Hij had [ik geloof Amsterdamse] kaas..... maar ja, je deed er te lang over..... en toen was het op voordat hij het door hadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjet![]()
![]()
Ach wat jammer en hij heeft niets te drinken of te knabbelen neer gezet voor me?![]()
Gewoon zwaaien mag ook hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je alles gehad, krijg je dat ook nog![]()
Sjit.... ik dacht dat mijn webcam uitstondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ogen om in te verdrinken, haar zo fluweelzacht, dat kan je niet voorstellen.
Om nog maar niet te spreken over het sprekende gezicht, een man kan alleen maar op 1 ding letten als hij jou ziet, alleen maar op jou!!
Op elk kruispunt dat je oversteekt gebeuren ongelukken omdat mannen hun ogen niet meer van je af kunnen houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan![]()
Dat is de lekkerste kaasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hij had [ik geloof Amsterdamse] kaas..... maar ja, je deed er te lang over..... en toen was het op voordat hij het door had![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Sjit.... ik dacht dat mijn webcam uitstond![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Idd....de band word echt hecht dat kan je zeker merkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
Viola en Bonnie worden echt vriendinnen![]()
Wil wat zeggen, doe het niet, teveel vrouwen hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wel liefquote:
Hij is schitterend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:50 schreef SuperMOM het volgende:
Morwen![]()
Mooi is ie he Yolande? Heeft Frizti gemaakt voor me![]()
Als Viool altijd zo deed, hadden niet zoveel mensen een hekel aan haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
Viola en Bonnie worden echt vriendinnen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:48 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of gewoon vroeg... alvast voor morgen
* Sjet pakt heggeschaar en knipt webcamkabel doormidden....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wil wat zeggen, doe het niet, teveel vrouwen hier![]()
Zeker nu de bodem van de fles in zicht isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd....de band word echt hecht dat kan je zeker merken
Geef die fles 's door dan...... heb nog geen drup gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker nu de bodem van de fles in zicht is![]()
[me=Arliator slingert gelijk de geheime cam aan die alles laat zien in huize Sjetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
* Sjet] pakt heggeschaar en knipt webcamkabel doormidden....[/me]
Eerst even weten wat er in de fles zit voordat ik een drupje vraagt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geef die fles 's door dan...... heb nog geen drup gehad![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wel lief![]()
*bij gebrek aan Hobje kwijl ik jou wel even onder![]()
* BONG4002 geeft Sjet een druppeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
henk is even sigaretten halenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Zit hier wel vol vrouwen nu ja, Yolande waar heb je Henk gelaten?
In zweden, hij komt denk ik zo welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
*legt infuus aan bij sjet en schenkt een glas spiritus voor haar inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
In de kastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Als Viool altijd zo deed, hadden niet zoveel mensen een hekel aan haar.
YEAHquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
HET IS GVD DRIE UUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn theorie: Viola en Monique lijken qua karakter erg op elkaar. Allebei controlefreaks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?
Bedankt voor de tijdsmelding.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Jahaaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien omdat ze denkt dat nu de streams uitstaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klopt, nu is ze er echt voor Bonnie, vraagt normaal dingen aan haar, waarom ze in godsnaam zich zo gedraagt als een diva snap ik niet? Is het een act? Is ze zo neerbuigend tegen Monique of doet ze alsof?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |