Bepaal jij datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben
Is dat alles waar ik goed voor benquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we met ze allen de tijd omroepen, ze is er nou toch![]()
En bij jouw niet meer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
Chapeau![]()
Er zijn nog wat hersencelletjes over kennelijk bij jouw
nouja, het hele gezeik begon met een reeks quotes van Pinball van mij, dus ja ik bepaal dat!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat alles waar ik goed voor ben![]()
Retorische vraag![]()
Ooh nee ja, dan is dat iig duidelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nouja, het hele gezeik begon met een reeks quotes van Pinball van mij, dus ja ik bepaal dat!
Elke vezel in mijn lijf schreeuwt om een zwaaismiley, maar ik houd me inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ik ga naar bed en sla elkaar lief de hersens in
Welterusten
aai
Roep de tijd nog een keer danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke vezel in mijn lijf schreeuwt om een zwaaismiley, maar ik houd me in![]()
Nee sorry, no can do.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roep de tijd nog een keer dan
Please![]()
De hele was lèkker! !!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, no can do.
Alleen de hele en met een béétje mazzel de halve uren![]()
Ik wacht nog wel 18 minuten op jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee sorry, no can do.
Alleen de hele en met een béétje mazzel de halve uren![]()
Daar wil ik best op reageren: Thank God.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef Manu82 het volgende:
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben, maar daar kun/wil je niet op reageren
Zulk geduldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel 18 minuten op je![]()
Ja psies, er zijn ook hele leuke newbies.... zoals tannquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren: Thank God.![]()
Hopelijk begrijp je echt dat het mij geen ruk uitmaakt wat je userid is en of je offtopic gaat of niet. En hopelijk begrijp je ook dat ik iedereen een fijne zwaaiplek gun, het enige wat ik wil is dat de rest van de topics leesbaar blijven.
Maar een hop mensen lezen nu eenmaal liever dat 'de oldbies' schelden op 'de newbies'.![]()
ok, dan begrijp ik dus wel wat je bedoeld, maar niet waar het vanavond weer vandaan kwam, gister kon ik het begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren: Thank God.![]()
Hopelijk begrijp je echt dat het mij geen ruk uitmaakt wat je userid is en of je offtopic gaat of niet. En hopelijk begrijp je ook dat ik iedereen een fijne zwaaiplek gun, het enige wat ik wil is dat de rest van de topics leesbaar blijven.
Maar een hop mensen lezen nu eenmaal liever dat 'de oldbies' schelden op 'de newbies'.![]()
Tipje: als je gaat schermen met je intelligentie, zorg dan dat je iets minder taalfouten maakt.quote:
Je rijmt en dicht, zonder dat je ut wistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
En mijn laatste twee posts rijmen met elkaar![]()
I'm a poet and I don't even know itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je rijmt en dicht, zonder dat je ut wist![]()
Beste Bong...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
Beste mensen....vergeet niet dat Pinball zeer zwaar een oldbie is....dus gewoon negeren als ie je aanvalt...hij denkt stoer te zijn maar dat is ie niet
Hij heeft geeneens een foto, dat zegt genoeg lijkt me
En ja, ik heb ook geen foto maar dat heeft een andere reden die ik dus hier niet ga noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |