Moet ik dat motormietje dan even ompraten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:13 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik dat motormietje dan even ompraten?
Er zit een nog niet gesloten chapter van die hilbillies (HA) hier in de buurt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het mij niet lukt, lukt het niemand, maar lief aangeboden.
Dat bedoel ik ook niet, dat is geneuzel in de marge.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
Idd als je daarop moet letten als je lekker een avondje gaat stappen dan ga je niet met de goede gedachte het huis uit, kijk maar eens naar het carnavalpubliek dit weekend. Gewoon vanalles wat en iedereen heeft lol. Dat het nivo hier en daar bedenkelijk wordt hoeft toch niemand te weerhouden van een leuke avond?quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Fijn dat je me kent en dus zegt dat ik een argument zoek. Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:31 schreef hollander172 het volgende:
Voor degenen die het wat te ordinair e.d. vinden, ga er eerst eens heen voor je een oordeel vormt.Het is ook niet geheel "mijn" volk of "mijn" muziek maar als je het op dat soort dingen af laat ketsen ben je gewoon zoekende naar een argement dunkt me. Gewoon plezier hebben en dat lukt prima hoor.
Dat is dan ook gewoon onzin. Het gaat niet om het bubbelbad met gouden kranen (over ordinair gesprokenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet met je eens dat het gelijk duur moet zijn als je een wat andere sfeer wil creeeren hoor.
Of je nou hoerig rode verf kiest of iets anders, om maar een zijstraat te pakken. En het ene CD'tje met het andere verwisselen zal je ook de kop niet kosten.
quote:Maar idd, ik zou het niet zo heel snel op de ambiance af laten ketsen hoor. Meer gewoon op lef.
Ik ken je niet..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Fijn dat je me kent
Dat zeg ik niet.quote:en dus zegt dat ik een argument zoek.
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.quote:Ik ben toch vrij duidelijk geweest in mijn argumentatie.
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.quote:Niet om het één of ander, maar wanneer ik "gewoon" uitga, zul je me hooguit dood in een skihut/top40-tent vinden. Dan zie ik uiteindelijk niet in waarom ik dat zou doen, wanneer ik iets voor het eerst ga doen, terwijl ik me er dus wél moet thuisvoelen. (en dat is dan dus niet zo).
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.quote:Verder heb ík nooit gezegd dat ik het ordinair vind.
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto meequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar mijn vrindinnetje heeft mijn auto mee
...
Wacht eens even...
Waar de fuck is ze heen ?!?!?!?
Prima, NP.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ken je niet..
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Prima jongen, ik quote je niet, ik spreek je niet persoonlijk aan of wat dan ook. Ik sprak gewoon even in het algemeen.
[..]
Jouw keus, jouw leven, ik vind het allemaal prima.(as if ik er iets over te zeggen heb.)
[..]
Algemene stelling was in de trant hiervan, niet jouw woorden maar mijn interpretatie van hetgeen hier gepost is.![]()
Net een kwartiertje *diepe kreun van duffe slaapkop*. M'n verwarming stond op 9 uur, dus ondanks een paar keer omdraaien stoomde ik letterlijk m'n nest uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |