abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35483022
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Die vergelijking loopt spaak, aangezien Makaay een van de recordinternationals is geweest voor Jong Oranje. En óók van de all-time topscoorders van Jong Oranje samen met Bruggink met 15 doelpunten.

als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.

[ Bericht 3% gewijzigd door frenzy2003 op 25-02-2006 18:12:44 (foutje) ]
pi_35483063
Weer wat lijstjes graag, heb ze nog lang niet van iedereen gezien.
That's all folks!
pi_35483094
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij snapt er geen zak van. Waar gaat het hier over "zomaar een speler". Nergens, dus dat er bijhalen slaat gewoon nergens op. Overigens zou ik ook eens lezen, dan zie je dat ik zowel Huntelaar als Makaay mee zou nemen. Maar jouw argumentatie slaat nergens op.
quote:
Topscorer GGD. Da's een hele prestatie ja.

Berry Powel in Oranje
nee je hebt gelijk,Berry Powel is natuurlijk niet zomaar een speler .
pi_35483120
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

als ik het niet mis heb heeft Huntelaar in minder jong oranje duels meer gescoord dan Makaay en houd hij nu het record van doelpunten in handen.
Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35483158
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij zegt dat Huntelaar meer heeft gepresteerd (bij Jong Oranje) dan Makaay en dat slaat uiteraard nergens op en dat probeerde ik duidelijk te maken.
das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.
pi_35483304
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:15 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

das je dan niet gelukt want je hebt me niet overtuigd. ik blijf erbij dan Huntelaar beter is,maar dat is dan misschien een mening kwestie.
Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?
Dan heeft het ook weinig zin om verder met jou te discussiëren omdat de feiten en statistieken jou al tegenspreken.
pi_35483401
Doel: Van der Sar, Timmer, Lodewijks

Verdediging: Lucius, Ooijer, Mathijssen, Boulahrouz, Gio, Vlaar, De Cler

Middenveld: Van Bommel, Cocu, Maduro, Van der Vaart, Landzaat, Davids

Aanval: Robben, Van Persie, Van Nistelrooij, Kuijt, Makaay, Vennegoor, Castelen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35483458
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wil je dan echt beweren dat Huntelaar méér heeft gepresteerd dan Makaay?
Dan heeft het ook weinig zin om verder met jou te discussiëren omdat de feiten en statistieken jou al tegenspreken.
om ik snap het Frank de Boer terug in Oranje,clarence seedorf terug. en nee van bommel niet en van der vaart niet want die hebben minder ervaring. het is me eindelijk duidelijk hoor .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:04:38 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35484926
Doel: Sar, Timmer, Gentenaar

Verdediging: Boula, Urby, Vlaar, Mathijsen, Opdam, Kromkamp, Heitinga, Gio/De Cler *, Lucius

Middenveld: Cocu, Vaart, Sneijder, Landzaat/Bommel #, Davids

Aanval: Van Persie, Kuijt, Van Nistelrooy, Huntelaar, Robben, Vennegoor

* Geen voorkeur
# Beste dagvorm.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_35484999
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn selectie:

Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg

Verdediging: Ooijer, Kromkamp, Emanuelson, De Cler, Mathijsen, Boulahrouz, Vlaar

Middenveld: Van Bommel, Van der Vaart, Sneijder, Landzaat, Cocu, Maduro, Aissati

Aanval: Kuijt, Van Persie, Robben, Castelen, Van Hooijdonk, Van Nistelrooij
Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.

En Mathijsen en De Cler heb ik het ook niet op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35485056
Ik snap ook niet waarom mensen Maduro schrappen. Die heeft zich wel bewezen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_35485078
Mathijsen vind ik wel een goede voetballer. Toch iemand die ooit best de stap naar een internationale topclub kan maken. Dat kan van matige clubvoetballers als De Cler en Opdam niet gezegd worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35485085
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:02 schreef cultheld het volgende:
Boussoufa mag van mij wel bij de selectie.
Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:10:34 #89
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35485132
Ik ben het wel met SCH eens dat Stekelenburg zoals hij dit seizoen presteert absoluut niet bij de selectie hoort. Keept niet overtuigend en valt regelmatig nog wel eens op een slippertje te betrappen
pi_35485135
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Erg opportunistisch. Die speelt in een matige competitie. Dan kan je Orlando Engelaar bij wijze van spreken ook meenemen.
Dat ze dat soort voetballers maar een Belgische pas geven en bij de Rode Duivels mee laten doen. Matige competitie inderdaad en AA Gent is ook nog eens een matige ploeg. Als iemand nu wekelijks uitblinkt bij Anderlecht dan valt er wat voor te zeggen, maar een spelertje van AA Gent...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:10:54 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35485141
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen Maduro schrappen. Die heeft zich wel bewezen natuurlijk.
Ik was hem eerlijk gezegd vergeten. Ik zit er idd aan te twijfelen hem tegen Heitinga te ruilen.
pi_35485175
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben het wel met SCH eens dat Stekelenburg zoals hij dit seizoen presteert absoluut niet bij de selectie hoort. Keept niet overtuigend en valt regelmatig nog wel eens op een slippertje te betrappen
Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35485221
Lood om oud ijzer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35485236
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik was hem eerlijk gezegd vergeten. Ik zit er idd aan te twijfelen hem tegen Heitinga te ruilen.
Lood om oud ijzer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:14:24 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35485263
Doe maar een ervaren derde doelman. Hij moet per slot van rekening betrouwbaar inzetbaar zijn, en geen selectieversiersel.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:15:07 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35485291
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lood om oud ijzer
Verdediger tegen middenvelder.
pi_35485374
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
We hebben het ook maar over de positie van 3e keeper. Die gaat toch niet in actie komen naar alle waarschijnlijkheid.

Stekelenburg is de toekomstige doelman van Oranje, dus die zou ik laten ruiken aan een WK. Kan nooit kwaad.

Wat moet je anders? Alsof mensen als Waterreus, Vonk en Boschker nooit fouten maken...
pi_35485444
Ik ga alvast een vakantie in 2008, 2010 en 2012 boeken als prutser Maarten onder de lat van Oranje komt
pi_35485535
Er zijn nauwelijks alternatieven. Het zegt genoeg dat Jong Oranje het moet doen met Michel Vorm en Remco Pasveer.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:23:16 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35485587
Vermeer wordt beter, denk ik.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:24:00 #101
26251 Eilanden
pi_35485620
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.

Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
pi_35485653
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn nauwelijks alternatieven. Het zegt genoeg dat Jong Oranje het moet doen met Michel Vorm en Remco Pasveer.
Dat worden dan veel eenzame zomers de komende jaren
pi_35485664
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
That's all folks!
pi_35485741
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.

Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...

Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
pi_35485755
De Jong is op meer plaatsen inzetbaar en heeft meer ervaring.
www.thuisuiteten.nl
pi_35485888
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
pi_35485897
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...

Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
Wel als Patje
pi_35485907
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
Noem maar een betere.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:27 #109
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35485915
Doel: Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Kromkamp, Boula, Mathijsen, Gio, Vlaar, Ooijer, Urby
Middenveld: Landzaat, Maduro, Cocu, Vd Vaart, Davids, Sneijder
Aanval: Kuijt, Robben, v Persie, Nistelrooij, Huntelaar en als verrassing Owusu Abeyie
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:50 #110
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35485926
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Noem maar een betere.
Westerveld.
pi_35485944
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Michel Kuipers, the former Dutch marine!
www.thuisuiteten.nl
pi_35485957
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
pi_35485996
Zoetebier beter dan Lodewijks. Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.

Al zou ik Stekelenburg meenemen.
pi_35485999
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
Als je die beter vind dan Patrick, tja...
pi_35486029
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Boschker, Vonk
pi_35486040
Vonk
pi_35486044
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Boschker, Vonk
Ben ik met je eens.
pi_35486093
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vonk
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.

Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
pi_35486147
Vonk is zuid-afrikaan
pi_35486174
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
www.thuisuiteten.nl
pi_35486187
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.

Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
Vonk is een matige doelman en kan niet eens voor het Nederlands elftal uitkomen. Buffon is ook een betere keeper dan Stekelenburg.

Er zijn gewoon weinig alternatieven. Het niveau van de Nederlandse keepers is bedroevend.
pi_35486213
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoetebier beter dan Lodewijks. Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.

Al zou ik Stekelenburg meenemen.
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.

Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.

Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).

Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.

Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
pi_35486234
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
pi_35486255
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Dorre middelmaat. Lodewijks en Stekelenburg zijn de enige alternatieven voor de positie van 3e keeper en Lodewijks komt al bijna in aanmerking voor een AOW. Dat zegt genoeg over het Nederlandse keepersgilde.
pi_35486257
Waarom kan een 40-jarige keeper niet? Al is ie 60, als ie de ballen maar tegenhoudt.
pi_35486278
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
pi_35486284
Wie Stekelenburg een aardige keeper vindt heeft een aparte kijk op het keepersvak of de laatste 20 wedstrijden van Ajax niet opgelet.
pi_35486312
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
pi_35486313
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.

Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.
pi_35486332
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Deed jouw Vonk ook.
pi_35486354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_35486359
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Deed jouw Vonk ook.
Mijn Vonk?
pi_35486375
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.

Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.

Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).

Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.

Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
Zoetebier werd bij Feyenoord nota bene gepasseerd ten faveure van Lodewijks en ook bij PSV is hij reserve. Dan hoor je niet in het Nederlands elftal. Los gezien van het feit dat het een hele matige keeper is.

Gentenaar speelt niet en komt dus ook niet in aanmerking. Jammer, want bij NEC liet hij wel zien dat hij topclubwaardig is in principe.

Waterreus was bij PSV nooit een keeper die altijd punten heeft gepakt en ook bij de Rangers doet hij het maar matig. Daarnaast is het niet iemand die heel goed in de groep ligt en in de media de meest debiele dingen roept.

Wapenaar is een beperkte keeper. In Engeland viel hij door de mand en bij Vitesse en Utrecht doet hij het redelijk, maar zeker niet meer dan dat.

Westerveld is niet voor niets overal afgedankt. Matige doelman geworden. Ik vond hem voorheen beter en vooral wat meer een zekerheidje.
pi_35486376
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.

Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_35486400
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.

Maar dat gebash op de keepers is niet nodig, met Van der Sar en Lodewijks en Waterreus hebben we prima keepers in huis.
pi_35486408
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Deed jouw Vonk ook.
Inderdaad. Vonk blundert al jaren.
pi_35486409
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn Vonk?
Is het niet één van je SCH-helden dan?
pi_35486471
Het bashen van de Nederlandse keepers is niet meer dan terecht, want de meesten stellen echt weinig voor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:45:59 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35486485
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.
Mee eens. Ik word er als kijker ook zenuwachtig van.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:47:40 #140
26251 Eilanden
pi_35486540
Ik zie niet in waarom je geen 40-jarige keeper mee kan nemen En Cherry ... bij Utrecht was Wapenaar een goede keeper, destijds een van de betere in Nederland. Nadien vind ik 'em wel minder geworden.
pi_35486685
Leuke keeper voor FC Utrecht, maar absoluut geen topper. Hij is dan ook mislukt in Engeland, zoals iedereen al had verwacht.
pi_35486885
Westerveld vind ik de laatste jaren ook een omgekeerde Feyenoorder inderdaad CMT, geen daden, maar woorden. Vind zichzelf nog steeds goed genoeg voor Oranje geloof ik en weigerde de bank van Ajax.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:05:07 #143
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35487177
Het was moeilijk, maar ik heb de selectie inmiddels ook rond. Dit is hoe ik zou willen dat ´t m wordt.
quote:
Keepers:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg

Verdediging:
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst
Mathijsen
Vlaar
Emanuelson
De Jong

Middenveld:
Van der Vaart
Cocu
Sneijder
Davids
Van Bommel
Landzaat
Maduro

Aanval:
Robben
Van Nistelrooy
Kuijt
Makaay
Van Persie
Vennegoor of Hesselink
Dat gezeur over die keepers vind ik een beetje overbodig. Van der Sar staat er wel, en Timmer ook als het moet. De kans dat de derde keeper in zal vallen is zo gering dat ik denk dat het beter is om een jonge keeper als Stekelenburg mee te nemen. De ervaring die hij opdoet vind ik belangrijker dan de ervaring van een 40-jarige keeper van Feyenoord.

Als Kromkamp meer zou spelen, zou ik 'm meenemen. Met hem als rechtsback kan Ooijer centraal spelen. Vlaar zou dan uit de selectie worden gezet. De nieuwe Kevin Hofland komt te kort in de een-tegen-een.

Emanuelson geef ik nu nog het voordeel ten faveure (voor mooi woordgebruik moet hier ook ruimte zijn) van De Cler. Bij vormbehoud van Urby blijft dat zo.
pi_35488079
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is het niet één van je SCH-helden dan?
pi_35489053
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
Dat zeker, maar De Jong is ook echt te min voor Oranje.
pi_35491612
DOEL
Edwin van der Sar (Manchester United)
Henk Timmer (AZ)
Boy Waterman (SC Heerenveen)

VERDEDIGING
Jan Kromkamp (Liverpool)
André Ooijer (PSV)
Khalid Boulahrouz (Hamburger SV)
Joris Mathijsen (AZ)
Kevin Hofland (VFL Wolfsburg)
Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona)
Tim de Cler (AZ)

MIDDENVELD
Denny Landzaat (AZ)
Hedwiges Maduro (Ajax)
Rafael van der Vaart (Hamburger SV)
Mark van Bommel (FC Barcelona)
Phillip Cocu (PSV)
Wesley Sneijder (Ajax)
Edgar Davids (Tottenham Hotspur)

AANVAL
Dirk Kuijt (Feyenoord)
Arjen Robben (Chelsea)
Robin van Persie (Arsenal)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United)
Klaas-Jan Huntelaar (Ajax)
Roy Makaay (Bayern München)

als we dan geen Wereldkampioen wordne weet ik het ook niet meer
pi_35493557
Grapjas.

Argentinie, Brazilie, Engeland, Italie en Spanje hebben een beter team
pi_35494859
Spanje gaat wederom teleurstellen. Doen ze altijd eigenlijk.

WK worden met een selectie waar Boy Waterman en De Cler onderdeel van zijn? Dat kun je echt vergeten.
pi_35496423
wat wordt hier trouwens een geik gemaakt over de 3e doelman

ik zou voor die rol zeker geen keeper die tegen het einde van zijn carriere aanhikt mee nemen (zoetebier, lodewijks, ect.)

neem dan een jongeling mee die in de toekomst mogelijk het doel van oranje gaat verdedigen en zo al kan proeven aan een groot toernooi
  zondag 26 februari 2006 @ 00:53:55 #150
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35498387
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZ

Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')