De laaste dagen is het erg slap ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej frizti![]()
tis rustig hier of zie ik dat verkeerd???![]()
foeiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel de tijd al... Fritzi en afwisselend soms iemand zijn de enige tot nu toe.
Hahaha sorry... soms sluipt het er nog in... hoewel ik er op letquote:
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef frizti het volgende:
[..]
De laaste dagen is het erg slap ja.
Haaaaiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook in het HBB forum speelt het euvel zich af (zie Tanja topic bijv), maar in de SC is het iig tenminste gezellig zonder die figuren die ik net bedoelde![]()
Neeeeeee help... ze komen ook hier rellen nuquote:
Het is deze week niet meer wat het geweest is, qua animo helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenmaar daarna eindelijk weer effe tijd tot maandag
![]()
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
zelfs 's nachts?? Ik ben er meestal alleen in t weekend ('s nachts dan) maar helaas vanavond weer niet... moet morgen overwerkenmaar daarna eindelijk weer effe tijd tot maandag
![]()
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Neeeeeee help... ze komen ook hier rellen nu![]()
![]()
Hoi Jappie
nachtploeg begint ook af te nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.
Overdag zit hier (bijna) niemand.
doe je ook mee met de polonaisequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.
gaat morgen weer de nachtploeg inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
De nachtploeg is nog wel erg actief bezig hier.
Overdag zit hier (bijna) niemand.
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rellen? welnee mallerd...ik kom hier ff een koekje van tafel gappen voor bij mijn koffie.
owwwquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet schrikken joh...het was maar een grapje.![]()
jij morgen vrij danquote:
* Manu82 kijkt achter zichquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Met jou dans ik niet...jij hoort bij pinball...ik wil geen ruzie.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
jij morgen vrij danjammer,zal je missen hoor
![]()
![]()
dan kom je vast wel eens binnen piepenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan kom je vast wel eens binnen piepen![]()
![]()
oke daar hou ik je aanquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Gladys het volgende:
* Gladys gaat ff tv kijkenTot straks of anders tot morgen(middag en/of avond/nacht)
![]()
![]()
Getverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef frizti het volgende:
Willem de creep en Marieke zijn weer terug.
[afbeelding]
Goed toch, want Viool wordt positief belicht door de produktie ten koste van Monique die het werkt doet terwijl die zeug geen flikker uitvoert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef stil het volgende:
die monique toch over viola, of er straks niet een bananeschil kan liggen
Ja veels te positief, maar het zal wel met een eventueel programma voor haar te maken hebben, hoorde haar vandaag tegen John zeggen dat John de mol aan het brainstormen was over een programma voor haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Goed toch, want Viool wordt positief belicht door de produktie ten koste van Monique die het werkt doet terwijl die zeug geen flikker uitvoert.
Dat roept ze al vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef stil het volgende:
[..]
Ja veels te positief, maar het zal wel met een eventueel programma voor haar te maken hebben, hoorde haar vandaag tegen John zeggen dat John de mol aan het brainstormen was over een programma voor haar.
je moet eigelijk alles wat ze zegtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat roept ze al vanaf dag 1.
Ik geloof er geen zak van.
quote:
Er zit al een mafkees van een gast inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]Zo, wat dachten ze bij Big Brother, tijd voor een échte crackhoer?
![]()
Mooi...dan kan de grens hier op het forum ook weer een sukje opgeschoven worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
![]()
Misschien niet moeders mooiste, maar wel een vrouw met een warm karakter en het hart op de goed plaats.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:30 schreef Gert het volgende:
![]()
Beertjequote:
Nee dat heb je hier nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje![]()
![]()
En doe je ook aan Carnaval?
Lekker op dreef Beertjelief!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
je moet eigelijk alles wat ze zegt
met een kliko zout nemen![]()
Bij mij dus ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat heb je hier niet![]()
Alleen op de basisscholen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |