Moet ik dat motormietje dan even ompraten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik dat motormietje dan even ompraten?
Er zit een nog niet gesloten chapter van die hilbillies (HA) hier in de buurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.
Dat bedoel ik ook niet, dat is geneuzel in de marge.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
Idd als je daarop moet letten als je lekker een avondje gaat stappen dan ga je niet met de goede gedachte het huis uit, kijk maar eens naar het carnavalpubliek dit weekend. Gewoon vanalles wat en iedereen heeft lol. Dat het nivo hier en daar bedenkelijk wordt hoeft toch niemand te weerhouden van een leuke avond?quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Fijn dat je me kent en dus zegt dat ik een argument zoek. Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef hollander172 het volgende:
Voor degenen die het wat te ordinair e.d. vinden, ga er eerst eens heen voor je een oordeel vormt.Het is ook niet geheel "mijn" volk of "mijn" muziek maar als je het op dat soort dingen af laat ketsen ben je gewoon zoekende naar een argement dunkt me. Gewoon plezier hebben en dat lukt prima hoor.
Dat is dan ook gewoon onzin. Het gaat niet om het bubbelbad met gouden kranen (over ordinair gesprokenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Ik ken je niet..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Fijn dat je me kent
Dat zeg ik niet.quote:en dus zegt dat ik een argument zoek.
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.quote:Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.quote:Niet om het één of ander, maar wanneer ik "gewoon" uitga, zul je me hooguit dood in een skihut/top40-tent vinden. Dan zie ik uiteindelijk niet in waarom ik dat zou doen, wanneer ik iets voor het eerst ga doen, terwijl ik me er dus wél moet thuisvoelen. (en dat is dan dus niet zo).
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.quote:Verder heb ík nooit gezegd dat ik het ordinair vind.
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto meequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto mee
...
Wacht eens even...
Waar de fuck is ze heen ?!?!?!?
Prima, NP.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ken je niet..
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.
[..]
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.)
[..]
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.![]()
Net een kwartiertje *diepe kreun van duffe slaapkop*. M'n verwarming stond op 9 uur, dus ondanks een paar keer omdraaien stoomde ik letterlijk m'n nest uitquote:
Five, ben het met je eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
maar wat mij toch nog steeds tegenstaat is dat een dergelijke tent toch een beetje een skihut/top40-uitstraling heeft en de mensen die daar komen (no offence) ook.
Mocht het een tent zijn (die zijn er niet, helaas) met "mijn" soort muziek en "mijn" soort mensen, dan zou dat weleens een heel verschil kunnen maken.
Door ons waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
Aan het eindevan de avond wilde wij ons terug trekken in de cabin (je kan natuurlijk niet naar een parenclub en dan het niet proberen). Maar de cabin die op slot kon was in gebruik, maar ja in het heets van de strijd gingen we dan meer in een cabin die ook buiten was maar niet op slot kon.
Jezus man, wat klote. Het was mij persoonlijk niet heel erg opgevallen dat er zoveel mannen alleen rondliepen. Maar dit soort dingen zijn echt niet leuk. Dan idd beter naar een club waar (vrijwel) geen alleenstaande mannen rondlopen. Misschien willen jullie een keertje met ons mee naar Fantasy Beach in R'dam? Daar mogen alleenstaande mannen er geloof ik niet in, of alleen onder vrij strenge voorwaarden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
Maar de cabin die op slot kon was in gebruik, maar ja in het heets van de strijd gingen we dan meer in een cabin die ook buiten was maar niet op slot kon. En we waren net lekker bezig of we hadden al een 2 koppig publiek. Geen stel maar 2 kerels. Nu heb ik niet zo veel tegen kijkers zolang het daar maar bij blijft, maar op een gegeven moment dacht ik wat voel ik toch bij mijn zak. Probeert 1 van de heren zijn vingers er bij te proppen. Geen vriendelijk woord, geen streling om te proberen. Nee deze meneer ging gelijk voor goud. Toen ik hem zag en mij dus omdraaide was hij gelijk weg.
Dat soort dingen zijn dus de reden dat de meeste clubs niet zo happig zijn op het toelaten van mannen alleen. Waar haal je nou toch het lef vandaan om zoiets te doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo EB dat is dus best kansloos van die gast.
kan me goed voorstellen dat dat je avond "verneukt" beetje jammer ook dat dat voor deze topics ook mijn idee van een parenclub was.
Waarom geloof ik dit nou niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:17 schreef Aventura het volgende:
Moggu!
Ik durfden iet meer toen ik aankwam...B_G heeft me afgezet bij het feest van de plaatselijke carnavalsvereniging (De Oostvaarders) in het pand ernaast...Gelukkig had ik al een kostuum bij me (Evakostuum) dus ik kon zo meehossen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn dus de reden dat de meeste clubs niet zo happig zijn op het toelaten van mannen alleen. Waar haal je nou toch het lef vandaan om zoiets te doen?Vrij misselijk.
Wellicht omdat het niet waar is.quote:
Hij's gewoon lui.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:01 schreef EvilBastard het volgende:
Dat klink als een idee Lupa, je weet wat ze zeggen over het vallen van een paard. Ondanks dat ik jullie maar kort gesproken heb was het wel gezellig. En wel grappig om te zien hoeveel moeitje je heiden uit het bubbelbad kreeg om wat te eten
ik als lurker vraag me erg af wie dat wasquote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef EvilBastard het volgende:
@MrBean: Laten we zeggen dat er een fokker was die wel erg jofiaal (schrijf je dat zo?) was bij alle fok dames. Niet echt stijl als je het mij vraagt. Maar verder wel een aardige kerel.
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik als lurker vraag me erg af wie dat was
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:05 schreef Aventura het volgende:
Nou vooruit dan, ik ben uiteraard wel naar binnen gegaanVeel last van opdringerigheid heb ik niet gehad, maar dat komt vooral omdat ik of op de loungebank te vinden was tussen alle fokkers, of in het bubbelbad, tussen alle fokkers. Ik vond het over het algemeen een leuke groep en ik heb het als een hele ontspannen avond ervaren. Helaas een aantal van jullie niet! Overigens werd iktoen we met zijn allen in het bubbelbad onder water ook betast door een stel (niet van het meetinggroepje) maar een blik van mij was voldoende om ze te laten terugtrekken. Het is maar net wat je ook uitstraalt denk ik. Bovendien heb ik me niet in de 'seksgedeeltes' gewaagd en dat scheelt ook een hoop
Voor mij was de avond in elk geval net alsof ik naar de sauna ging
(vermoedelijk) typootjequote:Op zondag 26 februari 2006 11:59 schreef EvilBastard het volgende:
@MrBean: Laten we zeggen dat er een fokker was die wel erg jofviaal (schrijf je dat zo?) was bij alle fok dames. Niet echt stijl als je het mij vraagt. Maar verder wel een aardige kerel.
Ja diequote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?
en helaas "verneuken" de slechten het voor de goeienquote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Aventura het volgende:
Wat me inderdaad wel opviel was dat er een aantal cruisende heren elk gedeelte afliepen, op zoek naar 'actie'. Toen we bv met een klein groepje in de sauna zaten te kletsen - iedereen had badpak/jurkje/boxer oid aan - zag ik steeds mensen- mannen- richting ons hokje lopen, kijken en dan weer snel weglopen. Later realiseerde ik me dat het voor hen gewoon niet interessant is om bij aangeklede niet-neukende mensen te gaan zitten. Wat dat betreft is er een grote variatie te zien in het type mensen wat naar een parenclub gaat en met welk doel.
En mensen met zo'n doel heb ik er dus liever niet te veel.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Aventura het volgende:
Wat me inderdaad wel opviel was dat er een aantal cruisende heren elk gedeelte afliepen, op zoek naar 'actie'. Toen we bv met een klein groepje in de sauna zaten te kletsen - iedereen had badpak/jurkje/boxer oid aan - zag ik steeds mensen- mannen- richting ons hokje lopen, kijken en dan weer snel weglopen. Later realiseerde ik me dat het voor hen gewoon niet interessant is om bij aangeklede niet-neukende mensen te gaan zitten. Wat dat betreft is er een grote variatie te zien in het type mensen wat naar een parenclub gaat en met welk doel.
Ik wíst het. Neuken in het bubbelbad mag ook helemaal niet trouwens. Ook niet zo fris, als er op een gegeven moment allemaal kwakjes ronddobberen.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:48 schreef EvilBastard het volgende:
we waren net lekker bezig of we hadden al een 2 koppig publiek. Geen stel maar 2 kerels. Nu heb ik niet zo veel tegen kijkers zolang het daar maar bij blijft, maar op een gegeven moment dacht ik wat voel ik toch bij mijn zak. Probeert 1 van de heren zijn vingers er bij te proppen. Geen vriendelijk woord, geen streling om te proberen. Nee deze meneer ging gelijk voor goud. Toen ik hem zag en mij dus omdraaide was hij gelijk weg.
"Hey, is die nou van mij of van ...(vul in)"quote:Op zondag 26 februari 2006 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wíst het. Neuken in het bubbelbad mag ook helemaal niet trouwens. Ook niet zo fris, als er op een gegeven moment allemaal kwakjes ronddobberen.
Ja dat stel ging lekker tekeer, overigens ging zij naar haar eigen mannetje te hebben afgewerkt op schot zitten bij de meneer die zijn tenen het werk liet doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat stel met die geblondeerde vrouw, die ook zaten te neuken in het bubbelbad?
Inderdaad, kijk er zullen genoeg stellen zijn die het prima vinden om iemand te laten meedoen. Maar het leek wel alsof sommige mensen het zien van twee knuffelende of al neukende mensen als een regelrechte vrijbrief (quote:Op zondag 26 februari 2006 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En mensen met zo'n doel heb ik er dus liever niet te veel.Die gebruiken het volgens mij als een soort goedkoop alternatief voor de hoeren.
Mjah, 't is maar waar je van houdt. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat een vrouw graag tenen in d'r doos gemoffeld krijgtquote:Op zondag 26 februari 2006 12:17 schreef EvilBastard het volgende:
[..]
Ja dat stel ging lekker tekeer, overigens ging zij naar haar eigen mannetje te hebben afgewerkt op schot zitten bij de meneer die zijn tenen het werk liet doen.
Iemand, ja. Maar niet een willekeurig iemand die zonder te vragen zijn teen in je steekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, kijk er zullen genoeg stellen zijn die het prima vinden om iemand te laten meedoen.
Tien ofzo? Ik heb het niet geteld...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoeveel fokkers waren er?
Vind het niet echt stijl om namen te gaan noemen, maar denk dat iedereen die mee was wel weet wie ik bedoel. B_G was het iig niet. Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelderquote:Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik als lurker vraag me erg af wie dat was
Ik wil nog even benadrukken dat we geen namen van andere fokkers noemen tenzij zij dit ok vinden. Ook geen suggestie.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Als ik mij niet vertel 17, het oneven aantal kwam omdat er 1 man met 2 vrouwen was. Nu weet ik alleen niet of deze fokker waren. Ze kwamen iig met Ero mee.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oh, zoveel?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:22 schreef EvilBastard het volgende:
Als ik mij niet vertel 17, het oneven aantal kwam omdat er 1 man met 2 vrouwen was. Nu weet ik alleen niet of deze fokker waren. Ze kwamen iig met Ero mee.
Idd denk ik niet dat die naam hier genoemd hoeft te worden. Als mensen dat willen weten hadden ze maar mee moeten gaan...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef EvilBastard het volgende:
Vind het niet echt stijl om namen te gaan noemen, maar denk dat iedereen die mee was wel weet wie ik bedoel. B_G was het iig niet. Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelder![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:24 schreef EvilBastard het volgende:
Er waren er ook al een aantal weg toen jij kwam. 7 om precies te zijn, dus tellen lukt je nog wel op deze vroege ochtend (middag)
Lol, dank je voor het compliment, maar in de darkroom had ik weinig te zoeken hoor. Niet bepaald mijn ding. Ik ben idd (met name later op de avond) wat aan het cruisen gegaan, maar meer dan wat rondkijken en de toeschouwer uithangen heb ik niet gedaanquote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef EvilBastard het volgende:
Vond hem erg dapper zo in ze eentje de club rond te banjeren. Hij was erg veel weg. Wij dachten dat hij constand in de darkroom zat maar hij zegt zelf van niet. Wellicht is de MS kelder![]()
Wij hoefden zelfs maar 60 te betalen omdat we zo laat waren.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:27 schreef EvilBastard het volgende:
OM iets anders aan te snijden, zijn wij de enige die 70 euro hebben betaald. We kwamen iets te laat dus ero was al naar binnen. Dus we hebben ons aangekondigd als wij komen voor de Fok meet. En moesten 70 euro betalen, ik hoorde dat andere gewoon de 80 hebben betaald.
Wij zijn met sluitingstijd weggegaan. Idd niet zo druk meer. We wilden eigenlijk voor de afterparty blijven, maar die bleek alleen in die bar/dansvloer ruimte plaats te vinden. Je mocht dus niet meer naar achteren, niet een hutje in ofzo. En om nou van vier tot acht een beetje bij die bar rond te hangen... Vond de muziek toch al kut...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef EvilBastard het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Moest wel zeggen dat het snel leeg liep later op de avond. Toen wij weg gingen was er bijna al geen hond meer.
Klopt. Ik en Aventura hebben trouwens ook maar 70 betaald, waren gewoon om 21:30 aanwezig.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:29 schreef EvilBastard het volgende:
Geluk bij een ongeluk. Moest wel zeggen dat het snel leeg liep later op de avond. Toen wij weg gingen was er bijna al geen hond meer.
Niet echt tegen gevallen, gewoon een slechte ervaring gehad. Ik denk ook dat het komt omdat wij nog enigsinds een jong stel zijn. Ik zag ook wat oudjes in de gangbang kamer, en niemand die zich daarmee wilde bemoeien. Al stond en wel een groep mannen zich er aan te verheerlijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Samengevat is het dus voor veel fokkers tegengevallen?
Jammer, zou toch gewoon een leuke avond moeten zijn zonder incidentjes.
Die schommels zijn wel retecool. Zo eentje zou ik er thuis ook wel willen hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:32 schreef EvilBastard het volgende:
Hooguit een dutje doen in die sm schommel in de kelder
Ik weet niet, toen wij voor het eerst gingen was mijn vriendin 18 en ik 22. Behoorlijk jong dus en op 1 enkele vraag van een beregrote neger die een scene wilde naspelen uit "huge dicks, little chicks" (vriendin is niet zo groot.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:37 schreef EvilBastard het volgende:
[..]
Niet echt tegen gevallen, gewoon een slechte ervaring gehad. Ik denk ook dat het komt omdat wij nog enigsinds een jong stel zijn. Ik zag ook wat oudjes in de gangbang kamer, en niemand die zich daarmee wilde bemoeien. Al stond en wel een groep mannen zich er aan te verheerlijken.
Hij ging op m'n tenen staan toen hij de glazen kwam ruimen en de asbakken legenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over oudjes gesproken, er liep één zo'n opa rond met een enorme bierbuik en die werkte daar dus gewoon. Vond ik wel grappig.
Over negers gesproken.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet, toen wij voor het eerst gingen was mijn vriendin 18 en ik 22. Behoorlijk jong dus en op 1 enkele vraag van een beregrote neger die een scene wilde naspelen uit "huge dicks, little chicks" (vriendin is niet zo groot.) nooit last gehad.
Heer in kwestie vroeg het gewoon zonder ook maar een vinger uit te steken en zo hoort het.
Aanbod hebben we overigens vriendelijk afgeslagen.
Kerel die ons toen aansprak is er ook best vaak, hij spreekt alleen engels en heeft idd een flink mokertje hangen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over negers gesproken.Er liepen er daar heel wat appetijtelijke exemplaren rond.
En sommigen zou je kunnen aanvoeren als bewijs dat het waar is wat ze over negers zeggen.
Moet je als alleenstaande man je piem0l laten zien voor je erin mag dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:43 schreef hollander172 het volgende:
Kerel die ons toen aansprak is er ook best vaak, hij spreekt alleen engels en heeft idd een flink mokertje hangen.
Volgens mij ook de enige reden dat ie alleen naar binnen mag.![]()
Sommigen waren inderdaad yummyquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over negers gesproken.Er liepen er daar heel wat appetijtelijke exemplaren rond.
En sommigen zou je kunnen aanvoeren als bewijs dat het waar is wat ze over negers zeggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je als alleenstaande man je piem0l laten zien voor je erin mag dan?
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmmmmquote:Op zondag 26 februari 2006 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef Aventura het volgende:
Maar inderdaad, het leken me iig wel allemaal 'gentlemen'. Ze keken wel rond, maar heb ze nergens opdringerig zien doen.
Neuh die kerel is een bekende van ze, ongetwijfeld dat ie weleens met zijn ding heeft staan zwaaien daar maar daar zijn we nooit getuige van geweest.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk hebben we sowieso weinig gedaan op seksueel vlak. We waren er maar zo kort. En in de eerste twee uur was ik zo duf als een konijn na alle ontberingen van de reis.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:46 schreef zesje het volgende:
Hmmmmwat gemist dus.
Lupa, heb je nog geflirt met anderen?
Me neither, voral niet als ik hier in amsterdam uitga. Dan zijn ze niet weg te meppenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...
Kwamen ze uit afrikaquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd, terwijl ik, als ik heel eerlijk ben, niet de beste ervaringen heb met eh... Afrikaanse mannen...
Nou ja als club het je er wel baat bij als je wat good-looking mensen (m of v) in je tent hebt natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh die kerel is een bekende van ze, ongetwijfeld dat ie weleens met zijn ding heeft staan zwaaien daar maar daar zijn we nooit getuige van geweest.
Gelukkig maar want een ongeluk zit in een klein hoekje.![]()
Waarschijnlijk ook niet nodig, het waren bijna allemaal zeer goed uitziende heren. Dat verkoopt zichzelf wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef Aventura het volgende:
Me neither, voral niet als ik hier in amsterdam uitga. Dan zijn ze niet weg te meppen
Terwijl het in deze club niet zij waren die begonnen te graaien...
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, nee, meer opdringerigheid. Blijven aandringen, beledigd zijn als je er niet op ingaat, handtastelijk doen...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef hollander172 het volgende:Van voor tot achter uitgescheu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |