Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Er staan langere tracks op de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Binnenkort maar eens goed gaan zitten voor een nieuwe track, maar deze iets korter... De vorige (Tackle.one) was boven de anderhalve minuut en dat is toch even iets te lang...
Met DDS file ging het goed (zie vorig topic), maar ik heb het nu nog eens met een Bink animatie geprobeerd, en die laat ie weer met geen mogelijkheid zien vanaf een online locatie. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpg
En ja.. gelukkig kan je kopiëren en plakken in het spel tegenwoordig..
Als die van de firewall van Windows was wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben SexyNiggah in Trackmania
edit
Bij het installeren van de game kreeg ik zo'n windowwaarschuwing met de vraag of ik het spel wilde unblocken of juist niet. ik heb toen per ongeluk 'keep blocking' geklikt. Heeft dit gevolgen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <file>HighwayToHell.Challenge.Gbx</file> <ident>KVGaJlHj68TAaomr9Vg92x8zA4d</ident> </challenge> <challenge> <file>$113Open $092your eyes..Challenge.Gbx</file> <ident>ucKiaTj38TpbDEPNn9czEVqSYYa</ident> </challenge> <challenge> <file>$s$fffDivine$dddIntervention.Challenge.Gbx</file> <ident>k0muVzrHBiePlHojFrFknlrb13k</ident> </challenge> |
Dutch Delight was heel vet. En van mij mag mijn baan (Julie & Candy) er ook wel weer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:08 schreef kree het volgende:
Ik heb een hele zooi tracks van de server afgegooid.
Er staan nu alleen tracks op, waarvan ik me kon herinneren dat ze leuk waren
Nu ben ik er dus uiteraard een hele zooi vergeten die ook wel leuk waren. Maar daar is een oplossing voor
Hier is de lijst met tracks die op de server stonden:
http://145.53.67.246/~nations/tracks.txt
Dus ik laat het aan jullie om te beslissen welke weer op de server moeten.
(graag even uit de lijst copy-pasten met het <challenge> en </challenge> erbij, dat maakt het makkelijker om ze toe te voegen.)
voordat je tracks gaat noemen, kijk even of ze niet al op de server staan:
http://145.53.67.246/~nations/basic.php
(de lijst met tracks die op de server rouleren, staat helemaal onderaan op de bovenstaande pagina)
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Deetch het volgende:
Moet je om online te spelen verplicht je account valideren op de nadeo site zoals vermeld in de Manual? Als dat zo is heb je nl. ook een key van een van hun betaalde spellen nodig, dat vind ik wel een beetje flauw.
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef Deetch het volgende:
Misschien dat in de wiki een duidelijke handleiding kan komen van hoe je op de fokserver inlogt want ik wil erg graag meespelen.
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spel
Naam van de server is [Fok!] dedicated linux
Vreemd, het ligt iig niet aan de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)
Help![]()
Nee dat maakt niks uit..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Deetch het volgende:
nope maar heb poorten 2350 en 3450 wel open. Maakt het trouwens uit dat ik TM nations op een windows PC draai aangezien het een dedicated linux server is
Ja zo zou het moeten gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten langquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Er staan langere tracks op de server
Idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
douubledutch is inderdaad een leuke trackquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Mag ik dan Carbon Era 1 en Environ Shipoopi aanbevelen? En uiteraard mn eigen track, DoubleDutch
Mushroom bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef bonke het volgende:
[..]
douubledutch is inderdaad een leuke track
ps: kunnen al die tracks ergens bij elkaar gezet worden voor een download ?
want er waren meer tracks op de fokserver die ik wel grappig vond maar zijn verdwenen
Die bedoelde ik dan ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten lang![]()
Mee eens. Zwaar irritante track. Volgens mij heb ik die nog nooit gefinishedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef Tha_T het volgende:
"Change My Day" mag ook wel vanaf btw, irritante bochten na een jump waardoor je er constant naast ligt
De delete-toets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind ze allemaal wel leuk, vooral de banen waar je volgas kan rijden
Ben nu aan het experimenteren met de editor.....hoe kan je stukjes baan weer verwijderen?
hij is te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef icebliss het volgende:
[..]
De delete-toets.
Ik heb ook een baan gebouwd, per ongeluk onder de account van mn broertje, maargoed.
http://rapidshare.de/files/14103413/Cinnamon.Challenge.Gbx.html
-edit- Oh, ik zie net dat ik de track moet mailen. Ik laat hem toch maar staan voor de nieuwsgierigen die 'm uit willen proberen![]()
Ik hoop dat het zo werkt?
De track duurt ongeveer 1 minuut![]()
Je bedoelt voor de wallride? Ik had daar wel een turbo, maar die zorgde ervoor dat je veel te hard gingen en je in de wallride snoeihard moest remmen. Als je nu de rand niet raakt is de wallride volgens mij wel te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef bonke het volgende:
[..]
hij is te doen
maar ik zou na de 1ste looping nog ff een turbootje neerzetten vanwege de schans die er na aankomt
ook raak je vanuit de eerste looping makkelijk van de baan
Jou baan is inderdaad leuk. Alleen heb ik een beetje een hekel aan wallrides, maar dat is persoonlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef icebliss het volgende:
Mijn baan viel geloof ik beter in de smaak. Iedereen vond hem leuk enzo, dus die mag er wél op blijven staan![]()
Hij is er weer afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef Hidden_Horror het volgende:
Bedankt voor je feedback DeHovenier.
Hij is net langs geweest op de server. en maar 4 mensen hadden een tijd. En de baan is dus te moeilijk.
Kree De baan mag dus weer van de server., Bedankt voor de moeite!
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef RipCore het volgende:
FoK! Server is leuk en aardig, maar levert geen punten op!
Daar gaan we morgen even naar kijken...quote:Die XS4all server daarentegen. Zag iemand 156.21 punten binnenslepen.. Ka-ching
er staan ook een paar banen op die ik van nations.tm-exchange.com heb gehaald..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, daar werd net ook op gereageerd.
Heb die XS4ALLserver niet gevonden. Later nog eens proberen.
Zijn de banen op de server allemaal door Fok!kers gemaakt?
Als naam wordt je profiel-naam gebruikt, en je kunt je Objectives pas editen als je je track gevalideert hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een mooie () track gemaakt, maar hoe kan ik m'n naam invullen? Bij 'Acces Objectives' kan ik niks invullen, waar ik ook klik
Mijn profielnaam heeft ook _ _ staan ipv de haken en kun je geloof ik niet wijzigen. Maar de naam die zichtbaar wordt in het spel kun je wel aanpassenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Thanks voor het antwoord. Hoe krijg je zo'n mooie Fok!tag voor je naam? {, [ en ( heb ik al geprobeerd, er komt dan _ _ Fok!_ SexyNiggah te staan :S
nee. Je kan ze altijd gebruiken, maar als je een origineel serienummer invoert zien anderen ze ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
En je kan toch pas die autootjes gebruiken (zodat anderen hem ook zien) als je Trackmania Sunrise hebt gekocht?
U bent bij deze gesignaleerd in de XS4ALL server.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...
[..]
Daar gaan we morgen even naar kijken...Bedankt voor de tip.
Ben jij zo lief me te vertellen hoe ik dit erop moet zetten?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef e-wok het volgende:
http://rapidshare.de/files/14180366/TMOcars.zip.html
ik heb een stuk of 8 auto's toegevoegd aan de zipfile, waaronder
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg via via ook een zooi tracks, ik zal er wat leuke tracks uitzoeken. Mn eerste 2 tracks zijn bijna klaar
Iemand deze al gespeeld, is het wat voor op de server?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Ga zo even kijken, voor diegene die het ook na willen lezen, de chatlog is beschikbaar op:quote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef NiteSpeed het volgende:
kankerheaumeaux wilt ondertussen een unban, omdat hij zijn naam veranderd zou hebben. Sla de chatlogs er maar op na, lachplezier gegarandeerd.
Ja idd, ik moet even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om alleen het laatste deel van de log op internet kan zetten en niet de complete log, vanaf de server restartquote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey kree, misschien is het beter als je die .txt zipped voor de publieke download. Dat is echt razend veel sneller, omdat .txt enorm makkelijk hoge compressieratio's kan bereiken.
Iemand?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Heb hem op de server gezet, even afwachten wat iedereen ervan vind of ie erop blijft.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iemand?
Wat is je emailadres Kree? Dan kan ik hem mailen
Heb alweer een andere track gemaakt
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
Wat een ontzettend onduidelijk spel zeg.
Wat is de bedoeling? Wat zijn de controls? Wanneer heb je 'gewonnen' of gaat het alleen om de tijd die je neerzet? Met welke knop kan je in godsnaam tegen anderen praten?
Ik heb echt alle opties van het spel nagelopen maar ik kon nergens vinden wat de controls zijn of überhaupt wat de bedoeling van het spel is
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.
veel banen die je ziet zijn dus zelfgemaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.
Op zich zag het er trouwens wel leuk uit, en het racede ook wel lekker (de auto reageert zoals ik verwacht in een racespel dus ik kon wel aardig rondrijden).
Alleen ik snap af en toe niet helemaal wat de bedoeling is, dan ben ik opeens ergens beland en heb ik geen idee waar ik ben en waar ik heen moet, en zie ik anderen over me heen schieten waarvan ik geen idee heb hoe ik daar kom
Zoeken op Elcheapo brengt een klein aantal resultaten...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:53 schreef Suikermais het volgende:
vraag : Weet iemand waar ik in TM-Sunrise kan kopen ?
Ik wil wel maar ik kom er maar steeds niet op. Heb poort 2350 en 3450 open (zie ook mijn discussie op pagina 1 van dit Topic). Misschien moet ik nog eens proberen een nieuwe account aan te maken.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Intergalactrick het volgende:
Er moeten meer Fokkers op de server komen hoor.
Ik kwam wel redelijk vaak op de server totdat de banen te ingewikkeld werden of te lang duurden ( 3 minuten !!! ) en er bijna geen punten te halen zijn..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Intergalactrick het volgende:
Er moeten meer Fokkers op de server komen hoor.
das te lang voor mij..en anderen denk ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn track duurt 2,5 minuut, heb hem net gemaild naar kree.
Over het algemeen zijn de tracks die nu op de server staan wel makkelijk te rijden.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik kwam wel redelijk vaak op de server totdat de banen te ingewikkeld werden of te lang duurden ( 3 minuten !!! ) en er bijna geen punten te halen zijn..
Zit nu vaker op andere servers waar de banen wel een beetje te rijden zijn zonder dat je een paar minuten onderweg bent voordat je de finish überhaupt hebt gevonden en waar dus wel redelijk wat punten te halen zijn.
Mijn track (die een tijdje op de server heeft gestaan) duurde iets meer dan 1 minuut en 30 seconden en dat is eigenlijk al iets te lang... Je moet als uitgangspunt nemen dat iemand gewoon een aantal volledige runs kan doen binnen de totale gestelde tijd, ook als diegene de baan nog niet kent... Mijn track geeft dus ruimte voor maximaal 4 of 5 volledige runs... En dat is als je de baan al volledig kent.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn track duurt 2,5 minuut, heb hem net gemaild naar kree.
Kuttrack is dat man met die onhaalbare halve loopingquote:Op maandag 27 februari 2006 13:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nu bezig met het aanpassen van m'n track, ik kom er zo aan
edit
hier een screenie: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=track_loop_a_loop.bmp
Ah, vandaar. Het is me al wat duidelijkerquote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef bonke het volgende:
[..]
veel banen die je ziet zijn dus zelfgemaakt
en aangezien sommigen de moeilijkste banen ter wereld willen maken ( das stoer) heb je dus kans dat je er helemaal niet meer uitkomt
je zoekt je soms rot naar de finish
je hebt soms de hele tijd dat een baan duurt de tijd nodig om uit te vinden hoe die loopt
je ziet vaak na een jump het gras omdat er na zo`n jump meteen een bocht komt
soms moet je de ideale lijn hebben om na een jump de andere kant te halen
ze douwen een baan soms zo vol met borden en andere onzin dat je constant vertraging oploopt enzz
maar er zijn natuurlijk ook banen met vloeiende bochten, duidelijke stunts, waar je niet naar de finish hoeft te zoeken enzz
en die moeten we hebben
Ja daar zat ik gister ook mee te kutten, was echt niet te doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kuttrack is dat man met die onhaalbare halve looping
en toch is ie gehaald want voor je een baan mag polaatsen moet je hem eerst zelf uitgeraced hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja daar zat ik gister ook mee te kutten, was echt niet te doen.
Nou is 'ie zeker wel te doen hoor, gewoon niet teveel gas geven. En die van gister heb ik nu verbeterd, check it outquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja daar zat ik gister ook mee te kutten, was echt niet te doen.
Moet je ff zo'n reclamebord gebruiken waar trackmania oid op staat. en dan met die emmer rechtsonder, dt bord selecteren, en dan kan je kiezen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef bonke het volgende:
[..]
en toch is ie gehaald want voor je een baan mag polaatsen moet je hem eerst zelf uitgeraced hebben
ps: tijdens het bouwen van een track zoek ik me rot naar de gevarenpijlen en die andere gevaarborden
waar zitten die ????
gevondenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Moet je ff zo'n reclamebord gebruiken waar trackmania oid op staat. en dan met die emmer rechtsonder, dt bord selecteren, en dan kan je kiezen.
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op 213.251.163.92 doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver
wat was mijn record daar ?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb t toch kunnen downloaden ondanks die websitefout, en 't is wel een grappige track. Ik had 'm in 59,48
altijdquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ben jij zo lief me te vertellen hoe ik dit erop moet zetten?
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef e-wok het volgende:
[..]
altijd
je moet de zipfile uitpakken. Alle losse zip bestanden die je dan krijgt (een stuk of 20) plaats je vervolgens in gamedata\skins\vehicles\stadiumcar
de losse zipbestanden moet je niet nog eens gaan uitpakken
Er stonden vandaag een hoop tracks op de server die er nu niet meer op staan. Ik had namelijk de server gerestart en daardoor had ie weer alle oude banen ering gezet die ik eigelijk verwijdert had.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:25 schreef kcin22 het volgende:
Ik heb net een track record gereden op een baan die ik gister niet eens gefinisht kreeg.![]()
Talking about humor.
Toch mogen er nog een paar tracks af. Vooral die gene waar je 2 kanten op kan (behalve Duelality die is wel duidelijk)
Heb dit inmiddels opgelost, de log geeft nu alleen het laatste aantal regels weer, dus het moet nu snel op te vragen zijn door iedereenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef kree het volgende:
Ja ik heb zeg maar de log lokaal op het systeem, en dan kopieer ik hem naar het publiek toegankelijk deel met het "cp" command.
Ik vraag me af of het mogelijk is om met "cp" te zeggen dat ie alleen het laaste aantal regels kopieerd. (of met een ander commando)
Iemand die toevallig weet hoe dat moet?
Nee, da's die met die halve loopingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef bonke het volgende:
loopaloop is dat die ene met 8 loopings op een rij ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, da's die met die halve looping
der was een boel commentaar op jou trackquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef DeHovenier het volgende:
Die track heeft 2 halve loopings, 1tje op het end. Ik heb de nieuwste versie gister gemaild aan Kree, dus die moet blijven.
quote:[2006/02/27 20:29:22] Loading challenge Loop-a-loop.Challenge.Gbx...
2006/02/27 20:29:34] <chat> [evil_koekje] wel hee
[2006/02/27 20:29:37] <chat> [interr] deze is moeilijk
[2006/02/27 20:29:46] <chat> [evil_koekje] heel veel verschil in punten
[2006/02/27 20:29:46] <chat> [interr] met die sprong in die looping
[2006/02/27 20:29:51] <chat> [evil_koekje] ken m nog niet
[2006/02/27 20:29:52] <chat> [neverstop] gemaakt door een sexy neger..
[2006/02/27 20:29:55] <chat> [evil_koekje] gister online gekomen geloof ik
[2006/02/27 20:29:57] <chat> [evil_koekje] vannacht zelfs
[2006/02/27 20:30:00] <chat> [_got_bigb] ik ben nog noob ;0
[2006/02/27 20:30:03] <chat> [drifters_only] kool
[2006/02/27 20:30:29] <chat> [evil_koekje] jezus
[2006/02/27 20:30:37] <chat> [_got_bigb] wtf
[2006/02/27 20:30:48] <chat> [drifters_only] nice car
[2006/02/27 20:30:55] <chat> [drifters_only] sjarel
[2006/02/27 20:31:19] <chat> [evil_koekje] die jump is wel vet
[2006/02/27 20:31:27] <chat> [_got_bigb] kansloos
[2006/02/27 20:32:22] <chat> [_got_bigb] bah
[2006/02/27 20:34:34] <chat> [speedy_l] jezus wat een baan
[2006/02/27 20:34:49] <chat> [speedy_l] ga hem ook niet nog een keer doen
[2006/02/27 20:36:35] <chat> [evil_koekje] mijn god
[2006/02/27 20:36:42] <chat> [evil_koekje] beetje overdone als je t mij vraagt
[2006/02/27 20:36:45] <chat> [_got_bigb] kansloos
[2006/02/27 20:36:51] <chat> [speedy_l] idd
[2006/02/27 20:37:05] <chat> [speedy_l] ah, laat mij ff mijn punten halen
[2006/02/27 20:37:07] <chat> [_got_bigb] moet lukken
[2006/02/27 20:37:14] <chat> [evil_koekje] krijg je wel
[2006/02/27 20:37:18] <chat> [speedy_l] oh ok
[2006/02/27 20:37:20] <chat> [evil_koekje] wordt gewoon eerder beeindigd
[2006/02/27 20:37:35] <chat> [evil_koekje] jeej
[2006/02/27 20:37:36] <chat> [speedy_l] gvd
[2006/02/27 20:37:37] <chat> [_got_bigb] 33333333333
[2006/02/27 20:37:39] <chat> [_got_bigb] hahaha
[2006/02/27 20:37:39] <chat> [neverstop] niet echt leuk
[2006/02/27 20:37:42] <chat> [speedy_l] oh toch wel punten
[2006/02/27 20:37:43] <chat> [evil_koekje] ik wou toch minstens 5 punten
[2006/02/27 20:37:49] <chat> [sjarel] die tweede loop sprong is moeilijk!
als ik een baan gemaakt heb vind ik et helemaal niet meer leuk om em te rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb je highscore verbeterd
Ik had 1:17.73, jij 1:21.nogwat
Deze baan is best te doen
ah land der loempia-eters, en kuilengraversquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
[..]
ik dacht dat et vietnam was
rooie vlag met een gouden ster erin VIE
Zo'n track hoort in mijn ogen niet thuis op een server, één ronde duurt veel te lang...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een nieuwe versie van Loop-a-loop gemaakt, het is makkelijker geworden en leuker. Duurt ongeveer 2,5 minuut.
Inderdaad, 2,5 minuut is veel te lang. Volgensmij duren alle banen op de fok server tussen de 0:40 en 1:40, en dat is een mooie tijd. Vind ik iig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zo'n track hoort in mijn ogen niet thuis op een server, één ronde duurt veel te lang...
jammer, liep lekker tot ik na een heuvel een bocht tegen kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
Zei ik 2,5 minuut? Ik heb hem net in 1,5 minuut uitgereden.....tikfoutje
Probeer maar uit zou ik zeggen
Eensch. Soms kan ik gewoon mn rondje niet uitrijden omdat er dan al weer gevote is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
kree, poepie...
is het misschien mogelijk om mensen die een vote plaatsen automatisch te kicken als de vote niet gehaald wordt?
Op die manier wordt de drempel om een vote te plaatsen misschien wat hoger. Bij sommige tracks, vindt men het namelijk nodig om als een jengelend kind met votes te spammen om maar naar de volgende track te gaan. En da's ietwat irritant.
Een minuut? Ik vond Drifters_Only al aardig snel, en die zat overal zo'n 2 seconden onder (toen tenminste). Maar een minuut is wel extreem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oja en kree, op sommige banen is een onmogelijk record neergezet, soms gewoon een minuut sneller dan mogelijk is. Hoe kan dat?
Ach, hij heeft maar op 7 banen het recordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Een minuut? Ik vond Drifters_Only al aardig snel, en die zat overal zo'n 2 seconden onder (toen tenminste).
Poepiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
kree, poepie...
is het misschien mogelijk om mensen die een vote plaatsen automatisch te kicken als de vote niet gehaald wordt?
Op die manier wordt de drempel om een vote te plaatsen misschien wat hoger. Bij sommige tracks, vindt men het namelijk nodig om als een jengelend kind met votes te spammen om maar naar de volgende track te gaan. En da's ietwat irritant.
komt omdat hij sommige banen voor anderen aanzietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oja en kree, op sommige banen is een onmogelijk record neergezet, soms gewoon een minuut sneller dan mogelijk is. Hoe kan dat?
Ik zie trouwens net dat het weer gefixt lijkt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
komt omdat hij sommige banen voor anderen aanziet
Ik heb bijvoorbeeld op Open your eyes, het record voor Flatliner neergezetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat het weer gefixt lijkt....
Een hoge 42-er op Open your Eyes? Matigjes hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld op Open your eyes, het record voor Flatliner neergezet
Wie van ons 2 kon hier niet racen? Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een hoge 42-er op Open your Eyes? Matigjes hoor
Dat is helaas niet mogelijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
heb hier idd wat over gelezen, schijnt een bug te zijn. Zal kijken of ik er morgen wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Of een wachtwoord eropquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef DeHovenier het volgende:
Kunnen we er geen Fok!onlyserver van maken?
Hoewel de server dan vaak leeg zal zijn....den'k.
Hier ook. Maar het was toch mn laatste race geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
Server vliegt er opeens uit?
nja.... en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef BrunoD het volgende:
*meldt zich
Ging wel lekker, ik heb er een goed gevoel bijquote:
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Incolumis het volgende:
kan er niet op text worden gebanned? het woord kanker komt erg vaak voor en aangezien dat in mijn directe omgeving is voorgekomen, zie ik het niet graag op een scherm komend van een 14 jarig kutventje die denkt dat ie alles kan zeggen
Ik vind het gehalte kutkleuters wel alarmerend toenemen de laatste tijd. Nutteloos geblaat de hele tijd onderin je schermquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...
[XS4ALL]nogwat geloof ik.quote:
xs4all_tm01 oidquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
hoe heet die XS4all server dan?
Dat wist ik weer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef e-wok het volgende:
je leert elke dag weer iets nieuws he
als je na 'show all servers' op dat mapje linksbovenin drukt, zie je de servers uit andere landen
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Onderbroek het volgende:
soms worden tijden 'ignored' oid, waarom is dat?
Als je een checkpoint overslaat kan je gewoon niet finishenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Volgens mij kan je dan gewoon niet finishen. Net zolang totdat je de desbetreffende checkpoints gehad hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Die lag is irri ja
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Dus....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef RipCore het volgende:
XS4ALL TMN-01 is de naam. Zitten nu 36 mensen op en max kunnen er 64. Vaak ook top 10000 spelers dus weerstand is er zeker.
Wel allemaal Nadeo tracks. Minimaal 50% van de Nadeo tracks zuigen. In Trackmania Sunrise hadden ze er tenminste nog werk van gemaakt maar hier lijkt het wel alsof men 50 tracks per dag af moest leverenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef RipCore het volgende:
Dus....
Het spel moet de tijd synchroniseren met die van de server voordat je begint met racen. Andes krijg je invalid time.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.
Maar waarom kree het vaak heeft, begrijp ik niet helemaal.
Hoiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
Vet
Zoals deze, komt van GoT:
[afbeelding]
edit
hoe heet die XS4all server dan?
staat er weer opquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Mag Riggity Rocket Power weer op de server? Met die baan kon ik me altijd wel goed vermaken
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef bonke het volgende:
KLIk
heb deze map in een min of 5 gemaakt maar op de een of andere manier haal ik er geen betere tijd uit dan een sec of 23
ik had em 20:90quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)
Maar het is een kuttrack en hoort niet op de server thuis.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik had deze track dus laatst gemaakt, maar was er nog niet helemaal tevreden over. Een update is er niet meer van gekomen tho.
Klik
Volgensmij zijn de wallrides te moeilijk als je de baan niet zelf gemaakt hebt.Maar wat vinden jullie er van, heeft ie potentie?
Was ik al bang voor inderdaad, heb nog even gekeken hoe ik dat op zou lossen maar heb het eerst maar zo gelaten om verder te kunnen bouwen.quote:Het is niet echt goed te zien waar je eraf moet (dat je de eerste keer op de helft eraf moet, bedoel ik)
Was ik ook al bang voor, had zelf ook af en toe aan het begin van de race wat haperingen. Maarja op een andere manier kan je het gebouw niet maken. Dus daar is weinig aan te doen denk ik, jammergenoeg.quote:De black box is stoer, maar ook een behoorlijke belasting voor je systeem. Daar kan je klachten over krijgen als je zo'n baan op de server zou zetten.
Dat was m'n bedoeling dus mooi dat dat overkomt.quote:Maar het geeft wel 'n stoer kartcircuit-gevoel.
Ik moet nog uitvinden hoe dat moet. Maar dat staat wel in die manual in de TM map geloof ik.quote:Bij de loopings mag je eventueel wel naar first person schakelen.
Vond ik zelf ook al, maar had geen idee wat ik er uit moest halen en wat niet, dus heb hem eerst zo gelaten.quote:1:50 is te lang. Mag op z'n minst een halve minuut minder, wil je hem fatsoenlijk kunnen spelen in een race op de Fok! server. Zeker gezien de onduidelijkheid van de eerste wallride... Zoals 'ie nu is zal je bestookt worden met de next-challenge votes van jengelende newbies.
Thnxquote:Maar verder is 'ie erg tof...
Vooral de bochtenserie rond de loopings is erg lekker.
Dat is dus 't probleem, je hebt minstens 7 minuten (fok-servertijd) nodig om de baan goed te leren kennen/snappen i guess.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef bonke het volgende:
update: leuke baan en is zeker te doen na een paar rondjes
1 |
Nee hoor, haal hem hier wel vanaf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=59896#auto
moet ik em alsnog mailen kree?
is tussen de 1 en 10 niet logischer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef kree het volgende:
Waarbij het cijfer een getal tussen de 1 en 20 moet zijn en uiteraard moet je niet de " " typen
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
is tussen de 1 en 10 niet logischer?
Doe maar niet... wat een kutbaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
Ja ging wel lekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als je een 10 geeft, geef je eigenlijk een 5
Wel goed idee trouwens
edit
Hoe ging je rijles koekie
Waarschiijnlijk heb je ergens per ongeluk een onbereikbaar checkpoint staan. Als je eenmaal gevalidate hebt kan je die tijden ook aanpassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, ik heb een baan gemaakt etc etc etc, alleen nu moet ik de baan "Valideren"
Op het vlaggetje drukken, je baan racen, finishen, klaar.
Zodra ik start bij de countdown van 3 tot 0, en ik ben klaar en finish door het rode poortje, gebeurt er echter niets. Er wordt geen tijd opgeschreven, er wordt helemaal niets gedaan.
Ook kan ik geen tijden isntellen voor Goud, Brons, en Zilver...
Wat doe ik fout?
Ik vind 't ook niet zo'n superbaan idd. Sowieso is 'ie te lang, en d'r zitten net wat teveel vervelende obstakels in. Kan wel leuk worden met een update i guess.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Doe maar niet... wat een kutbaan.
Een overdaad aan kutstukjes. Pilaren, gaten in de weg, deuken in de weg, gestraft worden voor het maken van een snelle bocht (als je het beginstuk vlot doet, flikker je onherroepelijk van de baan af), etc.
Zit met goed fatsoen niet één geinige bocht in en het racen gaat meer om het ontwijken van obstakels dan het vinden van de snelste lijn.
Niet leuk.
Hoi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
p.s. Draakje, quote me en zeg hoi!![]()
Hey.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Hoi.![]()
De baan waar je het over hebt is Shift, klote track was dat ja.
Heb hem ff gespeeld, en ik kwam niet verder dan die schans. Waar moet je naartoe springen? En om nou zo'n turboding ervoor te zetten zodat je vaart maakt en vervolgens tegen dat pijltjebord aanknalt....lijkt me niet erg logischquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
Ik vind 'm wel grappig, had hem in 0.48. Ik vind het wel een saaie track, maargoed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef bonke het volgende:
ik heb trouwens weer een leuke gemaakt die in een sec of 45 wel te doen moet zijn
KLIK twin b
[afbeelding]
Ik heb de chatlog gelezen ja, hij is niet eenvoudig maar zeker te doen. Er is wel degelijk een snelle lijn, als je maar weet waar de palen staan. Ik heb em toch ook in 1.15 gedaan? Meer nadeo banen spelen.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Doe maar niet... wat een kutbaan.
Niet leuk.
Of gewoon rekening houden met de doelgroep als je je baan maakt...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik heb de chatlog gelezen ja, hij is niet eenvoudig maar zeker te doen. Er is wel degelijk een snelle lijn, als je maar weet waar de palen staan. Ik heb em toch ook in 1.15 gedaan? Meer nadeo banen spelen.....
ik heb je commentaar gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:01 schreef bonke het volgende:
op de schans naar rechts
er mogen trouwens best wat turbo`s weg en wat extra signs erbij
tis niet echt wat je noemt een lekkere baan
werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens de tracks uit de pf (press forward) competitie op tm-exchange al geprobeerd?
Hier is de winnaar: http://nations.tm-exchange.com/?action=trackshow&id=29349
alleen naar voren drukken, duurt ongeveer 3 min.
Dat heb ik vaker als ik ga slapen. Vervelend gedoequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef bonke het volgende:
ff een algemeen vraagje
als je een half uurtje of een uur lekker geraced hebt en en je gaat daarna ff kijke wat er op et forum e.d gebeurt is
hebben jullie dan ook nog het gevoel alsof je nog loopings maakt als je naar het beeldscherm kijkt ?
das de drankquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker als ik ga slapen. Vervelend gedoe
Dan doe je toch iets fout, want Billy Badluck is een zeer leuke Press Forward track.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef desertspider het volgende:
[..]
werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muur![]()
ik zou niet weten wat ik fout kan doen bij press forwardquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout, want Billy Badluck is een zeer leuke Press Forward track.
Hij heeft er ook allerlei grappig commentaar aan toegevoegd...zoals "He moved the finish!".
Heb die gisteren nog even op de server gehad. Maar het was niet zo'n succes.quote:[b]Op vrijdag 3 maart 2006 20:10
Hebben jullie trouwens de tracks uit de pf (press forward) competitie op tm-exchange al geprobeerd?
oh, en kijk even naar dit screenshot: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=44246#auto![]()
![]()
quote:Luke's Loop 9 votes 7.6
Eigenlijk wel vreemd ja, maar soms gaat het niet zoals het hoort te gaan...terwijl je precies hetzelfde doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef desertspider het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik fout kan doen bij press forward![]()
ff 2x op alt+enter drukkenquote:werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muur
haha, lachen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:10 schreef slindenau het volgende:
(er was ook iets flink mis met de aantallen, de gehele top 10 kreeg veel meer punten dan hoort -> zie plaatje).
tadaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
waarschijnliijk heeft da ook met je snelheid van je comp te makenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als ik alleen gas geef bij Billy Badluck sta ik na 10 seconden gewoon recht tegen een muur aan...
Ow yeah babyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:34 schreef Incolumis het volgende:
geen rare bochten, pilaren of ander obstakels aub, gewoon lekker topspeed raggen
misschien dat er iemand zo vriendelijk wil zijn om het gehele camerawerk eens uit te leggen, want ik snap er geen bal vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Vraagje, hoe krijg ik t camera standpunt gewijzigd als een auto de looping in duikt ? Dan moet nml de camera view veranderen
-edit-
Dit gaat over de builder heDus hoe bouw ik dat in in m'n track.
Pff nou idd, zit moeilijk in elkaar. De manual staat trouwens in je install dir. Het verdere camerawerk boeit me geen zak maar het incar welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef bonke het volgende:
misschien dat er iemand zo vriendelijk wil zijn om het gehele camerawerk eens uit te leggen, want ik snap er geen bal van
nope...daarom vraag ik het hier even omdat ik niet zou weten waar het aan kan liggen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:48 schreef bonke het volgende:
heb je niet ergens een proggie aanstaan waarmee je aan et uploaden bent ?
ik zet me torrents e.d altijd zo laag mogelijk als ik ff een spelletje ga doen
download laat ik maximaal staan daar heb ik weinig last van
dat kèn... maar de poorten openzetten zorgt wel voor een betere verbinding met de servers...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb heulmaal geen poorten opengezet en toch kan ik online spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |