Nee natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef soapie het volgende:
Of ze krijgen de restjes van de bruiloft...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Weinig kans op restjes met een kliko in de buurt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...
Die heeft Kliko dan allemaal al opgegeten en gedronken
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef frizti het volgende:
Damn FB, zitten we weer op dezelfde golflengte.
Er is bij haar wel meer gezakt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
Kliko verkent de dansarena alvast... en piept dat haar spelden gaan zakken...
quote van de week.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel vaker toch, Frizti... als je een vrouw was geweest had ik je mee uit gevraagd
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.quote:
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is gepoogd met die mislukte facelift weer op te takelen.
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegevenquote:
Ah ook welkom Manuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook weer, heb het andere voor even opgegeven
Whahaha... wel blijven zitten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik donder hier bijna van mijn stoel af....![]()
![]()
![]()
ja, vind bepaalde dingen gewoon nogal irritant (uitschelden van mensen zodra ze binnenkomen etc.), mja zal wel komen omdat ik nog newbee benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ook welkom Manu![]()
Tja, het is fietsen tegen een helling van 90 graden op, je kan daar niet tussenkomen, daarom negeer ik die bepaalde figuren ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |