Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nee, meer opdringerigheid. Blijven aandringen, beledigd zijn als je er niet op ingaat, handtastelijk doen...
Ook niet in een club. Vooral in de trein.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef hollander172 het volgende:
Oh nooit last van gehad, waren altijd hele nette kerels die graag mee wilden doen maar een nee gewoon accepteerden.
Geen idee eik.quote:Staat die tattoo bob nog steeds bij de deur? Echt een aardige kerel is dat.
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaanquote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kruip nog even lekker bij heiden6 in bed.
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ook niet in een club. Vooral in de trein.![]()
Slapen gaat niet meer lukken dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef Aventura het volgende:
Trustu! Mag ook wel, ik wist niet dat jullie zoveel hebben moeten doorstaan
Aha, het zijn dus mijn tieten.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:01 schreef hollander172 het volgende:
Ken die klieren ook wel van het "gewone" stappen, voor ons juist de reden om een parenclub op te zoeken.
Op de eea manier denken mannen bij de aanblik van D cup meteen dat ze eroverheen mogen ofzo?Handjes lijken ineens volledig autonoom te bewegen.
Denk het?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aha, het zijn dus mijn tieten.
Gewoon stappen vind ik helemaal niets aan eigenlijk, nooit echt leuk gevonden. Dit is veel leuker, lekker relaxen in zwembad of sauna, lekkere hapjes, ontspannen sfeer...
Ik ruik nog altijd helemaal naar chloor. Wist helemaal niet dat katten dat lekker vonden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Werd trouwens gisteren wel langdurig besnuffeld door een mannelijk figuur...
Namelijk mijn kat. Hij draaide helemaal door, kwam doordat ik een chloorluchtje om me heen had hangen, katten zijn daar dol op
Had het misschien gevolgen gehad als je NSB'er was gaan spelen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
Tsja ik weet niet, wij zijn dan gisteren niet meegeweest maar toch al vaak op dezelfde plek geweest en nooit problemen. 1 keer de vraag gehad, nee gezegd en geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:41 schreef BretsiG het volgende:
En wij maar denken dat in een parenclub nooit mannen alleen binnen mogen??
Blij dat we niet mee zijn gegaan als ik het zo lees...
Ga naar een datingsite.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar![]()
Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
als het niet echt goed is bevallen voor veel fokkers, is het misschien een idee om het (met een kleine groep dus) bij iemand thuis gezellig te maken? Met mensen waarvan je weet dat ze niet gaan lopen bitchen als je geen behoefte hebt aan sex zeg maar![]()
Dat lijkt me dus helemaal niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef P8 het volgende:
Iddquote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, want deze avond was geen bespring je mede-Fokkermeet maar een kijk hoe het er aan toegaat in een parenclub-meet.
Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef hollander172 het volgende:
IddIk heb totaal maar dan ook echt totaal geen behoefte een andere fokker te bevredigen cq door een andere fokker bevredigd te worden.
Nog steedsquote:Op zondag 26 februari 2006 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijnheer ligt al de hele dag te maffen.
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijkt me dus helemaal niks.Naar een club ga je ook vanwege de faciliteiten. En ik heb thuis geen bubbelbad of sauna.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Plus dat het dan of heel geforceerd wel seksen word, of juist helemaal niet omdat niemand durft.
De sfeer in een club lijkt me toch ongedwongener om iets wel of niet te doen...
Dat is nou juist wat me zo leuk lijkt eraan, het kan en het mag als je er zin in hebt maar het hoeft niet.
Heu..ehm ja ook daar waren strippers.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef Le_Saboteur het volgende:
hadden ze op de carnaval ook een stripper dan![]()
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventuraquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ze is vroeger misbruikt. Aangezien ze waarschijnlijk nog wel een tijd bezig is met daar overheen te komen en mijn interesse in (en behoefte aan) seks gewoon groter is hebben we voor de oplossing gekozen dat ik om me heen mag neuzen tot ze tot meer in staat is. Voorwaarde is wel dat ze er verder geen details over hoeft te horen (logisch lijkt me).
Dus mocht ze in de toekomst wat meer in seks geinteresseerd raken, wie weet...
ps. Deze post is geenszins bedoeld om mijn hele priveleven (opnieuw) ter discussie te stellen. Mensen die vragen hierover hebben mogen die op de meet aan me stellen. Of ik ze beantwoord is aan mij natuurlijk.
Psst, de meet was gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventura![]()
![]()
Ten eerste ben je een dag te laat zoals Aventura ook al zei, ten 2e vind ik je enigzins respectloos.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als je vriendin het nou niet goed vind mag ik dan met aventura![]()
![]()
Bedoel je er mij mee Aventura ?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:51 schreef Aventura het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat het single mannen waren die zo opdringerig waren? Mijn observatie was juist dat de single heren zich netjes gedroegen. Het was in mijn geval iig een gebonden man die mij benaderde. Juist van single mensen verwacht je onberispelijk gedrag, juist omdat ze anders geweerd worden. Als stel zijnde echter kom je er zonder problemen naar binnen, maar kan je vervolgens lekker tegen alle regels ingaan. Dat vind ik dus ook niet helemaal eerlijk.
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.quote:
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.![]()
Moet haast wel...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef heiden6 het volgende:
Moet haast wel...
Ze zaten volgens mij een beetje achter je, niet zo ver weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezien).
Ok dacht dat je mij bedoelde ..Wij (m,n vriendin en ik) draaien al een aantal jaartjes mee in de parenclubs en proberen contact (lichaamelijk) te leggen met andere stellen/vrouwen .quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
In FB zijn ze volgens mij erg streng wb alleenstaande mannen. De mensen met wie wij meereden toen we vertrokken waren regelmatige bezoekers en lieten ons weten dat Gogonuts er juist vrij makkelijk in is.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Oksel het volgende:
Dus veel cruisers.. dat is jammer. Is dat in Fantasy Beach / Fun4Two minder dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |