Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hele enthousiaste en beweeglijke vrouw met een grammetje meer, aan jouw rechterkant? Was wel een vreemd kereltje.![]()
Moet haast wel...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik vond 'r niet echt een grammetje meer hebben. Eerder flink ge-botox'd. Of ik heb een heel ander stel in gedachten?
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 10:13 schreef heiden6 het volgende:
Moet haast wel...
Ze zaten volgens mij een beetje achter je, niet zo ver weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vreemd, was nl. het enige stel wat ik in het bubbelbad heb zien seksen. Dan zal ik wel blind zijn (of door de mist niet meer helder hebben gezien).
Ok dacht dat je mij bedoelde ..Wij (m,n vriendin en ik) draaien al een aantal jaartjes mee in de parenclubs en proberen contact (lichaamelijk) te leggen met andere stellen/vrouwen .quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat ik het over dat stel heb in de jacuzzi...Die dame had blond haar.
In FB zijn ze volgens mij erg streng wb alleenstaande mannen. De mensen met wie wij meereden toen we vertrokken waren regelmatige bezoekers en lieten ons weten dat Gogonuts er juist vrij makkelijk in is.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Oksel het volgende:
Dus veel cruisers.. dat is jammer. Is dat in Fantasy Beach / Fun4Two minder dan?
Dat komt omdat gogo wel streng is voor de mannen, er zijn daar lang geleden ook wel wat problemen geweest met mannen alleen, maar ipv alle mannen te verbieden hebben ze gewoon gezegd we gaan beter opletten een fikse tijd en alleen mannen die zich goed gedragen mogen een lidmaatschap en op dit soort avonden naar binnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Aventura het volgende:
En toch he, als er 1 vooroordeel bij mij is weggenomen dan is het wel die van de single meneer die opdringerig zou zijn. Niet dus...
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
was al benieuwd naar de ervaringen. maar denk dat de meeste verhalen van de mensen die zijn geweest het "vooroordeel" bevestigen dat het voor kansloze rukkers en vaag skihut volk is.
Je vergeet het akkefietje met Aventura.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Je vergeet het akkefietje met Aventura.(al vind ik de typering van de user boven je wel iets overdreven
)
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.
Ik denk dat ik een stuk of 10/15 keer in gogo geweest ben, het is me nog nooit gebeurt dat iemand echt zo te ver ging, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand met wie je nog niet dood gevonden wil doen een subtiele hint geeft wel met je te willen, maar ik ben daar nog nooit slecht behandeld als op de manier die genoemd werd, dat is echt meer dan schandalig van die vent geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.
Dat hoeft niet persé aan het "skihut"-volk/foute volk (dat laatste is wat mij betreft wél aan de orde, zonder er geweest te zijn)te liggen, maar blijkbaar komt er wel zeer fout volk op af.
Zoiets weerhoudt mij er niet van (de eerste die iets dergelijks doet, weet dat het de laatste keer is....) om te gaan, maar ik kan me indenken dat (alleenstaande) dames dat zeker wél kan weerhouden.
Wat dat betreft zit het probleem bij de club én (dat vooral) bij de bezoekers die e.e.a. niet melden. (ik snap overigens even niet dat je dan denkt: "ik weet niet wat "normaal" is in een dergelijke club", aangezien er nooit iets kan gebeuren wat jij niet wilt hebben, gewoonte of niet...)
En dat is mijn punt: ik wil geen doorsnede van de samenleving. (zie top 40: dat is doorsnede) En dat is helaas niet te vinden. (dus maar weer aan de schrijf gaat)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef erodome het volgende:
Verder is het echt zo dat je in een parenclub een doorsnede van de samenleving ziet, ja er lopen ook weleens ski-hut personen rond, maar ook directeuren en dat soort volk, echt vanalles...
Maar wil je dat echt geloven of niet, dan zal je echt gewoon moeten gaan....
Erm.. neequote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewone mensen zijn niet goed genoeg?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Dat klinkt als een nieuw topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.quote:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.
-> http://www.acanthus.be/quote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |