abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35543241
Ik heb ook nergens last van gehad, maar anderen dus blijkbaar wel, alleen kun je niet aan iemand zien of hij al dan niet single is.
pi_35544999
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Aventura het volgende:
En toch he, als er 1 vooroordeel bij mij is weggenomen dan is het wel die van de single meneer die opdringerig zou zijn. Niet dus...
Dat komt omdat gogo wel streng is voor de mannen, er zijn daar lang geleden ook wel wat problemen geweest met mannen alleen, maar ipv alle mannen te verbieden hebben ze gewoon gezegd we gaan beter opletten een fikse tijd en alleen mannen die zich goed gedragen mogen een lidmaatschap en op dit soort avonden naar binnen.

Nu kunnen ze moeilijk bij elk koppel of meer die willen gaan spelen een oppasser erbij zetten, dus er kan altijd weleens wat mis gaan, zoals verteld wordt, in zo'n geval moet je dat even aan het personeel zeggen, die gaan dan met iemand praten, of iemand wordt zelfs weggestuurd(ligt er natuurlijk aan hoe en wat).

Het is WEL normaal dat mensen als je speelt kenbaar maken of ze mee mogen doen, dat kan op verschillende manieren, dat kan via gewoon vragen, maar ook via een subtiele aanraking, dus niet proberen vingers erbij in te stoppen, dat is gewoon ronduit onbehoorlijk, maar een subtiele aanraking en dan niet gelijk graaien en doen is wel een manier, meestal is dat wat lager op het been of op de arm ofzo, over het algemeen genomen is een blik al voldoende om te laten weten dat je het niet wil.

Ik ken wel andere clubs die niet moeilijk zijn met mannen, niet streng zijn en de dingen die daar gebeuren zijn gewoon alles behalve leuk, dan wordt je gewoon gegraaid in het voorbijgaan enzo, dat is echt heel irritant.

Dus het niet vervelend zijn van mannen komt puur door het toch wel streng zijn op gedrag, maar nogmaals, er zitten geen ogen in de muren overal, dus er kan altijd wat gebeuren, waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35545597
Ik wilde ook helemaal niet zeggen dat alle single mannen zo waren, wij hebben er maar met 1 een "aanvaring" gehad. Maar ook al had ik er over willen klagen daar, toen ik omkeek was meneer zo snel weg dat ik hem nog geen eens had kunnen terug vinden. Het was voor mij gewoon een teleurstelling op zo'n avond, het was echt super spannend en dan gebeurt er dit. Ik was ook daarna tot geen enkele prestatie meer in staat.
Ook was het niet in mijn opgekomen om hier over te "klagen", omdat ik niet weet wat gedoogd wordt daar. We wisten wel dat het niet normaal was, maar het was een open cabin, dus je kunt niet tegen iedereen zeggen die binnenkomt van opzouten. Al had ik liever gehad dat ze door het raam waren blijven kijken maar het koude weer zal daar wel de oorzaak van zijn geweest. Als erodome er nog was geweest hadden we het denk ik wel met haar besproken en hadden we beter geweten wat te doen. Maar stom genoeg vond ik het raar om met de andere Fokkers te bespreken. Toch nog een soort gevoel van schaamte denk ik.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:50:31 #254
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35548370
was al benieuwd naar de ervaringen. maar denk dat de meeste verhalen van de mensen die zijn geweest het "vooroordeel" bevestigen dat het voor kansloze rukkers en vaag skihut volk is.

maar ja, ik wil het zelf ook wel eens mee maken en eventueel een paar opnames maken voor hier op fok
De wereld is op hol geslagen
pi_35548483
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
was al benieuwd naar de ervaringen. maar denk dat de meeste verhalen van de mensen die zijn geweest het "vooroordeel" bevestigen dat het voor kansloze rukkers en vaag skihut volk is.
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?
pi_35548585
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?
Je vergeet het akkefietje met Aventura. (al vind ik de typering van de user boven je wel iets overdreven )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_35548815
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Je vergeet het akkefietje met Aventura. (al vind ik de typering van de user boven je wel iets overdreven )
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.
pi_35548996
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.

Dat hoeft niet persé aan het "skihut"-volk/foute volk (dat laatste is wat mij betreft wél aan de orde, zonder er geweest te zijn )te liggen, maar blijkbaar komt er wel zeer fout volk op af.
Zoiets weerhoudt mij er niet van (de eerste die iets dergelijks doet, weet dat het de laatste keer is....) om te gaan, maar ik kan me indenken dat (alleenstaande) dames dat zeker wél kan weerhouden.
Wat dat betreft zit het probleem bij de club én (dat vooral) bij de bezoekers die e.e.a. niet melden. (ik snap overigens even niet dat je dan denkt: "ik weet niet wat "normaal" is in een dergelijke club", aangezien er nooit iets kan gebeuren wat jij niet wilt hebben, gewoonte of niet...)
pi_35549170
25 januari Poolparty (ik de man Richard was er ook)
Na een hele dag gefolderd te hebben kwam ik het promotie team tegen van de gogonuts met een wel heel aantrekkelijke folder met 50% kortingen.

Mn vriendin was in Denhaag (fam verjaardag incl logeren) dussss helaas voor mij dan als single naar de club toe, ik kwam aan (met fiets) en alles was mega mega vol overal auto's tot aan t einde helemaal.

ik moet eerlijk zeggen we zijn een half jaar niet meer geweest maar t toffe is ...iedereen herkende me nog..zelfs zonder natasja, ik had een gezellige avond lekkere muziek (geen date) maar das geen pré.

Het ziet er weer leuk uit, ennnn aankomend weekend ga ik WEL met vriendin naar de gogonuts toe het zal weer wennen zijn voor haar, maaar ze zegt van te voren al als het niet gezellig is dan ga ik nooit meer.. (ze hoopt op een date?) i dont know..maar laten we hopen dat het onvergetelijk weer word tenslotte gingen we al dik 6 jaar!

Met vriendelijke groet, Passion4clubs
Wij zjin een stel (in de 20) en bezoeken af en toe een parenclub, altijd intresse in leuk koppel of bisexuele vrouw voor het bezoeken van de club. (lelystad) meer info? just ask. no single men plz.
pi_35551733
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.

Dat hoeft niet persé aan het "skihut"-volk/foute volk (dat laatste is wat mij betreft wél aan de orde, zonder er geweest te zijn )te liggen, maar blijkbaar komt er wel zeer fout volk op af.
Zoiets weerhoudt mij er niet van (de eerste die iets dergelijks doet, weet dat het de laatste keer is....) om te gaan, maar ik kan me indenken dat (alleenstaande) dames dat zeker wél kan weerhouden.
Wat dat betreft zit het probleem bij de club én (dat vooral) bij de bezoekers die e.e.a. niet melden. (ik snap overigens even niet dat je dan denkt: "ik weet niet wat "normaal" is in een dergelijke club", aangezien er nooit iets kan gebeuren wat jij niet wilt hebben, gewoonte of niet...)
Ik denk dat ik een stuk of 10/15 keer in gogo geweest ben, het is me nog nooit gebeurt dat iemand echt zo te ver ging, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand met wie je nog niet dood gevonden wil doen een subtiele hint geeft wel met je te willen, maar ik ben daar nog nooit slecht behandeld als op de manier die genoemd werd, dat is echt meer dan schandalig van die vent geweest.

Wat fout volk betrefd, we moeten ook eerlijk zijn, overal is fout volk te vinden, dus ja ook in een parenclub kan het voorkomen dat je tegen een fout figuur aanloopt, iets wat EvilBastard helaas aan den lijve heeft moge ondervinden, is gewoon erg naar, maar het kan nu eenmaal gebeuren, je kan niet alles voorkomen hoe goed je ook oplet als club zijnde.
Het is niet zo dat fout volk daarheen trekt zodat het vol zit met randdebielen, gewoon net als overal...

Verder is het echt zo dat je in een parenclub een doorsnede van de samenleving ziet, ja er lopen ook weleens ski-hut personen rond, maar ook directeuren en dat soort volk, echt vanalles...
Maar wil je dat echt geloven of niet, dan zal je echt gewoon moeten gaan....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35551927
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef erodome het volgende:

Verder is het echt zo dat je in een parenclub een doorsnede van de samenleving ziet, ja er lopen ook weleens ski-hut personen rond, maar ook directeuren en dat soort volk, echt vanalles...
Maar wil je dat echt geloven of niet, dan zal je echt gewoon moeten gaan....
En dat is mijn punt: ik wil geen doorsnede van de samenleving. (zie top 40: dat is doorsnede) En dat is helaas niet te vinden. (dus maar weer aan de schrijf gaat)
pi_35551989
Gewone mensen zijn niet goed genoeg?
pi_35552039
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewone mensen zijn niet goed genoeg?
Erm.. nee (doorsnede is niet mijn ding, sorry)
pi_35552066
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
pi_35552091
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja
pi_35552102
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat klinkt als een nieuw topic.
pi_35552119
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.
pi_35552252
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.
  maandag 27 februari 2006 @ 19:50:14 #269
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35552360
Tja, ik zag in die club mensen met wie ik het nog niet zou willen doen al zouden het de laatste mensen op aarde zijn. Echter, ik zag ook een groot (groter) aantal aantrekkelijke mannen en vrouwen rondlopen. Net als in de echte wereld dus. Er was m.i. een evenwicht.
pi_35552366
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.
-> http://www.acanthus.be/

Ik denk dat dat het dichtst in de buurt komt van wat jij beschreven hebt.
pi_35552445
heey dat is de club waar wij nog al regelmatig kwamen erug leuke gezellige club al zeg ik het zelf acanthus dan....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35552517
Het ziet er erg mooi en behoorlijk chique uit, maar voor mij is het veel te ver weg.
pi_35552530
pi_35552570
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is nog niet chique genoeg? Dan kun je beter thuisblijven denk ik.
pi_35552626
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is nog niet chique genoeg? Dan kun je beter thuisblijven denk ik.
pi_35552659
proest
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_35552677
Maar goed. Als je denkt dat chique mijn ding is, heb je niet goed opgelet....
pi_35552680
Acanthus heeft trouwens een prachtige website. De meeste websites van parenclubs zien er erg slecht uit en staan barstensvol met taalfouten.
pi_35552747
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed. Als je denkt dat chique mijn ding is, heb je niet goed opgelet....
Gaat het alleen om de muziek dan...?

Wmb draaien ze in al die clubs kutmuziek (want house), maar ik kom daar voor andere dingen dan muziek. Als het aan mij lag zou er alleen achtergrondmuziek zijn.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:02:53 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35552838
Mm niet echt iets om heen te gaan dus Thanks voor de review!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 27 februari 2006 @ 20:09:58 #281
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35553103
Ik heb er wel eens over zitten denken om (als alleengaande man) op vrijdag naar de Amourette te gaan in Maarssen. Ik heb alleen geen idee wat de sfeer daar is.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35553187
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om (als alleengaande man) op vrijdag naar de Amourette te gaan in Maarssen. Ik heb alleen geen idee wat de sfeer daar is.
Als je 'Amourette Maarssen' googlet, krijg je aardig wat reviews e.d.
pi_35553629
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gaat het alleen om de muziek dan...?

Wmb draaien ze in al die clubs kutmuziek (want house), maar ik kom daar voor andere dingen dan muziek. Als het aan mij lag zou er alleen achtergrondmuziek zijn.
En dat is (o.a.) sfeerbepalend. (voor mij i.i.g.) Dat kun je bekrompen vinden (in de zin dat mij dat dus beperkt in de mogelijkheden).
Gewoon een tent met goede muziek. (zie username en sig ) Dat zou al een eind in de goede richting zijn én het trekt meteen een ander publiek.

Het is voor mij ook uitgaan. Het is best prijzig voor een avondje lol (relatief dan), wat dat betreft heb ik zoiets van: dan kan het maar beter helemaal goed zijn. Op dat moment kan ik ook eerlijker bepalen of het iets voor mij (ons) is, dan nu.
pi_35553716
Lupa in Acanthus draait men een combinatie van house tot lounge althans toen wij er nog naar toe gingen de laatste keer is 3/4 jaar terug.

De site overgens was daarvoor ook zeker niet bijzonder, als het aan de site toen lag ging ik er niet heen, maar door de verhalen die wij hoorden op hun chatbox die toen nog lekker liep, zijn wij er naar toe gegaan en waren er zeer van onder de indruk.
Leuke thema avonden houden ze ook en dat sprak ons daar erg aan.
Acanthus ligt hier op een goed half uur vandaan.
pi_35553723
@F_H

Je username en sig zeggen mij helemaal niks, maar ik heb dan ook heel weinig met muziek.

Prijzig is het trouwens niet als je kijkt naar de faciliteiten. Eten, drank, sauna, zwembad etc., allemaal inbegrepen.
pi_35553767
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Lupa in Acanthus draait men een combinatie van house tot lounge althans toen wij er nog naar toe gingen de laatste keer is 3/4 jaar terug.

De site overgens was daarvoor ook zeker niet bijzonder, als het aan de site toen lag ging ik er niet heen, maar door de verhalen die wij hoorden op hun chatbox die toen nog lekker liep, zijn wij er naar toe gegaan en waren er zeer van onder de indruk.
Leuke thema avonden houden ze ook en dat sprak ons daar erg aan.
Acanthus ligt hier op een goed half uur vandaan.
Mss kunnen we een keertje bij jullie logeren en dan samen erheen gaan?
pi_35553832
dat is geen enkel probleem Lupa je geeft tegen die tijd maar een gil ofzo
pi_35553852
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
@F_H

Je username en sig zeggen mij helemaal niks, maar ik heb dan ook heel weinig met muziek.

quote:
Prijzig is het trouwens niet als je kijkt naar de faciliteiten. Eten, drank, sauna, zwembad etc., allemaal inbegrepen.

Ik schreef ook "relatief"
pi_35553925
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is geen enkel probleem Lupa je geeft tegen die tijd maar een gil ofzo
Dat zou ik wel cool vinden. Heiden6 vast ook wel, maar dat meldt 'ie vanzelf wel hier dan.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:32:38 #290
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35554064
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was
pi_35554080
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was
Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:36:07 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35554209
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.
Kan zijn, maar hij had het er vijf jaar later nog steeds over
pi_35554386
het lijk mij nog steeds een keertje te gek om eens naar wasteland gewwon eens keertje sfeer proeven
pi_35554404
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het lijk mij nog steeds een keertje te gek om eens naar wasteland gewwon eens keertje sfeer proeven
Wa's dat dan?
pi_35554416
momentje
pi_35554447
pi_35554523
quote:
Aha. Site is niet erg Firefox-compatible geloof ik, maar I get the idea. Niet echt mijn ding denk ik.
pi_35554601
ja ik weet het nog niet, misschien ook niets voor mij, maar dat wil ik eerst zelf eens meemaken
pi_35555064
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor tips
  maandag 27 februari 2006 @ 21:00:21 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35555118
Haha, ik hou het in de gaten, denk wel dat ik het een beetje in dezelfde richting zoek nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')