Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Incolumis het volgende:
kan er niet op text worden gebanned? het woord kanker komt erg vaak voor en aangezien dat in mijn directe omgeving is voorgekomen, zie ik het niet graag op een scherm komend van een 14 jarig kutventje die denkt dat ie alles kan zeggen

Ik vind het gehalte kutkleuters wel alarmerend toenemen de laatste tijd. Nutteloos geblaat de hele tijd onderin je schermquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...

[XS4ALL]nogwat geloof ik.quote:

xs4all_tm01 oidquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
hoe heet die XS4all server dan?

Dat wist ik weer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef e-wok het volgende:
je leert elke dag weer iets nieuws he
als je na 'show all servers' op dat mapje linksbovenin drukt, zie je de servers uit andere landen

Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Onderbroek het volgende:
soms worden tijden 'ignored' oid, waarom is dat?

Als je een checkpoint overslaat kan je gewoon niet finishenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?

Volgens mij kan je dan gewoon niet finishen. Net zolang totdat je de desbetreffende checkpoints gehad hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Die lag is irri ja
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?

Dus....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef RipCore het volgende:
XS4ALL TMN-01 is de naam. Zitten nu 36 mensen op en max kunnen er 64. Vaak ook top 10000 spelers dus weerstand is er zeker.

Wel allemaal Nadeo tracks. Minimaal 50% van de Nadeo tracks zuigen. In Trackmania Sunrise hadden ze er tenminste nog werk van gemaakt maar hier lijkt het wel alsof men 50 tracks per dag af moest leverenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef RipCore het volgende:
Dus....

Het spel moet de tijd synchroniseren met die van de server voordat je begint met racen. Andes krijg je invalid time.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.
Maar waarom kree het vaak heeft, begrijp ik niet helemaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |