Nee dat maakt niks uit..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Deetch het volgende:
nope maar heb poorten 2350 en 3450 wel open. Maakt het trouwens uit dat ik TM nations op een windows PC draai aangezien het een dedicated linux server is
Ja zo zou het moeten gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten langquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Er staan langere tracks op de server
Idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
douubledutch is inderdaad een leuke trackquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Mag ik dan Carbon Era 1 en Environ Shipoopi aanbevelen? En uiteraard mn eigen track, DoubleDutch
Mushroom bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef bonke het volgende:
[..]
douubledutch is inderdaad een leuke track
ps: kunnen al die tracks ergens bij elkaar gezet worden voor een download ?
want er waren meer tracks op de fokserver die ik wel grappig vond maar zijn verdwenen
Die bedoelde ik dan ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten lang![]()
Mee eens. Zwaar irritante track. Volgens mij heb ik die nog nooit gefinishedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef Tha_T het volgende:
"Change My Day" mag ook wel vanaf btw, irritante bochten na een jump waardoor je er constant naast ligt
De delete-toets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind ze allemaal wel leuk, vooral de banen waar je volgas kan rijden
Ben nu aan het experimenteren met de editor.....hoe kan je stukjes baan weer verwijderen?
hij is te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef icebliss het volgende:
[..]
De delete-toets.
Ik heb ook een baan gebouwd, per ongeluk onder de account van mn broertje, maargoed.
http://rapidshare.de/files/14103413/Cinnamon.Challenge.Gbx.html
-edit- Oh, ik zie net dat ik de track moet mailen. Ik laat hem toch maar staan voor de nieuwsgierigen die 'm uit willen proberen![]()
Ik hoop dat het zo werkt?
De track duurt ongeveer 1 minuut![]()
Je bedoelt voor de wallride? Ik had daar wel een turbo, maar die zorgde ervoor dat je veel te hard gingen en je in de wallride snoeihard moest remmen. Als je nu de rand niet raakt is de wallride volgens mij wel te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef bonke het volgende:
[..]
hij is te doen
maar ik zou na de 1ste looping nog ff een turbootje neerzetten vanwege de schans die er na aankomt
ook raak je vanuit de eerste looping makkelijk van de baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |