U heeft antwoord poppetje!quote:
Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef erodome het volgende:
En Lupa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel erg hoor
Dan ben ik nog braaf, heb alleen maar eens in de zoveel tijd een blauwe kont
Wij zijn waarschijnlijk iets later aangezien heiden6 de hele dag moet werken en daarna vast nog even wil douchen enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef erodome het volgende:
Oh trouwens, nog even een dienstmededeling....
We zijn rond 21.30 bij de ingang, wel binnen he mensen, bij de entree, het is koud, dus ik ga niet buiten staan wachten!!!!
Ik blijf daar een tijdje om mensen op te vangen en door te loodsen, die krijgen korting, wie later wil komen moet even mailen, voor die heb ik een soort van wachtwoord, waardoor ze alsnog het lidmaatschap niet hoeven te betalen!
Ik wil tot max 22.00 daar blijven, daarna ben ik het echt wel beu en zwaar toe aan wat gebadder!!!
Om de Belgen weg te houden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Ero, hoe kun je dit nou plannen tijdens carnaval
Wat lievvvvquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
hij zucht eens diep en schud zijn hoofd, dan ben je wel de slanktste dikkerd die ik ooit gezien heb,
Die kosten vallen idd weg, sorry is de originele OP....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.
Er staat trouwens in de OP toch weer die lidmaatschapskosten, maar dat hoefden de fokkers toch niet te betalen?
Tja dat is achteraf niet zo'n hele beste datum misschien, maar ik ben geen carnavalsvierder, in het geheel niet, heb er dus gewoon totaal niet bij stil gestaan en het is prima zo wat mij betrefd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Ero, hoe kun je dit nou plannen tijdens carnaval
Ze gaan meestal s' avonds wel even rond met een paar schalen met lekkers, weet niet wat ze nu doen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij Fantasy Beach kon je de hele nacht door lekkere hapjes krijgen, dat is bij Gogonuts niet zo?
Dan moet ik wel zorgen dat ik morgen een goede beurt (in de platonische zin van het woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef erodome het volgende:
Als het een succes is doen we het gewoon nog een keer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
Doubledildo en ik zijn niet v/d partij ivm met een verjaardag van een opa.
Helaasch !
En dat wist je niet van tevorenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
Doubledildo en ik zijn niet v/d partij ivm met een verjaardag van een opa.
Helaasch !
Heb verder niets met dit topic te maken hoor, maar idd het grote afzeggen is een algemeen bekend verschijnsel. Doe je niets aan. Mensen hebben OPEENS altijd de grootste levensproblemen vlak voor een meetingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:24 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik noem het verschijnsel de afzegtsunamiDat is met elke meet die georganiseerd wordt hetzelfde, namelijk veel last-minute afzeggers. Het is niet anders en je kan er zowat op rekenen.
Ze is vroeger misbruikt. Aangezien ze waarschijnlijk nog wel een tijd bezig is met daar overheen te komen en mijn interesse in (en behoefte aan) seks gewoon groter is hebben we voor de oplossing gekozen dat ik om me heen mag neuzen tot ze tot meer in staat is. Voorwaarde is wel dat ze er verder geen details over hoeft te horen (logisch lijkt me).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom ziet je vriendin het niet zitten?
Een gebroken rugwervel is niet het grootste levensprobleem, maar toch een goed argument om deze keer niet te komen. En nee, dit was niet geplanned.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb verder niets met dit topic te maken hoor, maar idd het grote afzeggen is een algemeen bekend verschijnsel. Doe je niets aan. Mensen hebben OPEENS altijd de grootste levensproblemen vlak voor een meeting.
Hey, met mijn verjaardagsmeet had er niemand afgezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:24 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik noem het verschijnsel de afzegtsunamiDat is met elke meet die georganiseerd wordt hetzelfde, namelijk veel last-minute afzeggers. Het is niet anders en je kan er zowat op rekenen.
Te ruig ge-SM-d?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef bankrupcy het volgende:Een gebroken rugwervel is niet het grootste levensprobleem, maar toch een goed argument om deze keer niet te komen. En nee, dit was niet geplanned.![]()
Heiden6 mag eerder bang zijn voor mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn gewoon bang,dat Heiden6 jullie wilt bespringen he'
Eh, nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
Is dit eigenlijk niet een subtiele vorm van sexdating?
Ik ben bang dat mijn beeld wel kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarschijnlijk heb je er een niet-kloppend beld van. Had ik iig wel.
Dat valt dus nogal mee. Er is totaal geen sprake van opdringerigheid, minder zelfs dan in de gemiddelde discotheek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben bang dat mijn beeld wel klopt![]()
En ik vind het eng dat mensen me willen bespringen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef zesje het volgende:
Baal, baal, baal, vriendinnetje heeft afgezegd vanwege problemen met kind en wij zijn alletwee snipverkoudenBen dus bang dat het inkakken tijdens Idols gaat worden i.p.v. lekker los gaan in Gogo...
Solly... en veel plezier!
ik wil wel graag detailsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Heel veel plezier voor degenen die gaan vanavond!
En ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie het vonden! Zonder dat ik verder details hoef te weten.
mijn vriendin zit nog een paar maanden heel veel wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Het lijkt me ook wel een keer leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Ja precies. Ik wil gewoon een keer zien hoe het er aan toe gaat enzo. Ik hoef echt niet zo nodig me anderen aan de slag. En dan graag zelf zien en niet met Jambers commentaar op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me ook wel een keer leukIk ben gewoon nieuwsgierig, maar Atrimar vindt dit dus 10x niks
![]()
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Ik wil gewoon een keer zien hoe het er aan toe gaat enzo. Ik hoef echt niet zo nodig me anderen aan de slag. En dan graag zelf zien en niet met Jambers commentaar op de achtergrond.
Ja, mij dus ook. Nu weet je tenminste dat er iig nog wat te ouwehoeren valt mocht het verder niet bevallen. Ik zou geloof ik niet zomaar zelf de stap zetten en met z'n tweetjes gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leuk
Ik zou nooit zelf gaan kijken![]()
De club is op loopafstand van Lelystad Centraal hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dus ik juich deze meeting heel erg toeAlleen jammer dat Lelystad onbereikbaar is met het OV en dat Atrimar echt niet mee zal gaan. Misschien dat ik een Parenclub II meeting een keer als 'alleenstaande vrouw' mee ga
(nog goedkoper ook haha)
dat is het ook. Je gaat met een groep, die eigenlijk gewoon nieuwsgierig zijn en het niet gaat om nou je weet wel. Ik wil gewoon weten wat de sfeer is en hoe dat gaat. maar ja andere keer maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leuk
Ik zou nooit zelf gaan kijken![]()
Wat nog op te lossen valt dmv mijn mooie hoelarok.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En mijn kont is te dik voor mijn bikinibroekje.
Britten opgeroepen vaker te vrijen , geldt ook voor NL'ersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En mijn kont is te dik voor mijn bikinibroekje.
Nóg vaker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Britten opgeroepen vaker te vrijen , geldt ook voor NL'ers
Ja, daar ben ik bang voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn gewoon bang,dat Heiden6 jullie wilt bespringen he'
Het blijft voor mij allebei niksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de Fantasy Beach draaiden ze echt geen top 40-muziek. Wel snoeiharde housemusiek. Waar ik bepaald geen liefhebber van ben.
Dat eerste bedacht ik me ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... mss een idee voor als er ooit iemand nog eens een keer voor zichzelf wil gaan beginnen.
Het hoeft voor mij ook geen cultureel hoogstandje te zijn, maar skihutten hebben idd ook niet mijn voorkeur.
Hmmm, ik wil ook wel mijn eigen club beginnen. Zo te horen veel vraag naarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... mss een idee voor als er ooit iemand nog eens een keer voor zichzelf wil gaan beginnen.
Het hoeft voor mij ook geen cultureel hoogstandje te zijn, maar skihutten hebben idd ook niet mijn voorkeur.
Dat laatste valt dus erg mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zou dat echt geen slecht plan zijn. Het anti skihut/top 40 gevoel is toch wat heel veel mensen volgens mij tegen houdt.
En het trekt ook een bepaald soort publiek aan volgens mij. Maar mss is dat wel heel bevooroordeeld van mij.
Ja precies. Het moet toch best wat minder ordinair kunnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind de aankleding vaak ook en vrij ordinaire indruk maken. Vond ik bij Fantasy Beach ook jammer. Het zou wel wat sjieker mogen. Yab Yum lijkt mij een goed voorbeeld, kitschy en toch sjiek.
Tja dit had ik ook kunnen schrijven. Ben ook niet in het hokje skihut/zonnebank/geblondeerd haar/tijgerprint te scharen. En zulk volk verwacht ik eigenlijk wel. Er is echter denk ik weinig keus, ik denk niet dat er echt classier tenten bestaan. Hoewel, het zal er ongetwijfeld zijn maar die parties hebben ws. een invite-only beleid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bang voor![]()
Voor Loena is het haar ding niet. Ik persoonlijk zou nog steeds graag willen (nooit zonder Loena), maar wat mij toch nog steeds tegenstaat is dat een dergelijke tent toch een beetje een skihut/top40-uitstraling heeft en de mensen die daar komen (no offence) ook.
Dat wist ik van te voren, klopt, maar het is (even buiten Loena) me toch wat meer tegen de borst gaan stuiten.(wat meer info en een aantal posts hier)
Mocht het een tent zijn (die zijn er niet, helaas) met "mijn" soort muziek en "mijn" soort mensen, dan zou dat weleens een heel verschil kunnen maken.
Ons idee was ook niet met de spreekwoordelijke Jan en alleman in bed te duiken, maar meer het "spannende" eraan. Dat laatste blijft dus zeker nog even staan.
Van mij ook veel plezier voor degenen die wél gaan.
Ik denk ook eigenlijk dat de muziek en de rest van de 'aankleding' (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat laatste valt dus erg mee.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk ook eigenlijk dat de muziek en de rest van de 'aankleding' () daarin ook wel meespeelt, met het beeld dat het oproept. Zet die mensen in een andere setting en het levert een heel ander beeld op.
Moet ik dat motormietje dan even ompraten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik dat motormietje dan even ompraten?
Er zit een nog niet gesloten chapter van die hilbillies (HA) hier in de buurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.
Dat bedoel ik ook niet, dat is geneuzel in de marge.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
Idd als je daarop moet letten als je lekker een avondje gaat stappen dan ga je niet met de goede gedachte het huis uit, kijk maar eens naar het carnavalpubliek dit weekend. Gewoon vanalles wat en iedereen heeft lol. Dat het nivo hier en daar bedenkelijk wordt hoeft toch niemand te weerhouden van een leuke avond?quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Fijn dat je me kent en dus zegt dat ik een argument zoek. Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef hollander172 het volgende:
Voor degenen die het wat te ordinair e.d. vinden, ga er eerst eens heen voor je een oordeel vormt.Het is ook niet geheel "mijn" volk of "mijn" muziek maar als je het op dat soort dingen af laat ketsen ben je gewoon zoekende naar een argement dunkt me. Gewoon plezier hebben en dat lukt prima hoor.
Dat is dan ook gewoon onzin. Het gaat niet om het bubbelbad met gouden kranen (over ordinair gesprokenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Ik ken je niet..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Fijn dat je me kent
Dat zeg ik niet.quote:en dus zegt dat ik een argument zoek.
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.quote:Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.quote:Niet om het één of ander, maar wanneer ik "gewoon" uitga, zul je me hooguit dood in een skihut/top40-tent vinden. Dan zie ik uiteindelijk niet in waarom ik dat zou doen, wanneer ik iets voor het eerst ga doen, terwijl ik me er dus wél moet thuisvoelen. (en dat is dan dus niet zo).
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.quote:Verder heb ík nooit gezegd dat ik het ordinair vind.
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto meequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto mee
...
Wacht eens even...
Waar de fuck is ze heen ?!?!?!?
Prima, NP.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ken je niet..
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.
[..]
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.)
[..]
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.![]()
Net een kwartiertje *diepe kreun van duffe slaapkop*. M'n verwarming stond op 9 uur, dus ondanks een paar keer omdraaien stoomde ik letterlijk m'n nest uitquote:
Five, ben het met je eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
maar wat mij toch nog steeds tegenstaat is dat een dergelijke tent toch een beetje een skihut/top40-uitstraling heeft en de mensen die daar komen (no offence) ook.
Mocht het een tent zijn (die zijn er niet, helaas) met "mijn" soort muziek en "mijn" soort mensen, dan zou dat weleens een heel verschil kunnen maken.
Door ons waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
Aan het eindevan de avond wilde wij ons terug trekken in de cabin (je kan natuurlijk niet naar een parenclub en dan het niet proberen). Maar de cabin die op slot kon was in gebruik, maar ja in het heets van de strijd gingen we dan meer in een cabin die ook buiten was maar niet op slot kon.
Jezus man, wat klote. Het was mij persoonlijk niet heel erg opgevallen dat er zoveel mannen alleen rondliepen. Maar dit soort dingen zijn echt niet leuk. Dan idd beter naar een club waar (vrijwel) geen alleenstaande mannen rondlopen. Misschien willen jullie een keertje met ons mee naar Fantasy Beach in R'dam? Daar mogen alleenstaande mannen er geloof ik niet in, of alleen onder vrij strenge voorwaarden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
Maar de cabin die op slot kon was in gebruik, maar ja in het heets van de strijd gingen we dan meer in een cabin die ook buiten was maar niet op slot kon. En we waren net lekker bezig of we hadden al een 2 koppig publiek. Geen stel maar 2 kerels. Nu heb ik niet zo veel tegen kijkers zolang het daar maar bij blijft, maar op een gegeven moment dacht ik wat voel ik toch bij mijn zak. Probeert 1 van de heren zijn vingers er bij te proppen. Geen vriendelijk woord, geen streling om te proberen. Nee deze meneer ging gelijk voor goud. Toen ik hem zag en mij dus omdraaide was hij gelijk weg.
Dat soort dingen zijn dus de reden dat de meeste clubs niet zo happig zijn op het toelaten van mannen alleen. Waar haal je nou toch het lef vandaan om zoiets te doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo EB dat is dus best kansloos van die gast.
kan me goed voorstellen dat dat je avond "verneukt" beetje jammer ook dat dat voor deze topics ook mijn idee van een parenclub was.
Waarom geloof ik dit nou niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:17 schreef Aventura het volgende:
Moggu!
Ik durfden iet meer toen ik aankwam...B_G heeft me afgezet bij het feest van de plaatselijke carnavalsvereniging (De Oostvaarders) in het pand ernaast...Gelukkig had ik al een kostuum bij me (Evakostuum) dus ik kon zo meehossen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn dus de reden dat de meeste clubs niet zo happig zijn op het toelaten van mannen alleen. Waar haal je nou toch het lef vandaan om zoiets te doen?Vrij misselijk.
Wellicht omdat het niet waar is.quote:
Hij's gewoon lui.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef EvilBastard het volgende:
Dat klink als een idee Lupa, je weet wat ze zeggen over het vallen van een paard. Ondanks dat ik jullie maar kort gesproken heb was het wel gezellig. En wel grappig om te zien hoeveel moeitje je heiden uit het bubbelbad kreeg om wat te eten
ik als lurker vraag me erg af wie dat wasquote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef EvilBastard het volgende:
@MrBean: Laten we zeggen dat er een fokker was die wel erg jofiaal (schrijf je dat zo?) was bij alle fok dames. Niet echt stijl als je het mij vraagt. Maar verder wel een aardige kerel.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik als lurker vraag me erg af wie dat was
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:05 schreef Aventura het volgende:
Nou vooruit dan, ik ben uiteraard wel naar binnen gegaanVeel last van opdringerigheid heb ik niet gehad, maar dat komt vooral omdat ik of op de loungebank te vinden was tussen alle fokkers, of in het bubbelbad, tussen alle fokkers. Ik vond het over het algemeen een leuke groep en ik heb het als een hele ontspannen avond ervaren. Helaas een aantal van jullie niet! Overigens werd iktoen we met zijn allen in het bubbelbad onder water ook betast door een stel (niet van het meetinggroepje) maar een blik van mij was voldoende om ze te laten terugtrekken. Het is maar net wat je ook uitstraalt denk ik. Bovendien heb ik me niet in de 'seksgedeeltes' gewaagd en dat scheelt ook een hoop
Voor mij was de avond in elk geval net alsof ik naar de sauna ging
(vermoedelijk) typootjequote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef EvilBastard het volgende:
@MrBean: Laten we zeggen dat er een fokker was die wel erg jofviaal (schrijf je dat zo?) was bij alle fok dames. Niet echt stijl als je het mij vraagt. Maar verder wel een aardige kerel.
Ja diequote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?
en helaas "verneuken" de slechten het voor de goeienquote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Aventura het volgende:
Wat me inderdaad wel opviel was dat er een aantal cruisende heren elk gedeelte afliepen, op zoek naar 'actie'. Toen we bv met een klein groepje in de sauna zaten te kletsen - iedereen had badpak/jurkje/boxer oid aan - zag ik steeds mensen- mannen- richting ons hokje lopen, kijken en dan weer snel weglopen. Later realiseerde ik me dat het voor hen gewoon niet interessant is om bij aangeklede niet-neukende mensen te gaan zitten. Wat dat betreft is er een grote variatie te zien in het type mensen wat naar een parenclub gaat en met welk doel.
En mensen met zo'n doel heb ik er dus liever niet te veel.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Aventura het volgende:
Wat me inderdaad wel opviel was dat er een aantal cruisende heren elk gedeelte afliepen, op zoek naar 'actie'. Toen we bv met een klein groepje in de sauna zaten te kletsen - iedereen had badpak/jurkje/boxer oid aan - zag ik steeds mensen- mannen- richting ons hokje lopen, kijken en dan weer snel weglopen. Later realiseerde ik me dat het voor hen gewoon niet interessant is om bij aangeklede niet-neukende mensen te gaan zitten. Wat dat betreft is er een grote variatie te zien in het type mensen wat naar een parenclub gaat en met welk doel.
Ik wíst het. Neuken in het bubbelbad mag ook helemaal niet trouwens. Ook niet zo fris, als er op een gegeven moment allemaal kwakjes ronddobberen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
we waren net lekker bezig of we hadden al een 2 koppig publiek. Geen stel maar 2 kerels. Nu heb ik niet zo veel tegen kijkers zolang het daar maar bij blijft, maar op een gegeven moment dacht ik wat voel ik toch bij mijn zak. Probeert 1 van de heren zijn vingers er bij te proppen. Geen vriendelijk woord, geen streling om te proberen. Nee deze meneer ging gelijk voor goud. Toen ik hem zag en mij dus omdraaide was hij gelijk weg.
"Hey, is die nou van mij of van ...(vul in)"quote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wíst het. Neuken in het bubbelbad mag ook helemaal niet trouwens. Ook niet zo fris, als er op een gegeven moment allemaal kwakjes ronddobberen.
Ja dat stel ging lekker tekeer, overigens ging zij naar haar eigen mannetje te hebben afgewerkt op schot zitten bij de meneer die zijn tenen het werk liet doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?
Inderdaad, kijk er zullen genoeg stellen zijn die het prima vinden om iemand te laten meedoen. Maar het leek wel alsof sommige mensen het zien van twee knuffelende of al neukende mensen als een regelrechte vrijbrief (quote:Op zondag 26 februari 2006 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En mensen met zo'n doel heb ik er dus liever niet te veel.Die gebruiken het volgens mij als een soort goedkoop alternatief voor de hoeren.
Mjah, 't is maar waar je van houdt. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat een vrouw graag tenen in d'r doos gemoffeld krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef EvilBastard het volgende:
[..]
Ja dat stel ging lekker tekeer, overigens ging zij naar haar eigen mannetje te hebben afgewerkt op schot zitten bij de meneer die zijn tenen het werk liet doen.
Iemand, ja. Maar niet een willekeurig iemand die zonder te vragen zijn teen in je steekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, kijk er zullen genoeg stellen zijn die het prima vinden om iemand te laten meedoen.
Tien ofzo? Ik heb het niet geteld...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoeveel fokkers waren er?
Vind het niet echt stijl om namen te gaan noemen, maar denk dat iedereen die mee was wel weet wie ik bedoel. B_G was het iig niet. Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelderquote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik als lurker vraag me erg af wie dat was
Ik wil nog even benadrukken dat we geen namen van andere fokkers noemen tenzij zij dit ok vinden. Ook geen suggestie.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Als ik mij niet vertel 17, het oneven aantal kwam omdat er 1 man met 2 vrouwen was. Nu weet ik alleen niet of deze fokker waren. Ze kwamen iig met Ero mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oh, zoveel?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:22 schreef EvilBastard het volgende:
Als ik mij niet vertel 17, het oneven aantal kwam omdat er 1 man met 2 vrouwen was. Nu weet ik alleen niet of deze fokker waren. Ze kwamen iig met Ero mee.
Idd denk ik niet dat die naam hier genoemd hoeft te worden. Als mensen dat willen weten hadden ze maar mee moeten gaan...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef EvilBastard het volgende:
Vind het niet echt stijl om namen te gaan noemen, maar denk dat iedereen die mee was wel weet wie ik bedoel. B_G was het iig niet. Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelder![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef EvilBastard het volgende:
Er waren er ook al een aantal weg toen jij kwam. 7 om precies te zijn, dus tellen lukt je nog wel op deze vroege ochtend (middag)
Lol, dank je voor het compliment, maar in de darkroom had ik weinig te zoeken hoor. Niet bepaald mijn ding. Ik ben idd (met name later op de avond) wat aan het cruisen gegaan, maar meer dan wat rondkijken en de toeschouwer uithangen heb ik niet gedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef EvilBastard het volgende:
Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelder![]()
Wij hoefden zelfs maar 60 te betalen omdat we zo laat waren.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef EvilBastard het volgende:
OM iets anders aan te snijden, zijn wij de enige die 70 euro hebben betaald. We kwamen iets te laat dus ero was al naar binnen. Dus we hebben ons aangekondigd als wij komen voor de Fok meet. En moesten 70 euro betalen, ik hoorde dat andere gewoon de 80 hebben betaald.
Wij zijn met sluitingstijd weggegaan. Idd niet zo druk meer. We wilden eigenlijk voor de afterparty blijven, maar die bleek alleen in die bar/dansvloer ruimte plaats te vinden. Je mocht dus niet meer naar achteren, niet een hutje in ofzo. En om nou van vier tot acht een beetje bij die bar rond te hangen... Vond de muziek toch al kut...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef EvilBastard het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Moest wel zeggen dat het snel leeg liep later op de avond. Toen wij weg gingen was er bijna al geen hond meer.
Klopt. Ik en Aventura hebben trouwens ook maar 70 betaald, waren gewoon om 21:30 aanwezig.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef EvilBastard het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Moest wel zeggen dat het snel leeg liep later op de avond. Toen wij weg gingen was er bijna al geen hond meer.
Niet echt tegen gevallen, gewoon een slechte ervaring gehad. Ik denk ook dat het komt omdat wij nog enigsinds een jong stel zijn. Ik zag ook wat oudjes in de gangbang kamer, en niemand die zich daarmee wilde bemoeien. Al stond en wel een groep mannen zich er aan te verheerlijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Samengevat is het dus voor veel fokkers tegengevallen?
Jammer, zou toch gewoon een leuke avond moeten zijn zonder incidentjes.
Die schommels zijn wel retecool. Zo eentje zou ik er thuis ook wel willen hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef EvilBastard het volgende:
Hooguit een dutje doen in die sm schommel in de kelder
Ik weet niet, toen wij voor het eerst gingen was mijn vriendin 18 en ik 22. Behoorlijk jong dus en op 1 enkele vraag van een beregrote neger die een scene wilde naspelen uit "huge dicks, little chicks" (vriendin is niet zo groot.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:37 schreef EvilBastard het volgende:
[..]
Niet echt tegen gevallen, gewoon een slechte ervaring gehad. Ik denk ook dat het komt omdat wij nog enigsinds een jong stel zijn. Ik zag ook wat oudjes in de gangbang kamer, en niemand die zich daarmee wilde bemoeien. Al stond en wel een groep mannen zich er aan te verheerlijken.
Hij ging op m'n tenen staan toen hij de glazen kwam ruimen en de asbakken legenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over oudjes gesproken, er liep één zo'n opa rond met een enorme bierbuik en die werkte daar dus gewoon. Vond ik wel grappig.
Over negers gesproken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet, toen wij voor het eerst gingen was mijn vriendin 18 en ik 22. Behoorlijk jong dus en op 1 enkele vraag van een beregrote neger die een scene wilde naspelen uit "huge dicks, little chicks" (vriendin is niet zo groot.) nooit last gehad.
Heer in kwestie vroeg het gewoon zonder ook maar een vinger uit te steken en zo hoort het.
Aanbod hebben we overigens vriendelijk afgeslagen.
Kerel die ons toen aansprak is er ook best vaak, hij spreekt alleen engels en heeft idd een flink mokertje hangen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over negers gesproken.Er liepen er daar heel wat appetijtelijke exemplaren rond.
En sommigen zou je kunnen aanvoeren als bewijs dat het waar is wat ze over negers zeggen.
Moet je als alleenstaande man je piem0l laten zien voor je erin mag dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef hollander172 het volgende:
Kerel die ons toen aansprak is er ook best vaak, hij spreekt alleen engels en heeft idd een flink mokertje hangen.
Volgens mij ook de enige reden dat ie alleen naar binnen mag.![]()
Sommigen waren inderdaad yummyquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over negers gesproken.Er liepen er daar heel wat appetijtelijke exemplaren rond.
En sommigen zou je kunnen aanvoeren als bewijs dat het waar is wat ze over negers zeggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je als alleenstaande man je piem0l laten zien voor je erin mag dan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmmmmquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef Aventura het volgende:
Maar inderdaad, het leken me iig wel allemaal 'gentlemen'. Ze keken wel rond, maar heb ze nergens opdringerig zien doen.
Neuh die kerel is een bekende van ze, ongetwijfeld dat ie weleens met zijn ding heeft staan zwaaien daar maar daar zijn we nooit getuige van geweest.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk hebben we sowieso weinig gedaan op seksueel vlak. We waren er maar zo kort. En in de eerste twee uur was ik zo duf als een konijn na alle ontberingen van de reis.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef zesje het volgende:
Hmmmmwat gemist dus.
Lupa, heb je nog geflirt met anderen?
Me neither, voral niet als ik hier in amsterdam uitga. Dan zijn ze niet weg te meppenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...
Kwamen ze uit afrikaquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...
Nou ja als club het je er wel baat bij als je wat good-looking mensen (m of v) in je tent hebt natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh die kerel is een bekende van ze, ongetwijfeld dat ie weleens met zijn ding heeft staan zwaaien daar maar daar zijn we nooit getuige van geweest.
Gelukkig maar want een ongeluk zit in een klein hoekje.![]()
Waarschijnlijk ook niet nodig, het waren bijna allemaal zeer goed uitziende heren. Dat verkoopt zichzelf wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Aventura het volgende:
Me neither, voral niet als ik hier in amsterdam uitga. Dan zijn ze niet weg te meppen
Terwijl het in deze club niet zij waren die begonnen te graaien...
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nee, meer opdringerigheid. Blijven aandringen, beledigd zijn als je er niet op ingaat, handtastelijk doen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef hollander172 het volgende:Van voor tot achter uitgescheu....
Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nee, meer opdringerigheid. Blijven aandringen, beledigd zijn als je er niet op ingaat, handtastelijk doen...
Ook niet in een club. Vooral in de trein.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef hollander172 het volgende:
Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.
Geen idee eik.quote:Staat die tattoo bob nog steeds bij de deur? Echt een aardige kerel is dat.
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaanquote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kruip nog even lekker bij heiden6 in bed.
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook niet in een club. Vooral in de trein.![]()
Slapen gaat niet meer lukken dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaan
Aha, het zijn dus mijn tieten.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.
Op de eea manier denken mannen bij de aanblik van D cup meteen dat ze eroverheen mogen ofzo?Handjes lijken ineens volledig autonoom te bewegen.
Denk het?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha, het zijn dus mijn tieten.
Gewoon stappen vind ik helemaal niets aan eigenlijk, nooit echt leuk gevonden. Dit is veel leuker, lekker relaxen in zwembad of sauna, lekkere hapjes, ontspannen sfeer...
Ik ruik nog altijd helemaal naar chloor. Wist helemaal niet dat katten dat lekker vonden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Werd trouwens gisteren wel langdurig besnuffeld door een mannelijk figuur...
Namelijk mijn kat. Hij draaide helemaal door, kwam doordat ik een chloorluchtje om me heen had hangen, katten zijn daar dol op
Had het misschien gevolgen gehad als je NSB'er was gaan spelen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
Tsja ik weet niet, wij zijn dan gisteren niet meegeweest maar toch al vaak op dezelfde plek geweest en nooit problemen. 1 keer de vraag gehad, nee gezegd en geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef BretsiG het volgende:
En wij maar denken dat in een parenclub nooit mannen alleen binnen mogen??
Blij dat we niet mee zijn gegaan als ik het zo lees...
Ga naar een datingsite.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar![]()
Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar![]()
Dat lijkt me dus helemaal niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
Iddquote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.
Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef hollander172 het volgende:
IddIk heb totaal maar dan ook echt totaal geen behoefte een andere fokker te bevredigen cq door een andere fokker bevredigd te worden.
Nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me dus helemaal niks.Naar een club ga je ook vanwege de faciliteiten. En ik heb thuis geen bubbelbad of sauna.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.
De sfeer in een club lijkt me toch ongedwongener om iets wel of niet te doen...
Dat is nou juist wat me zo leuk lijkt eraan, het kan en het mag als je er zin in hebt maar het hoeft niet.
Heu..ehm ja ook daar waren strippers.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Le_Saboteur het volgende:
hadden ze op de carnaval ook een stripper dan![]()
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventuraquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ze is vroeger misbruikt. Aangezien ze waarschijnlijk nog wel een tijd bezig is met daar overheen te komen en mijn interesse in (en behoefte aan) seks gewoon groter is hebben we voor de oplossing gekozen dat ik om me heen mag neuzen tot ze tot meer in staat is. Voorwaarde is wel dat ze er verder geen details over hoeft te horen (logisch lijkt me).
Dus mocht ze in de toekomst wat meer in seks geinteresseerd raken, wie weet...
ps. Deze post is geenszins bedoeld om mijn hele priveleven (opnieuw) ter discussie te stellen. Mensen die vragen hierover hebben mogen die op de meet aan me stellen. Of ik ze beantwoord is aan mij natuurlijk.
Psst, de meet was gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventura![]()
![]()
Ten eerste ben je een dag te laat zoals Aventura ook al zei, ten 2e vind ik je enigzins respectloos.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventura![]()
![]()
Bedoel je er mij mee Aventura ?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.quote:
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.![]()
Moet haast wel...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef heiden6 het volgende:
Moet haast wel...
Ze zaten volgens mij een beetje achter je, niet zo ver weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezien).
Ok dacht dat je mij bedoelde ..Wij (m,n vriendin en ik) draaien al een aantal jaartjes mee in de parenclubs en proberen contact (lichaamelijk) te leggen met andere stellen/vrouwen .quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
In FB zijn ze volgens mij erg streng wb alleenstaande mannen. De mensen met wie wij meereden toen we vertrokken waren regelmatige bezoekers en lieten ons weten dat Gogonuts er juist vrij makkelijk in is.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Oksel het volgende:
Dus veel cruisers.. dat is jammer. Is dat in Fantasy Beach / Fun4Two minder dan?
Dat komt omdat gogo wel streng is voor de mannen, er zijn daar lang geleden ook wel wat problemen geweest met mannen alleen, maar ipv alle mannen te verbieden hebben ze gewoon gezegd we gaan beter opletten een fikse tijd en alleen mannen die zich goed gedragen mogen een lidmaatschap en op dit soort avonden naar binnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Aventura het volgende:
En toch he, als er 1 vooroordeel bij mij is weggenomen dan is het wel die van de single meneer die opdringerig zou zijn. Niet dus...
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
was al benieuwd naar de ervaringen. maar denk dat de meeste verhalen van de mensen die zijn geweest het "vooroordeel" bevestigen dat het voor kansloze rukkers en vaag skihut volk is.
Je vergeet het akkefietje met Aventura.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Je vergeet het akkefietje met Aventura.(al vind ik de typering van de user boven je wel iets overdreven
)
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.
Ik denk dat ik een stuk of 10/15 keer in gogo geweest ben, het is me nog nooit gebeurt dat iemand echt zo te ver ging, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand met wie je nog niet dood gevonden wil doen een subtiele hint geeft wel met je te willen, maar ik ben daar nog nooit slecht behandeld als op de manier die genoemd werd, dat is echt meer dan schandalig van die vent geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.
Dat hoeft niet persé aan het "skihut"-volk/foute volk (dat laatste is wat mij betreft wél aan de orde, zonder er geweest te zijn)te liggen, maar blijkbaar komt er wel zeer fout volk op af.
Zoiets weerhoudt mij er niet van (de eerste die iets dergelijks doet, weet dat het de laatste keer is....) om te gaan, maar ik kan me indenken dat (alleenstaande) dames dat zeker wél kan weerhouden.
Wat dat betreft zit het probleem bij de club én (dat vooral) bij de bezoekers die e.e.a. niet melden. (ik snap overigens even niet dat je dan denkt: "ik weet niet wat "normaal" is in een dergelijke club", aangezien er nooit iets kan gebeuren wat jij niet wilt hebben, gewoonte of niet...)
En dat is mijn punt: ik wil geen doorsnede van de samenleving. (zie top 40: dat is doorsnede) En dat is helaas niet te vinden. (dus maar weer aan de schrijf gaat)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef erodome het volgende:
Verder is het echt zo dat je in een parenclub een doorsnede van de samenleving ziet, ja er lopen ook weleens ski-hut personen rond, maar ook directeuren en dat soort volk, echt vanalles...
Maar wil je dat echt geloven of niet, dan zal je echt gewoon moeten gaan....
Erm.. neequote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewone mensen zijn niet goed genoeg?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Dat klinkt als een nieuw topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.quote:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.
-> http://www.acanthus.be/quote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is nog niet chique genoeg?Dan kun je beter thuisblijven denk ik.
Gaat het alleen om de muziek dan...?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed. Als je denkt dat chique mijn ding is, heb je niet goed opgelet....
Als je 'Amourette Maarssen' googlet, krijg je aardig wat reviews e.d.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om (als alleengaande man) op vrijdag naar de Amourette te gaan in Maarssen. Ik heb alleen geen idee wat de sfeer daar is.
En dat is (o.a.) sfeerbepalend. (voor mij i.i.g.) Dat kun je bekrompen vinden (in de zin dat mij dat dus beperkt in de mogelijkheden).quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gaat het alleen om de muziek dan...?
Wmb draaien ze in al die clubs kutmuziek (want house), maar ik kom daar voor andere dingen dan muziek. Als het aan mij lag zou er alleen achtergrondmuziek zijn.
Mss kunnen we een keertje bij jullie logeren en dan samen erheen gaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Lupa in Acanthus draait men een combinatie van house tot lounge althans toen wij er nog naar toe gingen de laatste keer is 3/4 jaar terug.
De site overgens was daarvoor ook zeker niet bijzonder, als het aan de site toen lag ging ik er niet heen, maar door de verhalen die wij hoorden op hun chatbox die toen nog lekker liep, zijn wij er naar toe gegaan en waren er zeer van onder de indruk.
Leuke thema avonden houden ze ook en dat sprak ons daar erg aan.
Acanthus ligt hier op een goed half uur vandaan.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
@F_H
Je username en sig zeggen mij helemaal niks, maar ik heb dan ook heel weinig met muziek.
quote:Prijzig is het trouwens niet als je kijkt naar de faciliteiten. Eten, drank, sauna, zwembad etc., allemaal inbegrepen.
Dat zou ik wel cool vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is geen enkel probleem Lupa je geeft tegen die tijd maar een gil ofzo
Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was![]()
Kan zijn, maar hij had het er vijf jaar later nog steeds overquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.
Wa's dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het lijk mij nog steeds een keertje te gek om eens naar wasteland gewwon eens keertje sfeer proeven
Aha.quote:
Ik hou me aanbevolen voor tipsquote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was![]()
Tja ik weet niet van wat voor soort muziek je houdt, maar in clubs wordt meestal wel verschillende soorten muziek gedraait, mijn ervaring is wel dat je meestal niet voor de muziek moet gaan, bij de meeste die zich dj noemen denk ik dat ik het zelfs beter kan, ook al heb ik nog nooit gedraait, heb ik zoiets van ze hadden er beter gewoon een cd in kunnen mikken.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dat is (o.a.) sfeerbepalend. (voor mij i.i.g.) Dat kun je bekrompen vinden (in de zin dat mij dat dus beperkt in de mogelijkheden).
Gewoon een tent met goede muziek. (zie username en sig) Dat zou al een eind in de goede richting zijn én het trekt meteen een ander publiek.
Het is voor mij ook uitgaan. Het is best prijzig voor een avondje lol (relatief dan), wat dat betreft heb ik zoiets van: dan kan het maar beter helemaal goed zijn. Op dat moment kan ik ook eerlijker bepalen of het iets voor mij (ons) is, dan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |