abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35662939
In het 'op de stoel van de bondscoach' topic van Nederland werd gesproken over het aantal echte topspelers dat Nederland heeft. Helemaal objectief is dat natuurlijk niet te bekijken, maar als de een kritischer dan de ander is, zou die meetlat bij andere landen net zo hoog liggen en dus kunnen we wel bekijken welke andere landen meer topspelers hebben dan Nederland. Ik ga vrij hoog zitten en zeg:

Alleen Brazilië heeft meer absolute topspelers dan Nederland

De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten. Als Qatar voetballers mocht kopen op dezelfde manier als in de atletiek zou het met tweederangs Brazilianen de halve finale van het WK halen. De basiself van de Brazilianen is om je vingers bij af te likken.

Nederland doet het ook niet slecht met van der Sar, Cocu, van Nistelrooy, Robben, van der Vaart en Kuijt. Bergkamp en Stam blijven thuis. Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.

Welke andere landen (Frankrijk, Duitsland, Italië, Argentinië) kunnen aan ons sterrenarsenaal tippen?
pi_35663096
Frankrijk, Italië, Argentinië

Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen

Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Words they preach I can't relate. If God's true love are acts of hate.
Who would wish this on our people, and proclaim that His will be done. Scriptures they heed have misled them. All praise their Sacraficed Sons.
Londen 7-7.. RIP
pi_35663112
Alle landen die je noemt, op Duitsland na, kunnen putten uit meer talent. (ik kom hier nog op terug)
That's all folks!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:01:26 #4
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663265
Bekijk het eens per linie.

Frankrijk en Argentinië hebben een mindere keeper. Veel spelers van de Fransen waren top, maar zijn het niet meer (zoals wij Davids hebben). Wij hebben in iedere linie top of aankomende top. Mathijsen en Boulahrouz, daar speelt niemand graag tegen. Luca Toni dankt de Heer nog steeds dat hij tegen Vlaar mocht spelen in november.

Wij kunnen Makaay nog thuislaten. De Fransen moet veel oude glorie meenemen omdat ze anders niet eens aan 23 man komen. Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:02:17 #5
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_35663304
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:06:01 #6
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35663466
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja inderdaad want nederland miste het vorige wk in 2002 ondanks dat ze toen ook topspelers hadden wisten ze zich nieteens te kwalificeren dus het zegt niet alles.
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:07:17 #7
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663518
Klopt.. maar als we deze zomer weer niet winnen, hebben we in ieder geval iets..

Je ziet aan Brazilië dat een verzameling topspelers wel degelijk ook een topteam kan zijn.
pi_35663620
Ondanks dat Engeland het op toernooien nooit super doet hebben ze wel geweldige spelers met Terry, Lampard, Gerard, Beckham, Owen, Rooney, etc.

Zeker het niveau van Nederland, al hebben wij een geweldige keeper...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:12:07 #9
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35663735
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Frankrijk, Italië, Argentinië

Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen

Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Gisteren was te zien dat de defensie van Argentinië toch heel zwak is. En die keeper van hun is gewoon een clown...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:12:10 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_35663737
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:16:50 #11
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35663923
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef speknek het volgende:
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
pi_35663972
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bekijk het eens per linie.

Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
Sorry?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:19:09 #13
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664000
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sorry?
Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:20:51 #14
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35664065
Alleen in de verdediging staat geen absolute top, en Kuijt als rechtsbuiten laat zich ook niet onder de noemer wereldtop scharen, maar voor de rest is het alleraardigst.
pi_35664114
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
pi_35664130
Spelers met exceptionele kwaliteiten? Hooguit Arjen Robben en evt. inderdaad Salomon Kalou als hij een een goeie dag heeft.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35664239
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:31:50 #18
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664469
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
Overdrijving is de kracht van de reclame. Als Lippi bondscoach van Nederland was, zou Jesse Schotman (wie?) ook in Oranje spelen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:41:37 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_35664794
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
Nouja, die hangt erom. Over twee jaar is het een echte topspeler, vermoed ik. Nu hangt het nog net iets teveel van z'n vorm af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:47:45 #20
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35664964
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
Dat belooft wat!

welke kroeg?
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 maart 2006 @ 00:49:10 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_35665009
Topicstarter vergeet Davids, Seedorf en Makaaij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 maart 2006 @ 00:49:39 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_35665022
En Kluivert

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:57:01 #23
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35665229
Davids neem ik zelf mee naar Duitsland.. Makaay heb ik wel genoemd.

Seedorf en Kluivert.. tja.. die verdienen een eigen topic qua discussiewaarde..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:07:07 #24
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665557
Zag gister een vierkantje met Crespo, Messi Tevez en nog een speler bij Argentinie. Ook lekker...

Daarnaast Samuel, Riquelme en Aimar. Is ook niet misselijk.
Tot zover de kwaliteitspost
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:09:07 #25
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665610
Leonardo Franco (Atlético Madrid); Walter Samuel, Nicolas Burdisso (allen Inter Milan), Gabriel Milito, Leonardo Ponzio (allen Zaragoza), Fabricio Coloccini (Deportivo la Coruña), Lionel Scaloni (West Ham United); Martin Demichelis (Bayern München), Juan Roman Riquelme, Juan Pablo Sorin (allen Villarreal), Esteban Cambiasso (Inter Milan), Pablo Aimar (Valencia), Luis Gonzalez (FC Porto), Maxi Rodriguez (Atlético Madrid); Hernan Crespo (Chelsea), Lionel Messi (Barcelona), Carlos Tevez (Corinthians), Diego Milito (Zaragoza).

Mwoah....Voor de volledigheid zeg maar.
pi_35665858
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dat belooft wat!

welke kroeg?
Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...

Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:20:33 #27
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35665915
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.
Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:23:40 #28
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35665982
Enge Groningse kliek hier..
pi_35666271
Van der Sar wordt hier wel door iedereen genoemd als wereldtopper, maar geweldig keept hij niet dit seizoen bij ManU.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:41:10 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35666313
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
pi_35666501
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
I know, kom er wekelijks. Weet alleen niet meer in welke van de twee de discussie plaatsvond. Niet dat dat relevant is, maar ok.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:59:35 #32
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35666525
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
Ben ik het mee eens.

Dan zou je het nu hebben over spelers die al gepresteerd hebben in finales en op grote toernooien. Dan blijven er weinig over natuurlijk. Robben speelde op het EK een uur goed en Van der Sar krijgt terecht altijd het verwijt dat hij er juist op de grote toernooien niet helemaal staat, het laatste EK uitgezonderd wellicht. Het EK in Portugal schonk ons ook nog een zeldzame fout van Cocu. Niet een criterium om vrolijk van te worden wat betreft de Nederlanders. Van Nistelrooy toonde het wel trouwens. Zijn goal tegen de Duitsers was van grote klasse, maar bij hem ben ik altijd bang dat zijn veel te grote fanatisme (zie ook Andorra) met hem aan de haal gaat. Het zit soms tegen opgefokt aan, met overtredingen en overconcentratie tot gevolg.
pi_35667835
Absolute Nederlandse topspelers op dit moment: Edwin van der Sar, Khalid Boulahrouz, Philip Cocu, Arjen Robben, Ruud van Nistelrooy, Rafael van der Vaart, Mark van Bommel, André Ooijer, Robin van Persie.

Italië: Buffon, Nesta, Gilardino, Pirlo, Oddo, Bonera, Cannavaro, Totti, De Rossi, Cassano, Toni, Chiellini, Alessandro del Piero, Gattuso.

Argentinië: Gago, Tevéz, Mascherano, Aimar, Riquelme, Messi, Samuel, Coloccini, Sorin, Crespo, Milito, Cambiasso, Aguero.

Brazilië: Cafu, Dida, Emerson, Roberto Carlos, Cicinho, Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Kaká, Lúcio, Cris, Juninho, Adriano, Juan, Zé Roberto, Ricardinho.

Portugal: Ronaldo, Déco, Ferreira, Miguel, Carvalho, Maniche, Petit, Tiago, Pauleta, Figo, Simão

Spanje: Casillas, Reyes, Vicente, Fabregas, Joaquin, Ramos, Puyol, Xavi, Valerón, Del Horno, Torres, Villa, Marchena, Albelda, Xabi Alonso, Luis Garcia, Morientes, Iniesta, Guti, Etxeberria, Albiol, Pique

Frankrijk: Thuram, Zidane, Giuly, Rothen, Trezeguet, Henry, Malouda, Vieira, Mavuba, Sagnol, Mexes, Clerc, Reveillere, Bodmer, Ribery, Evra, Gallas, Makelele

Engeland: Terry, Rooney, J. Cole, A. Cole, Gerrard, Lampard, King, R. Ferdinand, A. Ferdinand, G. Neville, Beckham, Carragher, Campbell

Oekraïne: Shust, Milevskyi, Aliiev, Shevchenko, Gusev, Voronin, Vorobei, Rebrov, Rotan, Vashchuk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:17:19 #34
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35669049
En dat om 6.30u, cultheld. Zeer uitgebreid. Leg je de lat bij andere landen even hoog als bij Nederland?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 maart 2006 @ 10:07:36 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35670150
Qua aantal topspelers zit Engeland duidelijk hoger dan NL.

Keeper: Vd Sar is beter dan Robinson

Neem de verdediging: Neville, Carragher, Terry, A.Cole - zijn beter en spelen bij grotere clubs dan de NLse spelers

Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, J.Cole - zijn beter en spelen bij grotere clubs dan de NLse spelers (alleen Robben is mogelijk beter, en zelfs dat is twijfelachtig als je ziet hoe Hoe Cole speelt - afgelopen woensdag was Cole in ieder geval beter).

Aanval: Rooney - Owen : Rooney is duidelijk beter dan Kuyt en of RvN en Owen zijn qua topspeler gehalte gelijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:38:45 #36
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35672479
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten.

Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:41:23 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35672555
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:

Nederland heeft maar weinig echte topspelers op dit moment: Van der Sar, Davids, Seedorf, RvN, Makaay, Robben en Stam. De rest is niet top, zijn wel goed, maar niet top.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:41:27 #38
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35672557
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:

[..]

Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.

Inhoudelijk reageren is altijd beter dan je laten vertegenwoordigen door een 'smilie'.
pi_35673967
Ieder land heeft natuurlijk topvoetballers. De grootste moeilijkheid van een coach is om met die topvoetballers een TOPTEAM te maken.
En dan mag iedereen Robben een topspeler noemen : hem zal toch moeten worden verteld dat voetbal een teamsport is.
Van der Sar is dit jaar inderdaad niet in topvorm en maakte Woensdagavond ook weer 3 fouten, die gelukkig onbestraft bleven.
Kluivert is allang van de top af en dat geldt ook voor Davids en Stam.
Over spitsen kunnen we eigenlijk niet oordelen omdat deze spelers afhankelijk zijn van de vorm waarin hun medespelers verkeren. Een voorbeeld is Kuyt die bij gebrek aan aanvoer zelf gaat zwerven om ballen op te halen.
pi_35674686
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
pi_35675047
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
Je bedoelt waarschijnlijk : daarnaast vind ik dat Nederland het niet slecht doet. (Over iets dat je niet vindt, kun je ook geen oordeel hebben).
pi_35677784
Ik vind wel dat Nederland samen met Brazilie en Argentinie het enige land is met een exceptionele voetballer die vanaf de vleugels kan spelen.

Nederland- Robben
Brazilie- Ronaldinho
Argentinie - Messi

Daarom noem ik deze landen ook als titelfavoriet, waarin Brazilie de beste ploeg heeft
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:15:00 #43
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35677900
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:16:22 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35677950
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
En Kluivert

Je maakt een grapje hoop ik?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:10:15 #45
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35682490
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
pi_35682645
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:19:57 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35682904
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
Begrijp me goed; in vorm is Robben een top speler die Nederland echt nodig heeft, maar gewoon veel blessure leed, en Litmanen is misschien wel een goede vergelijking.

Jonathan Woodgate en in mindere mate Michael Owen hebben hier ook last van
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:22:09 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35682983
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
Dat geeft alleen maar aan dat het altijd zo geweest is.

Mijn verhaal is niet 'geloofwaardig'. Het is een voorzet, bedoeld om over te discussieren.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:02:32 #49
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35684515
Maar wij hebben Sibon nog
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:50:51 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35686057
Absoluut niet genoeg. Vooral verdedigen komen we zwaar te kort.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')