abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 12:56:05 #201
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_35506858
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, nee, meer opdringerigheid. Blijven aandringen, beledigd zijn als je er niet op ingaat, handtastelijk doen...
Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.

Staat die tattoo bob nog steeds bij de deur? Echt een aardige kerel is dat.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_35506898
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef hollander172 het volgende:
Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.
Ook niet in een club. Vooral in de trein.
quote:
Staat die tattoo bob nog steeds bij de deur? Echt een aardige kerel is dat.
Geen idee eik.
pi_35506952
Ik kruip nog even lekker bij heiden6 in bed.
  zondag 26 februari 2006 @ 13:01:02 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35507006
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kruip nog even lekker bij heiden6 in bed.
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaan
  zondag 26 februari 2006 @ 13:01:49 #205
17709 hollander172
pi_35507031
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook niet in een club. Vooral in de trein.
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.
Op de eea manier denken mannen bij de aanblik van D cup meteen dat ze eroverheen mogen ofzo? Handjes lijken ineens volledig autonoom te bewegen.
pi_35507407
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaan
Slapen gaat niet meer lukken dus. En heiden6 ligt zo heerlijk te snurken. Jaloers.
pi_35507437
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.
Op de eea manier denken mannen bij de aanblik van D cup meteen dat ze eroverheen mogen ofzo? Handjes lijken ineens volledig autonoom te bewegen.
Aha, het zijn dus mijn tieten.

Gewoon stappen vind ik helemaal niets aan eigenlijk, nooit echt leuk gevonden. Dit is veel leuker, lekker relaxen in zwembad of sauna, lekkere hapjes, ontspannen sfeer...
  zondag 26 februari 2006 @ 13:23:05 #208
17709 hollander172
pi_35507605
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Aha, het zijn dus mijn tieten.

Gewoon stappen vind ik helemaal niets aan eigenlijk, nooit echt leuk gevonden. Dit is veel leuker, lekker relaxen in zwembad of sauna, lekkere hapjes, ontspannen sfeer...
Denk het? Vriendin van haar had een A'tje en die had nergens last van.
  zondag 26 februari 2006 @ 13:30:34 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35507808
Werd trouwens gisteren wel langdurig besnuffeld door een mannelijk figuur...
Namelijk mijn kat. Hij draaide helemaal door, kwam doordat ik een chloorluchtje om me heen had hangen, katten zijn daar dol op
pi_35507827
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Werd trouwens gisteren wel langdurig besnuffeld door een mannelijk figuur...
Namelijk mijn kat. Hij draaide helemaal door, kwam doordat ik een chloorluchtje om me heen had hangen, katten zijn daar dol op
Ik ruik nog altijd helemaal naar chloor. Wist helemaal niet dat katten dat lekker vonden.
pi_35511740
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar
Extremistisch gematigd.
pi_35512366
En wij maar denken dat in een parenclub nooit mannen alleen binnen mogen??
Blij dat we niet mee zijn gegaan als ik het zo lees...
  zondag 26 februari 2006 @ 15:51:57 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35512734
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
pi_35513047
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
Had het misschien gevolgen gehad als je NSB'er was gaan spelen?
Ik lees wel eens van orginisatoren dat ze het jammer vinden de ze dat soort klachten niet onmiddelijk horen. Dan is er voor hen immers nog wat aan te doen. De dag erop niet meer
  zondag 26 februari 2006 @ 16:01:59 #215
17709 hollander172
pi_35513062
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef BretsiG het volgende:
En wij maar denken dat in een parenclub nooit mannen alleen binnen mogen??
Blij dat we niet mee zijn gegaan als ik het zo lees...
Tsja ik weet niet, wij zijn dan gisteren niet meegeweest maar toch al vaak op dezelfde plek geweest en nooit problemen. 1 keer de vraag gehad, nee gezegd en geen enkel probleem.

Kan er verder niet over oordelen aangezien ik er niet bij was maar ongevraagd betasten enzo is helemaal van de zotte natuurlijk.
pi_35513709
Zo ook net wakker .. toch een leuke avond gehad alleen had het voor mij wel iets meer aktie mogen zijn ..
Strip-Act was ge-wel-dig..van een ervaren stripper..
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_35515887
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar
Ga naar een datingsite.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:27:14 #218
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35515951
quote:
Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.
pi_35516606
quote:
Dat lijkt me dus helemaal niks. Naar een club ga je ook vanwege de faciliteiten. En ik heb thuis geen bubbelbad of sauna.
pi_35516832
Bubbelbad is toch wel een must!
  zondag 26 februari 2006 @ 18:49:52 #221
17709 hollander172
pi_35518298
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.
Idd Ik heb totaal maar dan ook echt totaal geen behoefte een andere fokker te bevredigen cq door een andere fokker bevredigd te worden.

Gewoon in los verband met elkaar afspreken is daarentegen wel leuk.
pi_35518354
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef hollander172 het volgende:
Idd Ik heb totaal maar dan ook echt totaal geen behoefte een andere fokker te bevredigen cq door een andere fokker bevredigd te worden.
Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:52:14 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35518373
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.
Nog steeds
pi_35518389
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef Aventura het volgende:
Nog steeds
Ja, of alweer. Met tussenpozen.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:06:44 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35518768
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me dus helemaal niks. Naar een club ga je ook vanwege de faciliteiten. En ik heb thuis geen bubbelbad of sauna.
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.
De sfeer in een club lijkt me toch ongedwongener om iets wel of niet te doen...
Dat is nou juist wat me zo leuk lijkt eraan, het kan en het mag als je er zin in hebt maar het hoeft niet.
pi_35518842
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.
De sfeer in een club lijkt me toch ongedwongener om iets wel of niet te doen...
Dat is nou juist wat me zo leuk lijkt eraan, het kan en het mag als je er zin in hebt maar het hoeft niet.
Absoluut.

Kom er net achter dat ons flesje glijmiddel wrs op de achterbank van de mensen met wie we meeliftten is blijven liggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 26-02-2006 20:03:18 ]
pi_35519202
zooooo
eindelijk thuis (gelijk beloofde account aangemaakt)
even alle aanwezige fok!kers bedanken voor de hele gezellige avond gister
wij (Bar_en_Mar en ik) hadden het prima naar ons zin.
op naar de volgende meet (ergens wat dichter in de buurt)
iig wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
pi_35520924
Zo, eindelijk weer thuis....Home sweet home

Hebben het erg gezellig gehad, was wel een beetje aan de korte kant, ik weet het, maar onze vrienden moesten naar huis ivm de honden en aangezien wij daar ook sliepen zijn we lekker meegegaan, had opzich niet gehoeven, maar we konden de verleiding niet weerstaan

Heb dan ook maar 1 uurtje slaap gehad ergens vanmorgen, maar het was het waard

Ik ga het nu een beetje kort houden omdat ik erg moe ben, ga filmpje kijken, het weekend in stijl afsluiten en slapen

Maar niet voordat ik nog even Gogonuts bedank voor alles wat ze gedaan hebben, ze zijn meer dan royaal met kortingen geweest en verder hadden ze het gewoon helemaal top geregeld, dus de mensen van gogo, BEDANKT!!!!!!!!!

Opzich waren en trouwens niet zoveel mannen alleen, er waren bv ook wat stellen die apart van elkaar bezig gaan zeg maar.
Wbt het vervelende gedrag van de man bij EvilBastard, als zoiets je gebeurt dan moet je dat melden, zulk gedrag is namelijk niet toegestaan en er wordt onmiddelijk actie ondernomen als er perongelijk toch iemand tussen zit die overboard gaat, maar meldt je niets, dan kan er ook niets aan gedaan worden...

Zo misschien schrijf ik morgen wel wat meer er nog over, maar voor nu ben ik allang blij dat dit stukje leesbaar neergezet is
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35522097
Mijn ventje had al gepost zo te zien

Geeuw.Gaap, sjonge wat kun je moe worden van een korte nachtrust.
Maar dat had ik er graag voor over, want ik heb een heerlijke onwijs gezellige avond achter de rug.

Ero bedankt dat ik je voor zover het kon mee mocht helpen, nogmaals een kleine moeite en deed het graag

Ik ga straks ook maar eens het bedje in duiken slapen en dromen over de stripper
wel jammer van die lamp trouwens want daardoor zag ik hem niet aldoor echt goed

Gogonuts bedankt voor de leuke gezellig avond
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 26 februari 2006 @ 20:52:27 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35522155
Die stripper ja
Briljant! Ik was erin geleven als ie mij had uitgekozen
pi_35522464
hadden ze op de carnaval ook een stripper dan
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
  zondag 26 februari 2006 @ 21:01:37 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35522552
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Le_Saboteur het volgende:
hadden ze op de carnaval ook een stripper dan
Heu..ehm ja ook daar waren strippers.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:07:37 #233
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35525646
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ze is vroeger misbruikt. Aangezien ze waarschijnlijk nog wel een tijd bezig is met daar overheen te komen en mijn interesse in (en behoefte aan) seks gewoon groter is hebben we voor de oplossing gekozen dat ik om me heen mag neuzen tot ze tot meer in staat is. Voorwaarde is wel dat ze er verder geen details over hoeft te horen (logisch lijkt me).

Dus mocht ze in de toekomst wat meer in seks geinteresseerd raken, wie weet ...

ps. Deze post is geenszins bedoeld om mijn hele priveleven (opnieuw) ter discussie te stellen. Mensen die vragen hierover hebben mogen die op de meet aan me stellen. Of ik ze beantwoord is aan mij natuurlijk .
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventura
  zondag 26 februari 2006 @ 22:08:59 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35525730
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Psst, de meet was gister
  zondag 26 februari 2006 @ 22:26:14 #235
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_35526631
Heheh zag het net pas Ik had alleen het eerste stukje gelezen Was zo opgewonden
  zondag 26 februari 2006 @ 22:26:36 #236
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35526652
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ten eerste ben je een dag te laat zoals Aventura ook al zei, ten 2e vind ik je enigzins respectloos.

- Je hoeft mij geen toestemming te vragen om met Aventura ergens heen te gaan, dat kan ze zelf ook wel aangeven
- Ik zou dit avondje uit nooit hebben overwogen als mijn vriendin en ik er geen afspraken over hadden gemaakt. Dat mijn vriendin ooit is misbruikt is allerminst grappig, en dat ik zonder haar naar een parenclub ga tot ze er zelf ook aan toe is is mijn goed recht .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35533150
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Bedoel je er mij mee Aventura ?
pi_35534377
Was leuk om een aantal Fok!ers te ontmoeten, weer eens te zien. Jammer dat we zo laat aankwamen, maar we hebben ons toch wel vermaakt en thuis nog even nagenoten.

Go Go Nuts zal het waarschijnlijk niet snel nog een keer worden, puur vanwege de ligging. Verder een leuke tent, en alles was netjes geregeld!

Jammer dat we erodome en haar man niet hebben kunnen ontmoeten, maar we begrijpen dat zij ook hun lolletje niet mis wilde lopen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 27 februari 2006 @ 09:48:58 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35534927
quote:
Op maandag 27 februari 2006 02:56 schreef McReal het volgende:

[..]

Bedoel je er mij mee Aventura ?
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
pi_35534949
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.
  maandag 27 februari 2006 @ 10:11:54 #241
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35535333
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?
pi_35535347
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?
Moet haast wel...
  maandag 27 februari 2006 @ 10:44:36 #243
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35536004
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef heiden6 het volgende:
Moet haast wel...
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezien ).
pi_35536939
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezien ).
Ze zaten volgens mij een beetje achter je, niet zo ver weg.
  maandag 27 februari 2006 @ 11:50:05 #245
141503 haphaphap
Ik ben een moviestar
pi_35537446
Balen zeg dat ik hier niet eerder vzan op de hoogte was, want mijn vriendin en ik willen nou altijd al eens kijken hoe het is en dan meteen een fok! meeting is helemaal super
Hoop dat er hier een vervolg op komt
pi_35542375
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ok dacht dat je mij bedoelde ..Wij (m,n vriendin en ik) draaien al een aantal jaartjes mee in de parenclubs en proberen contact (lichaamelijk) te leggen met andere stellen/vrouwen .
En als een stel/vrouw daar niet van gedient is , is een simpele nee voldoende

Maar verder zou onze keus eerder naar de fata gaan zijn ..
Je kon na 1:00 geen eten meer krijgen omdat het rolluik gesloten was waar je eten kon bestellen

Ja op het einde kon je nog broodjes knakworst krijgen met mosterd of mayo

Als de fata nou klaar is met verbouwen een keer daar een meet houden
pi_35542418
Dat er niet continu eten te krijgen was, vond ik een groot nadeel. En ook het feit dat wát er te krijgen was, vette troep was. Bij Fantasy Beach hadden ze vis, lekker vers fruit, groentecurry's e.d.
pi_35542671
Dus veel cruisers.. dat is jammer. Is dat in Fantasy Beach / Fun4Two minder dan?
pi_35542732
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Oksel het volgende:
Dus veel cruisers.. dat is jammer. Is dat in Fantasy Beach / Fun4Two minder dan?
In FB zijn ze volgens mij erg streng wb alleenstaande mannen. De mensen met wie wij meereden toen we vertrokken waren regelmatige bezoekers en lieten ons weten dat Gogonuts er juist vrij makkelijk in is.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:10:34 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35543091
En toch he, als er 1 vooroordeel bij mij is weggenomen dan is het wel die van de single meneer die opdringerig zou zijn. Niet dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')