Een half uur geleden ging je al naar bed?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, ik ga ook slapen straks
Hé Tan, heb je dat liedje van Trijntje Oosterhuis al gehoord, "Nu dat jij er bent" heet het nummer
Echt schitterend...
Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Kimske het volgende:
[..]
Een half uur geleden ging je al naar bed?
neem een ander in de zeikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent
Dat kan wel eens makkelijk zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
nee hoor, mijn pc tikt zelf berichten als ik in bed lig
je begint wel bijdehand te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Kimske het volgende:
[..]
nee hoor, mijn pc tikt zelf berichten als ik in bed lig
Daar sluit ik me bij aan, je hebt dan wel vakantie maar dan hoef je je nog niet zo brutaal te gedragen Kim...quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan, je hebt dan wel vakantie maar dan hoef je je nog niet zo brutaal te gedragen Kim...![]()
als je dus je tikfouten die je later ontdekt wilt verbeteren, krijg je dus dit te zien.... weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gaat niet goed je gaat jezelf quote![]()
Wat is OZ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Shit, ik dacht dat we in OZ zaten...![]()
wil jij zwanger wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je dus je tikfouten die je later ontdekt wilt verbeteren, krijg je dus dit te zien.... weten we dat ook weer![]()
![]()
Dan klikte je ipv wijzig quote aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je dus je tikfouten die je later ontdekt wilt verbeteren, krijg je dus dit te zien.... weten we dat ook weer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan klikte je ipv wijzig quote aan![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je nog geen spermdonor?
We moeten wel een beetje ontopic blijven hier natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
ik wil gewoon nog geen kinderen basta
ohja,,,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We moeten wel een beetje ontopic blijven hier natuurlijk
Das lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:31 schreef Manu82 het volgende:
Vanavond heb ik Kip gegeten met gepofte aardappelen en doperwtjesen jij?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:36 schreef Kimske het volgende:
ikke had vers brood gebakken met prei-aardappel soep erbij
jup.. Heel lekker receptje, vond t in een oud kookboek...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gooi je serieus aardappels in de soep?
Dankje die slaan we opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:42 schreef Kimske het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
Vichyssoise
60 g plantaardige margarine
500 g prei
250 g aardappelen
400 ml water
4 el sojasaus
500 ml sojamelk
zout & peper (naar smaak)
Bereidingswijze:
Zo maak je dit gerecht: Smelt de boter in een pan op een laag vuur. Snij de prei in ringen en bak die al roerend ongeveer 15 minuten in de margarine. Hak de aardappels in stukjes en voeg ze met het water aan de prei toe. Breng aan de kook, zet het vuur lager en laat ongeveer een kwartiertje staan (tot de aardappels gaar zijn). Haal de pan van het vuur. Doe de soep over in een blender, voeg sojasaus en sojamelk toe en meng tot een gladde soep. De soep kan zowel warm als koud geserveerd worden. Voeg peper en zout voor het serveren toe.
Ja, stelletje josti'squote:
Heej Falco , kom je APK vertsterken?? is niet nodig hoor die heeft zijn smoel groot genoeg en red zich welquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej Falco , kom je APK vertsterken?? is niet nodig hoor die heeft zijn smoel groot genoeg en red zich wel![]()
Yeeeeh, geen last van de vogelgriep dus?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]Bob heeft weer van de broodkruimeltjes gesmikkeld!
![]()
Nou, niet zo goed eigenlijk. Gisteren al een drukke dag op het werk gehad, gisterenavond nog een keer vol aan de slag om hier op Fok! een losgeslagen kudde schapen in toom te houden. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Manu82 het volgende:
En de rest heeft Sandra al gehad
Hoe is het met jou?
Ooh ooh ooh wat een ellende en drukt!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, niet zo goed eigenlijk. Gisteren al een drukke dag op het werk gehad, gisterenavond nog een keer vol aan de slag om hier op Fok! een losgeslagen kudde schapen in toom te houden. Drukdrukdruk.
Vannacht maakte L. me wakker toen ze thuiskwam van haar nachtdienst. Per ongeluk weliswaar, maar wel erg vervelend. Ik heb haar al verschillende keren gevraagd om zachtjes te doen en het licht in de badkamer te dimmen als ze haar tanden poetst, (met de normale tandenborstel, want van de electrische schrikken onze parkieten ook altijd wakker), maar dat was ze weer eens vergeten.
Dus vanochtend kon ik maar moeilijk uit bed komen. Mijn favoriete spijkerbroek zat ook nog in de was, en de pindakaas was op, dus je begrijpt dat mijn humeur niet opperbest was toen ik in de tram stapte. Blijk ik ook nog zo'n fraudegevoelige strippenkaart te hebben waardoor die 2 melkertbanen mij uitvoerig gingen controleren terwijl ik haast had.![]()
Alsof ze me gisteren, eergisteren en alle andere dagen dit jaar niet al in die tram zien zitten, domme eikels.
Nou, en toen was ik dus rijkelijk laat op mijn werk, hoor ik dat ik vanavond ook nog moet overwerken (net als voige week, alleeen nu niet thuis, dus zonder chips en bier erbij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |