Zoiets heet sneltypen en dan kan er weleens wat fout gaan...maar aangezien jij graag taalpuristisch bezig bent ga ik er maar niet op in....hoe zielig kan je zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tipje: als je gaat schermen met je intelligentie, zorg dan dat je iets minder taalfouten maakt.
Dat staat niet echt slim, en dan keert je 'argument' zich helemaal tegen je.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
Beste mensen....vergeet niet dat Pinball zeer zwaar een oldbie is....dus gewoon negeren als ie je aanvalt...hij denkt stoer te zijn maar dat is ie niet
Hij heeft geeneens een foto, dat zegt genoeg lijkt me
En ja, ik heb ook geen foto maar dat heeft een andere reden die ik dus hier niet ga noemen
Dus botvier je maar je frustraties hier blijkt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het gewoon omdat ik lelijk ben.
Ik héb een reden, en nee...dat gaat je niets aanquote:Beste mensen, bong heeft geeneens een reden dat hij geen foto heeft, dat zegt genoeg lijkt me.
Ik geef me overquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I'm a poet and I don't even know it![]()
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, bij mij is het gewoon omdat ik lelijk ben.
....
Vanavond ben ik er toch niet over begonnen? Ik heb mijn gal vandaag overdag al wel weer gespuid, en die linkjes straks waren alleen (en met tegenzin) voor WA.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
ok, dan begrijp ik dus wel wat je bedoeld, maar niet waar het vanavond weer vandaan kwam, gister kon ik het begrijpen
Ik schrik niet snelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikken
Ik ben ook heel lelijk en heb daarom ook geen foto, waar is jouw foto?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vervelend als het ook echt waar is, Bong niet teveel naar achteren kijken straks, kun je schrikken
De 'w' zit ook echt in de buurt van de 'o' of de spatie ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zoiets heet sneltypen en dan kan er weleens wat fout gaan...maar aangezien jij graag taalpuristisch bezig bent ga ik er maar niet op in....hoe zielig kan je zijn![]()
![]()
vanwege privacy regulations mag ik die niet posten, maar wees niet bang, ik ben ook lelijk hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook heel lelijk en heb daarom ook geen foto, waar is jouw foto?
Dat is wel makkelijk hè, mij veroordelen omdat ik toevallig lelijk ben (ik heb mezelf ook niet gemaakt), maar dan zelf niet eens toe durven geven dat je óók lelijk bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik héb een reden, en nee...dat gaat je niets aan![]()
![]()
Vraag dát maar aan die andere Gert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld![]()
Hoe lelijk ben je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vinden jullie me nog leuk?
excuses voor het zeiken tegen jou daarover vanavond en begrijp dus ook wat je bedoeld, was APKquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er toch niet over begonnen? Ik heb mijn gal vandaag overdag al wel weer gespuid, en die linkjes straks waren alleen (en met tegenzin) voor WA.
En net als de vorige keer dat deze discussie speelde denk ik dat het geen nut heeft om het 100 keer te zeggen. Als de stellingen eenmaal ingenomen zijn wordt er zelden van kant gewisseld, dus dan heeft verdere 'discussie' weinig nut. Voor beide zijden, daarin ben ik zelf niets beter dan anderen.
Ik zie eenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk hè, mij veroordelen omdat ik toevallig lelijk ben (ik heb mezelf ook niet gemaakt), maar dan zelf niet eens toe durven geven dat je óók lelijk bent.
En dan mij sneu noemen.
dus blijkbaar raak ik je ergens....
"Nog"? Hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vinden jullie me nog leuk?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:30 schreef Wickedangel het volgende:
HET IS GVD HALF VIJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |