Dat doe ik al de hele tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben die ik allebei wel mag
Vandaar dat ik voor wat comic relief zorg, omdat er anders ook niet veel van te bakken valt
Mocht je dat niet aanstaan, dan mag je mijn posts gerust negeren
aai
http://exchange2.fots.nl/(...)_neer_songtekst.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.
Als jij nu nog niet snapt wat het probleem is ga je het nooit snappen. Jammer, maar helaas.
Dan zijn we het daar iig over eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met jou gehad
aai![]()
aaiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar iig over eens.
ik neem aan dat je deze post bedoeld:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.
Als jij nu nog niet snapt wat het probleem is ga je het nooit snappen. Jammer, maar helaas.
ik heb daar een antwoord op gegeven en dat was blijkbaar onvoldoende om op te antwoordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jullie je gezoen en gezwaai gewoon beperken tot de SC hoef ik hier niet te zeiken.
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik het aan jou uitleg, gedraag je eens niet als een mongool.![]()
Ga je mij nu verwijten dat ik selectief lees?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 @ 05:59 schreef BONG4002 het volgende:
Maar ik negeer haar vanaf nu maar even, vind het toch kinderachtig dat ze in FB heeft gepost over mijn naamtopics, grap of niet maar dan is Bongetje er klaar mee, en gaat diegene iig 48uur op negeer
Gemeen he?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 @ 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Gewoon compleet negeren is het beste Die types zoeken gewoon ruzie laat gewoon lekker gaan en negeer die hap
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Viel mij ook op, maar het beste is gewoon zoveel mogelijk die negatieve posts van een paar mensen hier (je snapt welke ik bedoel) keihard te negeren, en gewoon net doen alsof je het niet leest
Dus als iedereen dat negeert dan is de "onweersbui" zo weer voorbij
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://exchange2.fots.nl/(...)_neer_songtekst.html
helemaal geen probleem hoor met wat voor clan dan ook, in andere topics gaat het primaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben <knip>
He fijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
helemaal geen probleem hoor met wat voor clan dan ook, in andere topics gaat het prima
mijne bijna ook, nog een paar dagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He fijn
Maar mijn (H)BB postingverslaving is gelukkig ten einde
aai
Ik ben dol op comic relief, alleen dat 'aai' bezorgt me de koude rillingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Het probleem is een beetje hier dat twee userclans het hier met elkaar aan de stok hebben die ik allebei wel mag
Vandaar dat ik voor wat comic relief zorg, omdat er anders ook niet veel van te bakken valt
Mocht je dat niet aanstaan, dan mag je mijn posts gerust negeren
aai
Wat ga je over een paar dagen doen dan, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mijne bijna ook, nog een paar dagen
Chapeauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga je mij nu verwijten dat ik selectief lees?
Dat is bijna grappig.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Is ook de bedoeling, beetje stoken op een forum mag wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben dol op comic relief, alleen dat 'aai' bezorgt me de koude rillingen.
Ja laten we met ze allen de tijd omroepen, ze is er nou tochquote:
Dat was wel duidelijk. Bedankt voor de linkjes, ik ben te stoer om ze te gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
[BB5] Tanja deel 40
[BB5] Tanja deel 42
[BB5] Tanja deel 42
ik zeg toch gvd al dat ik hier geen zwaaibrigade (meer) ben, maar daar kun/wil je niet op reagerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
[BB5] Tanja deel 40
[BB5] Tanja deel 42
[BB5] Tanja deel 42
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |