Die zit wel goedquote:
Mja, met zn "ups and downs" zegmaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrees dat dat een erg kort leven gaat worden dan![]()
Doe niet zo quasi-verontwaardigd, zullen we al jouw posts er even bij pakken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig, sterallures? Ik vraag om een kleine gunst, en je verwijst me door naar een topic waar mij eerder vanavond te verstaan werd gegeven dat ik een teringkankerhoerejong was dat maar snel H5N1 moest krijgen? Lamaar dan.
Of zwaaienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo snel aangevallen voelen, ze willen je allemaal kusjes geven daar
...doe er ook een schepje bovenopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:12 schreef APK het volgende:
En de slowchat gaat maar door, en door, door.....
Altijd een bonus, APK ergerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
...doe er ook een schepje bovenop
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Altijd een bonus, APK ergeren![]()
Nee hoor. Maar ik gooi wel graag modder op domme mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
Geen insinuaties, geef maar toe
Je gooit graag met modder op newbees
En ook op Josti's natuurlijk![]()
![]()
Je doet zelf wel mee aan het stomme gewauwel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik gooi wel graag modder op domme mensen zoals jij.
Ik heb ondertussen vaak genoeg uitgelegd wat mij niet zint aan dat kansloze gewauwel.
Als je het nu nog niet wil snappen ben je óf echt te dom om te poepen, óf je wilt het gewoon niet snappen omdat het makkelijker is om pinball een moddergooier te noemen.
Kan je wel een maand zonder diazepam denk je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
Die zit wel goed
Heb de boel zwaar under control![]()
![]()
Waar zou Tanja nu eigenlijk over dromen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik net een natte droom had van Tanja
Aai
En je drinkt graag Fanta?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaar![]()
Ik geniet alleen maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen vaak genoeg uitgelegd wat mij niet zint aan dat kansloze gewauwel.
Als je het nu nog niet wil snappen ben je óf echt te dom om te poepen, óf je wilt het gewoon niet snappen omdat het makkelijker is om pinball een moddergooier te noemen.
Dank uquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zou Tanja nu eigenlijk over dromen?
WB btw Stereo!
Bong als je newbee bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Moet ik voor Pinball of BONG zijn, Manu?
Aai
Dat jij het onderscheid niet ziet is waarschijnlijk onderdeel van het probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:16 schreef Manu82 het volgende:
Je doet zelf wel mee aan het stomme gewauwel!
Soms bij een hete zomerdag mssquote:
Bong's userID delen door 2 is nog altijd groter dan mijn userIDquote:
Ik wil me nergens mee bemoeien...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik zie het onderscheid wel, maar je hebt zo'n tyfushekel aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat jij het onderscheid niet ziet is waarschijnlijk onderdeel van het probleem.
Youp van 't Hekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |