quote:
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
lurk dan even hier naar toe.
[BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
Ze downloaden de afleveringen en maken daar de caps vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?
Een hoop komt uit de gedownloaden afleveringen of uit dat ene forum wat wormpje daar noemt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daar heb ik ook al een aantal keer naar gelurkt, maar heb je dat van de afleveringen of heb je voor de streams betaald?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze downloaden de afleveringen en maken daar de caps van
Daar heeft ze de kracht niet voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef soapie het volgende:
Viola alweer in de make-up.Moet ze niet eens gaan stylen voor dat diner dansant?????
Is gewoon zinnetje om goed over te komen op tvquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef soapie het volgende:
Viola: Het gaat niet om mij.....![]()
Daar komt ze dan wel laat achter!!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Daar heeft ze de kracht niet voor.
Misschien is het wel de bedoeling de feestzaal alleen voor het dansen,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef soapie het volgende:
[..]
Diner dansant in een lege ruimte.... Ook heel apart!!!!!
![]()
Zou kunnen, maar dat ze dat dan de naam diner geven..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Misschien is het wel de bedoeling de feestzaal alleen voor het dansen,
en de huiskamer voor het diner.
Maar het diner zal alleen maar wat hapjes zijn denk ik.
Oh God, wordt weer de viool-show vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef frizti het volgende:
Viool: dansen is hier en de mensen moeten maar aan de zijkant gaan staan.
Wij hebben alle ruimte nodig.
Geen problemen hier...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Bij mij zijn stream 2 en 4 op zwart, iemand hetzelfde probleem??
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat ze dat dan de naam diner geven..![]()
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
Nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...
Die heeft Kliko dan allemaal al opgegeten en gedronken
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef frizti het volgende:
Damn FB, zitten we weer op dezelfde golflengte.
Er is bij haar wel meer gezakt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko verkent de dansarena alvast... en piept dat haar spelden gaan zakken...
quote van de week.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagd
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.quote:
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegevenquote:
Ah ook welkom Manuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegeven
Whahaha... wel blijven zitten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....![]()
![]()
![]()
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ook welkom Manu![]()
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |