Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ssst....ik moet Pinball even overhalen om lid te worden van de "josticlub"
Wat gebruik je dan wel? Linux?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Sorry. Geen windows meer voor mij.
I know....die zit zo vastgeroest....dat krijg je nooit meer goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.
Pssst... ik kan Pinball en PC Eend nooit uit elkaar houden![]()
eend maakt films pinball statsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.
Ejj Manu, ik was je al kwijtquote:
Ik heb stalen ballen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ik flipper je zo de kast uit maargoed, ik ben te nieuw dus dat kan natuurlijk niet he![]()
weet ik niet, Pinball volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wie is nou de grootste praatjesmaker?![]()
Tja, ik ben van het Herstelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb stalen ballen.![]()
Dus als jij mij de kast uit flippert heb je daarna een flink hersteltopic nodig.
Kijk, dan heb je een vers object om modder op te gooien he?quote:En dat je nieuw bent is niet erg hoor, is juist wel strak.
Dat geeft niks, PC eend is ook gaaf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ow ja, Rotterdam hè.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik niet, Pinball volgens mij
Is ookquote:
quote:
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Gert het volgende:
Wicked, kijk eens op de klok?
For old times sake?![]()
Inwisselbaar, zo zie ik het graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat geeft niks, PC eend is ook gaaf.
Wat zijn dit nu weer voor insinuaties?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
Kijk, dan heb je een vers object om modder op te gooien he?Maar ik val niet om itt vele anderen
![]()
[HBB SC 428] De grote clown Kliko showquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Gert het volgende:
Wicked, kijk eens op de klok?
For old times sake?![]()
Geen insinuaties, geef maar toequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat zijn dit nu weer voor insinuaties?![]()
Jemig, sterallures? Ik vraag om een kleine gunst, en je verwijst me door naar een topic waar mij eerder vanavond te verstaan werd gegeven dat ik een teringkankerhoerejong was dat maar snel H5N1 moest krijgen? Lamaar dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[HBB SC 428] De grote clown Kliko show
Succes met je uptime dan maar.quote:
Niet zo snel aangevallen voelen, ze willen je allemaal kusjes geven daarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, sterallures? Ik vraag om een kleine gunst, en je verwijst me door naar een topic waar mij eerder vanavond te verstaan werd gegeven dat ik een teringkankerhoerejong was dat maar snel H5N1 moest krijgen? Lamaar dan.
Vrees dat dat een erg kort leven gaat worden danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ook![]()
Maar ik ben MS fan![]()
Windows 4life![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |