Nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...
Die heeft Kliko dan allemaal al opgegeten en gedronken
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef frizti het volgende:
Damn FB, zitten we weer op dezelfde golflengte.
Er is bij haar wel meer gezakt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko verkent de dansarena alvast... en piept dat haar spelden gaan zakken...
quote van de week.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagd
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.quote:
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegevenquote:
Ah ook welkom Manuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegeven
Whahaha... wel blijven zitten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....![]()
![]()
![]()
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ook welkom Manu![]()
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
Moniquequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
En wie doet er weer gezellig mee?
[afbeelding]
[afbeelding]
Viool niet in ieder geval, die heeft de kracht niet meer!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
En wie doet er weer gezellig mee?
Dat is het "echte" FOK, die bepaalde users hebben een status, net zoals bijv. in een gevangenis, als je daar nieuw bent dan wordt je ook tot op het bot door de gevangenen die er al jaren zitten afgebrand. En als jij er dan bijv tegeningaat, dan krijg JIJ straf ipv andersomquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee ben
Daarom kom ik ook niet verder op Fok dan het HBB forum.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is het "echte" FOK, die bepaalde users hebben een status, net zoals bijv. in een gevangenis, als je daar nieuw bent dan wordt je ook tot op het bot door de gevangenen die er al jaren zitten afgebrand. En als jij er dan bijv tegeningaat, dan krijg JIJ straf ipv andersom
Heb het vaak genoeg zien gebeuren op FOK helaas
Met het figuur van Viool heb je ook veel ruimte nodig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef soapie het volgende:
Het is ook wel een mega dansvloer!!!
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoeldequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook niet verder op Fok dan het HBB forum.
Zien er leuk uit... al vind ik die onderste wel wat druk om als avater tegen aan te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:21 schreef frizti het volgende:
Even een testje met wat avatars voor supermom:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zien er leuk uit... al vind ik die onderste wel wat druk om als avater tegen aan te kijken.
Dat bedoel ik... in het Tanja topic kom ik uit principe niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoelde![]()
Ze heeft het nu over die dans jurk van haar die is helemaal op haar figuur gemaakt, dus kan er niemand anders in. Goed gezien Viool!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Met het figuur van Viool heb je ook veel ruimte nodig.
Zeg dat nou niet te hard... anders komt Dajaaaaaan weer langsquote:
Tja, "klootjesvolk" dan wordt er niet geinvesteerd in top amusement.quote:
Dat daar nog mensen naar kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup. tis weer tijd voor de regular uitzending, dus jullie zien me weer rond 20:27![]()
Dat je daar nog naar durft te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:27 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup. tis weer tijd voor de regular uitzending, dus jullie zien me weer rond 20:27![]()
De discussie gaat daar ook allang niet meer over de helft van de tijd het gaat om het verschil tussen een beetje SC, wat dus niet mag en opzettelijk rellen, wat dus wel mag....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... in het Tanja topic kom ik uit principe niet.
Ik mag Tanja voor geen meter namelijk
Doei doei.quote:
Ik voel me geen newbie hoor, althans niet in HBB, maar ik hou niet van rellen. Dus ze gaan daar maar lekker hun gang... zolang de SC maar normaal blijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De discussie gaat daar ook allang niet meer over de helft van de tijd het gaat om het verschil tussen een beetje SC, wat dus niet mag en opzettelijk rellen, wat dus wel mag....
maar ik ben een newbee ofzo dus zal daar nog wel aan moeten wennen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me geen newbie hoor, althans niet in HBB, maar ik hou niet van rellen. Dus ze gaan daar maar lekker hun gang... zolang de SC maar normaal blijft.
heej athalonquote:
heej fritziquote:
Heel de tijd al... Fritzi, ik en afwisselend soms iemand zijn de enige tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej fritzi![]()
tis rustig hier of zie ik dat verkeerd???![]()
hoi hoi hoi foreverbluequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |