Dat komt omdat gogo wel streng is voor de mannen, er zijn daar lang geleden ook wel wat problemen geweest met mannen alleen, maar ipv alle mannen te verbieden hebben ze gewoon gezegd we gaan beter opletten een fikse tijd en alleen mannen die zich goed gedragen mogen een lidmaatschap en op dit soort avonden naar binnen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Aventura het volgende:
En toch he, als er 1 vooroordeel bij mij is weggenomen dan is het wel die van de single meneer die opdringerig zou zijn. Niet dus...
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef 1ofthefew het volgende:
was al benieuwd naar de ervaringen. maar denk dat de meeste verhalen van de mensen die zijn geweest het "vooroordeel" bevestigen dat het voor kansloze rukkers en vaag skihut volk is.
Je vergeet het akkefietje met Aventura.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan lees je toch echt iets heel anders dan ik. Eén negatieve ervaring bevestigt alle vooroordelen?
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Je vergeet het akkefietje met Aventura.(al vind ik de typering van de user boven je wel iets overdreven
)
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee, da's waar. Maar al met al idd toch overdreven en bovendien verschillen dat soort dingen ook per club. En Skihut-volk heb ik weinig zien rondlopen.
Ik denk dat ik een stuk of 10/15 keer in gogo geweest ben, het is me nog nooit gebeurt dat iemand echt zo te ver ging, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand met wie je nog niet dood gevonden wil doen een subtiele hint geeft wel met je te willen, maar ik ben daar nog nooit slecht behandeld als op de manier die genoemd werd, dat is echt meer dan schandalig van die vent geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan per club verschillen, maar het feit dat het twee keer gebeurt (en dan hebben we het over 17 fokkers, dus de keren dat het bij anderen is gebeurd lezen we hier niet) vind ik op zich schokkend veel.
Dat hoeft niet persé aan het "skihut"-volk/foute volk (dat laatste is wat mij betreft wél aan de orde, zonder er geweest te zijn)te liggen, maar blijkbaar komt er wel zeer fout volk op af.
Zoiets weerhoudt mij er niet van (de eerste die iets dergelijks doet, weet dat het de laatste keer is....) om te gaan, maar ik kan me indenken dat (alleenstaande) dames dat zeker wél kan weerhouden.
Wat dat betreft zit het probleem bij de club én (dat vooral) bij de bezoekers die e.e.a. niet melden. (ik snap overigens even niet dat je dan denkt: "ik weet niet wat "normaal" is in een dergelijke club", aangezien er nooit iets kan gebeuren wat jij niet wilt hebben, gewoonte of niet...)
En dat is mijn punt: ik wil geen doorsnede van de samenleving. (zie top 40: dat is doorsnede) En dat is helaas niet te vinden. (dus maar weer aan de schrijf gaat)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef erodome het volgende:
Verder is het echt zo dat je in een parenclub een doorsnede van de samenleving ziet, ja er lopen ook weleens ski-hut personen rond, maar ook directeuren en dat soort volk, echt vanalles...
Maar wil je dat echt geloven of niet, dan zal je echt gewoon moeten gaan....
Erm.. neequote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gewone mensen zijn niet goed genoeg?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Dat klinkt als een nieuw topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze in de Fun4Two alleen mooie mensen toelaten.
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.quote:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al van meerdere mensen gehoord. Misschien is dat wat voor je. Ik vind dat juist vreselijk, magoed, ieder zijn ding.
-> http://www.acanthus.be/quote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat is dus niet wat ik bedoel. Ik heb het in dit topic al duidelijk zat aangegeven. Boeit ook verder niet, never mind.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is nog niet chique genoeg?Dan kun je beter thuisblijven denk ik.
Gaat het alleen om de muziek dan...?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar goed. Als je denkt dat chique mijn ding is, heb je niet goed opgelet....
Als je 'Amourette Maarssen' googlet, krijg je aardig wat reviews e.d.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb er wel eens over zitten denken om (als alleengaande man) op vrijdag naar de Amourette te gaan in Maarssen. Ik heb alleen geen idee wat de sfeer daar is.
En dat is (o.a.) sfeerbepalend. (voor mij i.i.g.) Dat kun je bekrompen vinden (in de zin dat mij dat dus beperkt in de mogelijkheden).quote:Op maandag 27 februari 2006 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gaat het alleen om de muziek dan...?
Wmb draaien ze in al die clubs kutmuziek (want house), maar ik kom daar voor andere dingen dan muziek. Als het aan mij lag zou er alleen achtergrondmuziek zijn.
Mss kunnen we een keertje bij jullie logeren en dan samen erheen gaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Lupa in Acanthus draait men een combinatie van house tot lounge althans toen wij er nog naar toe gingen de laatste keer is 3/4 jaar terug.
De site overgens was daarvoor ook zeker niet bijzonder, als het aan de site toen lag ging ik er niet heen, maar door de verhalen die wij hoorden op hun chatbox die toen nog lekker liep, zijn wij er naar toe gegaan en waren er zeer van onder de indruk.
Leuke thema avonden houden ze ook en dat sprak ons daar erg aan.
Acanthus ligt hier op een goed half uur vandaan.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
@F_H
Je username en sig zeggen mij helemaal niks, maar ik heb dan ook heel weinig met muziek.
quote:Prijzig is het trouwens niet als je kijkt naar de faciliteiten. Eten, drank, sauna, zwembad etc., allemaal inbegrepen.
Dat zou ik wel cool vinden.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is geen enkel probleem Lupa je geeft tegen die tijd maar een gil ofzo
Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was![]()
Kan zijn, maar hij had het er vijf jaar later nog steeds overquote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Amerikaanse preutsheid volledig geschokt.
Wa's dat dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het lijk mij nog steeds een keertje te gek om eens naar wasteland gewwon eens keertje sfeer proeven
Aha.quote:
Ik hou me aanbevolen voor tipsquote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat er gerust gelegenheden bestaan zoals waarvan ik denk dat jij, Five Horizons dus, interessant vindt, maar dat is dan denk ik besloten, en zal voornamelijk op uitnodiging zijn. Doet me trouwens denken aan het verhaal van een (uit de VS afkomstige) ex. Toen hij pas in /amsterdam woonde was hij nog niet met mij maar met zijn exvrouw. Zijn vrouw vond toen een keer een flyer voor een soort rock/metal/gothicparty en ze gingen heen. Wat schetste hun verbazing toen het bij hun aankomst niet zomaar een feest was,maar een feest waar ietsjes meer gebeurde zeg maar. Hij weet zich alleen nog te herinneren dat het ergens vlakbij Artis was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |