AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Amateur. Flikker toch een eind op met je eeuwige gezeik op AZ![]()
Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
Dat is mn punt niet (al klopt er vrij weinig van wat je zegt, de spelers om wie het gaat horen er op hun positie bij). Het gaat erom dat hij die AZ-spelers maar broekkies vind en geen ervaring en plattelandsvoetballertjes, terwijl hij naar het WK wil met Vlaar, Babel en Emanuelson. Nee dat zijn bakens van rust, ervaring en zekerheid achterinquote:Op zondag 26 februari 2006 00:59 schreef MIster911 het volgende:
[..]
AZ heeft zwaar overschatte spelers, op de momenten dat ze er moeten staan dan staan ze er niet niet maar als het team lekker draait dan horen ze opeens in oranje![]()
De Cler hoort niet op een WK thuis, dan zijn Babel, Emmanuelson en Vlaar echt spelers die wat meer geschikt zijn voor zo'n toernooi. Al zou ik zelf Babel thuislaten, voor zijn positie zijn er echt betere alternatieven.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij wil aankomen op het WK met Emanuelson, Vlaar en evt. Ryan Babel en dan ga je zeiken op "AZ-knulletjes". Verwacht dan maar niet dat zo'n opmerking ook maar enigszins serieus genomen wordt
Hofland is een uitstekende verdediger, jammer dat hij nooit een echte basisplaats bij psv had.quote:Op zondag 26 februari 2006 04:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hofland zou nog geen verkeerde optie zijn natuurlijk. Al heb je ook Cocu en Maduro die daar kunnen spelen.
Emanuelson is vele malen beter dan De Cler natuurlijk. Betere trap, aanvallend sterker, beter in het positiespel en eventueel op het middenveld bruikbaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
met het WK welquote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Kalou is geen Nederlander..
Hofland is wel een speler die als het moet er voor gaat, oke hij is niet altijd even betrouwbaar, maar hij gaat er wel voorquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Timmer en Landzaat ga ik in mee.
Hofland is een optie, maar wel vaak geblesseerd en een kaartenpakker.
Lindenbergh speelt alleen maar breed.
| 1 2 3 4 | Ooijer - Opdam - Mathijsen - Van Bronckhorst Van Bommel - Cocu - Van der Vaart Kuijt - Van Nistelrooy - Robben |
Vlaar op de vleugelquote:Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:
Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Boulahrouz, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen
Basis:
[ code verwijderd ]
Middenveld en aanval ben ik met je eens, alleen zou de verdediging toch zo doen:quote:Op maandag 27 februari 2006 23:26 schreef Flem het volgende:
Doel: Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Boulahrouz, Opdam, Mathijsen, Van Bronckhorst, Vlaar
Middenveld: Van Bommel, Davids, Seedorf, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Landzaat,
Aanval: Van Nistelrooy, Kuijt, Meerdink, Robben, Van Persie, Vennegoor of Hesselink, Castelen
Basis:
[ code verwijderd ]
Van nistelrooij, cocu, robben, kuijt, van persie, davids en vd sar zijn echte topspelersquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ja, al heeft Oranje als je heel objectief kijkt gewoon weinig echte topspelers.
Ik zou zeggen: Klaas-Jan Huntelaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Terreros85 het volgende:
Kunnen we Hasselbaink niet meenemen. Ik houd van spelers die altijd en overal scoren, al geef ik toe dat hij wel over de top is![]()
Cocu is absloute wereldtop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
Inderdaad. Jarenlang de motor geweest van Barcelona en tilt PSV op een oudere leeftijd zelfs naar een hoger niveau.quote:
Huntelaar zou dan Van Nistelrooy naar de bank moeten verwijzen, iets wat mij sterk lijkt, zeker onder bondscoach Van Basten. Hoe goed Huntelaar momenteel ook is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaas wordt de revelatie van het toernooi. Topscorer misschien wel.
Kom op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaas wordt de revelatie van het toernooi. Topscorer misschien wel.
Je moet het Nederlands Elftal niet door een Ajax-bril bekijken, het werkt niet. Je maakt jezelf dan belachelijk zoals Da_Sandman doet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kom op.![]()
Hij zit dan hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker op de bank hoor.
Ja. Door te zeggen dat Huntelaar wellicht topscoorder wordt op het WK. Kom op zeg. Hij moet eerst nog maar een basisplaats zien te krijgen voor je überhaupt daarover begint te praten.quote:
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van Nistelrooij, Robben, Van der Sar en Cocu horen echt bij de internationale top denk ik. Waarvan Cocu zelfs al licht twijfelachtig is.
Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese topquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Vergeet Bouhlarouz ook niet, als je een van de beste verdedigers in de Bundesliga bent, ben je ook Europese top![]()
Ik zou hem JUIST wel meenemen, er mag geen twijfel bestaan dat met de kwaliteiten die hij bezit dat hij onvoorwaardelijk in Oranje thuishoort (net zoals de behandeling die Van Nistelrooy/Robben ontvangen), het enige probleem is dat hij het type spits is dat niet heel goed uit de voeten kan met het 4 - 3 - 3 systeem waaronder Van Basten speelt. En het moge duidelijk zijn dat het systeem niet aangepast gaat worden aan Makaay zodat hij beter gaat spelen in Oranje, iets wat wel bij Bayern gedaan wordt. Maar feit blijft dat hij een notoire goalgetter is, en misschien wel het beste is in het afronden van alle spitsen in Europa. Juist dat het WK in Duitsland plaatsvindt en het de laatste kans is voor Makaay om op een WK uit te komen, denk ik dat hij toch iets extra's kan brengen voor Oranje, indien hij opgesteld gaat worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik zou aan dit rijtje graag nog Van Bommel en Makaay toe willen voegen, al zou ik Makaay niet meenemen naar het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |