Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die keepers die je noemt zijn beter dan Stekelenburg.
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer wat overdreven SCH. De Steek heeft toch een aardig gemiddelde qua tegengoals inmiddels.
Deed jouw Vonk ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man. Je ziet die prutser toch wel bezig de laatste tijd? Hij is echt heel matig, gaat het ook niet redden bij Ajax. Heeft geen uitstraling en maakt verdedigers onzeker en maakt gemiddeld 3 fouten per wedstrijd.
Zoetebier werd bij Feyenoord nota bene gepasseerd ten faveure van Lodewijks en ook bij PSV is hij reserve. Dan hoor je niet in het Nederlands elftal. Los gezien van het feit dat het een hele matige keeper is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zoetebier vind ik niet slechter dan Lodewijks. Heeft zich toch bewezen bij Feyenoord (zeker het seizoen waarin Feyenoord de UEFA Cup won) maar door een slechte periode direct afgeserveerd.
Gentenaar is nu 2de keeper bij Ajax. En als Stekelenburg het weer eens laat zitten, kan hij laten zien wat hij in huis heeft, heeft het goed gedaan bij NEC.
Waterreus is al jaren een erg degelijke keeper geweest voor PSV en heeft op Europees niveau ook zijn sporen verdiend ondanks het foutje tegen Newcastle in de CL (?).
Wapenaar is een goede keeper, wellicht niet beter dan Lodewijks maar toch een betere keuze dan Lodewijks vanwege de leeftijd. Een 40-jarige keeper, dat kan écht niet.
Westerveld heeft gewoon ontzettend veel pech gehad, is ook 3de keeper geweest op Euro 2004 en hij heeft ook al bewezen wat hij kan, en hij heeft het nog steeds, misschien dat het bij Everton het er weer eens uit komt.
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Heerlijk hoe hier alle Nederlandse doelmannen afgebrand worden.![]()
Beginnen we zo meteen met het afkraken van de defensie, da's namelijk ook niet veel soeps.![]()
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is onrustig, ben ik met je eens. Toch zie je ook wel dat hij talent heeft. Volgend seizoen wordt zijn seizoen van de waarheid. Mocht hij dan gepasseerd worden en Gentenaar de vaste doelman van Ajax worden, is het over denk ik.
Inderdaad. Vonk blundert al jaren.quote:
Mee eens. Ik word er als kijker ook zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
De keren dat ik hem in het echt heb gezien, kreeg ik echt de zenuwen van hem. Wat een onzekere jongen.
Dat gezeur over die keepers vind ik een beetje overbodig. Van der Sar staat er wel, en Timmer ook als het moet. De kans dat de derde keeper in zal vallen is zo gering dat ik denk dat het beter is om een jonge keeper als Stekelenburg mee te nemen. De ervaring die hij opdoet vind ik belangrijker dan de ervaring van een 40-jarige keeper van Feyenoord.quote:Keepers:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg
Verdediging:
Boulahrouz
Ooijer
Van Bronckhorst
Mathijsen
Vlaar
Emanuelson
De Jong
Middenveld:
Van der Vaart
Cocu
Sneijder
Davids
Van Bommel
Landzaat
Maduro
Aanval:
Robben
Van Nistelrooy
Kuijt
Makaay
Van Persie
Vennegoor of Hesselink
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is het niet één van je SCH-helden dan?
Dat zeker, maar De Jong is ook echt te min voor Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer brengt dan een De Jong.
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker met die AZ-knulletjes. Willen ze serieus De Cler in Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |