abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35486278
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35486284
Wie Stekelenburg een aardige keeper vindt heeft een aparte kijk op het keepersvak of de laatste 20 wedstrijden van Ajax niet opgelet.
pi_35486312
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
pi_35486313
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.

Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.
pi_35486332
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Deed jouw Vonk ook.
pi_35486354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_35486359
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Deed jouw Vonk ook.
Mijn Vonk?
pi_35486375
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.

Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.

Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).

Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.

Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
Zoetebier werd bij Feyenoord nota bene gepasseerd ten faveure van Lodewijks en ook bij PSV is hij reserve. Dan hoor je niet in het Nederlands elftal. Los gezien van het feit dat het een hele matige keeper is.

Gentenaar speelt niet en komt dus ook niet in aanmerking. Jammer, want bij NEC liet hij wel zien dat hij topclubwaardig is in principe.

Waterreus was bij PSV nooit een keeper die altijd punten heeft gepakt en ook bij de Rangers doet hij het maar matig. Daarnaast is het niet iemand die heel goed in de groep ligt en in de media de meest debiele dingen roept.

Wapenaar is een beperkte keeper. In Engeland viel hij door de mand en bij Vitesse en Utrecht doet hij het redelijk, maar zeker niet meer dan dat.

Westerveld is niet voor niets overal afgedankt. Matige doelman geworden. Ik vond hem voorheen beter en vooral wat meer een zekerheidje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35486376
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.

Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_35486400
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.

Maar dat gebash op de keepers is niet nodig, met Van der Sar en Lodewijks en Waterreus hebben we prima keepers in huis.
pi_35486408
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Deed jouw Vonk ook.
Inderdaad. Vonk blundert al jaren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35486409
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn Vonk?
Is het niet één van je SCH-helden dan?
pi_35486471
Het bashen van de Nederlandse keepers is niet meer dan terecht, want de meesten stellen echt weinig voor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:45:59 #139
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_35486485
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.
Mee eens. Ik word er als kijker ook zenuwachtig van.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:47:40 #140
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35486540
Ik zie niet in waarom je geen 40-jarige keeper mee kan nemen En Cherry ... bij Utrecht was Wapenaar een goede keeper, destijds een van de betere in Nederland. Nadien vind ik 'em wel minder geworden.
pi_35486685
Leuke keeper voor FC Utrecht, maar absoluut geen topper. Hij is dan ook mislukt in Engeland, zoals iedereen al had verwacht.
pi_35486885
Westerveld vind ik de laatste jaren ook een omgekeerde Feyenoorder inderdaad CMT, geen daden, maar woorden. Vind zichzelf nog steeds goed genoeg voor Oranje geloof ik en weigerde de bank van Ajax.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:05:07 #143
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35487177
Het was moeilijk, maar ik heb de selectie inmiddels ook rond. Dit is hoe ik zou willen dat ´t m wordt.
quote:
Keepers:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg

Verdediging:
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst
Mathijsen
Vlaar
Emanuelson
De Jong

Middenveld:
Van der Vaart
Cocu
Sneijder
Davids
Van Bommel
Landzaat
Maduro

Aanval:
Robben
Van Nistelrooy
Kuijt
Makaay
Van Persie
Vennegoor of Hesselink
Dat gezeur over die keepers vind ik een beetje overbodig. Van der Sar staat er wel, en Timmer ook als het moet. De kans dat de derde keeper in zal vallen is zo gering dat ik denk dat het beter is om een jonge keeper als Stekelenburg mee te nemen. De ervaring die hij opdoet vind ik belangrijker dan de ervaring van een 40-jarige keeper van Feyenoord.

Als Kromkamp meer zou spelen, zou ik 'm meenemen. Met hem als rechtsback kan Ooijer centraal spelen. Vlaar zou dan uit de selectie worden gezet. De nieuwe Kevin Hofland komt te kort in de een-tegen-een.

Emanuelson geef ik nu nog het voordeel ten faveure (voor mooi woordgebruik moet hier ook ruimte zijn) van De Cler. Bij vormbehoud van Urby blijft dat zo.
pi_35488079
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is het niet één van je SCH-helden dan?
pi_35489053
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
Dat zeker, maar De Jong is ook echt te min voor Oranje.
pi_35491612
DOEL
Edwin van der Sar (Manchester United)
Henk Timmer (AZ)
Boy Waterman (SC Heerenveen)

VERDEDIGING
Jan Kromkamp (Liverpool)
André Ooijer (PSV)
Khalid Boulahrouz (Hamburger SV)
Joris Mathijsen (AZ)
Kevin Hofland (VFL Wolfsburg)
Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona)
Tim de Cler (AZ)

MIDDENVELD
Denny Landzaat (AZ)
Hedwiges Maduro (Ajax)
Rafael van der Vaart (Hamburger SV)
Mark van Bommel (FC Barcelona)
Phillip Cocu (PSV)
Wesley Sneijder (Ajax)
Edgar Davids (Tottenham Hotspur)

AANVAL
Dirk Kuijt (Feyenoord)
Arjen Robben (Chelsea)
Robin van Persie (Arsenal)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United)
Klaas-Jan Huntelaar (Ajax)
Roy Makaay (Bayern München)

als we dan geen Wereldkampioen wordne weet ik het ook niet meer
pi_35493557
Grapjas.

Argentinie, Brazilie, Engeland, Italie en Spanje hebben een beter team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35494859
Spanje gaat wederom teleurstellen. Doen ze altijd eigenlijk.

WK worden met een selectie waar Boy Waterman en De Cler onderdeel van zijn? Dat kun je echt vergeten.
pi_35496423
wat wordt hier trouwens een geik gemaakt over de 3e doelman

ik zou voor die rol zeker geen keeper die tegen het einde van zijn carriere aanhikt mee nemen (zoetebier, lodewijks, ect.)

neem dan een jongeling mee die in de toekomst mogelijk het doel van oranje gaat verdedigen en zo al kan proeven aan een groot toernooi
  zondag 26 februari 2006 @ 00:53:55 #150
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35498387
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZ

Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')