Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo quasi-verontwaardigd, zullen we al jouw posts er even bij pakken?
Fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas, geen koelkast.![]()
Toch maar teruglezen.
Quote het even voor WA als je het gevonden hebt, want die snapt het ook nog niet en is veel te stoer om terug te lezen.
Ah, door Peter6000?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..
Zeker, ik ben weleens gemeen tegenover mede-users, maar dergelijke lompe scheldkanonnades kan ik me niet van mijn hand herinneren in de ruim 6 jaar dat ik hier nu post. Ook mij gebeurt het niet zo vaak, dat ik op zo'n manier verrot gescholden en doodgewenst word, dus gun mij nou de dramatische verwijzing naar dat topic.![]()
quote:
Oh ja? Snurk je ze dood dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
Tja, ik versla graag "eindbazen" in games, zo ook op FOK zegmaar![]()
Je bent echt mega weird man!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Oh ja? Snurk je ze dood dan?![]()
Kirby's Dreamworld!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Oh ja? Snurk je ze dood dan?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas, geen koelkast.![]()
Toch maar teruglezen.
Quote het even voor WA als je het gevonden hebt, want die snapt het ook nog niet en is veel te stoer om terug te lezen.
Sommige mensen, zoals de foksmileys, kunnen alleen maar met hun rechteroog knipogen!quote:
Je zit in het 'Tanja-topic'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
Wat wil je nou in godsnaam bereiken met deze post? Kan dat dan ook niet in de SC? Ik zie het probleem niet van je post en ook niet van die van Bong, maar als je consistent bent schrijf het dan in het SC!
Hij leest graag selectiefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Manu82 het volgende:
Pinball kun je even antwoord geven op mijn post?
Je zal het wel hebben verdiendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, quasi-verontwaardigd is wel de goede term ja..
Zeker, ik ben weleens gemeen tegenover mede-users, maar dergelijke lompe scheldkanonnades kan ik me niet van mijn hand herinneren in de ruim 6 jaar dat ik hier nu post. Ook mij gebeurt het niet zo vaak, dat ik op zo'n manier verrot gescholden en doodgewenst word, dus gun mij nou de dramatische verwijzing naar dat topic.![]()
Stereotomy, nou vind ik je vervelend worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
Er hangt hier een explosieve sfeer in dit topic!
aai
onzinnig, als je de discussie erover wil voeren moet ik blijkbaar hier zijn aangezien Pinball weer begint te nuilen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit in het 'Tanja-topic'
Ga naar FB met je commentaar.
GVD!
Pardon, ik ben de enige die zich een beetje normaal gedraagt hier zonder op anderen af te geven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stereotomy, nou vind ik je vervelend worden.
Maar dat zal je toch geen hol interesseren.
Ik HAD hem op MSN, nu niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bovendien, heb ik jou ooit iets misdaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij snapt er niks van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:39 schreef APK het volgende:
Je zit in het 'Tanja-topic'
Ga naar FB met je commentaar.
GVD!
En jou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik HAD hem op MSN, nu niet meerDus dat zegt genoeg
![]()
moet ik nu gvd in FB gaan zitten zeiken zodat uiteindelijk dit topic wel dicht zal gaan? Wat wil je nou gvd bereiken, geef eens wat duidelijkheid! Jullie zijn blijkbaar de keizers van dit forum en ik wil dit best helemaal duidelijk hebben, maar dat werkt niet op zo'n manier!quote:
Nee hoor. Maar daar had ik het verder ook niet over. Laat maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bovendien, heb ik jou ooit iets misdaan?
aai?
Dat zou ik wel kunnen doen, maar de vorige keren heb je het ook niet gelezen, of niet begrepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:38 schreef Manu82 het volgende:
Pinball kun je even antwoord geven op mijn post?
Ik heb nooit ruzie met jou gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar daar had ik het verder ook niet over. Laat maar![]()
Niemand schijnt hier elkaar te begrijpen. En zo posten we vrolijk voort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |