abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35498503
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZ

Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranje
  zondag 26 februari 2006 @ 01:02:31 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35498582
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:59 schreef MIster911 het volgende:

[..]

AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranje
Dat is mn punt niet (al klopt er vrij weinig van wat je zegt, de spelers om wie het gaat horen er op hun positie bij). Het gaat erom dat hij die AZ-spelers maar broekkies vind en geen ervaring en plattelandsvoetballertjes, terwijl hij naar het WK wil met Vlaar, Babel en Emanuelson. Nee dat zijn bakens van rust, ervaring en zekerheid achterin
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_35501565
quote:

[..]

Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
De Cler hoort niet op een WK thuis, dan zijn Babel, Emmanuelson en Vlaar echt spelers die wat meer geschikt zijn voor zo'n toernooi. Al zou ik zelf Babel thuislaten, voor zijn positie zijn er echt betere alternatieven.

Ben het eens met MM dat AZ wordt overschat. Spelers als Landzaat, Mathijssen en Timmer hebben we best nodig, maar laat figuren als Meerdink, Van Galen, De Cler en Opdam gewoon thuis. Daar heeft niemand wat aan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35501604
En jij komt nu online?

Geef me maar een alternatief voor Opdam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35501638
Ik kom nu online inderdaad.

Boulahrouz en Mathijssen in de basis en Vlaar achter de hand houden. Eventueel kan Cocu altijd nog op die positie spelen, net zoals Maduro. Opdam is overbodig, die komt gewoon echt tekort. Ik snap niet wat iedereen ziet in Opdam. Echt zo'n omhooggevallen voetballer, net zoals Lindenbergh.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35501656
MSN

Als je dubbele bezetting wil hebben heb je toch nog een CV nodig

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35501705
Maar geen Opdam....
pi_35501746
Homoga?
pi_35501797
Die ook niet. Al is die wel beter dan Opdam.
pi_35501808
Die is minder gaat dan Opdam?

Maar wie dan De Zeeuw, Van Burik, Hofland, Bouma?
pi_35501828
Hofland zou nog geen verkeerde optie zijn natuurlijk. Al heb je ook Cocu en Maduro die daar kunnen spelen.
pi_35501869
Maduro wint het in sprintduel zelfs niet van Hofland
pi_35501903
Opdam is ook niet zo geweldig.
pi_35501925
Wel sneller er behoorlijk in de lucht, redelijke opbouwer.

Als hij op zijn 25e naar een topclub was gegaan was het een type Ooyer geworden

pi_35501945
'Als' telt niet in de voetballerij.
pi_35501959
Hij kan niks slecht en is een stabiele persoonlijkheid

Gewoon een mindere versie van Ooyer en daar win je eerder de oorlog mee dan breekbare types zoals Hofland of Homoga
pi_35501971
Opdam bleef bij AZ en is een omhooggevallen speler van 2e garnituur. Niks voor een WK.
pi_35501980
De anderen zijn 3e en vierde garnituur
pi_35501983
Ze zijn echt niet minder dan Opdam. AZ wilde Heitinga maar al te graag inlijven. Dan zou Opdam ook op de bank zitten.
pi_35501987
Wed maar van niet
pi_35502003
Reken maar van yes.
pi_35504591
Ik vind Opdam in principe wel een goeie verdediger, maar niet het type waarmee je een WK wint. Niet een échte bikkel die alles voor het team doet. Geef mij maar het tippe buffel als: Boulah, Mathijssen, Ooijer, (Lucius). Dat zijn gewoon de spelers die je nodig hebt en niet laffe mietjes als Opdam en v. Bronckhorst ( ook zo'n voetballende verdediger ).

Wie is Homoga ?
  zondag 26 februari 2006 @ 12:35:34 #173
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35506194
Waarschijnlijk Heitinga Fukjoeman

GRAPPIGGGG
pi_35508030
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofland zou nog geen verkeerde optie zijn natuurlijk. Al heb je ook Cocu en Maduro die daar kunnen spelen.
Hofland is een uitstekende verdediger, jammer dat hij nooit een echte basisplaats bij psv had.
Het is iemand die echt beuken kan uitdelen en een aanvaller afschrikt (stam/bhoula/ooijer types).
Ik zou hofland graag volgend seizoen bij psv willen zien, op de plaats die hij altijd wilde staat nu een vacature open.
pi_35509279
Hofland is geen verkeerde optie. Absoluut een betere speler dan Opdam.
pi_35509823
Waarom schrijft iedereen Mathijsen verkeerd?
pi_35513669
quote:

[..]

Emanuelson is vele malen beter dan De Cler natuurlijk. Betere trap, aanvallend sterker, beter in het positiespel en eventueel op het middenveld bruikbaar.

En Joris Mathijsen heeft in grote duels nog nooit aangetoond dat niveau aan te kunnen. In Vlaar zie ik meer toekomst.

Opdam is gewoon een degelijke dertien-in-dozijn eredivisiespeler en Jaliens is gewoon een belachelijke optie.

Dus nee, die AZ-verdedigers moeten maar gewoon thuis blijven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35514343
Mathijsen ging vandaag weer de fout in, in belangrijke duels heeft hij daar wel vaker last van. Helaas zie ik heel weinig alternatieven, op Ron Vlaar na dan. Jongens als Bouma, Lindenbergh en Opdam hoef ik er ook niet bij te hebben.
pi_35514472
Lindenbergh ook zeker niet. En Knol en Dingsdag zijn er ook nog niet klaar voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_35514507
Lindenbergh ook niet, omhooggevallen speler die opeens in de picture kwam nadat AZ begon te draaien. Geen speler voor op het WK, Knol en Dingsdag ook niet. Misschien dan toch maar voor Hofland gaan?

Van de AZ-spelers lijken alleen Timmer en Landzaat me goed genoeg voor een plek in de selectie.
pi_35514545
Timmer en Landzaat ga ik in mee.

Hofland is een optie, maar wel vaak geblesseerd en een kaartenpakker.

Lindenbergh speelt alleen maar breed.
www.thuisuiteten.nl
pi_35514593
Hofland is geen topper, maar wel de minst slechte optie als hij tenminste fit is. Er is heel weinig keuze voor de posities achterin. Echte toppers heeft Nederland niet.
pi_35514674
Helaas niet. Misschien kunnen we nog snel André Bahia naturaliseren.
www.thuisuiteten.nl
pi_35516321
Denk niet dat dat mag van Rita..
Kan je net zogoed Alex naturaliseren ^^

Jammer dat Michael Jansen zo lang geblesseerd is geweest...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_35517740
We hebben van der Sar nog tot 2008 lijkt me.
Tegen die tijd staat er wel een nieuwe keeper of is Stekelenburg enorm gaan groeien.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:31:43 #186
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_35540083
DOEL:
Van der Sar
Timmer
Stekelenburg

VERDEDIGERS:
Ooijer
Boulahrouz
van Bronckhorst
De Cler
Kromkamp
De Jong
Mathijsen

MIDDENVELD:
Van der Vaart
Cocu
Davids
Van Bommel
Landzaat
Sneijder
Maduro

AANVAL:
Van Nistelrooy
Kalou
Robben
Kuijt
Vennegoor of Hesselink
Van Persie
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 27 februari 2006 @ 16:15:55 #187
45511 TimmyAsd
pi_35545233
Kalou is geen Nederlander..
  maandag 27 februari 2006 @ 16:23:36 #188
45511 TimmyAsd
pi_35545504
Overigens zal Van Basten van de groep Écuador Er 15 man zowiezo meenemen naar Duitsland...
  maandag 27 februari 2006 @ 16:46:26 #189
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_35546318
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Kalou is geen Nederlander..
met het WK wel
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 27 februari 2006 @ 16:58:04 #190
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35546670
Goa ie hen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35555574
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Timmer en Landzaat ga ik in mee.

Hofland is een optie, maar wel vaak geblesseerd en een kaartenpakker.

Lindenbergh speelt alleen maar breed.
Hofland is wel een speler die als het moet er voor gaat, oke hij is niet altijd even betrouwbaar, maar hij gaat er wel voor
  maandag 27 februari 2006 @ 23:26:34 #192
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35560557
Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Boulahrouz, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen

Basis:

1
2
3
4
              Van der Sar
    Ooijer - Opdam - Mathijsen - Van Bronckhorst
    Van Bommel - Cocu - Van der Vaart
     Kuijt - Van Nistelrooy - Robben

[ Bericht 1% gewijzigd door Flem op 27-02-2006 23:54:23 ]
  maandag 27 februari 2006 @ 23:40:49 #193
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35560953
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen

Basis:
[ code verwijderd ]
Vlaar op de vleugel waar heb jij de laatste maanden gezeten? Jouw team op papier heeft 0,0 opbouwende waarde vanuit de verdediging.

De Cler is de enige bij AZ die al 2 jaar lang prima vorm toont. Hield de zo geprezen Joaquin van Betis prima in bedwang, en is aanvallend ook zeer sterk opkomend op de vleugel.

Je middenveld en aanval zien er dan wel weer goed uit.
Confidence through competence
pi_35561021
De Cler Dan liever Emanuelson, Gio of zelfs Bouma.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35561036
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:

Basis:
[ code verwijderd ]
Middenveld en aanval ben ik met je eens, alleen zou de verdediging toch zo doen:

Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Van Bronckhorst.

Ik vind Vlaar nog te licht voor het NL elftal.
  maandag 27 februari 2006 @ 23:54:11 #196
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35561319
Woeps, Vlaar in de basis moest Van Bronckhorst zijn. Vind wel dat Vlaar een kans bij de selectie verdient, als hij zich tenminste bij Feyenoord goed blijft manifesteren.
pi_35592461
Hoe doet Arjan de Zeeuw van Wigan het tegenwoordig? Die zou ook nog mee kunnen.
pi_35593289
De Zeeuw heeft veel slippertjes de laatste tijd, is geen zekerheidje.

Ik wil nog even Pierre inruilen voor Jan Vennegoor of Hesselink. Schandalig dat ik hem vergeten ben.
That's all folks!
pi_35606477
Daarbij is De Zeeuw denk ik te oud om nu nog op te roepen. Al doet hij vast weinig onder voor opties als Hofland en Opdam.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:17:08 #200
45511 TimmyAsd
pi_35607783
Zwakste plekken zitten dus duidelijk achterin..
pi_35607926
Ja, al heeft Oranje als je heel objectief kijkt gewoon weinig echte topspelers.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:24:09 #202
45511 TimmyAsd
pi_35608049
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, al heeft Oranje als je heel objectief kijkt gewoon weinig echte topspelers.
Van nistelrooij, cocu, robben, kuijt, van persie, davids en vd sar zijn echte topspelers
pi_35608425
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
www.thuisuiteten.nl
pi_35608926
van der Vaart, van Bommel, van Persie.. Er zit genoeg inviduele kwaliteit in ons team hoor, maar wat dan nog een hecht collectief kan ook WereldKampioen worden! denk maar aan Griekenland, Zuid-Korea, VS.. Én wij hebben een sublieme coach en zijn het makkelijkst gekwalificeerd sinds tijden.
pi_35609531
Makaay en Kuijt behoren ook weldegelijk tot de wereldtop. Zonder een discussie te beginnen over de kwaliteiten van Makaay, lijkt het me duidelijk dat hij iniedergeval gezien wordt als wereldtop. Kuijt is de beste speler van de Eredivisie en wordt door de beste clubs begeerd.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:23:42 #206
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35610433
Kunnen we Hasselbaink niet meenemen. Ik houd van spelers die altijd en overal scoren, al geef ik toe dat hij wel over de top is
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:35:15 #207
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35610989
Topspelers: Van Der Sar, Cocu, Van Bommel, Van Der Vaart, Robben, Van Nistelrooy, Van Persie, Makaay, Kuyt (Davids, Seedorf)

Genoeg topspelers hoor.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35611033
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Terreros85 het volgende:
Kunnen we Hasselbaink niet meenemen. Ik houd van spelers die altijd en overal scoren, al geef ik toe dat hij wel over de top is
Ik zou zeggen: Klaas-Jan Huntelaar
pi_35611074
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
Cocu is absloute wereldtop.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:38:09 #210
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35611108
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Cocu is absloute wereldtop.
Inderdaad. Jarenlang de motor geweest van Barcelona en tilt PSV op een oudere leeftijd zelfs naar een hoger niveau.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:38:11 #211
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35611110
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Klaas-Jan Huntelaar
Die gaat al mee
pi_35611140
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Die gaat al mee
Ok
pi_35611159
Klaas wordt de revelatie van het toernooi. Topscorer misschien wel.
In Southern Sun
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:42:00 #214
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35611270
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Huntelaar zou dan Van Nistelrooy naar de bank moeten verwijzen, iets wat mij sterk lijkt, zeker onder bondscoach Van Basten. Hoe goed Huntelaar momenteel ook is.
pi_35611275
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op.

Hij zit dan hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker op de bank hoor.
pi_35611293
We shall see
In Southern Sun
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:42:58 #217
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35611311
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:

[..]

Kom op.

Hij zit dan hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker op de bank hoor.
Je moet het Nederlands Elftal niet door een Ajax-bril bekijken, het werkt niet. Je maakt jezelf dan belachelijk zoals Da_Sandman doet.
pi_35611440
Me belachelijk maken

In Southern Sun
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:46:56 #219
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35611493
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Me belachelijk maken

Ja. Door te zeggen dat Huntelaar wellicht topscoorder wordt op het WK. Kom op zeg. Hij moet eerst nog maar een basisplaats zien te krijgen voor je überhaupt daarover begint te praten.
pi_35611567
Nee. Je zou kunnen zeggen dat ik een voorspelling doe die wat minder voor de hand ligt, maar belachelijk maak ik me niet.
In Southern Sun
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:57:57 #221
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35611880
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:01:42 #222
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_35612018
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:

[..]

Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese top
pi_35612089
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese top
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:05:24 #224
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35612138
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:

[..]

Ik zou hem JUIST wel meenemen, er mag geen twijfel bestaan dat met de kwaliteiten die hij bezit dat hij onvoorwaardelijk in Oranje thuishoort (net zoals de behandeling die Van Nistelrooy/Robben ontvangen), het enige probleem is dat hij het type spits is dat niet heel goed uit de voeten kan met het 4 - 3 - 3 systeem waaronder Van Basten speelt. En het moge duidelijk zijn dat het systeem niet aangepast gaat worden aan Makaay zodat hij beter gaat spelen in Oranje, iets wat wel bij Bayern gedaan wordt. Maar feit blijft dat hij een notoire goalgetter is, en misschien wel het beste is in het afronden van alle spitsen in Europa. Juist dat het WK in Duitsland plaatsvindt en het de laatste kans is voor Makaay om op een WK uit te komen, denk ik dat hij toch iets extra's kan brengen voor Oranje, indien hij opgesteld gaat worden.
pi_35612143
Ik zou heel graag KJH op het WK zien! Maar denk niet dat hij van Nistelrooij uit de basis speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')