Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Incolumis het volgende:
kan er niet op text worden gebanned? het woord kanker komt erg vaak voor en aangezien dat in mijn directe omgeving is voorgekomen, zie ik het niet graag op een scherm komend van een 14 jarig kutventje die denkt dat ie alles kan zeggen
Ik vind het gehalte kutkleuters wel alarmerend toenemen de laatste tijd. Nutteloos geblaat de hele tijd onderin je schermquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...
[XS4ALL]nogwat geloof ik.quote:
xs4all_tm01 oidquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
hoe heet die XS4all server dan?
Dat wist ik weer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef e-wok het volgende:
je leert elke dag weer iets nieuws he
als je na 'show all servers' op dat mapje linksbovenin drukt, zie je de servers uit andere landen
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Onderbroek het volgende:
soms worden tijden 'ignored' oid, waarom is dat?
Als je een checkpoint overslaat kan je gewoon niet finishenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Volgens mij kan je dan gewoon niet finishen. Net zolang totdat je de desbetreffende checkpoints gehad hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Die lag is irri ja
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Dus....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef RipCore het volgende:
XS4ALL TMN-01 is de naam. Zitten nu 36 mensen op en max kunnen er 64. Vaak ook top 10000 spelers dus weerstand is er zeker.
Wel allemaal Nadeo tracks. Minimaal 50% van de Nadeo tracks zuigen. In Trackmania Sunrise hadden ze er tenminste nog werk van gemaakt maar hier lijkt het wel alsof men 50 tracks per dag af moest leverenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef RipCore het volgende:
Dus....
Het spel moet de tijd synchroniseren met die van de server voordat je begint met racen. Andes krijg je invalid time.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.
Maar waarom kree het vaak heeft, begrijp ik niet helemaal.
Hoiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
Vet
Zoals deze, komt van GoT:
[afbeelding]
edit
hoe heet die XS4all server dan?
staat er weer opquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Mag Riggity Rocket Power weer op de server? Met die baan kon ik me altijd wel goed vermaken
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef bonke het volgende:
KLIk
heb deze map in een min of 5 gemaakt maar op de een of andere manier haal ik er geen betere tijd uit dan een sec of 23
ik had em 20:90quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)
Maar het is een kuttrack en hoort niet op de server thuis.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik had deze track dus laatst gemaakt, maar was er nog niet helemaal tevreden over. Een update is er niet meer van gekomen tho.
Klik
Volgensmij zijn de wallrides te moeilijk als je de baan niet zelf gemaakt hebt.Maar wat vinden jullie er van, heeft ie potentie?
Was ik al bang voor inderdaad, heb nog even gekeken hoe ik dat op zou lossen maar heb het eerst maar zo gelaten om verder te kunnen bouwen.quote:Het is niet echt goed te zien waar je eraf moet (dat je de eerste keer op de helft eraf moet, bedoel ik)
Was ik ook al bang voor, had zelf ook af en toe aan het begin van de race wat haperingen. Maarja op een andere manier kan je het gebouw niet maken. Dus daar is weinig aan te doen denk ik, jammergenoeg.quote:De black box is stoer, maar ook een behoorlijke belasting voor je systeem. Daar kan je klachten over krijgen als je zo'n baan op de server zou zetten.
Dat was m'n bedoeling dus mooi dat dat overkomt.quote:Maar het geeft wel 'n stoer kartcircuit-gevoel.
Ik moet nog uitvinden hoe dat moet. Maar dat staat wel in die manual in de TM map geloof ik.quote:Bij de loopings mag je eventueel wel naar first person schakelen.
Vond ik zelf ook al, maar had geen idee wat ik er uit moest halen en wat niet, dus heb hem eerst zo gelaten.quote:1:50 is te lang. Mag op z'n minst een halve minuut minder, wil je hem fatsoenlijk kunnen spelen in een race op de Fok! server. Zeker gezien de onduidelijkheid van de eerste wallride... Zoals 'ie nu is zal je bestookt worden met de next-challenge votes van jengelende newbies.
Thnxquote:Maar verder is 'ie erg tof...
Vooral de bochtenserie rond de loopings is erg lekker.
Dat is dus 't probleem, je hebt minstens 7 minuten (fok-servertijd) nodig om de baan goed te leren kennen/snappen i guess.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef bonke het volgende:
update: leuke baan en is zeker te doen na een paar rondjes
| 1 |
Nee hoor, haal hem hier wel vanaf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=59896#auto
moet ik em alsnog mailen kree?
is tussen de 1 en 10 niet logischer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef kree het volgende:
Waarbij het cijfer een getal tussen de 1 en 20 moet zijn en uiteraard moet je niet de " " typen
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
is tussen de 1 en 10 niet logischer?
Doe maar niet... wat een kutbaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
Ja ging wel lekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als je een 10 geeft, geef je eigenlijk een 5
Wel goed idee trouwens
edit
Hoe ging je rijles koekie
Waarschiijnlijk heb je ergens per ongeluk een onbereikbaar checkpoint staan. Als je eenmaal gevalidate hebt kan je die tijden ook aanpassen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef Koenz0r het volgende:
Oke, ik heb een baan gemaakt etc etc etc, alleen nu moet ik de baan "Valideren"
Op het vlaggetje drukken, je baan racen, finishen, klaar.
Zodra ik start bij de countdown van 3 tot 0, en ik ben klaar en finish door het rode poortje, gebeurt er echter niets. Er wordt geen tijd opgeschreven, er wordt helemaal niets gedaan.
Ook kan ik geen tijden isntellen voor Goud, Brons, en Zilver...
Wat doe ik fout?
Ik vind 't ook niet zo'n superbaan idd. Sowieso is 'ie te lang, en d'r zitten net wat teveel vervelende obstakels in. Kan wel leuk worden met een update i guess.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Doe maar niet... wat een kutbaan.
Een overdaad aan kutstukjes. Pilaren, gaten in de weg, deuken in de weg, gestraft worden voor het maken van een snelle bocht (als je het beginstuk vlot doet, flikker je onherroepelijk van de baan af), etc.
Zit met goed fatsoen niet één geinige bocht in en het racen gaat meer om het ontwijken van obstakels dan het vinden van de snelste lijn.
Niet leuk.
Hoi.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
p.s. Draakje, quote me en zeg hoi!![]()
Hey.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:06 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Hoi.![]()
De baan waar je het over hebt is Shift, klote track was dat ja.
Heb hem ff gespeeld, en ik kwam niet verder dan die schans. Waar moet je naartoe springen? En om nou zo'n turboding ervoor te zetten zodat je vaart maakt en vervolgens tegen dat pijltjebord aanknalt....lijkt me niet erg logischquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
Ik vind 'm wel grappig, had hem in 0.48. Ik vind het wel een saaie track, maargoed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:10 schreef bonke het volgende:
ik heb trouwens weer een leuke gemaakt die in een sec of 45 wel te doen moet zijn
KLIK twin b
[afbeelding]
Ik heb de chatlog gelezen ja, hij is niet eenvoudig maar zeker te doen. Er is wel degelijk een snelle lijn, als je maar weet waar de palen staan. Ik heb em toch ook in 1.15 gedaan? Meer nadeo banen spelen.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Doe maar niet... wat een kutbaan.
Niet leuk.
Of gewoon rekening houden met de doelgroep als je je baan maakt...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik heb de chatlog gelezen ja, hij is niet eenvoudig maar zeker te doen. Er is wel degelijk een snelle lijn, als je maar weet waar de palen staan. Ik heb em toch ook in 1.15 gedaan? Meer nadeo banen spelen.....
ik heb je commentaar gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:01 schreef bonke het volgende:
op de schans naar rechts
er mogen trouwens best wat turbo`s weg en wat extra signs erbij
tis niet echt wat je noemt een lekkere baan
werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens de tracks uit de pf (press forward) competitie op tm-exchange al geprobeerd?
Hier is de winnaar: http://nations.tm-exchange.com/?action=trackshow&id=29349
alleen naar voren drukken, duurt ongeveer 3 min.
Dat heb ik vaker als ik ga slapen. Vervelend gedoequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef bonke het volgende:
ff een algemeen vraagje
als je een half uurtje of een uur lekker geraced hebt en en je gaat daarna ff kijke wat er op et forum e.d gebeurt is
hebben jullie dan ook nog het gevoel alsof je nog loopings maakt als je naar het beeldscherm kijkt ?
das de drankquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker als ik ga slapen. Vervelend gedoe
Dan doe je toch iets fout, want Billy Badluck is een zeer leuke Press Forward track.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef desertspider het volgende:
[..]
werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muur![]()
ik zou niet weten wat ik fout kan doen bij press forwardquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout, want Billy Badluck is een zeer leuke Press Forward track.
Hij heeft er ook allerlei grappig commentaar aan toegevoegd...zoals "He moved the finish!".
Heb die gisteren nog even op de server gehad. Maar het was niet zo'n succes.quote:[b]Op vrijdag 3 maart 2006 20:10
Hebben jullie trouwens de tracks uit de pf (press forward) competitie op tm-exchange al geprobeerd?
oh, en kijk even naar dit screenshot: http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=44246#auto![]()
![]()
quote:Luke's Loop 9 votes 7.6
Eigenlijk wel vreemd ja, maar soms gaat het niet zoals het hoort te gaan...terwijl je precies hetzelfde doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef desertspider het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik fout kan doen bij press forward![]()
ff 2x op alt+enter drukkenquote:werkt niet , kom na 30 sec steets stil te staan tegen een muur
haha, lachen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:10 schreef slindenau het volgende:
(er was ook iets flink mis met de aantallen, de gehele top 10 kreeg veel meer punten dan hoort -> zie plaatje).
tadaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef e-wok het volgende:
[..]
waarschijnliijk heeft da ook met je snelheid van je comp te makenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:31 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als ik alleen gas geef bij Billy Badluck sta ik na 10 seconden gewoon recht tegen een muur aan...
Ow yeah babyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:34 schreef Incolumis het volgende:
geen rare bochten, pilaren of ander obstakels aub, gewoon lekker topspeed raggen
misschien dat er iemand zo vriendelijk wil zijn om het gehele camerawerk eens uit te leggen, want ik snap er geen bal vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Vraagje, hoe krijg ik t camera standpunt gewijzigd als een auto de looping in duikt ? Dan moet nml de camera view veranderen
-edit-
Dit gaat over de builder heDus hoe bouw ik dat in in m'n track.
Pff nou idd, zit moeilijk in elkaar. De manual staat trouwens in je install dir. Het verdere camerawerk boeit me geen zak maar het incar welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:59 schreef bonke het volgende:
misschien dat er iemand zo vriendelijk wil zijn om het gehele camerawerk eens uit te leggen, want ik snap er geen bal van
nope...daarom vraag ik het hier even omdat ik niet zou weten waar het aan kan liggen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:48 schreef bonke het volgende:
heb je niet ergens een proggie aanstaan waarmee je aan et uploaden bent ?
ik zet me torrents e.d altijd zo laag mogelijk als ik ff een spelletje ga doen
download laat ik maximaal staan daar heb ik weinig last van
dat kèn... maar de poorten openzetten zorgt wel voor een betere verbinding met de servers...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:05 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb heulmaal geen poorten opengezet en toch kan ik online spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |