stel je niet zo aan, malloot.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop dat de h5n1 snel in je kop slaat, zijn wij tenminste van je af.
Frizti ff tot 10 tellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop dat de h5n1 snel in je kop slaat, zijn wij tenminste van je af.
Denk dat maar niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Oja vergat ik ff dat Meisje op de foto is ook een mooie meid !! Neem aan dat dat je dochter is
psssst..."zij" betaald hier de rekeningen.....ook die van Chelloquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt u zich daar iets van aan?![]()
dat het wél rjimd!quote:
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
psssst..."zij" betaald hier de rekeningen.....ook die van Chello![]()
Goed plan, ik stem vóórquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
ZULLEN WE HET HIER TENMINSTE ALLEMAAL GEZELLIG HOUDEN??????
dat hij onder de plak zit, teruglezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?![]()
Ik heb me te gedragen achter de PC anders is het voor heer Jappie alleen nog maar posten in een sullig word document.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is handig, maar wat wilt u daar verder mee zeggen?![]()
Als jij om te beginnen is wat minder schreeuwde...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
ZULLEN WE HET HIER TENMINSTE ALLEMAAL GEZELLIG HOUDEN??????
Thanks... ...and back at ya...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem vóór![]()
* BONG4002 strooit even wat liefde in topic![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb me te gedragen achter de PC anders is het voor heer Jappie alleen nog maar posten in een sullig word document.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem vóór![]()
* BONG4002 strooit even wat liefde in topic![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef DanielleNaomi het volgende:
Wie zei dat het een latertje kon worden vanavond met dat diner dansant![]()
Mja, ook niet echt mijn style neequote:Als ik zo die muziek hoor word het voor mij eggg een vroegertje, nee deze muziek kan mij dus eg niet behagen. Tijd voor een cdtje op de achtergrond![]()
dat met die boor lukt niet hoor, heb je daar geen ander woord voor?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok een tip op hoor rijmt boor en voor
Maak daar maar wat van![]()
mannenkoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
dat met die boor lukt niet hoor, heb je daar geen ander woord voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |