als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die vergelijking loopt spaak, aangezien Makaay een van de recordinternationals is geweest voor Jong Oranje. En óók van de all-time topscoorders van Jong Oranje samen met Bruggink met 15 doelpunten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij snapt er geen zak van. Waar gaat het hier over "zomaar een speler". Nergens, dus dat er bijhalen slaat gewoon nergens op. Overigens zou ik ook eens lezen, dan zie je dat ik zowel Huntelaar als Makaay mee zou nemen. Maar jouw argumentatie slaat nergens op.
nee je hebt gelijk,Berry Powel is natuurlijk niet zomaar een spelerquote:Topscorer GGD. Da's een hele prestatie ja.
Berry Powel in Oranje
Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.
das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.
Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.
om ik snap het Frank de Boer terug in Oranje,clarence seedorf terug. en nee van bommel niet en van der vaart niet want die hebben minder ervaring. het is me eindelijk duidelijk hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?
Dan heeft het ook weinig zin om verder met jou te discussiëren omdat de feiten en statistieken jou al tegenspreken.
Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn selectie:
Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Kromkamp, Emanuelson, De Cler, Mathijsen, Boulahrouz, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Van der Vaart, Sneijder, Landzaat, Cocu, Maduro, Aissati
Aanval: Kuijt, Van Persie, Robben, Castelen, Van Hooijdonk, Van Nistelrooij
Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Boussoufa mag van mij wel bij de selectie.
Dat ze dat soort voetballers maar een Belgische pas geven en bij de Rode Duivels mee laten doen. Matige competitie inderdaad en AA Gent is ook nog eens een matige ploeg. Als iemand nu wekelijks uitblinkt bij Anderlecht dan valt er wat voor te zeggen, maar een spelertje van AA Gent...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.
Ik was hem eerlijk gezegd vergeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen Maduro schrappen. Die heeft zich wel bewezen natuurlijk.
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben het wel met SCH eens dat Stekelenburg zoals hij dit seizoen presteert absoluut niet bij de selectie hoort. Keept niet overtuigend en valt regelmatig nog wel eens op een slippertje te betrappen
Lood om oud ijzerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was hem eerlijk gezegd vergeten.Ik zit er idd aan te twijfelen hem tegen Heitinga te ruilen.
Verdediger tegen middenvelder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lood om oud ijzer
We hebben het ook maar over de positie van 3e keeper. Die gaat toch niet in actie komen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
Dat worden dan veel eenzame zomers de komende jarenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn nauwelijks alternatieven. Het zegt genoeg dat Jong Oranje het moet doen met Michel Vorm en Remco Pasveer.
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.
Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
Wel als Patjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...
Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
Noem maar een betere.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
Westerveldquote:
Als je die beter vind dan Patrick, tja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.quote:
Vonk is een matige doelman en kan niet eens voor het Nederlands elftal uitkomen. Buffon is ook een betere keeper dan Stekelenburg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.
Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoetebier beter dan Lodewijks.Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.
Al zou ik Stekelenburg meenemen.
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Inderdaad. Dorre middelmaat. Lodewijks en Stekelenburg zijn de enige alternatieven voor de positie van 3e keeper en Lodewijks komt al bijna in aanmerking voor een AOW. Dat zegt genoeg over het Nederlandse keepersgilde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
Deed jouw Vonk ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Zoetebier werd bij Feyenoord nota bene gepasseerd ten faveure van Lodewijks en ook bij PSV is hij reserve. Dan hoor je niet in het Nederlands elftal. Los gezien van het feit dat het een hele matige keeper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.
Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.
Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).
Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.
Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.![]()
Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.![]()
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
Inderdaad. Vonk blundert al jaren.quote:
Mee eens. Ik word er als kijker ook zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.
Dat gezeur over die keepers vind ik een beetje overbodig. Van der Sar staat er wel, en Timmer ook als het moet. De kans dat de derde keeper in zal vallen is zo gering dat ik denk dat het beter is om een jonge keeper als Stekelenburg mee te nemen. De ervaring die hij opdoet vind ik belangrijker dan de ervaring van een 40-jarige keeper van Feyenoord.quote:Keepers:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg
Verdediging:
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst
Mathijsen
Vlaar
Emanuelson
De Jong
Middenveld:
Van der Vaart
Cocu
Sneijder
Davids
Van Bommel
Landzaat
Maduro
Aanval:
Robben
Van Nistelrooy
Kuijt
Makaay
Van Persie
Vennegoor of Hesselink
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is het niet één van je SCH-helden dan?
Dat zeker, maar De Jong is ook echt te min voor Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |