Sinds dit seizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Sinds wanneer heb jij Boussoufa ontdekt overigens?
quote:Duitsland
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat het hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
Fijn dat je ook ingaat op van der Vaart! Robben speelt de laatste 2 maanden volgens mij iedere wedstrijd basis hoor..van Persie is nu geblesseerd, maar heeft zeker wel potentie, hij is niet voor niks speler van de maand geweest in november (dacht ik). Daarnaast speel je types als Reyes ook niet zomaar uit de basis, hij is daar langzaam 'gebracht:')' en speelde de laatste weken voor zn blessure regelmatig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Persie heeft soms een actie, maar meestal is het balverlies. Bij het zwalkende Arsenal heeft ie nog niet eens een basisplaats veroverd, dat zegt al genoeg. Robben is de enige speler van niveau (alleen jammer dat ie de fysieke gesteldheid van een wijf heeft)
Blijf jij maar lekker optimistisch, dat blijf ik realistisch
Dat lijkt me ook wel interessantquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil morgen wel eens kijken wat de 23 man van Fok! zijn.
De helft van het lijstje topspelers was afwezig, nogal logisch dus..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, zet hem op Vaduz!
Overigens werd mijn stelling dat we amper topspelers hebben gisteren wel aardig gerechtvaardigd. Jaliens, Boateng, Meerdink, het is allemaal maar behelpen.
Toch ergert niemand zich aan die jongens, omdat ze goed hun best doen. Liever spelers die iets te kort komen dan prutsers die zich druk maken over wanneer ze weer een vrije trap of corner kunnen opeisen om die vervolgens te verkwanselen. Sorry Tong, ik doel inderdaad op Seedorf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, zet hem op Vaduz!
Overigens werd mijn stelling dat we amper topspelers hebben gisteren wel aardig gerechtvaardigd. Jaliens, Boateng, Meerdink, het is allemaal maar behelpen.
Italie en Engeland kunnen er ook wat vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toch ergert niemand zich aan die jongens, omdat ze goed hun best doen. Liever spelers die iets te kort komen dan prutsers die zich druk maken over wanneer ze weer een vrije trap of corner kunnen opeisen om die vervolgens te verkwanselen. Sorry Tong, ik doel inderdaad op Seedorf.
Brutale stelling: alleen Brazilië heeft meer topspelers dan Nederland!
WK: Nederland heeft genoeg absolute topspelers!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Italië, Engeland, Argentinië? Ik zie ze niet hoor.. wacht, ik open wel een nieuw topic.
Hij moet z'n goede vorm maar gauw terugvinden. Misschien minder strakke Sloggi's dragen..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Kang-He het volgende:
Johnny "Adriano Killer" Heitinga moet uiteraard mee naar het WK!
Hij doet het dit seizoen redelijk, maar een grap sluit ik ook niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik veronderstel dat je een grapje maakt.
*kijkt nog eens goed*
Roorda mijn god, dat is ECHT een slechte keeper!
Roorda
Dat sowieso. Roorda is belachelijk, Gentenaar is reserve. Waterreus, Zoetebier en Lodewijks zijn te oud of komen te kort. Ik heb Rein van Duijnhoven van stal gehaald, maar die speelt in de de Duitse tweede divisie volgens mij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
Ik begrijp niet dat iedereen Stekelenburg kiest. Dat is pas echt een prutser eerste klas.
Waarom, waarom?? Dat is dus de (volgens mij) vergissing die veel mensen maken. Laat hem nou eerst eens presteren. Alleen droog van je afkijken en bij Ajax spelen is nooit voldoende geweest voor Oranje en dat zal het ook nooit zijn. Van der Sar gaat hopelijk nog een paar jaar mee en in die tijd zal een goede keeper op moeten staan. Ik denk niet dat dat Stekelenburg wordt. Hij mist persoonlijkheid, net als Van der Sar destijds, maar compenseert dat niet met meevoetballende kwaliteiten of fenomenale reddingen waarmee hij punten pakt voor zijn club, in zijn geval onze vrienden van Ajax uit Amsterdam. Het is gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
...en Stekelenburg lijkt toch de keeper van het Nederlands elftal te worden in de toekomst....
Er zijn gewoon heel weinig alternatieven. De doelman van Jong Oranje is Michel Vorm, de reservekeeper heet Remco Pasveer. Kenneth Vermeer vind ik ook niet echt overtuigend en het alternatief in die klasse heet Theo Brack...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom, waarom?? Dat is dus de (volgens mij) vergissing die veel mensen maken. Laat hem nou eerst eens presteren. Alleen droog van je afkijken en bij Ajax spelen is nooit voldoende geweest voor Oranje en dat zal het ook nooit zijn. Van der Sar gaat hopelijk nog een paar jaar mee en in die tijd zal een goede keeper op moeten staan. Ik denk niet dat dat Stekelenburg wordt. Hij mist persoonlijkheid, net als Van der Sar destijds, maar compenseert dat niet met meevoetballende kwaliteiten of fenomenale reddingen waarmee hij punten pakt voor zijn club, in zijn geval onze vrienden van Ajax uit Amsterdam. Het is gewoon helemaal niets.
Nee Rene is een jonge god...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat sowieso. Roorda is belachelijk, Gentenaar is reserve. Waterreus, Zoetebier en Lodewijks zijn te oud of komen te kort. Ik heb Rein van Duijnhoven van stal gehaald, maar die speelt in de de Duitse tweede divisie volgens mij.
quote:Der Holländer wurde in der Saison 2001/2002 im Kicker zum besten Torhüter der zweiten Liga gewählt. Nach wie vor wohnt er mit seiner Frau und seinen beiden Töchtern in Holland und fährt täglich über 100 km zum Ruhrstadion. Ungewöhnlich ist sicher, dass "RvD" in der Saison 1995/96 in Holland das Tor des Jahres erzielte. Er spielte damals für Maastricht und im Spiel gegen Den Bosch machte er aus seinem eigenen Strafraum einen Abschlag, der über den gegnerischen Torhüter ins Netz ging. Er erzielte damit kurz vor dem Halbzeitpfiff den Ausgleich zum 1:1, das Spiel endete 2:1 für M.V.V. und Maastricht wurde in dieser Saison Meister der Toto Divisie (Zweite holländischen Liga). In der letzten Saison war er beim Kicker sogar bester "Feldspieler" der Saison
Mijn god, heb je dat echt zitten tellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Later vandaag de overview, de 23 man van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |