abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:24:00 #101
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35485620
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar zie jij een echt aantoonbaar beter alternatief? De Steek kan nog gaan leren. Al kan je dan ook Vermeer kiezen.
Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.

Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
pi_35485653
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn nauwelijks alternatieven. Het zegt genoeg dat Jong Oranje het moet doen met Michel Vorm en Remco Pasveer.
Dat worden dan veel eenzame zomers de komende jaren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35485664
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aissati? Lijkt me geen optie hoor, veel te vroeg.
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
That's all folks!
pi_35485741
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het WK is er niet om te leren. Dan moet je er gewoon staan, ook als derde keeper. En het is zeer waarschijnlijk dat hij niet in actie komt, maar je weet het natuurlijk nooit (kijk bv naar de keepers-situatie bij Everton). Iedereen noemt hem ook al de toekomstige goalie van Oranje, maar dan mag 'ie zich nog behoorlijk verbeteren. Ik zou, zoals eerder geopperd, Lodewijks meenemen als derde doelman. Iemand die er staat als hij er moet staan.

Het niveau van de keepers in Nederland baart wel zorgen, vind ik
Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...

Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35485755
De Jong is op meer plaatsen inzetbaar en heeft meer ervaring.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35485888
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35485897
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Stekelenburg is echt niet minder dan zogenaamde routiniers zoals Vonk, Boschker, Wapenaar of Westerveld...

Het niveau is zorgwekkend inderdaad. Je moet er toch niet aan denken dat je op een WK moet verschijnen met Michel Vorm, Boy Waterman of Remco Pasveer.
Wel als Patje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35485907
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Lodewijks?
Het zou wel zorgwekkend zijn als we een 40-jarige keeper bij de Oranje selectie moeten halen.
Noem maar een betere.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:27 #109
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35485915
Doel: Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Kromkamp, Boula, Mathijsen, Gio, Vlaar, Ooijer, Urby
Middenveld: Landzaat, Maduro, Cocu, Vd Vaart, Davids, Sneijder
Aanval: Kuijt, Robben, v Persie, Nistelrooij, Huntelaar en als verrassing Owusu Abeyie
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:31:50 #110
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35485926
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:

[..]

Noem maar een betere.
Westerveld.
pi_35485944
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Michel Kuipers, the former Dutch marine!
www.thuisuiteten.nl
pi_35485957
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
pi_35485996
Zoetebier beter dan Lodewijks. Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.

Al zou ik Stekelenburg meenemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35485999
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Westerveld
Wapenaar
Waterreus
Zoetebier
Gentenaar
Als je die beter vind dan Patrick, tja...
pi_35486029
quote:

[..]

Noem maar een betere.
Boschker, Vonk
pi_35486040
Vonk
pi_35486044
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Boschker, Vonk
Ben ik met je eens.
pi_35486093
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vonk
Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.

Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
pi_35486147
Vonk is zuid-afrikaan
pi_35486174
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
www.thuisuiteten.nl
pi_35486187
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht dat het over keepers ging die beter zijn dan Stekelenburg, dat is Vonk zeker. Beter dan Lodewijks is hij niet.

Stekelenburg is echt een middelmatige keeper.
Vonk is een matige doelman en kan niet eens voor het Nederlands elftal uitkomen. Buffon is ook een betere keeper dan Stekelenburg.

Er zijn gewoon weinig alternatieven. Het niveau van de Nederlandse keepers is bedroevend.
pi_35486213
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zoetebier beter dan Lodewijks. Westerveld en Wapenaar zijn ook niet beter dan Lodewijks en Waterreus al helemaal niet. Gentenaar speelt nooit volgens mij bij Dortmund, dus Lodewijks is sowieso een beter alternatief dan die 5 namen.

Al zou ik Stekelenburg meenemen.
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.

Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.

Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).

Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.

Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
pi_35486234
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Boschker is ook overschat. Gewoon een degelijke keeper van het kaliber waar we er in de eredivisie veel van hebben. Roorda, Wapenaar enzovoort..
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
pi_35486255
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Dorre middelmaat. Lodewijks en Stekelenburg zijn de enige alternatieven voor de positie van 3e keeper en Lodewijks komt al bijna in aanmerking voor een AOW. Dat zegt genoeg over het Nederlandse keepersgilde.
pi_35486257
Waarom kan een 40-jarige keeper niet? Al is ie 60, als ie de ballen maar tegenhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')