende:
Net een fragment van Floortje bij Live & Cooking, van toen ze "Hero" deed bij the Soundmix Show. Was wel aardig.
Nee, je bent zeker niet de enige.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de laatste tijd een beetje begint te ergeren aan het gebruik van nodeloos vibrato van Floortje?
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
* LoggedIn denkt aan Floortje met een vibratorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef steenz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |