bron www.vi.nlquote:Nierkneuzing zet Heitinga weken aan de kant
25/2/2006 12:13
Ajax moet in de komende weken ook John Heitinga missen. De verdediger is voorlopig veroordeeld tot de ziekenboeg met een nierblessure die vrijdag pas duidelijk werd.
De klachten bij Heitinga bleken veroorzaakt te worden door een nierkneuzing, die hij na nu blijkt heeft overgehouden aan de Champions Leaguewedstrijd tegen Internazionale van woensdag. Naar verwachting heeft Heitinga zes weken nodig om te herstellen van de nierkneuzing.
'De blessure heeft zich pas gisteren gemanifesteerd', aldus Ajax-trainer Danny Blind. 'Het schijnt gebruikelijk te zijn dat je niet direct iets voelt. Het is halverwege de tweede helft gebeurd, bij een landing. John moet drie weken rust houden en mag daarna nog drie weken trainen zonder contact met anderen. Het lijkt me duidelijk dat dit niet welkom is in relatie tot wat we al missen.'
Heitinga moet onder meer een streep zetten door de return tegen Inter, die over tweeënhalve week op het programma staat. Maar ook in Nederland kan de verdediger geen acte de presence geven in de topper tegen PSV en halve finale van de Gatorade Cup tegen Roda JC.
Ajax heeft zondag tegen Heracles Almelo meer personele problemen. Zdenek Grygera, Tomás Galásek, Steven Pienaar, Wesley Sneijder en Nicolae Mitea zijn geblesseerd, terwijl Hatem Trabelsi geschorst is.
Een keuze tussen die 2 zou toch een gok zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Heitinga bij Ajax of in Oranje zulke verdedigingsfouten maakt, wordt hij al direct afgeschreven, ondanks dat hij over het algemeen ook een hele 'nuttige' verdediger is, die al heeft bewezen dat hij het hoge niveau aankan (Champions League + Euro 2004), iets wat Vlaar nog niet heeft bewezen (enkel UEFA Cup). Maar desondanks lijkt Vlaar toch een streepje voor te hebben van veel mensen.
Ron Vlaar haalt een hoog niveau bij Feyenoord en Opdam komt zeker te kort. Als Boula of Mathijssen er niet zijn moet je gaan schuiven en Ooyer naar het centrum halen of Cocu naar achter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Asskicker14 het volgende:
We hebben gezien hoe Ron Vlaar het ervan af brengt tegen internationale topteams als Italië. En zo'n onbetrouwbaar en onervaren iemand kun je echt niet gebruiken op het WK. Laat hem dan maar eerst 3/4 jaar rijpen, wennen aan het absolute topniveau en al die verdedigingsfouten die hij te vaak maakt uit zijn systeem verwijderen voor hij überhaupt in aanmerking komt voor een plek in Oranje.
Makaay is de betere spitsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef sportfreak het volgende:
keepers:
1. v.d. Sar
2. Timmer
3. Stekelenburg
verdedigers:
4. Kromkamp
5. Boulahrouz
6. Mathijssen
7. v. Bronckhorst
8. Ooijer
9. Bouma Vlaar
10. Opdam
11. de Cler
middenveld:
12. Davids
13. Cocu
14. v. Bommel
15. Landzaat
16. Maduro
17. v.d. Vaart
aanval:
18. Kuyt
19. v. Nistelrooy
20. Robben
21. Kalou/Meerdink
22. Huntelaar/Makaay
23. v. Persie
Kalou hangt af of ie een de Nederlandse nationaliteit krijgt, tussen Makaay en Huntelaar twijfel ik, Makaay is de betere spits, maar Huntelaar zou beter in het systeem passen.
EDIT: Bouma is toch niet zo'n verstandige keuze bedenk ik me nu.![]()
Precies, Opdam ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Asskicker14 het volgende:
de Cler heeft ook weinig te zoeken op een WK.
Je zegt dat Makaay een prutser is omdat hij nooit wat heeft gepresteerd bij Oranje en dan roep je dat Huntelaar wel mee moet. Je spreekt jezelf tegen, prutser.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Makaay is de betere spits.
lol jongen Makaay heeft ooit een keer de 3-0 voor oranje gemaakt,tevens zijn enige oranje goal. Huntelaar heeft al veel meer gepresteerd,en bij jong oranje heeft hij ook heel wat goals gemaakt. ik zou Makaay niet meenemen,dat vind ik toch zo'n prutser.
Zoals?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lol jongen Makaay heeft ooit een keer de 3-0 voor oranje gemaakt,tevens zijn enige oranje goal. Huntelaar heeft al veel meer gepresteerd,en bij jong oranje heeft hij ook heel wat goals gemaakt. ik zou Makaay niet meenemen,dat vind ik toch zo'n prutser.
lol,Huntelaar heeft nog geen kans gehad in oranje,Makaay wel. heb je geblowd jongen? je slaat wartaal uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je zegt dat Makaay een prutser is omdat hij nooit wat heeft gepresteerd bij Oranje en dan roep je dat Huntelaar wel mee moet. Je spreekt jezelf tegen, prutser.
topscorer eerste divisiequote:
europa cup met Heerenveen was hij spel bepalend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Huntelaar heeft ook nog niets gepresteerd kereltje. Wat heeft Huntelaar al gepresteerd in een nationaal elftal, Europa Cup of een sterke competitie?
Die vergelijking loopt spaak, aangezien Makaay een van de recordinternationals is geweest voor Jong Oranje. En óók van de all-time topscoorders van Jong Oranje samen met Bruggink met 15 doelpunten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je snapt er echt geen zak van he,hij heeft meer dingen bereikt dan zomaar een speler. das het enige wat ik ermee wil zeggen. Huntelaar is als van nistelrooy,beter in positie kiezen en beter in scoren dan Makaay. het is een wereld talent,maar dat schijnt niemand zich te realiseren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Topscorer GGD. Da's een hele prestatie ja.
Berry Powel in Oranje
Jij snapt er geen zak van. Waar gaat het hier over "zomaar een speler". Nergens, dus dat er bijhalen slaat gewoon nergens op. Overigens zou ik ook eens lezen, dan zie je dat ik zowel Huntelaar als Makaay mee zou nemen. Maar jouw argumentatie slaat nergens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je snapt er echt geen zak van he,hij heeft meer dingen bereikt dan zomaar een speler. das het enige wat ik ermee wil zeggen. Huntelaar is als van nistelrooy,beter in positie kiezen en beter in scoren dan Makaay. het is een wereld talent,maar dat schijnt niemand zich te realiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |