Dat doe ik al de hele tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben die ik allebei wel mag
Vandaar dat ik voor wat comic relief zorg, omdat er anders ook niet veel van te bakken valt
Mocht je dat niet aanstaan, dan mag je mijn posts gerust negeren
aai
http://exchange2.fots.nl/(...)_neer_songtekst.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.
Als jij nu nog niet snapt wat het probleem is ga je het nooit snappen. Jammer, maar helaas.
Dan zijn we het daar iig over eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met jou gehad
aai![]()
aaiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar iig over eens.
ik neem aan dat je deze post bedoeld:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.
Als jij nu nog niet snapt wat het probleem is ga je het nooit snappen. Jammer, maar helaas.
ik heb daar een antwoord op gegeven en dat was blijkbaar onvoldoende om op te antwoordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jullie je gezoen en gezwaai gewoon beperken tot de SC hoef ik hier niet te zeiken.
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik het aan jou uitleg, gedraag je eens niet als een mongool.![]()
Ga je mij nu verwijten dat ik selectief lees?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 @ 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 @ 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon compleet negeren is het beste Die types zoeken gewoon ruzie laat gewoon lekker gaan en negeer die hap
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leest
Dus als iedereen dat negeert dan is de "onweersbui" zo weer voorbij
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://exchange2.fots.nl/(...)_neer_songtekst.html
helemaal geen probleem hoor met wat voor clan dan ook, in andere topics gaat het primaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben <knip>
He fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
helemaal geen probleem hoor met wat voor clan dan ook, in andere topics gaat het prima
mijne bijna ook, nog een paar dagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He fijn
Maar mijn (H)BB postingverslaving is gelukkig ten einde
aai
Ik ben dol op comic relief, alleen dat 'aai' bezorgt me de koude rillingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben die ik allebei wel mag
Vandaar dat ik voor wat comic relief zorg, omdat er anders ook niet veel van te bakken valt
Mocht je dat niet aanstaan, dan mag je mijn posts gerust negeren
aai
Wat ga je over een paar dagen doen dan, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mijne bijna ook, nog een paar dagen
Chapeauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga je mij nu verwijten dat ik selectief lees?
Dat is bijna grappig.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Is ook de bedoeling, beetje stoken op een forum mag wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben dol op comic relief, alleen dat 'aai' bezorgt me de koude rillingen.
Ja laten we met ze allen de tijd omroepen, ze is er nou tochquote:
Dat was wel duidelijk. Bedankt voor de linkjes, ik ben te stoer om ze te gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
[BB5] Tanja deel 40
[BB5] Tanja deel 42
[BB5] Tanja deel 42
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben, maar daar kun/wil je niet op reagerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
[BB5] Tanja deel 40
[BB5] Tanja deel 42
[BB5] Tanja deel 42
Bepaal jij datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben
Is dat alles waar ik goed voor benquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we met ze allen de tijd omroepen, ze is er nou toch![]()
En bij jouw niet meer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
Chapeau![]()
Er zijn nog wat hersencelletjes over kennelijk bij jouw
nouja, het hele gezeik begon met een reeks quotes van Pinball van mij, dus ja ik bepaal dat!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat alles waar ik goed voor ben![]()
Retorische vraag![]()
Ooh nee ja, dan is dat iig duidelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nouja, het hele gezeik begon met een reeks quotes van Pinball van mij, dus ja ik bepaal dat!
Elke vezel in mijn lijf schreeuwt om een zwaaismiley, maar ik houd me inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik ga naar bed en sla elkaar lief de hersens in
Welterusten
aai
Roep de tijd nog een keer danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke vezel in mijn lijf schreeuwt om een zwaaismiley, maar ik houd me in![]()
Nee sorry, no can do.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roep de tijd nog een keer dan
Please![]()
De hele was lèkker! !!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, no can do.
Alleen de hele en met een béétje mazzel de halve uren![]()
Ik wacht nog wel 18 minuten op jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, no can do.
Alleen de hele en met een béétje mazzel de halve uren![]()
Daar wil ik best op reageren: Thank God.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben, maar daar kun/wil je niet op reageren
Zulk geduldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel 18 minuten op je![]()
Ja psies, er zijn ook hele leuke newbies.... zoals tannquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren: Thank God.![]()
Hopelijk begrijp je echt dat het mij geen ruk uitmaakt wat je userid is en of je offtopic gaat of niet. En hopelijk begrijp je ook dat ik iedereen een fijne zwaaiplek gun, het enige wat ik wil is dat de rest van de topics leesbaar blijven.
Maar een hop mensen lezen nu eenmaal liever dat 'de oldbies' schelden op 'de newbies'.![]()
ok, dan begrijp ik dus wel wat je bedoeld, maar niet waar het vanavond weer vandaan kwam, gister kon ik het begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren: Thank God.![]()
Hopelijk begrijp je echt dat het mij geen ruk uitmaakt wat je userid is en of je offtopic gaat of niet. En hopelijk begrijp je ook dat ik iedereen een fijne zwaaiplek gun, het enige wat ik wil is dat de rest van de topics leesbaar blijven.
Maar een hop mensen lezen nu eenmaal liever dat 'de oldbies' schelden op 'de newbies'.![]()
Tipje: als je gaat schermen met je intelligentie, zorg dan dat je iets minder taalfouten maakt.quote:
Je rijmt en dicht, zonder dat je ut wistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
En mijn laatste twee posts rijmen met elkaar![]()
I'm a poet and I don't even know itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je rijmt en dicht, zonder dat je ut wist![]()
Beste Bong...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
Beste mensen....vergeet niet dat Pinball zeer zwaar een oldbie is....dus gewoon negeren als ie je aanvalt...hij denkt stoer te zijn maar dat is ie niet
Hij heeft geeneens een foto, dat zegt genoeg lijkt me
En ja, ik heb ook geen foto maar dat heeft een andere reden die ik dus hier niet ga noemen
Zoiets heet sneltypen en dan kan er weleens wat fout gaan...maar aangezien jij graag taalpuristisch bezig bent ga ik er maar niet op in....hoe zielig kan je zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tipje: als je gaat schermen met je intelligentie, zorg dan dat je iets minder taalfouten maakt.
Dat staat niet echt slim, en dan keert je 'argument' zich helemaal tegen je.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
Beste mensen....vergeet niet dat Pinball zeer zwaar een oldbie is....dus gewoon negeren als ie je aanvalt...hij denkt stoer te zijn maar dat is ie niet
Hij heeft geeneens een foto, dat zegt genoeg lijkt me
En ja, ik heb ook geen foto maar dat heeft een andere reden die ik dus hier niet ga noemen
Dus botvier je maar je frustraties hier blijkt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het gewoon omdat ik lelijk ben.
Ik héb een reden, en nee...dat gaat je niets aanquote:Beste mensen, bong heeft geeneens een reden dat hij geen foto heeft, dat zegt genoeg lijkt me.
Ik geef me overquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I'm a poet and I don't even know it![]()
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het gewoon omdat ik lelijk ben.
....
Vanavond ben ik er toch niet over begonnen? Ik heb mijn gal vandaag overdag al wel weer gespuid, en die linkjes straks waren alleen (en met tegenzin) voor WA.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
ok, dan begrijp ik dus wel wat je bedoeld, maar niet waar het vanavond weer vandaan kwam, gister kon ik het begrijpen
Ik schrik niet snelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikken
Ik ben ook heel lelijk en heb daarom ook geen foto, waar is jouw foto?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikken
De 'w' zit ook echt in de buurt van de 'o' of de spatie ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets heet sneltypen en dan kan er weleens wat fout gaan...maar aangezien jij graag taalpuristisch bezig bent ga ik er maar niet op in....hoe zielig kan je zijn![]()
![]()
vanwege privacy regulations mag ik die niet posten, maar wees niet bang, ik ben ook lelijk hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lelijk en heb daarom ook geen foto, waar is jouw foto?
Dat is wel makkelijk hè, mij veroordelen omdat ik toevallig lelijk ben (ik heb mezelf ook niet gemaakt), maar dan zelf niet eens toe durven geven dat je óók lelijk bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik héb een reden, en nee...dat gaat je niets aan![]()
![]()
Vraag dát maar aan die andere Gert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld![]()
Hoe lelijk ben je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vinden jullie me nog leuk?
excuses voor het zeiken tegen jou daarover vanavond en begrijp dus ook wat je bedoeld, was APKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er toch niet over begonnen? Ik heb mijn gal vandaag overdag al wel weer gespuid, en die linkjes straks waren alleen (en met tegenzin) voor WA.
En net als de vorige keer dat deze discussie speelde denk ik dat het geen nut heeft om het 100 keer te zeggen. Als de stellingen eenmaal ingenomen zijn wordt er zelden van kant gewisseld, dus dan heeft verdere 'discussie' weinig nut. Voor beide zijden, daarin ben ik zelf niets beter dan anderen.
Ik zie eenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk hè, mij veroordelen omdat ik toevallig lelijk ben (ik heb mezelf ook niet gemaakt), maar dan zelf niet eens toe durven geven dat je óók lelijk bent.
En dan mij sneu noemen.
dus blijkbaar raak ik je ergens....
"Nog"? Hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vinden jullie me nog leuk?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:30 schreef Wickedangel het volgende:
HET IS GVD HALF VIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |