Ken hem niet... dus het zal welquote:
Ach... een kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef frizti het volgende:
Het gaat eindelijk beginnen, "slechts" 1 uur te laat.
Ik vindt het best, loopt het diner-dansant ook lekker in de soep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... een kniesoor die daar op let
Hier doet ie het als een razendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kom eraan, msn had weer kuren![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kom eraan, msn had weer kuren![]()
Wil teveel tegelijk doen, teveel openstaan enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier doet ie het als een razendegeen enkel probleem hier gehad, maar het kan natuurlijk ook aan je PC liggen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:56 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Wat een lief stel zeg,heb echt bewondering voor hun.
kunnen gewone mensen zijn maar ze schenken alles aan het goede doel.
![]()
Je zit op de verkeerde streamquote:
Ze zuipt alweer de champagne opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef stil het volgende:
Viola heeft het weer drukker gehad dan de rest als ik haar hoor praten.
En ze moet vanavond ook nog dansen, hopelijk drinkt ze genoeg zodat ze straks plat op haar bek gaat.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zit op de verkeerde stream
Druk gehad?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef stil het volgende:
Viola heeft het weer drukker gehad dan de rest als ik haar hoor praten.
En ze moet vanavond ook nog dansen, hopelijk drinkt ze genoeg zodat ze straks plat op haar bek gaat.
Jaaaaaaaaaaaaa... gezellig hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef frizti het volgende:
[..]
Druk gehad?
Die takke troll heeft vandaag al die weken nog geen flikker gedaan.
quote:
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
lurk dan even hier naar toe.
[BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
Ze downloaden de afleveringen en maken daar de caps vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?
Een hoop komt uit de gedownloaden afleveringen of uit dat ene forum wat wormpje daar noemt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze downloaden de afleveringen en maken daar de caps van
Daar heeft ze de kracht niet voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef soapie het volgende:
Viola alweer in de make-up.Moet ze niet eens gaan stylen voor dat diner dansant?????
Is gewoon zinnetje om goed over te komen op tvquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef soapie het volgende:
Viola: Het gaat niet om mij.....![]()
Daar komt ze dan wel laat achter!!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar heeft ze de kracht niet voor.
Misschien is het wel de bedoeling de feestzaal alleen voor het dansen,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Diner dansant in een lege ruimte.... Ook heel apart!!!!!
![]()
Zou kunnen, maar dat ze dat dan de naam diner geven..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien is het wel de bedoeling de feestzaal alleen voor het dansen,
en de huiskamer voor het diner.
Maar het diner zal alleen maar wat hapjes zijn denk ik.
Oh God, wordt weer de viool-show vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef frizti het volgende:
Viool: dansen is hier en de mensen moeten maar aan de zijkant gaan staan.
Wij hebben alle ruimte nodig.
Geen problemen hier...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Bij mij zijn stream 2 en 4 op zwart, iemand hetzelfde probleem??
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat ze dat dan de naam diner geven..![]()
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
Nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...
Die heeft Kliko dan allemaal al opgegeten en gedronken
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef frizti het volgende:
Damn FB, zitten we weer op dezelfde golflengte.
Er is bij haar wel meer gezakt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko verkent de dansarena alvast... en piept dat haar spelden gaan zakken...
quote van de week.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagd
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.quote:
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegevenquote:
Ah ook welkom Manuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegeven
Whahaha... wel blijven zitten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....![]()
![]()
![]()
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ook welkom Manu![]()
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
Moniquequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
En wie doet er weer gezellig mee?
[afbeelding]
[afbeelding]
Viool niet in ieder geval, die heeft de kracht niet meer!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
En wie doet er weer gezellig mee?
Dat is het "echte" FOK, die bepaalde users hebben een status, net zoals bijv. in een gevangenis, als je daar nieuw bent dan wordt je ook tot op het bot door de gevangenen die er al jaren zitten afgebrand. En als jij er dan bijv tegeningaat, dan krijg JIJ straf ipv andersomquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee ben
Daarom kom ik ook niet verder op Fok dan het HBB forum.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het "echte" FOK, die bepaalde users hebben een status, net zoals bijv. in een gevangenis, als je daar nieuw bent dan wordt je ook tot op het bot door de gevangenen die er al jaren zitten afgebrand. En als jij er dan bijv tegeningaat, dan krijg JIJ straf ipv andersom
Heb het vaak genoeg zien gebeuren op FOK helaas
Met het figuur van Viool heb je ook veel ruimte nodig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef soapie het volgende:
Het is ook wel een mega dansvloer!!!
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoeldequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook niet verder op Fok dan het HBB forum.
Zien er leuk uit... al vind ik die onderste wel wat druk om als avater tegen aan te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef frizti het volgende:
Even een testje met wat avatars voor supermom:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zien er leuk uit... al vind ik die onderste wel wat druk om als avater tegen aan te kijken.
Dat bedoel ik... in het Tanja topic kom ik uit principe niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoelde![]()
Ze heeft het nu over die dans jurk van haar die is helemaal op haar figuur gemaakt, dus kan er niemand anders in. Goed gezien Viool!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Met het figuur van Viool heb je ook veel ruimte nodig.
Zeg dat nou niet te hard... anders komt Dajaaaaaan weer langsquote:
Tja, "klootjesvolk" dan wordt er niet geinvesteerd in top amusement.quote:
Dat daar nog mensen naar kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup. tis weer tijd voor de regular uitzending, dus jullie zien me weer rond 20:27![]()
Dat je daar nog naar durft te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup. tis weer tijd voor de regular uitzending, dus jullie zien me weer rond 20:27![]()
De discussie gaat daar ook allang niet meer over de helft van de tijd het gaat om het verschil tussen een beetje SC, wat dus niet mag en opzettelijk rellen, wat dus wel mag....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... in het Tanja topic kom ik uit principe niet.
Ik mag Tanja voor geen meter namelijk
Doei doei.quote:
Ik voel me geen newbie hoor, althans niet in HBB, maar ik hou niet van rellen. Dus ze gaan daar maar lekker hun gang... zolang de SC maar normaal blijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De discussie gaat daar ook allang niet meer over de helft van de tijd het gaat om het verschil tussen een beetje SC, wat dus niet mag en opzettelijk rellen, wat dus wel mag....
maar ik ben een newbee ofzo dus zal daar nog wel aan moeten wennen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me geen newbie hoor, althans niet in HBB, maar ik hou niet van rellen. Dus ze gaan daar maar lekker hun gang... zolang de SC maar normaal blijft.
heej athalonquote:
heej fritziquote:
Heel de tijd al... Fritzi, ik en afwisselend soms iemand zijn de enige tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej fritzi![]()
tis rustig hier of zie ik dat verkeerd???![]()
hoi hoi hoi foreverbluequote:
De laaste dagen is het erg slap ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej frizti![]()
tis rustig hier of zie ik dat verkeerd???![]()
foeiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel de tijd al... Fritzi en afwisselend soms iemand zijn de enige tot nu toe.
Hahaha sorry... soms sluipt het er nog in... hoewel ik er op letquote:
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
De laaste dagen is het erg slap ja.
Haaaaiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoelde![]()
Neeeeeee help... ze komen ook hier rellen nuquote:
Het is deze week niet meer wat het geweest is, qua animo helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenmaar daarna eindelijk weer effe tijd tot maandag
![]()
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenmaar daarna eindelijk weer effe tijd tot maandag
![]()
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Neeeeeee help... ze komen ook hier rellen nu![]()
![]()
Hoi Jappie
nachtploeg begint ook af te nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.
Overdag zit hier (bijna) niemand.
doe je ook mee met de polonaisequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.
gaat morgen weer de nachtploeg inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.
Overdag zit hier (bijna) niemand.
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.
owwwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet schrikken joh...het was maar een grapje.![]()
jij morgen vrij danquote:
* Manu82 kijkt achter zichquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met jou dans ik niet...jij hoort bij pinball...ik wil geen ruzie.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij morgen vrij danjammer,zal je missen hoor
![]()
![]()
dan kom je vast wel eens binnen piepenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan kom je vast wel eens binnen piepen![]()
![]()
oke daar hou ik je aanquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Gladys het volgende:
* Gladys gaat ff tv kijkenTot straks of anders tot morgen(middag en/of avond/nacht)
![]()
![]()
Getverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef frizti het volgende:
Willem de creep en Marieke zijn weer terug.
[afbeelding]
Goed toch, want Viool wordt positief belicht door de produktie ten koste van Monique die het werkt doet terwijl die zeug geen flikker uitvoert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef stil het volgende:
die monique toch over viola, of er straks niet een bananeschil kan liggen
Ja veels te positief, maar het zal wel met een eventueel programma voor haar te maken hebben, hoorde haar vandaag tegen John zeggen dat John de mol aan het brainstormen was over een programma voor haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Goed toch, want Viool wordt positief belicht door de produktie ten koste van Monique die het werkt doet terwijl die zeug geen flikker uitvoert.
Dat roept ze al vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef stil het volgende:
[..]
Ja veels te positief, maar het zal wel met een eventueel programma voor haar te maken hebben, hoorde haar vandaag tegen John zeggen dat John de mol aan het brainstormen was over een programma voor haar.
je moet eigelijk alles wat ze zegtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat roept ze al vanaf dag 1.
Ik geloof er geen zak van.
quote:
Er zit al een mafkees van een gast inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]Zo, wat dachten ze bij Big Brother, tijd voor een échte crackhoer?
![]()
Mooi...dan kan de grens hier op het forum ook weer een sukje opgeschoven worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
![]()
Misschien niet moeders mooiste, maar wel een vrouw met een warm karakter en het hart op de goed plaats.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
![]()
Beertjequote:
Nee dat heb je hier nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
En doe je ook aan Carnaval?
Lekker op dreef Beertjelief!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
je moet eigelijk alles wat ze zegt
met een kliko zout nemen![]()
Bij mij dus ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat heb je hier niet![]()
Alleen op de basisscholen
Wie dan? Deze zeker:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er zit al een mafkees van een gast in![]()
ik zou het mongolen willen noemen, maar dat is een belediging voor mensen met het syndroom van downquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
Lekker op dreef Beertjelief!![]()
Goedenavond, altegaar!![]()
![]()
Heeft de bruid al ja of nee gezegd?
Ja dat verraste me wel, met alle censuur rondom het programmaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef frizti het volgende:
Willem de creep zijn mislukte aanzoek zat erin.
Leuk Gert dat je even binnenkomt om te rellen, maar je weet niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie dan? Deze zeker:
[afbeelding]
Heeft zeker ook een warm karakter?![]()
Die dus ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie dan? Deze zeker:
[afbeelding]
Heeft zeker ook een warm karakter?![]()
Zo eentje die stiekem dames-ondergoed draagt, en jonge hondjes uit het asiel haalt om vreemde dingen mee te doen in z'n schuurtje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die dus ja.
Vind t een engerd eerste klas![]()
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij mij dus ook nietAl wordt het wel in sommige plaatsen hier gevierd trouwens
Morgen weer Beriaanse avond?
![]()
Ik bedoelde jou ook niet....jij bent lief.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor zie je post heus wel![]()
En heb gereageerd zoals je ziet
Een post zonder kusjes en smileys plaatsen, is niet hetzelfde als "rellen" hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Leuk Gert dat je even binnenkomt om te rellen, maar je weet niet waar je over praat.
Net als je naamgenoot.![]()
Als ik mijn bril zou kunnen vinden...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins.... joehoe...kun je me zien vanaf daar?
![]()
Hej Daniellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo ben er ook weer eens.
is toch wat die gasten die vanacht bleven slapen zijn vandaag weer op en neer gereden 200 km heen en weer terug![]()
Tja je moet er wat voor overhebben natuurlijk om te dansen in hbb
Danielle!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo ben er ook weer eens.
is toch wat die gasten die vanacht bleven slapen zijn vandaag weer op en neer gereden 200 km heen en weer terug![]()
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een post zonder kusjes en smileys plaatsen, is niet hetzelfde als "rellen" hoor.![]()
Een voorwaarde voor een goede rel is toch op z'n minst dat je een andere user persoonlijk aanvalt, en dat doe ik niet toch?
Stuk achterlijk.
Ik weet dat het verleidelijk is om te reageren op die "rellers" maar je kan het beste negeren, van dit soort reacties kicken ze alleen maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.
Dat je maar snel de tering mag krijgen met je tering opmerkingen en andere achterbakse maniertjes.
Oei, wat een opgekropte woede!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.
Dat je maar snel de tering mag krijgen met je tering opmerkingen en andere achterbakse maniertjes.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet....jij bent lief.![]()
![]()
Wie is aan het rellen dan bong?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet dat het verleidelijk is om te reageren op die "rellers" maar je kan het beste negeren, van dit soort reacties kicken ze alleen maar![]()
Tis moeilijk, i know, maar op een gegeven moment houd het vanzelf weer op
Die laatste twee regels rijmen niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, wat een opgekropte woede!
Ik had al zo'n vermoeden.
Gooi het er maar uit hoor.
Was dat het, of heb je nog wat ziektes over?![]()
Daniellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo ben er ook weer eens.
Alles leuk en aardig, maar ik viel geen user aan. Fristie is degene die meteen persoonlijk werd, ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet dat het verleidelijk is om te reageren op die "rellers" maar je kan het beste negeren, van dit soort reacties kicken ze alleen maar![]()
Tis moeilijk, i know, maar op een gegeven moment houd het vanzelf weer op
heee lovebeertje long time no seequote:
Aaa Gertje laat gaan joh....doe gewoon je ding.......laat je niet van je stuk brengen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar ik viel geen user aan. Fristie is degene die meteen persoonlijk werd, ik niet.
En ik zou niet weten waarom Viola van alles genoemd mag worden, en een ander stuk lelijk dat tijdelijk in dat huis zit niét. Heeft niets met rellen te maken.
Leuke constatering, maar heb je ook een altenatief?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef demins het volgende:
[..]
Die laatste twee regels rijmen niet!![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het een latertje wordt vanavond met dat diner dansant
wasdah?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke constatering, maar heb je ook een altenatief?![]()
Logisch...mijn vriendin vindt dat het er nogal lullig uitziet zo hier in dat kleine hoekje achter de pc.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij, je wilt de polonaise niet lopen![]()
Ik hoop dat de h5n1 snel in je kop slaat, zijn wij tenminste van je af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar ik viel geen user aan. Fristie is degene die meteen persoonlijk werd, ik niet.
En ik zou niet weten waarom Viola van alles genoemd mag worden, en een ander stuk lelijk dat tijdelijk in dat huis zit niét. Heeft niets met rellen te maken.
Frizti even rustig aan doen en luisteren naar wat Bong net zeiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop dat de h5n1 snel in je kop slaat, zijn wij tenminste van je af.
Sinds wanneer trekt u zich daar iets van aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Logisch...mijn vriendin vindt dat het er nogal lullig uitziet zo hier in dat kleine hoekje achter de pc.![]()
Te lang geleden jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
heee lovebeertje long time no see![]()
hij zit onder de plakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt u zich daar iets van aan?![]()
Zeg, doe us ff normaal randdebielquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef DanielleNaomi het volgende:
pstttttt mag ik ff off topic?
Zat ff je fotoboek te bekijken Jappie , jee wat een mooi manneke is je zoontje zeg !
sorry zal nu weer ON topic gaan
stel je niet zo aan, malloot.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Frizti ff tot 10 tellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk dat maar niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Oja vergat ik ff dat Meisje op de foto is ook een mooie meid !! Neem aan dat dat je dochter is
psssst..."zij" betaald hier de rekeningen.....ook die van Chelloquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt u zich daar iets van aan?![]()
dat het wél rjimd!quote:
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
psssst..."zij" betaald hier de rekeningen.....ook die van Chello![]()
Goed plan, ik stem vóórquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
ZULLEN WE HET HIER TENMINSTE ALLEMAAL GEZELLIG HOUDEN??????
dat hij onder de plak zit, teruglezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?![]()
Ik heb me te gedragen achter de PC anders is het voor heer Jappie alleen nog maar posten in een sullig word document.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?![]()
Als jij om te beginnen is wat minder schreeuwde...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
ZULLEN WE HET HIER TENMINSTE ALLEMAAL GEZELLIG HOUDEN??????
Thanks... ...and back at ya...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem vóór![]()
* BONG4002 strooit even wat liefde in topic![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb me te gedragen achter de PC anders is het voor heer Jappie alleen nog maar posten in een sullig word document.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem vóór![]()
* BONG4002 strooit even wat liefde in topic![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
Wie zei dat het een latertje kon worden vanavond met dat diner dansant![]()
Mja, ook niet echt mijn style neequote:Als ik zo die muziek hoor word het voor mij eggg een vroegertje, nee deze muziek kan mij dus eg niet behagen. Tijd voor een cdtje op de achtergrond![]()
dat met die boor lukt niet hoor, heb je daar geen ander woord voor?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok een tip op hoor rijmt boor en voor
Maak daar maar wat van![]()
mannenkoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
dat met die boor lukt niet hoor, heb je daar geen ander woord voor?
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry hoor, het werd mij even te gezelli om de strot!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |