Jou baan is inderdaad leuk. Alleen heb ik een beetje een hekel aan wallrides, maar dat is persoonlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef icebliss het volgende:
Mijn baan viel geloof ik beter in de smaak. Iedereen vond hem leuk enzo, dus die mag er wél op blijven staan![]()
Hij is er weer afquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef Hidden_Horror het volgende:
Bedankt voor je feedback DeHovenier.
Hij is net langs geweest op de server. en maar 4 mensen hadden een tijd. En de baan is dus te moeilijk.
Kree De baan mag dus weer van de server., Bedankt voor de moeite!
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef RipCore het volgende:
FoK! Server is leuk en aardig, maar levert geen punten op!
Daar gaan we morgen even naar kijken...quote:Die XS4all server daarentegen. Zag iemand 156.21 punten binnenslepen.. Ka-ching
er staan ook een paar banen op die ik van nations.tm-exchange.com heb gehaald..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, daar werd net ook op gereageerd.
Heb die XS4ALLserver niet gevonden. Later nog eens proberen.
Zijn de banen op de server allemaal door Fok!kers gemaakt?
Als naam wordt je profiel-naam gebruikt, en je kunt je Objectives pas editen als je je track gevalideert hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een mooie () track gemaakt, maar hoe kan ik m'n naam invullen? Bij 'Acces Objectives' kan ik niks invullen, waar ik ook klik
Mijn profielnaam heeft ook _ _ staan ipv de haken en kun je geloof ik niet wijzigen. Maar de naam die zichtbaar wordt in het spel kun je wel aanpassenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Thanks voor het antwoord. Hoe krijg je zo'n mooie Fok!tag voor je naam? {, [ en ( heb ik al geprobeerd, er komt dan _ _ Fok!_ SexyNiggah te staan :S
nee. Je kan ze altijd gebruiken, maar als je een origineel serienummer invoert zien anderen ze ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef DeHovenier het volgende:
En je kan toch pas die autootjes gebruiken (zodat anderen hem ook zien) als je Trackmania Sunrise hebt gekocht?
U bent bij deze gesignaleerd in de XS4ALL server.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook niet zo hard meer... +2 ofzo...
[..]
Daar gaan we morgen even naar kijken...Bedankt voor de tip.
Ben jij zo lief me te vertellen hoe ik dit erop moet zetten?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef e-wok het volgende:
http://rapidshare.de/files/14180366/TMOcars.zip.html
ik heb een stuk of 8 auto's toegevoegd aan de zipfile, waaronder
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg via via ook een zooi tracks, ik zal er wat leuke tracks uitzoeken. Mn eerste 2 tracks zijn bijna klaar
Iemand deze al gespeeld, is het wat voor op de server?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Ga zo even kijken, voor diegene die het ook na willen lezen, de chatlog is beschikbaar op:quote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef NiteSpeed het volgende:
kankerheaumeaux wilt ondertussen een unban, omdat hij zijn naam veranderd zou hebben. Sla de chatlogs er maar op na, lachplezier gegarandeerd.
Ja idd, ik moet even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om alleen het laatste deel van de log op internet kan zetten en niet de complete log, vanaf de server restartquote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey kree, misschien is het beter als je die .txt zipped voor de publieke download. Dat is echt razend veel sneller, omdat .txt enorm makkelijk hoge compressieratio's kan bereiken.
Iemand?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef DeHovenier het volgende:
Laat dat camerawerk maar zitten. Veel te moeilijk
Mijn track: http://rapidshare.de/file(...)p.Challenge.Gbx.html
Heb hem op de server gezet, even afwachten wat iedereen ervan vind of ie erop blijft.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iemand?
Wat is je emailadres Kree? Dan kan ik hem mailen
Heb alweer een andere track gemaakt
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
Wat een ontzettend onduidelijk spel zeg.
Wat is de bedoeling? Wat zijn de controls? Wanneer heb je 'gewonnen' of gaat het alleen om de tijd die je neerzet? Met welke knop kan je in godsnaam tegen anderen praten?
Ik heb echt alle opties van het spel nagelopen maar ik kon nergens vinden wat de controls zijn of überhaupt wat de bedoeling van het spel is
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bedoeling: (op de FOK server iig) Een zo scherp mogelijke tijd neerzetten op de voorgeschotelde baan. Controls zijn gas, links, rechts en remmen (pijltjestoetsen). Enter is resetten, dus je begint weer bij start. Spatie is chatten.
veel banen die je ziet zijn dus zelfgemaaktquote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ok. Vreemd dat dat niet gewoon ergens uitgelegd staat zeg.
Op zich zag het er trouwens wel leuk uit, en het racede ook wel lekker (de auto reageert zoals ik verwacht in een racespel dus ik kon wel aardig rondrijden).
Alleen ik snap af en toe niet helemaal wat de bedoeling is, dan ben ik opeens ergens beland en heb ik geen idee waar ik ben en waar ik heen moet, en zie ik anderen over me heen schieten waarvan ik geen idee heb hoe ik daar kom
Zoeken op Elcheapo brengt een klein aantal resultaten...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:53 schreef Suikermais het volgende:
vraag : Weet iemand waar ik in TM-Sunrise kan kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |