Wie dan? Deze zeker:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er zit al een mafkees van een gast in![]()
ik zou het mongolen willen noemen, maar dat is een belediging voor mensen met het syndroom van downquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
Lekker op dreef Beertjelief!![]()
Goedenavond, altegaar!![]()
![]()
Heeft de bruid al ja of nee gezegd?
Ja dat verraste me wel, met alle censuur rondom het programmaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef frizti het volgende:
Willem de creep zijn mislukte aanzoek zat erin.
Leuk Gert dat je even binnenkomt om te rellen, maar je weet niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie dan? Deze zeker:
[afbeelding]
Heeft zeker ook een warm karakter?![]()
Die dus ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie dan? Deze zeker:
[afbeelding]
Heeft zeker ook een warm karakter?![]()
Zo eentje die stiekem dames-ondergoed draagt, en jonge hondjes uit het asiel haalt om vreemde dingen mee te doen in z'n schuurtje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die dus ja.
Vind t een engerd eerste klas![]()
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bij mij dus ook nietAl wordt het wel in sommige plaatsen hier gevierd trouwens
Morgen weer Beriaanse avond?
![]()
Ik bedoelde jou ook niet....jij bent lief.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor zie je post heus wel![]()
En heb gereageerd zoals je ziet
Een post zonder kusjes en smileys plaatsen, is niet hetzelfde als "rellen" hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Leuk Gert dat je even binnenkomt om te rellen, maar je weet niet waar je over praat.
Net als je naamgenoot.![]()
Als ik mijn bril zou kunnen vinden...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Demins.... joehoe...kun je me zien vanaf daar?
![]()
Hej Daniellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo ben er ook weer eens.
is toch wat die gasten die vanacht bleven slapen zijn vandaag weer op en neer gereden 200 km heen en weer terug![]()
Tja je moet er wat voor overhebben natuurlijk om te dansen in hbb
Danielle!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
Zo ben er ook weer eens.
is toch wat die gasten die vanacht bleven slapen zijn vandaag weer op en neer gereden 200 km heen en weer terug![]()
Tja je moet er wat voor overhebben natuurlijk om te dansen in hbb
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Een post zonder kusjes en smileys plaatsen, is niet hetzelfde als "rellen" hoor.![]()
Een voorwaarde voor een goede rel is toch op z'n minst dat je een andere user persoonlijk aanvalt, en dat doe ik niet toch?
Stuk achterlijk.
Ik weet dat het verleidelijk is om te reageren op die "rellers" maar je kan het beste negeren, van dit soort reacties kicken ze alleen maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.
Dat je maar snel de tering mag krijgen met je tering opmerkingen en andere achterbakse maniertjes.
Oei, wat een opgekropte woede!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef frizti het volgende:
[..]
Vuil vies stuk hoerenjong, rot eens op ja.
Dat je maar snel de tering mag krijgen met je tering opmerkingen en andere achterbakse maniertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |