Het had dus wrs ook wel zonder vriendin gekund, maar ja, dat wisten we niet echt van tevoren...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Burbo het volgende:
Jammer dat ik geen vriendin heb, anders was ik mee gegaan.
Vergeet even niet dat de meeste mensen niet openbaar willen met die voorkeur, het overgrote deel kan je dus niet zien als je niet gaat...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens, hier op fok en als je googled vind je veel sites en dergelijke van vaste parenclubbezoekers.
tot nu toe vind ik het allemaal freaks. zien er niet uit, totaal niks aantrekkelijks, lichaamsverzorging is een vreemd woord en zien ze eruit alsof ze zwakzinnig zijn.
misschien kwetsend voor sommige mensen hier maar ik vind dus echt niks normaals ertussen, keer op keer word het "vooroordeel" bevestigd.
en trouwens waarom zou je na een parenclub gaan? wat biedt een parenclub extra tot een discotheek of gezellig cafe?
Alleen als de man in kwestie al een lidmaatschap had, wat niet zomaar gegeven wordt.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het had dus wrs ook wel zonder vriendin gekund, maar ja, dat wisten we niet echt van tevoren...
Afgelopen zaterdag heb ik anders heel veel echt mooie mensen zien lopen (maar ook heel veel gewone, van alles wat). Bedenk ook even dat niet iedereen die naar clubs gaat, daarmee te koop loopt. Het is toch wel een beetje een taboe.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens, hier op fok en als je googled vind je veel sites en dergelijke van vaste parenclubbezoekers.
tot nu toe vind ik het allemaal freaks. zien er niet uit, totaal niks aantrekkelijks, lichaamsverzorging is een vreemd woord en zien ze eruit alsof ze zwakzinnig zijn.
misschien kwetsend voor sommige mensen hier maar ik vind dus echt niks normaals ertussen, keer op keer word het "vooroordeel" bevestigd.
Discotheken zijn aan mij absoluut niet besteed. Een parenclub heeft heel veel extra: sauna's, bubbelbaden, lekkere hapjes, fijne plekken om te relaxen, de mogelijkheid om seks te hebben, eventueel ook met anderen. De sfeer in een club is véél relaxter dan in een discotheek. Geloof het of niet, maar in de gemiddelde discotheek wordt er vaker naar mijn kont of tieten gegrepen dan in een parenclub. De sfeer is er zeer respectvol en relaxt. Totaal anders gewoon.quote:en trouwens waarom zou je na een parenclub gaan? wat biedt een parenclub extra tot een discotheek of gezellig cafe?
Volgens de mensen met wie wij meereden, is Gogonuts daar nogal makkelijk in...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef erodome het volgende:
Alleen als de man in kwestie al een lidmaatschap had, wat niet zomaar gegeven wordt.
Wij lagen in een blokhut.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Lupa nog sorry dat wij ineens weg waren, maar we konden jullie niet meer vinden ....
anders hadden we graag nog even gedag gezegd overgens
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik las paardenclubmaar mee ik wil niet mee
![]()
Ik háát discotheken. Vind er geen zak aan. Houd niet van de muziek. Wat moet ik daar?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:32 schreef 1ofthefew het volgende:
Je kunt ook een keer naar een wat betere discotheek gaan.
duitse discotheken als zak/aura/index bieden ook een hele relaxte ontspannen sfeer. de mensen die er komen zijn van 20+ en word je als vrouw niet snel lastig gevallen.
als je sex wil valt dat toch ook te regelen in een discotheek?
Vertel eens, in welke disco kan ik lekker bubbelen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:32 schreef 1ofthefew het volgende:
Je kunt ook een keer naar een wat betere discotheek gaan.
duitse discotheken als zak/aura/index bieden ook een hele relaxte ontspannen sfeer. de mensen die er komen zijn van 20+ en word je als vrouw niet snel lastig gevallen.
als je sex wil valt dat toch ook te regelen in een discotheek?
Valt heel erg mee hoor....quote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens de mensen met wie wij meereden, is Gogonuts daar nogal makkelijk in...
Ik wel als het een onbeschofte hork is.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef erodome het volgende:
Valt heel erg mee hoor....
Misschoen dat als er een erg lekkere vent zonder lidmaatschap komt dat hij er wel in mag, maar daar ben ik niet rouwig om
Dat leer ik hem dan wel even snel af, tsssssssss kan niet hoor, lekker zijn en een onbeschofte hork zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wel als het een onbeschofte hork is.
Wel langsgelopen, niet uigebreid gekeken, maar ik geloof dat het niet helemaal mijn stijl was. Bovendien past dat standaardspul mij toch nooit.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ze hadden trouwens gave en mooie kleding in de gogo van het weekend
M'n rieten rokje heb ik niet eens aangehad, want heiden6 vond 't niks.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef erodome het volgende:
Ja dat is wel balen, we hebben elkaar echt net misgelopen, maar om heel eerlijk te zijn, ik had gewoon best heel erg veel zin
Die vrienden met wie we waren moesten optijd naar huis ivm de honden, we hadden wel later daarheen kunnen gaan, was prima geweest, maar ik wilde lekker mee, lekker wat feesten, wat meer genotsmiddelen enzo
Had ook in de club wel een half pilletje op, maar niet teveel zodat het niet alteveel op zou vallen, denk dat dat wel gelukt is, het was vooral te merken aan wat ik dronk, water
Heb nog wel een paar keer gezocht naar een rieten rokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |