Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Er staan langere tracks op de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef Tackleberry het volgende:
Binnenkort maar eens goed gaan zitten voor een nieuwe track, maar deze iets korter... De vorige (Tackle.one) was boven de anderhalve minuut en dat is toch even iets te lang...
Met DDS file ging het goed (zie vorig topic), maar ik heb het nu nog eens met een Bink animatie geprobeerd, en die laat ie weer met geen mogelijkheid zien vanaf een online locatie. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpg
En ja.. gelukkig kan je kopiëren en plakken in het spel tegenwoordig..
Als die van de firewall van Windows was wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben SexyNiggah in Trackmania
edit
Bij het installeren van de game kreeg ik zo'n windowwaarschuwing met de vraag of ik het spel wilde unblocken of juist niet. ik heb toen per ongeluk 'keep blocking' geklikt. Heeft dit gevolgen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <file>HighwayToHell.Challenge.Gbx</file> <ident>KVGaJlHj68TAaomr9Vg92x8zA4d</ident> </challenge> <challenge> <file>$113Open $092your eyes..Challenge.Gbx</file> <ident>ucKiaTj38TpbDEPNn9czEVqSYYa</ident> </challenge> <challenge> <file>$s$fffDivine$dddIntervention.Challenge.Gbx</file> <ident>k0muVzrHBiePlHojFrFknlrb13k</ident> </challenge> |
Dutch Delight was heel vet. En van mij mag mijn baan (Julie & Candy) er ook wel weer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:08 schreef kree het volgende:
Ik heb een hele zooi tracks van de server afgegooid.
Er staan nu alleen tracks op, waarvan ik me kon herinneren dat ze leuk waren
Nu ben ik er dus uiteraard een hele zooi vergeten die ook wel leuk waren. Maar daar is een oplossing voor
Hier is de lijst met tracks die op de server stonden:
http://145.53.67.246/~nations/tracks.txt
Dus ik laat het aan jullie om te beslissen welke weer op de server moeten.
(graag even uit de lijst copy-pasten met het <challenge> en </challenge> erbij, dat maakt het makkelijker om ze toe te voegen.)
voordat je tracks gaat noemen, kijk even of ze niet al op de server staan:
http://145.53.67.246/~nations/basic.php
(de lijst met tracks die op de server rouleren, staat helemaal onderaan op de bovenstaande pagina)
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Deetch het volgende:
Moet je om online te spelen verplicht je account valideren op de nadeo site zoals vermeld in de Manual? Als dat zo is heb je nl. ook een key van een van hun betaalde spellen nodig, dat vind ik wel een beetje flauw.
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef Deetch het volgende:
Misschien dat in de wiki een duidelijke handleiding kan komen van hoe je op de fokserver inlogt want ik wil erg graag meespelen.
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de server joinen via het menu Internet in het spel
Naam van de server is [Fok!] dedicated linux
Vreemd, het ligt iig niet aan de serverquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Die zie ik niet als ik een Internetspel start. Inmiddels wel gevonden maar ik krijg steeds een connection error "Could not contact server Connection failed or disconnected from server" (10060)
Help![]()
Nee dat maakt niks uit..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Deetch het volgende:
nope maar heb poorten 2350 en 3450 wel open. Maakt het trouwens uit dat ik TM nations op een windows PC draai aangezien het een dedicated linux server is
Ja zo zou het moeten gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten langquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Er staan langere tracks op de server
Idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Deetch het volgende:
Ik hoef ook mijn account niet te authenticaten op de trackmania website? Ji hebt gewoon dat spel geinstalleerd en vervolgens via de knop internet de fok server geselecteerd en toen kon je spelen?
douubledutch is inderdaad een leuke trackquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Mag ik dan Carbon Era 1 en Environ Shipoopi aanbevelen? En uiteraard mn eigen track, DoubleDutch
Mushroom bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:30 schreef bonke het volgende:
[..]
douubledutch is inderdaad een leuke track
ps: kunnen al die tracks ergens bij elkaar gezet worden voor een download ?
want er waren meer tracks op de fokserver die ik wel grappig vond maar zijn verdwenen
Die bedoelde ik dan ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Die van mij stond er zelfs nog op, en die is 3 minuten lang![]()
Mee eens. Zwaar irritante track. Volgens mij heb ik die nog nooit gefinishedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:29 schreef Tha_T het volgende:
"Change My Day" mag ook wel vanaf btw, irritante bochten na een jump waardoor je er constant naast ligt
De delete-toets.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind ze allemaal wel leuk, vooral de banen waar je volgas kan rijden
Ben nu aan het experimenteren met de editor.....hoe kan je stukjes baan weer verwijderen?
hij is te doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef icebliss het volgende:
[..]
De delete-toets.
Ik heb ook een baan gebouwd, per ongeluk onder de account van mn broertje, maargoed.
http://rapidshare.de/files/14103413/Cinnamon.Challenge.Gbx.html
-edit- Oh, ik zie net dat ik de track moet mailen. Ik laat hem toch maar staan voor de nieuwsgierigen die 'm uit willen proberen![]()
Ik hoop dat het zo werkt?
De track duurt ongeveer 1 minuut![]()
Je bedoelt voor de wallride? Ik had daar wel een turbo, maar die zorgde ervoor dat je veel te hard gingen en je in de wallride snoeihard moest remmen. Als je nu de rand niet raakt is de wallride volgens mij wel te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef bonke het volgende:
[..]
hij is te doen
maar ik zou na de 1ste looping nog ff een turbootje neerzetten vanwege de schans die er na aankomt
ook raak je vanuit de eerste looping makkelijk van de baan
Jou baan is inderdaad leuk. Alleen heb ik een beetje een hekel aan wallrides, maar dat is persoonlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef icebliss het volgende:
Mijn baan viel geloof ik beter in de smaak. Iedereen vond hem leuk enzo, dus die mag er wél op blijven staan![]()
Hij is er weer afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef Hidden_Horror het volgende:
Bedankt voor je feedback DeHovenier.
Hij is net langs geweest op de server. en maar 4 mensen hadden een tijd. En de baan is dus te moeilijk.
Kree De baan mag dus weer van de server., Bedankt voor de moeite!
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef RipCore het volgende:
FoK! Server is leuk en aardig, maar levert geen punten op!
Daar gaan we morgen even naar kijken...quote:Die XS4all server daarentegen. Zag iemand 156.21 punten binnenslepen.. Ka-ching
er staan ook een paar banen op die ik van nations.tm-exchange.com heb gehaald..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, daar werd net ook op gereageerd.
Heb die XS4ALLserver niet gevonden. Later nog eens proberen.
Zijn de banen op de server allemaal door Fok!kers gemaakt?
Als naam wordt je profiel-naam gebruikt, en je kunt je Objectives pas editen als je je track gevalideert hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een mooie () track gemaakt, maar hoe kan ik m'n naam invullen? Bij 'Acces Objectives' kan ik niks invullen, waar ik ook klik
Mijn profielnaam heeft ook _ _ staan ipv de haken en kun je geloof ik niet wijzigen. Maar de naam die zichtbaar wordt in het spel kun je wel aanpassenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Thanks voor het antwoord. Hoe krijg je zo'n mooie Fok!tag voor je naam? {, [ en ( heb ik al geprobeerd, er komt dan _ _ Fok!_ SexyNiggah te staan :S
nee. Je kan ze altijd gebruiken, maar als je een origineel serienummer invoert zien anderen ze ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
En je kan toch pas die autootjes gebruiken (zodat anderen hem ook zien) als je Trackmania Sunrise hebt gekocht?
U bent bij deze gesignaleerd in de XS4ALL server.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...
[..]
Daar gaan we morgen even naar kijken...Bedankt voor de tip.
Ben jij zo lief me te vertellen hoe ik dit erop moet zetten?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef e-wok het volgende:
http://rapidshare.de/files/14180366/TMOcars.zip.html
ik heb een stuk of 8 auto's toegevoegd aan de zipfile, waaronder
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg via via ook een zooi tracks, ik zal er wat leuke tracks uitzoeken. Mn eerste 2 tracks zijn bijna klaar
Iemand deze al gespeeld, is het wat voor op de server?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Ga zo even kijken, voor diegene die het ook na willen lezen, de chatlog is beschikbaar op:quote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef NiteSpeed het volgende:
kankerheaumeaux wilt ondertussen een unban, omdat hij zijn naam veranderd zou hebben. Sla de chatlogs er maar op na, lachplezier gegarandeerd.
Ja idd, ik moet even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om alleen het laatste deel van de log op internet kan zetten en niet de complete log, vanaf de server restartquote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey kree, misschien is het beter als je die .txt zipped voor de publieke download. Dat is echt razend veel sneller, omdat .txt enorm makkelijk hoge compressieratio's kan bereiken.
Iemand?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Heb hem op de server gezet, even afwachten wat iedereen ervan vind of ie erop blijft.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iemand?
Wat is je emailadres Kree? Dan kan ik hem mailen
Heb alweer een andere track gemaakt
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
Wat een ontzettend onduidelijk spel zeg.
Wat is de bedoeling? Wat zijn de controls? Wanneer heb je 'gewonnen' of gaat het alleen om de tijd die je neerzet? Met welke knop kan je in godsnaam tegen anderen praten?
Ik heb echt alle opties van het spel nagelopen maar ik kon nergens vinden wat de controls zijn of überhaupt wat de bedoeling van het spel is
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.
veel banen die je ziet zijn dus zelfgemaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.
Op zich zag het er trouwens wel leuk uit, en het racede ook wel lekker (de auto reageert zoals ik verwacht in een racespel dus ik kon wel aardig rondrijden).
Alleen ik snap af en toe niet helemaal wat de bedoeling is, dan ben ik opeens ergens beland en heb ik geen idee waar ik ben en waar ik heen moet, en zie ik anderen over me heen schieten waarvan ik geen idee heb hoe ik daar kom
Zoeken op Elcheapo brengt een klein aantal resultaten...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:53 schreef Suikermais het volgende:
vraag : Weet iemand waar ik in TM-Sunrise kan kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |