Ja inderdaad want nederland miste het vorige wk in 2002 ondanks dat ze toen ook topspelers hadden wisten ze zich nieteens te kwalificeren dus het zegt niet alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Gisteren was te zien dat de defensie van Argentinië toch heel zwak is. En die keeper van hun is gewoon een clown...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Frankrijk, Italië, Argentinië
Hebben alle3 vele topspelers. Het heeft geen zin om ze allemaal op te noemen
Duitsland speelt thuis dus heeft daar ook voordeel aan. En het blijven Duitsers natuurlijk.
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef speknek het volgende:
Nouja topspelers.. We hebben vooral een verzameling aardige spelers die soms boven zichzelf uit kunnen stijgen. Voor de rest nog wat spelers die nog kunnen groeien en een paar die over hun top zijn. Maar echte topspelers, op van der Sar na, zie ik niet.
Sorry?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bekijk het eens per linie.
Italië heeft zodanig te lijden onder het grote aantal buitenlanders in de Serie A dat vele spelers van middelmatige ploegjes mee mogen doen.
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Of is iedere Serie A ploeg een topploeg?
Overdrijving is de kracht van de reclame. Als Lippi bondscoach van Nederland was, zou Jesse Schotman (wie?) ook in Oranje spelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nogal vreemd om te zeggen dat in de nationale ploeg van Italie spelers zitten van middelmatige ploegjes...
Nouja, die hangt erom. Over twee jaar is het een echte topspeler, vermoed ik. Nu hangt het nog net iets teveel van z'n vorm af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robben vind je ook geen topspeler? Het kan hoor...
Dat belooft wat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie en Brazilie hebben grotere toppers dan Nederland. Toevallig een tijdje terug in de kroeg een uitgebreide discussie hierover gehad. Zal kijken of ik het me nog enigzins kan herinneren. Kom er morgen op terug. Was een erg leuke discussie.
Ach, het was een kwestie van op alle posities de spelers tegenover elkaar zetten. Brazilie heeft op elke positie een wereldtopper, Argentinie verslaan we op een paar posities, maar niet veel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat belooft wat!
welke kroeg?
Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik gok De Vlaamsche Reus of Het Vaatje... maar dat weet ik niet precies meer.![]()
I know, kom er wekelijks.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:20 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Het ligt tegenover elkaar, maar dat terzijde (ja, ook Groningen)
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Dat moeten we afwachten, als je niet presteert op een groot toernooi ben je ook geen topspeler. (zie het verschil maar tussen een beckham en zidane)
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwatsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Brazilianen kunnen toppers in elke linie zoals Alex, Elber, Liedson en Gomes thuislaten.
Van Persie en Vlaar zijn toptalenten.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef stijgende_ster het volgende:
Het gaat niet om het aantal topspelers, maar om het topteam wat er staat.
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef zoetwaterpiraat het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de TT, ..... toen ik verder las moest ik bijna huilen. Wat een totale kwats
Je bedoelt waarschijnlijk : daarnaast vind ik dat Nederland het niet slecht doet. (Over iets dat je niet vindt, kun je ook geen oordeel hebben).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Het gaat om het TOPTEAM inderdaad, daarnaast vind ik niet dat Nederland het slecht doet..van der Sar, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Gio, van der Vaart, van Bommel, Cocu, Robben, van Nistelrooij, van Persie lijkt mij toch absoluut geen slecht team. Maar ja het is aan Marco om dr een hecht collectief van te maken, want Nederland heeft ieder toernooi nog een goeie selectie gehad, maar ik heb nooit het idee gehad dat we echt kampioen konden worden behalve in 2000.
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Gunner het volgende:
Robben zal door z'n blessure gevoeligheid nooit een top speler worden
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als je je zoetwatertraantjes gedroogd hebt, moet je maar eens uitleggen wat je dan zo'n onzin vindt.![]()
Begrijp me goed; in vorm is Robben een top speler die Nederland echt nodig heeft, maar gewoon veel blessure leed, en Litmanen is misschien wel een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat nou pech was of dat hij echt een Litmanen is wat dat betreft. Zeker is wel dat hij korte spieren heeft. Dat hoeft niet erg te zijn, maar de risico's zijn wat groter bij zo vaak presteren op dat hoge niveau. Wel veel snelle vezels.
Dat geeft alleen maar aan dat het altijd zo geweest is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De naam Elber doet toch aardig af aan de geloofwaardigheid van je verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |