Idem.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef Cart_man het volgende:
Daar ga ik eens over nadenken...
1 2 3 4 5 6 7 8 | -------Robben-------------------------Van Persie------ --------------------Van der Vaart--------------------- -------------Cocu---------------Van Bommel------------ ---^^-------------------------------------------^^---- ---Gio---------Mathijsen------Boula---------Ooijer---- ------------------------------------------------------ -------------------------Sar-------------------------- |
Anders komt het niet uit met het kaarten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je er één te weinig SCH.
Je hebt 3 verdedigers geschrapt en er 2 ingevoegd.
Ik zie Lodewijks liever als 2e keeper, ziet hij dat wel zitten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zelf Lodewijks geschrapt omdat hij een rol als derde keeper niet zo zag zitten.
Omdat Westerveld/Zoetebier/Gentenaar allemaal wisselspelers/reservers zijn bij hun clubs en Lodewijks te oud.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
Stekelenburg is momenteel echt een van de slechtste keepers van de Eredivisie, waarom zou je die in hemelsnaam meenemen?
Er zijn er nog wel meer hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat Westerveld/Zoetebier/Gentenaar allemaal wisselspelers/reservers zijn bij hun clubs en Lodewijks te oud.
Die heeft nog volop de mogelijkheid om zich te verbeteren, nuttige weken zijn het voor hem.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef SCH het volgende:
Stekelenburg is momenteel echt een van de slechtste keepers van de Eredivisie, waarom zou je die in hemelsnaam meenemen?
Hallo, niks verbeteren. Je moet gewoon goed zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft nog volop de mogelijkheid om zich te verbeteren, nuttige weken zijn het voor hem.
Waterreus doet het ook wel goed ja. Maar dan heb je het wel gehad.quote:
de jong,stekelenburg,castelen en babel vind ik geen goede keuze voor oranje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Welke 23 moet Marco van Basten in hemelsnaam selecteren om met Oranje ook maar een kansje te maken op de tweede ronde? Help hem! SMS je selectie naar Marco of post hem hier!
DOEL: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (AZ), Maarten Stekelenburg (Ajax)
VERDEDIGING: Jan Kromkamp (Liverpool), John Heitinga (Ajax), Urby Emanuelson (Ajax), Khalid Boulahrouz (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord)
MIDDENVELD: Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Nigel de Jong (Hamburger SV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Mark van Bommel (FC Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Wesley Sneijder (Ajax)
AANVAL: Dirk Kuijt (Feyenoord), Romeo Castelen (Feyenoord), Salomon Kalou (Feyenoord), Robin van Persie (Arsenal), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Arjen Robben (Chelsea)
Als Kalou geen paspoort krijgt, dan Ryan Babel (Ajax)
Willem II en RBC moeten zich ook nog verbeterenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft nog volop de mogelijkheid om zich te verbeteren, nuttige weken zijn het voor hem.
Zet je nou Kuijt op Linkshalf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de jong,stekelenburg,castelen en babel vind ik geen goede keuze voor oranje.
stekelenburg is een arrogante kwal die iedere wedstrijd weer een domme fout maakt. dat word internationaal wel afgestraft.
de jong is ook al zo'n omhoog gevallen ajacied,die iedere wedstrijd wel een kaart krijgt. die jongen mag eerst eens zijn best gaan doen bij HSV,dan zien we weer.
castelen is nog niet goed genoeg imo om het verschil te maken in oranje,die kan nog best even bij jong oranje gaan spelen.
tsja Babel,die jongen moet eerst eens leren een bal aan te nemen en oog krijgen voor medespelers,dan is het wel een goede.
vervangers zijn bijvoorbeeld huntelaar voor babel of castelen.
boschker doet het op zich wel goed en doet tenminste zijn best.
anders kan kuijt wel een linie naar achter spelen op het middenveld,vind ik de beste positie voor een dergelijke speler,goede spelverdeler.
------------------------------Van der Sar------------------------------
Boulahrouz---------Ooijer---------------Vlaar---------Emanuelson
Landzaat--------------------Cocu-------------------------------Kuijt
van Persie------------------Huntelaar-----------------------Robben
dit is mijn ideale opstelling.
Als derde keeper train je alleen maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, niks verbeteren. Je moet gewoon goed zijn![]()
Vraag het Hans Vonk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als derde keeper train je alleen maar.
Nee suffie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging hij als derde keeper mee met ZA?
Waarom neemt elk land dan een derde keeper mee? Volgens jouw logica kun je dat net zo goed een extra veldspeler meenenemen. Voorkomen is beter dan genezen, dus je moet mijn inziens altijd je beste spelers en keepers meenemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
3e keepers komen bijna nooit in actie op een WK.
Hij had zijn dag niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
We hebben gezien hoe Ron Vlaar het ervan af brengt tegen internationale topteams als Italië. En zo'n onbetrouwbaar en onervaren iemand kun je echt niet gebruiken op het WK. Laat hem dan maar eerst 3/4 jaar rijpen, wennen aan het absolute topniveau en al die verdedigingsfouten die hij te vaak maakt uit zijn systeem verwijderen voor hij überhaupt in aanmerking komt voor een plek in Oranje.
Als Heitinga bij Ajax of in Oranje zulke verdedigingsfouten maakt, wordt hij al direct afgeschreven, ondanks dat hij over het algemeen ook een hele 'nuttige' verdediger is, die al heeft bewezen dat hij het hoge niveau aankan (Champions League + Euro 2004), iets wat Vlaar nog niet heeft bewezen (enkel UEFA Cup). Maar desondanks lijkt Vlaar toch een streepje voor te hebben van veel mensen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij had zijn dag niet.
En als back-up is hij wel nuttig.
bron www.vi.nlquote:Nierkneuzing zet Heitinga weken aan de kant
25/2/2006 12:13
Ajax moet in de komende weken ook John Heitinga missen. De verdediger is voorlopig veroordeeld tot de ziekenboeg met een nierblessure die vrijdag pas duidelijk werd.
De klachten bij Heitinga bleken veroorzaakt te worden door een nierkneuzing, die hij na nu blijkt heeft overgehouden aan de Champions Leaguewedstrijd tegen Internazionale van woensdag. Naar verwachting heeft Heitinga zes weken nodig om te herstellen van de nierkneuzing.
'De blessure heeft zich pas gisteren gemanifesteerd', aldus Ajax-trainer Danny Blind. 'Het schijnt gebruikelijk te zijn dat je niet direct iets voelt. Het is halverwege de tweede helft gebeurd, bij een landing. John moet drie weken rust houden en mag daarna nog drie weken trainen zonder contact met anderen. Het lijkt me duidelijk dat dit niet welkom is in relatie tot wat we al missen.'
Heitinga moet onder meer een streep zetten door de return tegen Inter, die over tweeënhalve week op het programma staat. Maar ook in Nederland kan de verdediger geen acte de presence geven in de topper tegen PSV en halve finale van de Gatorade Cup tegen Roda JC.
Ajax heeft zondag tegen Heracles Almelo meer personele problemen. Zdenek Grygera, Tomás Galásek, Steven Pienaar, Wesley Sneijder en Nicolae Mitea zijn geblesseerd, terwijl Hatem Trabelsi geschorst is.
Een keuze tussen die 2 zou toch een gok zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Heitinga bij Ajax of in Oranje zulke verdedigingsfouten maakt, wordt hij al direct afgeschreven, ondanks dat hij over het algemeen ook een hele 'nuttige' verdediger is, die al heeft bewezen dat hij het hoge niveau aankan (Champions League + Euro 2004), iets wat Vlaar nog niet heeft bewezen (enkel UEFA Cup). Maar desondanks lijkt Vlaar toch een streepje voor te hebben van veel mensen.
Ron Vlaar haalt een hoog niveau bij Feyenoord en Opdam komt zeker te kort. Als Boula of Mathijssen er niet zijn moet je gaan schuiven en Ooyer naar het centrum halen of Cocu naar achter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
We hebben gezien hoe Ron Vlaar het ervan af brengt tegen internationale topteams als Italië. En zo'n onbetrouwbaar en onervaren iemand kun je echt niet gebruiken op het WK. Laat hem dan maar eerst 3/4 jaar rijpen, wennen aan het absolute topniveau en al die verdedigingsfouten die hij te vaak maakt uit zijn systeem verwijderen voor hij überhaupt in aanmerking komt voor een plek in Oranje.
Makaay is de betere spitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef sportfreak het volgende:
keepers:
1. v.d. Sar
2. Timmer
3. Stekelenburg
verdedigers:
4. Kromkamp
5. Boulahrouz
6. Mathijssen
7. v. Bronckhorst
8. Ooijer
9. Bouma Vlaar
10. Opdam
11. de Cler
middenveld:
12. Davids
13. Cocu
14. v. Bommel
15. Landzaat
16. Maduro
17. v.d. Vaart
aanval:
18. Kuyt
19. v. Nistelrooy
20. Robben
21. Kalou/Meerdink
22. Huntelaar/Makaay
23. v. Persie
Kalou hangt af of ie een de Nederlandse nationaliteit krijgt, tussen Makaay en Huntelaar twijfel ik, Makaay is de betere spits, maar Huntelaar zou beter in het systeem passen.
EDIT: Bouma is toch niet zo'n verstandige keuze bedenk ik me nu.![]()
Precies, Opdam ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
de Cler heeft ook weinig te zoeken op een WK.
Je zegt dat Makaay een prutser is omdat hij nooit wat heeft gepresteerd bij Oranje en dan roep je dat Huntelaar wel mee moet. Je spreekt jezelf tegen, prutser.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Makaay is de betere spits.
lol jongen Makaay heeft ooit een keer de 3-0 voor oranje gemaakt,tevens zijn enige oranje goal. Huntelaar heeft al veel meer gepresteerd,en bij jong oranje heeft hij ook heel wat goals gemaakt. ik zou Makaay niet meenemen,dat vind ik toch zo'n prutser.
Zoals?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lol jongen Makaay heeft ooit een keer de 3-0 voor oranje gemaakt,tevens zijn enige oranje goal. Huntelaar heeft al veel meer gepresteerd,en bij jong oranje heeft hij ook heel wat goals gemaakt. ik zou Makaay niet meenemen,dat vind ik toch zo'n prutser.
lol,Huntelaar heeft nog geen kans gehad in oranje,Makaay wel. heb je geblowd jongen? je slaat wartaal uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je zegt dat Makaay een prutser is omdat hij nooit wat heeft gepresteerd bij Oranje en dan roep je dat Huntelaar wel mee moet. Je spreekt jezelf tegen, prutser.
topscorer eerste divisiequote:
europa cup met Heerenveen was hij spel bepalend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huntelaar heeft ook nog niets gepresteerd kereltje. Wat heeft Huntelaar al gepresteerd in een nationaal elftal, Europa Cup of een sterke competitie?
Die vergelijking loopt spaak, aangezien Makaay een van de recordinternationals is geweest voor Jong Oranje. En óók van de all-time topscoorders van Jong Oranje samen met Bruggink met 15 doelpunten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je snapt er echt geen zak van he,hij heeft meer dingen bereikt dan zomaar een speler. das het enige wat ik ermee wil zeggen. Huntelaar is als van nistelrooy,beter in positie kiezen en beter in scoren dan Makaay. het is een wereld talent,maar dat schijnt niemand zich te realiseren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Topscorer GGD. Da's een hele prestatie ja.
Berry Powel in Oranje
Jij snapt er geen zak van. Waar gaat het hier over "zomaar een speler". Nergens, dus dat er bijhalen slaat gewoon nergens op. Overigens zou ik ook eens lezen, dan zie je dat ik zowel Huntelaar als Makaay mee zou nemen. Maar jouw argumentatie slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je snapt er echt geen zak van he,hij heeft meer dingen bereikt dan zomaar een speler. das het enige wat ik ermee wil zeggen. Huntelaar is als van nistelrooy,beter in positie kiezen en beter in scoren dan Makaay. het is een wereld talent,maar dat schijnt niemand zich te realiseren.
als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die vergelijking loopt spaak, aangezien Makaay een van de recordinternationals is geweest voor Jong Oranje. En óók van de all-time topscoorders van Jong Oranje samen met Bruggink met 15 doelpunten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij snapt er geen zak van. Waar gaat het hier over "zomaar een speler". Nergens, dus dat er bijhalen slaat gewoon nergens op. Overigens zou ik ook eens lezen, dan zie je dat ik zowel Huntelaar als Makaay mee zou nemen. Maar jouw argumentatie slaat nergens op.
nee je hebt gelijk,Berry Powel is natuurlijk niet zomaar een spelerquote:Topscorer GGD. Da's een hele prestatie ja.
Berry Powel in Oranje
Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.
das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.
Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.
om ik snap het Frank de Boer terug in Oranje,clarence seedorf terug. en nee van bommel niet en van der vaart niet want die hebben minder ervaring. het is me eindelijk duidelijk hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?
Dan heeft het ook weinig zin om verder met jou te discussiëren omdat de feiten en statistieken jou al tegenspreken.
Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn selectie:
Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Kromkamp, Emanuelson, De Cler, Mathijsen, Boulahrouz, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Van der Vaart, Sneijder, Landzaat, Cocu, Maduro, Aissati
Aanval: Kuijt, Van Persie, Robben, Castelen, Van Hooijdonk, Van Nistelrooij
Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Boussoufa mag van mij wel bij de selectie.
Dat ze dat soort voetballers maar een Belgische pas geven en bij de Rode Duivels mee laten doen. Matige competitie inderdaad en AA Gent is ook nog eens een matige ploeg. Als iemand nu wekelijks uitblinkt bij Anderlecht dan valt er wat voor te zeggen, maar een spelertje van AA Gent...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.
Ik was hem eerlijk gezegd vergeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen Maduro schrappen. Die heeft zich wel bewezen natuurlijk.
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben het wel met SCH eens dat Stekelenburg zoals hij dit seizoen presteert absoluut niet bij de selectie hoort. Keept niet overtuigend en valt regelmatig nog wel eens op een slippertje te betrappen
Lood om oud ijzerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was hem eerlijk gezegd vergeten.Ik zit er idd aan te twijfelen hem tegen Heitinga te ruilen.
Verdediger tegen middenvelder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lood om oud ijzer
We hebben het ook maar over de positie van 3e keeper. Die gaat toch niet in actie komen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
Dat worden dan veel eenzame zomers de komende jarenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn nauwelijks alternatieven. Het zegt genoeg dat Jong Oranje het moet doen met Michel Vorm en Remco Pasveer.
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.
Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
Wel als Patjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...
Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
Noem maar een betere.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
Westerveldquote:
Als je die beter vind dan Patrick, tja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.quote:
Vonk is een matige doelman en kan niet eens voor het Nederlands elftal uitkomen. Buffon is ook een betere keeper dan Stekelenburg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.
Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoetebier beter dan Lodewijks.Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.
Al zou ik Stekelenburg meenemen.
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Inderdaad. Dorre middelmaat. Lodewijks en Stekelenburg zijn de enige alternatieven voor de positie van 3e keeper en Lodewijks komt al bijna in aanmerking voor een AOW. Dat zegt genoeg over het Nederlandse keepersgilde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
Deed jouw Vonk ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Zoetebier werd bij Feyenoord nota bene gepasseerd ten faveure van Lodewijks en ook bij PSV is hij reserve. Dan hoor je niet in het Nederlands elftal. Los gezien van het feit dat het een hele matige keeper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.
Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.
Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).
Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.
Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.![]()
Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.![]()
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
Inderdaad. Vonk blundert al jaren.quote:
Mee eens. Ik word er als kijker ook zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.
Dat gezeur over die keepers vind ik een beetje overbodig. Van der Sar staat er wel, en Timmer ook als het moet. De kans dat de derde keeper in zal vallen is zo gering dat ik denk dat het beter is om een jonge keeper als Stekelenburg mee te nemen. De ervaring die hij opdoet vind ik belangrijker dan de ervaring van een 40-jarige keeper van Feyenoord.quote:Keepers:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg
Verdediging:
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst
Mathijsen
Vlaar
Emanuelson
De Jong
Middenveld:
Van der Vaart
Cocu
Sneijder
Davids
Van Bommel
Landzaat
Maduro
Aanval:
Robben
Van Nistelrooy
Kuijt
Makaay
Van Persie
Vennegoor of Hesselink
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is het niet één van je SCH-helden dan?
Dat zeker, maar De Jong is ook echt te min voor Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZ![]()
Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
Dat is mn punt niet (al klopt er vrij weinig van wat je zegt, de spelers om wie het gaat horen er op hun positie bij). Het gaat erom dat hij die AZ-spelers maar broekkies vind en geen ervaring en plattelandsvoetballertjes, terwijl hij naar het WK wil met Vlaar, Babel en Emanuelson. Nee dat zijn bakens van rust, ervaring en zekerheid achterinquote:Op zondag 26 februari 2006 00:59 schreef MIster911 het volgende:
[..]
AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranje![]()
De Cler hoort niet op een WK thuis, dan zijn Babel, Emmanuelson en Vlaar echt spelers die wat meer geschikt zijn voor zo'n toernooi. Al zou ik zelf Babel thuislaten, voor zijn positie zijn er echt betere alternatieven.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
Hofland is een uitstekende verdediger, jammer dat hij nooit een echte basisplaats bij psv had.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofland zou nog geen verkeerde optie zijn natuurlijk. Al heb je ook Cocu en Maduro die daar kunnen spelen.
Emanuelson is vele malen beter dan De Cler natuurlijk. Betere trap, aanvallend sterker, beter in het positiespel en eventueel op het middenveld bruikbaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
met het WK welquote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Kalou is geen Nederlander..
Hofland is wel een speler die als het moet er voor gaat, oke hij is niet altijd even betrouwbaar, maar hij gaat er wel voorquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Timmer en Landzaat ga ik in mee.
Hofland is een optie, maar wel vaak geblesseerd en een kaartenpakker.
Lindenbergh speelt alleen maar breed.
1 2 3 4 | Ooijer - Opdam - Mathijsen - Van Bronckhorst Van Bommel - Cocu - Van der Vaart Kuijt - Van Nistelrooy - Robben |
Vlaar op de vleugelquote:Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:
Verdediging: Ooijer, Boulahrouz, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen
Basis:
[ code verwijderd ]
Middenveld en aanval ben ik met je eens, alleen zou de verdediging toch zo doen:quote:Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:
Verdediging: Ooijer, Boulahrouz, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen
Basis:
[ code verwijderd ]
Van nistelrooij, cocu, robben, kuijt, van persie, davids en vd sar zijn echte topspelersquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, al heeft Oranje als je heel objectief kijkt gewoon weinig echte topspelers.
Ik zou zeggen: Klaas-Jan Huntelaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Terreros85 het volgende:
Kunnen we Hasselbaink niet meenemen. Ik houd van spelers die altijd en overal scoren, al geef ik toe dat hij wel over de top is![]()
Cocu is absloute wereldtop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
Inderdaad. Jarenlang de motor geweest van Barcelona en tilt PSV op een oudere leeftijd zelfs naar een hoger niveau.quote:
Huntelaar zou dan Van Nistelrooy naar de bank moeten verwijzen, iets wat mij sterk lijkt, zeker onder bondscoach Van Basten. Hoe goed Huntelaar momenteel ook is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaas wordt de revelatie van het toernooi. Topscorer misschien wel.
Kom op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaas wordt de revelatie van het toernooi. Topscorer misschien wel.
Je moet het Nederlands Elftal niet door een Ajax-bril bekijken, het werkt niet. Je maakt jezelf dan belachelijk zoals Da_Sandman doet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op.![]()
Hij zit dan hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker op de bank hoor.
Ja. Door te zeggen dat Huntelaar wellicht topscoorder wordt op het WK. Kom op zeg. Hij moet eerst nog maar een basisplaats zien te krijgen voor je überhaupt daarover begint te praten.quote:
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese topquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese top![]()
Ik zou hem JUIST wel meenemen, er mag geen twijfel bestaan dat met de kwaliteiten die hij bezit dat hij onvoorwaardelijk in Oranje thuishoort (net zoals de behandeling die Van Nistelrooy/Robben ontvangen), het enige probleem is dat hij het type spits is dat niet heel goed uit de voeten kan met het 4 - 3 - 3 systeem waaronder Van Basten speelt. En het moge duidelijk zijn dat het systeem niet aangepast gaat worden aan Makaay zodat hij beter gaat spelen in Oranje, iets wat wel bij Bayern gedaan wordt. Maar feit blijft dat hij een notoire goalgetter is, en misschien wel het beste is in het afronden van alle spitsen in Europa. Juist dat het WK in Duitsland plaatsvindt en het de laatste kans is voor Makaay om op een WK uit te komen, denk ik dat hij toch iets extra's kan brengen voor Oranje, indien hij opgesteld gaat worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
Het klopt dat hij niet uit de verf komt in Oranje. Maar toch blijf ik erbij dat met de juiste aanvoer van ballen, dat hij van groot belang kán zijn voor de team, al is het maar in de laatste 30 minuten als invaller. En van de 43 interlands die hij heeft gespeeld, is zeker meer dan de helft als invaller geweest. Je moet hem in de basis laten beginnen om hem echt goed te kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Bayern draait nu eenmaal om Makaay, terwijl dat in het NE natuurlijk niet zo is. Daardoor komt Makaay al jaren niet uit de verf in Oranje, terwijl ie in Duitsland de een na de andere wereldgoal maakt...
Dit seizoen is hij niet in vorm en hij is zijn plaats al kwijt geraakt aan Guerrero. Die stond zaterdag op de plaats van Makaay en scoorde hij 2 goals en gaf hij 2 assists. Ik denk dat Guerrero ook de komende weken in de basis zal staan. Ik zie het donker in voor Royquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Bayern draait nu eenmaal om Makaay, terwijl dat in het NE natuurlijk niet zo is. Daardoor komt Makaay al jaren niet uit de verf in Oranje, terwijl ie in Duitsland de een na de andere wereldgoal maakt...
Vergelijk AZ eens met Gent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Zo lang er AZ'ers bij de vleet geselecteerd worden, gaat dat natuurlijk niet op.
Nee, FrikandelSpecialist is het met je eens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef BB-King het volgende:
Wat een Opdam-gebash hier.![]()
Ben ik dan de enige die ziet dat deze gozer van wereldklasse is?
Niet direct wereldklasse, wel top 5 centrumverdedigers van Nederland.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef BB-King het volgende:
Wat een Opdam-gebash hier.![]()
Ben ik dan de enige die ziet dat deze gozer van wereldklasse is?
Ik verlang naar de tijden van Advocaat, toen álle goede spelers nog werden opgeroepen en niet koekebakkers zoals de gehele Nederlandse AZ selectie en andere aanfluitingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
Allemaal keurige brave voetballertjes die netjes hun taak uitvoeren.er zit totaal geen creativiteit in dit saaie elftal. Snel Bergkamp bellen, en anders Barry van Galen erin. Als dat alletwee niet lukt, dan Persie maar op midden midden zetten, in de hoop dat ie een paar gelukkige acties maakt. Maar als je realistisch bent is Oranje volledig kansloos vanwege gebrek aan kwaliteit.
Hofs, Opdam, Maduro, Landzaat, Bronkhorst .....you dont fokn believe it
van Bommel speelt niet op de plek van Ronaldinho of Eto'o, maar oke.. Daarnaast istie in 14 van zn 22 duels in de basis gestart en heeftie al 1228 minuten gespeeld bij Barca. Hij moet hard vechten voor zn plaats bij Barca, maar het is dan ook niet zomaar een ploeg, het is de beste ploeg van Europa op dit moment. Ik ben blij dat hij dr bij is, en hoop dattie het laat zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Ofyles2 het volgende:Mark van Bommel had met zijn verdiensten bij PSV meer kans op een Oranjeselectie, bij Barcelona bezwijkt hij niet alleen onder druk van zijn eigen fysieke ongesteldheid, ook de concurrentie van o.a. Ronaldinho en Eto'o is veel te groot.
Ik weet alleen niet of ze dat buiten Nederland nog wel zo zien.quote:
Ik meen toch dat die bij Gent op 10 speelt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
Grappig dat nagenoeg niemand Boussoufa ziet zitten. Terwijl hij beter is dan Castelen en Kuijt op de rechter vleugel.
Ik verlang met je mee. Maar mijn geloof in goed team is al lang verdwenen. Het halve elftal bestaat idd uit suffe AZ-ers, dan weet het niveau van Oranje wel. Ongeveer zoals Betis Sevilla, de nummer laatst of 1 na laatst van Spanjequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik verlang naar de tijden van Advocaat, toen álle goede spelers nog werden opgeroepen en niet koekebakkers zoals de gehele Nederlandse AZ selectie en andere aanfluitingen.
Trieste zak dat je dr rond loopt, ben je nou een Nederlander of een Duitser? Geen creativiteit? van der Vaart, Robben, van Persie hebben alle 3 een individuele actie. Je hoeft ook geen team te hebben met 11 baltovenaars. Zet dan inderdaad van Galen maar dr in, ouwe versleten bok die maakt VAST het verschil tegen topteamsquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
Allemaal keurige brave voetballertjes die netjes hun taak uitvoeren.er zit totaal geen creativiteit in dit saaie elftal. Snel Bergkamp bellen, en anders Barry van Galen erin. Als dat alletwee niet lukt, dan Persie maar op midden midden zetten, in de hoop dat ie een paar gelukkige acties maakt. Maar als je realistisch bent is Oranje volledig kansloos vanwege gebrek aan kwaliteit.
Hofs, Opdam, Maduro, Landzaat, Bronkhorst .....you dont fokn believe it
Persie heeft soms een actie, maar meestal is het balverlies. Bij het zwalkende Arsenal heeft ie nog niet eens een basisplaats veroverd, dat zegt al genoeg. Robben is de enige speler van niveau (alleen jammer dat ie de fysieke gesteldheid van een wijf heeft)quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef Fukjoeman het volgende:
Trieste zak dat je dr rond loopt, ben je nou een Nederlander of een Duitser? Geen creativiteit? van der Vaart, Robben, van Persie hebben alle 3 een individuele actie. Je hoeft ook geen team te hebben met 11 baltovenaars. Zet dan inderdaad van Galen maar dr in, ouwe versleten bok die maakt VAST het verschil tegen topteams.
Ik geef toe dat ik sommige keuzes van de bondscoach ook niet snap, maar goed ik ga dr maar van uit dat hij het nog altijd beter snapt dan mij. Ik vind dat Nederland echt wel een goed team op de been kan brengen, en dat men niet zo moet zeuren maar gewoon moet kijken hoe het loopt! En hou gewoon eens op met dat negatieve gezeik
jij gaat vast ook niet juichen als nederland wel meer dan 3 potjes speelt??
Kalou speelt volgens mij ook niet op de rechtervleugel bij Feyenoord. Boussoufa is een soort Park, maar dan met meer talent. Kan prima als rechtsbuiten fungeren en maakt het verdedigers bijzonder lastig door tussen de linies te zwerven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik meen toch dat die bij Gent op 10 speelt...
Sinds dit seizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Sinds wanneer heb jij Boussoufa ontdekt overigens?
quote:Duitsland
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat het hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
Fijn dat je ook ingaat op van der Vaart! Robben speelt de laatste 2 maanden volgens mij iedere wedstrijd basis hoor..van Persie is nu geblesseerd, maar heeft zeker wel potentie, hij is niet voor niks speler van de maand geweest in november (dacht ik). Daarnaast speel je types als Reyes ook niet zomaar uit de basis, hij is daar langzaam 'gebracht:')' en speelde de laatste weken voor zn blessure regelmatig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Persie heeft soms een actie, maar meestal is het balverlies. Bij het zwalkende Arsenal heeft ie nog niet eens een basisplaats veroverd, dat zegt al genoeg. Robben is de enige speler van niveau (alleen jammer dat ie de fysieke gesteldheid van een wijf heeft)
Blijf jij maar lekker optimistisch, dat blijf ik realistisch
Dat lijkt me ook wel interessantquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil morgen wel eens kijken wat de 23 man van Fok! zijn.
De helft van het lijstje topspelers was afwezig, nogal logisch dus..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, zet hem op Vaduz!
Overigens werd mijn stelling dat we amper topspelers hebben gisteren wel aardig gerechtvaardigd. Jaliens, Boateng, Meerdink, het is allemaal maar behelpen.
Toch ergert niemand zich aan die jongens, omdat ze goed hun best doen. Liever spelers die iets te kort komen dan prutsers die zich druk maken over wanneer ze weer een vrije trap of corner kunnen opeisen om die vervolgens te verkwanselen. Sorry Tong, ik doel inderdaad op Seedorf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, zet hem op Vaduz!
Overigens werd mijn stelling dat we amper topspelers hebben gisteren wel aardig gerechtvaardigd. Jaliens, Boateng, Meerdink, het is allemaal maar behelpen.
Italie en Engeland kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toch ergert niemand zich aan die jongens, omdat ze goed hun best doen. Liever spelers die iets te kort komen dan prutsers die zich druk maken over wanneer ze weer een vrije trap of corner kunnen opeisen om die vervolgens te verkwanselen. Sorry Tong, ik doel inderdaad op Seedorf.
Brutale stelling: alleen Brazilië heeft meer topspelers dan Nederland!
WK: Nederland heeft genoeg absolute topspelers!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Italië, Engeland, Argentinië? Ik zie ze niet hoor.. wacht, ik open wel een nieuw topic.
Hij moet z'n goede vorm maar gauw terugvinden. Misschien minder strakke Sloggi's dragen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Kang-He het volgende:
Johnny "Adriano Killer" Heitinga moet uiteraard mee naar het WK!
Hij doet het dit seizoen redelijk, maar een grap sluit ik ook niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik veronderstel dat je een grapje maakt.
*kijkt nog eens goed*
Roorda mijn god, dat is ECHT een slechte keeper!
Roorda
Dat sowieso. Roorda is belachelijk, Gentenaar is reserve. Waterreus, Zoetebier en Lodewijks zijn te oud of komen te kort. Ik heb Rein van Duijnhoven van stal gehaald, maar die speelt in de de Duitse tweede divisie volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
Ik begrijp niet dat iedereen Stekelenburg kiest. Dat is pas echt een prutser eerste klas.
Waarom, waarom?? Dat is dus de (volgens mij) vergissing die veel mensen maken. Laat hem nou eerst eens presteren. Alleen droog van je afkijken en bij Ajax spelen is nooit voldoende geweest voor Oranje en dat zal het ook nooit zijn. Van der Sar gaat hopelijk nog een paar jaar mee en in die tijd zal een goede keeper op moeten staan. Ik denk niet dat dat Stekelenburg wordt. Hij mist persoonlijkheid, net als Van der Sar destijds, maar compenseert dat niet met meevoetballende kwaliteiten of fenomenale reddingen waarmee hij punten pakt voor zijn club, in zijn geval onze vrienden van Ajax uit Amsterdam. Het is gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
...en Stekelenburg lijkt toch de keeper van het Nederlands elftal te worden in de toekomst....
Er zijn gewoon heel weinig alternatieven. De doelman van Jong Oranje is Michel Vorm, de reservekeeper heet Remco Pasveer. Kenneth Vermeer vind ik ook niet echt overtuigend en het alternatief in die klasse heet Theo Brack...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom, waarom?? Dat is dus de (volgens mij) vergissing die veel mensen maken. Laat hem nou eerst eens presteren. Alleen droog van je afkijken en bij Ajax spelen is nooit voldoende geweest voor Oranje en dat zal het ook nooit zijn. Van der Sar gaat hopelijk nog een paar jaar mee en in die tijd zal een goede keeper op moeten staan. Ik denk niet dat dat Stekelenburg wordt. Hij mist persoonlijkheid, net als Van der Sar destijds, maar compenseert dat niet met meevoetballende kwaliteiten of fenomenale reddingen waarmee hij punten pakt voor zijn club, in zijn geval onze vrienden van Ajax uit Amsterdam. Het is gewoon helemaal niets.
Nee Rene is een jonge god...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat sowieso. Roorda is belachelijk, Gentenaar is reserve. Waterreus, Zoetebier en Lodewijks zijn te oud of komen te kort. Ik heb Rein van Duijnhoven van stal gehaald, maar die speelt in de de Duitse tweede divisie volgens mij.
quote:Der Holländer wurde in der Saison 2001/2002 im Kicker zum besten Torhüter der zweiten Liga gewählt. Nach wie vor wohnt er mit seiner Frau und seinen beiden Töchtern in Holland und fährt täglich über 100 km zum Ruhrstadion. Ungewöhnlich ist sicher, dass "RvD" in der Saison 1995/96 in Holland das Tor des Jahres erzielte. Er spielte damals für Maastricht und im Spiel gegen Den Bosch machte er aus seinem eigenen Strafraum einen Abschlag, der über den gegnerischen Torhüter ins Netz ging. Er erzielte damit kurz vor dem Halbzeitpfiff den Ausgleich zum 1:1, das Spiel endete 2:1 für M.V.V. und Maastricht wurde in dieser Saison Meister der Toto Divisie (Zweite holländischen Liga). In der letzten Saison war er beim Kicker sogar bester "Feldspieler" der Saison
Mijn god, heb je dat echt zitten tellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Later vandaag de overview, de 23 man van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |