als ik een baan gemaakt heb vind ik et helemaal niet meer leuk om em te rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb je highscore verbeterd
Ik had 1:17.73, jij 1:21.nogwat
Deze baan is best te doen
ah land der loempia-eters, en kuilengraversquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
[..]
ik dacht dat et vietnam was
rooie vlag met een gouden ster erin VIE
Zo'n track hoort in mijn ogen niet thuis op een server, één ronde duurt veel te lang...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een nieuwe versie van Loop-a-loop gemaakt, het is makkelijker geworden en leuker. Duurt ongeveer 2,5 minuut.
Inderdaad, 2,5 minuut is veel te lang. Volgensmij duren alle banen op de fok server tussen de 0:40 en 1:40, en dat is een mooie tijd. Vind ik iig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zo'n track hoort in mijn ogen niet thuis op een server, één ronde duurt veel te lang...
jammer, liep lekker tot ik na een heuvel een bocht tegen kwamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
Zei ik 2,5 minuut? Ik heb hem net in 1,5 minuut uitgereden.....tikfoutje
Probeer maar uit zou ik zeggen
Eensch. Soms kan ik gewoon mn rondje niet uitrijden omdat er dan al weer gevote is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
kree, poepie...
is het misschien mogelijk om mensen die een vote plaatsen automatisch te kicken als de vote niet gehaald wordt?
Op die manier wordt de drempel om een vote te plaatsen misschien wat hoger. Bij sommige tracks, vindt men het namelijk nodig om als een jengelend kind met votes te spammen om maar naar de volgende track te gaan. En da's ietwat irritant.
Een minuut? Ik vond Drifters_Only al aardig snel, en die zat overal zo'n 2 seconden onder (toen tenminste). Maar een minuut is wel extreem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oja en kree, op sommige banen is een onmogelijk record neergezet, soms gewoon een minuut sneller dan mogelijk is. Hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |