Ik vind haar voor de rest ook heel arrogant en schijnheilig, daar gaat het niet om. Haar reactie op de bekendmaking dat ze door ging gisteren, die was gewoon echt. 100%.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sowieso toch al de hele tijd, dus zo vreemd vind ik het niet als dit nep is.
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef Marble het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je dat na het zien van de blik van oprechte opluchting op haar gezicht nog denkt, moet je écht naar Hans Anders. Dit is niet gespeeld. En als het wel zo is, mag ze van mij een Oscar en nog Idols winnen ook.
Pff, dat slaat nergens op. Ellen moest toch ook janken toen ze hoorde dat zij door was en niet Sergequote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!
Ellen had inderdaad ook gewoon blij moeten zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, dat slaat nergens op. Ellen moest toch ook janken toen ze hoorde dat zij door was en niet Serge![]()
Natuurlijk is ze blij. Maar een seconde nadat ze hoort dat ze in de finale staat schieten er allerlei gedachtes door haar hoofd van blijdschap, opluchting, verbazing en nog veel meer, en dat uit zich dan in zo'n reactie. Lijkt me vrij logisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wéér die janksmoel. Je hebt net gehoord dat je in de finale staat, dan moet je blij zijn!
Dat is de ontlading.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3quote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef Woelli het volgende:
Als ik die filmpjes kijk.. vind ik Floortje echt weer de slechtse van de 3
Dan vooral bij Because of You.. Want ligt het nou aan mij of gaat ze weer een beetje in de mis bij de modulatie![]()
Die bril zal weinig helpen hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3
Iedereen heeft zo zijn meningquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nieuwe oren + een bril nodig. Floortje kan het beste zingen van alle 3
Ze kan idd wel zingen, maar ze heeft zo'n vervelend stemgeluid. Ik heb bij haar precies wat veel andere mensen bij Jim hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Die bril zal weinig helpen hoor.
Daarnaast heeft Woelli volkomen gelijk. Floortje kán goed zingen, maar is ook voor mij gewoon de minste van deze drie, ook gisteravond.
Zijn er meelopertjes dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Woelli het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn mening
Ik ben niet zoon meeloopertje![]()
Niet alles letterlijk opnemenquote:
Dan begreep ik je idd verkeerd jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet alles letterlijk opnemen![]()
Ik bedoel te zeggen dat ik nu niet voor floor ben en volgend jaar nog steeds niet![]()
Ja, jij zou ook raar opkijken als je trommelvliezen op het punt van scheuren staanquote:Op zondag 5 maart 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Als ik nog geen fan was, dan ben ik het nu. Ik was erg bang voor dit nummer want: Er zit een grote modulatie in. Vorige keer ging dat niet zo goed (kugh workshop). Maar deze keer ging het
En ik ging me een partij wild erna! (Wat telkens een rare blik van Tha_Erik opleverde
![]()
)
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze kan idd wel zingen, maar ze heeft zo'n vervelend stemgeluid. Ik heb bij haar precies wat veel andere mensen bij Jim hebben.
Als je nog geen fan was had ik je voor gek versletenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Als ik nog geen fan was, dan ben ik het nu.
Ik had er alle vertrouwen in dat het goed zou gaan. En dat ging hetquote:Ik was erg bang voor dit nummer want: Er zit een grote modulatie in. Vorige keer ging dat niet zo goed (kugh workshop). Maar deze keer ging het
Ik deed met je mee geloof ikquote:En ik ging me een partij wild erna! (Wat telkens een rare blik van Tha_Erik opleverde
![]()
)
Dat kan ik wel bevestigen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |