Ja inderdaad want nederland miste het vorige wk in 2002 ondanks dat ze toen ook topspelers hadden wisten ze zich nieteens te kwalificeren dus het zegt niet alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Gisteren was te zien dat de defensie van Argentinië toch heel zwak is. En die keeper van hun is gewoon een clown...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Frankrijk, Italië, Argentinië
Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen
Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef speknek het volgende:
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
Sorry?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bekijk het eens per linie.
Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
Overdrijving is de kracht van de reclame. Als Lippi bondscoach van Nederland was, zou Jesse Schotman (wie?) ook in Oranje spelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
Nouja, die hangt erom. Over twee jaar is het een echte topspeler, vermoed ik. Nu hangt het nog net iets teveel van z'n vorm af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
Dat belooft wat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |