Die zit wel goedquote:
Mja, met zn "ups and downs" zegmaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrees dat dat een erg kort leven gaat worden dan![]()
Doe niet zo quasi-verontwaardigd, zullen we al jouw posts er even bij pakken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, sterallures? Ik vraag om een kleine gunst, en je verwijst me door naar een topic waar mij eerder vanavond te verstaan werd gegeven dat ik een teringkankerhoerejong was dat maar snel H5N1 moest krijgen? Lamaar dan.
Of zwaaienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo snel aangevallen voelen, ze willen je allemaal kusjes geven daar
...doe er ook een schepje bovenopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef APK het volgende:
En de slowchat gaat maar door, en door, door.....
Altijd een bonus, APK ergerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
...doe er ook een schepje bovenop
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Altijd een bonus, APK ergeren![]()
Nee hoor. Maar ik gooi wel graag modder op domme mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
Geen insinuaties, geef maar toe
Je gooit graag met modder op newbees
En ook op Josti's natuurlijk![]()
![]()
Je doet zelf wel mee aan het stomme gewauwel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik gooi wel graag modder op domme mensen zoals jij.
Ik heb ondertussen vaak genoeg uitgelegd wat mij niet zint aan dat kansloze gewauwel.
Als je het nu nog niet wil snappen ben je óf echt te dom om te poepen, óf je wilt het gewoon niet snappen omdat het makkelijker is om pinball een moddergooier te noemen.
Kan je wel een maand zonder diazepam denk je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
Die zit wel goed
Heb de boel zwaar under control![]()
![]()
Waar zou Tanja nu eigenlijk over dromen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik net een natte droom had van Tanja
Aai
En je drinkt graag Fanta?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaar![]()
Ik geniet alleen maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen vaak genoeg uitgelegd wat mij niet zint aan dat kansloze gewauwel.
Als je het nu nog niet wil snappen ben je óf echt te dom om te poepen, óf je wilt het gewoon niet snappen omdat het makkelijker is om pinball een moddergooier te noemen.
Dank uquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zou Tanja nu eigenlijk over dromen?
WB btw Stereo!
Bong als je newbee bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Moet ik voor Pinball of BONG zijn, Manu?
Aai
Dat jij het onderscheid niet ziet is waarschijnlijk onderdeel van het probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef Manu82 het volgende:
Je doet zelf wel mee aan het stomme gewauwel!
Soms bij een hete zomerdag mssquote:
Bong's userID delen door 2 is nog altijd groter dan mijn userIDquote:
Ik wil me nergens mee bemoeien...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik zie het onderscheid wel, maar je hebt zo'n tyfushekel aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij het onderscheid niet ziet is waarschijnlijk onderdeel van het probleem.
Youp van 't Hekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien...
* BONG4002 Stereo van MSN lijst schrapt en blockedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bong's userID delen door 2 is nog altijd groter dan mijn userID
Go Pinball![]()
Aai
Smiley's zijn leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie het onderscheid wel, maar je hebt zo'n tyfushekel aan![]()
![]()
![]()
en dat gebeurt al veel minder volgens mij?
Pas wel een beetje op voor je reetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bong's userID delen door 2 is nog altijd groter dan mijn userID
Go Pinball![]()
Aai
Fuck, moet ik nou uit mijn kleren gaan voor jou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 Stereo van MSN lijst schrapt en blocked
Ik geniet dinsdag weer.quote:
Sorry, makkelijker kan ik het niet maken. Ik denk ook dat dat de bron van je probleem is, maar daar kan ik je niet mee helpen.quote:Al die tekst die je typed, leuk leesvoer hoorMaar of je er iets mee wil zeggen? Bij mij niet iig
En dat is dus het probleem.quote:
Wie, wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
Pinball je kunt alles zeggen maar de helft van de posts hier die irritant zijn komt of door gezeik van jou of een aantal anderen of het proberen gezeik uit te lokken en daar gaat het topic net zo goed van naar de kloten...
[..]quote:
Heb ik dan een probleem?quote:Sorry, makkelijker kan ik het niet maken. Ik denk ook dat dat de bron van je probleem is, maar daar kan ik je niet mee helpen.
Lovebear en manu zijn ook schatjes, dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien...... maar Bong is een schatje.
Als jullie je gezoen en gezwaai gewoon beperken tot de SC hoef ik hier niet te zeiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
Pinball je kunt alles zeggen maar de helft van de posts hier die irritant zijn komt of door gezeik van jou of een aantal anderen of het proberen gezeik uit te lokken en daar gaat het topic net zo goed van naar de kloten...
Schat, lieverd, honnepon.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lovebear en manu zijn ook schatjes, dat is het probleem niet.
Als je een de moeite neemt om wat terug te lezen van gisteren kan je een keer of 4 lezen wat wel mijn probleem is. En voor de mentaal achtergestelden hier herhaal ik het wel eens, maar voor jou niet, want jij bent slim genoeg.
ManU, Jij snapt het ook wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
ik zeg toch dat we hier ook al minder zwaaien en alles? Ik zwaai alleen wel naar mensen die alleen hier komen zoals Lies en Kimske als je het niet erg vind?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jullie je gezoen en gezwaai gewoon beperken tot de SC hoef ik hier niet te zeiken.
Dit is trouwens ook de laatste keer dat ik het aan jou uitleg, gedraag je eens niet als een mongool.![]()
Daar is het al , want Danny is Godquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
ManU, Jij snapt het ook wel.
Waarom willen jullie deze reeks naar God helpen
Ook voor God heeft Tanja een voorkeurspositie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef APK het volgende:
ik snap het idd, ik post hier nu mn als tann er is of er iets interessants is of weer wat te zeiken, voor de rest heb ik het SC open staanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
ManU, Jij snapt het ook wel.
Krijg je geen hoofdpijn van te veel koffie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zit ik aan de koffie en werkoverlegDus dat is cool
![]()
Erkenning is de eerste stap naar genezing.quote:Heb ik dan een probleem?
De vraag is of dat mijn verdienste is of jouw gebrek?quote:Ik wist dat niet eens, goh je kent me beter dan ik![]()
![]()
Helaas, geen koelkast.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy drukt op de buzzer!
Ik snap! Ik snap!!
Pinball vindt het niet leuk dat het Tanjatopic als SC wordt gebruikt, en dat iedereen ontopic moet gaan!
Heb ik het goed?
Zonder teruglezen?
Aai?
Wat wil je nou in godsnaam bereiken met deze post? Kan dat dan ook niet in de SC? Ik zie het probleem niet van je post en ook niet van die van Bong, maar als je consistent bent schrijf het dan in het SC!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:30 schreef Pinball het volgende:
<knip>
Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo quasi-verontwaardigd, zullen we al jouw posts er even bij pakken?
Fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas, geen koelkast.![]()
Toch maar teruglezen.
Quote het even voor WA als je het gevonden hebt, want die snapt het ook nog niet en is veel te stoer om terug te lezen.
Ah, door Peter6000?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..
Zeker, ik ben weleens gemeen tegenover mede-users, maar dergelijke lompe scheldkanonnades kan ik me niet van mijn hand herinneren in de ruim 6 jaar dat ik hier nu post. Ook mij gebeurt het niet zo vaak, dat ik op zo'n manier verrot gescholden en doodgewenst word, dus gun mij nou de dramatische verwijzing naar dat topic.![]()
quote:
Oh ja? Snurk je ze dood dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaar![]()
Je bent echt mega weird man!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Oh ja? Snurk je ze dood dan?![]()
Kirby's Dreamworld!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Oh ja? Snurk je ze dood dan?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas, geen koelkast.![]()
Toch maar teruglezen.
Quote het even voor WA als je het gevonden hebt, want die snapt het ook nog niet en is veel te stoer om terug te lezen.
Sommige mensen, zoals de foksmileys, kunnen alleen maar met hun rechteroog knipogen!quote:
Je zit in het 'Tanja-topic'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
Wat wil je nou in godsnaam bereiken met deze post? Kan dat dan ook niet in de SC? Ik zie het probleem niet van je post en ook niet van die van Bong, maar als je consistent bent schrijf het dan in het SC!
Hij leest graag selectiefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Manu82 het volgende:
Pinball kun je even antwoord geven op mijn post?
Je zal het wel hebben verdiendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..
Zeker, ik ben weleens gemeen tegenover mede-users, maar dergelijke lompe scheldkanonnades kan ik me niet van mijn hand herinneren in de ruim 6 jaar dat ik hier nu post. Ook mij gebeurt het niet zo vaak, dat ik op zo'n manier verrot gescholden en doodgewenst word, dus gun mij nou de dramatische verwijzing naar dat topic.![]()
Stereotomy, nou vind ik je vervelend worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Er hangt hier een explosieve sfeer in dit topic!
aai
onzinnig, als je de discussie erover wil voeren moet ik blijkbaar hier zijn aangezien Pinball weer begint te nuilen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit in het 'Tanja-topic'
Ga naar FB met je commentaar.
GVD!
Pardon, ik ben de enige die zich een beetje normaal gedraagt hier zonder op anderen af te geven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stereotomy, nou vind ik je vervelend worden.
Maar dat zal je toch geen hol interesseren.
Ik HAD hem op MSN, nu niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien, heb ik jou ooit iets misdaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:39 schreef APK het volgende:
Je zit in het 'Tanja-topic'
Ga naar FB met je commentaar.
GVD!
En jou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik HAD hem op MSN, nu niet meerDus dat zegt genoeg
![]()
moet ik nu gvd in FB gaan zitten zeiken zodat uiteindelijk dit topic wel dicht zal gaan? Wat wil je nou gvd bereiken, geef eens wat duidelijkheid! Jullie zijn blijkbaar de keizers van dit forum en ik wil dit best helemaal duidelijk hebben, maar dat werkt niet op zo'n manier!quote:
Nee hoor. Maar daar had ik het verder ook niet over. Laat maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bovendien, heb ik jou ooit iets misdaan?
aai?
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Manu82 het volgende:
Pinball kun je even antwoord geven op mijn post?
Ik heb nooit ruzie met jou gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar daar had ik het verder ook niet over. Laat maar![]()
Niemand schijnt hier elkaar te begrijpen. En zo posten we vrolijk voort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |