Ach, hij heeft maar op 7 banen het recordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Een minuut? Ik vond Drifters_Only al aardig snel, en die zat overal zo'n 2 seconden onder (toen tenminste).
Poepiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
kree, poepie...
is het misschien mogelijk om mensen die een vote plaatsen automatisch te kicken als de vote niet gehaald wordt?
Op die manier wordt de drempel om een vote te plaatsen misschien wat hoger. Bij sommige tracks, vindt men het namelijk nodig om als een jengelend kind met votes te spammen om maar naar de volgende track te gaan. En da's ietwat irritant.
komt omdat hij sommige banen voor anderen aanzietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oja en kree, op sommige banen is een onmogelijk record neergezet, soms gewoon een minuut sneller dan mogelijk is. Hoe kan dat?
Ik zie trouwens net dat het weer gefixt lijkt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
komt omdat hij sommige banen voor anderen aanziet
Ik heb bijvoorbeeld op Open your eyes, het record voor Flatliner neergezetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat het weer gefixt lijkt....
Een hoge 42-er op Open your Eyes? Matigjes hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld op Open your eyes, het record voor Flatliner neergezet
Wie van ons 2 kon hier niet racen? Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een hoge 42-er op Open your Eyes? Matigjes hoor
Dat is helaas niet mogelijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
is het misschien mogelijk om mensen die een vote plaatsen automatisch te kicken als de vote niet gehaald wordt?
heb hier idd wat over gelezen, schijnt een bug te zijn. Zal kijken of ik er morgen wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
Oja en kree, op sommige banen is een onmogelijk record neergezet, soms gewoon een minuut sneller dan mogelijk is. Hoe kan dat?
Of een wachtwoord eropquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef DeHovenier het volgende:
Kunnen we er geen Fok!onlyserver van maken?
Hoewel de server dan vaak leeg zal zijn....den'k.
Hier ook. Maar het was toch mn laatste race geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef DeHovenier het volgende:
Server vliegt er opeens uit?
nja.... en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef BrunoD het volgende:
*meldt zich
Ging wel lekker, ik heb er een goed gevoel bijquote:
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:55 schreef Incolumis het volgende:
kan er niet op text worden gebanned? het woord kanker komt erg vaak voor en aangezien dat in mijn directe omgeving is voorgekomen, zie ik het niet graag op een scherm komend van een 14 jarig kutventje die denkt dat ie alles kan zeggen
Ik vind het gehalte kutkleuters wel alarmerend toenemen de laatste tijd. Nutteloos geblaat de hele tijd onderin je schermquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Is helaas (voor zo ver ik kan zien) niet mogelijk...
[XS4ALL]nogwat geloof ik.quote:
xs4all_tm01 oidquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
hoe heet die XS4all server dan?
Dat wist ik weer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef e-wok het volgende:
je leert elke dag weer iets nieuws he
als je na 'show all servers' op dat mapje linksbovenin drukt, zie je de servers uit andere landen
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef Onderbroek het volgende:
soms worden tijden 'ignored' oid, waarom is dat?
Als je een checkpoint overslaat kan je gewoon niet finishenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Volgens mij kan je dan gewoon niet finishen. Net zolang totdat je de desbetreffende checkpoints gehad hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef DeHovenier het volgende:
Die lag is irri ja
Soms worden er ook checkpoints overgeslagen, dan krijg je toch ook een invalid time?
Dus....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:04 schreef RipCore het volgende:
XS4ALL TMN-01 is de naam. Zitten nu 36 mensen op en max kunnen er 64. Vaak ook top 10000 spelers dus weerstand is er zeker.
Wel allemaal Nadeo tracks. Minimaal 50% van de Nadeo tracks zuigen. In Trackmania Sunrise hadden ze er tenminste nog werk van gemaakt maar hier lijkt het wel alsof men 50 tracks per dag af moest leverenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef RipCore het volgende:
Dus....
Het spel moet de tijd synchroniseren met die van de server voordat je begint met racen. Andes krijg je invalid time.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vaak heeft het te maken met een slechte verbinding tot de server. Ik zie het iig bijna altijd bij mensen die al laggend over de baan zwalken.
Maar waarom kree het vaak heeft, begrijp ik niet helemaal.
Hoiquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
Vet
Zoals deze, komt van GoT:
[afbeelding]
edit
hoe heet die XS4all server dan?
staat er weer opquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
Mag Riggity Rocket Power weer op de server? Met die baan kon ik me altijd wel goed vermaken
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef bonke het volgende:
KLIk
heb deze map in een min of 5 gemaakt maar op de een of andere manier haal ik er geen betere tijd uit dan een sec of 23
ik had em 20:90quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
22.32, moet rond de 22.00 te doen zijn. (met 'n boel geluk en stuurmanskunsten, that is)
Maar het is een kuttrack en hoort niet op de server thuis.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik had deze track dus laatst gemaakt, maar was er nog niet helemaal tevreden over. Een update is er niet meer van gekomen tho.
Klik
Volgensmij zijn de wallrides te moeilijk als je de baan niet zelf gemaakt hebt.Maar wat vinden jullie er van, heeft ie potentie?
Was ik al bang voor inderdaad, heb nog even gekeken hoe ik dat op zou lossen maar heb het eerst maar zo gelaten om verder te kunnen bouwen.quote:Het is niet echt goed te zien waar je eraf moet (dat je de eerste keer op de helft eraf moet, bedoel ik)
Was ik ook al bang voor, had zelf ook af en toe aan het begin van de race wat haperingen. Maarja op een andere manier kan je het gebouw niet maken. Dus daar is weinig aan te doen denk ik, jammergenoeg.quote:De black box is stoer, maar ook een behoorlijke belasting voor je systeem. Daar kan je klachten over krijgen als je zo'n baan op de server zou zetten.
Dat was m'n bedoeling dus mooi dat dat overkomt.quote:Maar het geeft wel 'n stoer kartcircuit-gevoel.
Ik moet nog uitvinden hoe dat moet. Maar dat staat wel in die manual in de TM map geloof ik.quote:Bij de loopings mag je eventueel wel naar first person schakelen.
Vond ik zelf ook al, maar had geen idee wat ik er uit moest halen en wat niet, dus heb hem eerst zo gelaten.quote:1:50 is te lang. Mag op z'n minst een halve minuut minder, wil je hem fatsoenlijk kunnen spelen in een race op de Fok! server. Zeker gezien de onduidelijkheid van de eerste wallride... Zoals 'ie nu is zal je bestookt worden met de next-challenge votes van jengelende newbies.
Thnxquote:Maar verder is 'ie erg tof...
Vooral de bochtenserie rond de loopings is erg lekker.
Dat is dus 't probleem, je hebt minstens 7 minuten (fok-servertijd) nodig om de baan goed te leren kennen/snappen i guess.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:40 schreef bonke het volgende:
update: leuke baan en is zeker te doen na een paar rondjes
| 1 |
Nee hoor, haal hem hier wel vanaf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef e-wok het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=59896#auto
moet ik em alsnog mailen kree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |