abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35555268
Parenclubmeeting: De laatste kans om mee te gaan!!! was vol, maar ik geloof dat we nog niet uitgepraat waren.

Voor iedereen die ervaringen in / met parenclubs wil delen of voor nieuwgierigen die meer willen weten.
pi_35555381
Jammer dat ik geen vriendin heb, anders was ik mee gegaan.
pi_35555500
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Burbo het volgende:
Jammer dat ik geen vriendin heb, anders was ik mee gegaan.
Het had dus wrs ook wel zonder vriendin gekund, maar ja, dat wisten we niet echt van tevoren...
  maandag 27 februari 2006 @ 21:11:32 #4
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_35555535
Edit: ga eens weg met dat soort onzin.

[ Bericht 78% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 27-02-2006 21:12:27 ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 27 februari 2006 @ 21:16:53 #5
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35555761
trouwens, hier op fok en als je googled vind je veel sites en dergelijke van vaste parenclubbezoekers.
tot nu toe vind ik het allemaal freaks. zien er niet uit, totaal niks aantrekkelijks, lichaamsverzorging is een vreemd woord en zien ze eruit alsof ze zwakzinnig zijn.

misschien kwetsend voor sommige mensen hier maar ik vind dus echt niks normaals ertussen, keer op keer word het "vooroordeel" bevestigd.

en trouwens waarom zou je na een parenclub gaan? wat biedt een parenclub extra tot een discotheek of gezellig cafe?
De wereld is op hol geslagen
pi_35556126
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens, hier op fok en als je googled vind je veel sites en dergelijke van vaste parenclubbezoekers.
tot nu toe vind ik het allemaal freaks. zien er niet uit, totaal niks aantrekkelijks, lichaamsverzorging is een vreemd woord en zien ze eruit alsof ze zwakzinnig zijn.

misschien kwetsend voor sommige mensen hier maar ik vind dus echt niks normaals ertussen, keer op keer word het "vooroordeel" bevestigd.

en trouwens waarom zou je na een parenclub gaan? wat biedt een parenclub extra tot een discotheek of gezellig cafe?
Vergeet even niet dat de meeste mensen niet openbaar willen met die voorkeur, het overgrote deel kan je dus niet zien als je niet gaat...

Wat biedt een parenclub extra, uitgaan in erotische sfeer en de mogelijkheid tot seks, een heerlijke ongedwongen sfeer, lekker met mensen zijn die wat open-minded zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35556153
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het had dus wrs ook wel zonder vriendin gekund, maar ja, dat wisten we niet echt van tevoren...
Alleen als de man in kwestie al een lidmaatschap had, wat niet zomaar gegeven wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35556177
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef 1ofthefew het volgende:

Afgelopen zaterdag heb ik anders heel veel echt mooie mensen zien lopen (maar ook heel veel gewone, van alles wat). Bedenk ook even dat niet iedereen die naar clubs gaat, daarmee te koop loopt. Het is toch wel een beetje een taboe.
quote:
Discotheken zijn aan mij absoluut niet besteed. Een parenclub heeft heel veel extra: sauna's, bubbelbaden, lekkere hapjes, fijne plekken om te relaxen, de mogelijkheid om seks te hebben, eventueel ook met anderen. De sfeer in een club is véél relaxter dan in een discotheek. Geloof het of niet, maar in de gemiddelde discotheek wordt er vaker naar mijn kont of tieten gegrepen dan in een parenclub. De sfeer is er zeer respectvol en relaxt. Totaal anders gewoon.
pi_35556182
Lupa nog sorry dat wij ineens weg waren, maar we konden jullie niet meer vinden ....
anders hadden we graag nog even gedag gezegd overgens
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35556207
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:26 schreef erodome het volgende:
Alleen als de man in kwestie al een lidmaatschap had, wat niet zomaar gegeven wordt.
Volgens de mensen met wie wij meereden, is Gogonuts daar nogal makkelijk in...
pi_35556228
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Lupa nog sorry dat wij ineens weg waren, maar we konden jullie niet meer vinden ....
anders hadden we graag nog even gedag gezegd overgens
Wij lagen in een blokhut. En werden daar ruw uit geschopt toen het vier uur was.
pi_35556274
Ik las paardenclub maar nee ik wil niet mee
pi_35556326
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik las paardenclub maar mee ik wil niet mee
  maandag 27 februari 2006 @ 21:32:55 #14
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35556389
Je kunt ook een keer naar een wat betere discotheek gaan.
duitse discotheken als zak/aura/index bieden ook een hele relaxte ontspannen sfeer. de mensen die er komen zijn van 20+ en word je als vrouw niet snel lastig gevallen.

als je sex wil valt dat toch ook te regelen in een discotheek?
De wereld is op hol geslagen
pi_35556420
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:32 schreef 1ofthefew het volgende:
duitse discotheken als zak/aura/index bieden ook een hele relaxte ontspannen sfeer. de mensen die er komen zijn van 20+ en word je als vrouw niet snel lastig gevallen.

Ik háát discotheken. Vind er geen zak aan. Houd niet van de muziek. Wat moet ik daar?
pi_35556472
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

sorry ik ga al weer
pi_35556949
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:32 schreef 1ofthefew het volgende:

Vertel eens, in welke disco kan ik lekker bubbelen?

Dat is namelijk mijn favo plek in een parenclub, ga bijna nooit naar een parenclub die niet zoiets heeft omdat ik daar juist zo van geniet.

Het is die combi die het hem doet, het is niet duur omdat de prijs all-in is, als je gewoon uitgaat met z'n 2-en ben je zeker meer kwijt, al helemaal als je er ook nog bij wil eten, je kan relaxen, je kan bubbelen, in sommigen zwemmen, verreweg de meeste hebben wel iets van een sauna/turks stoombad, dat is gewoon 100% genieten.

Als ik naar een parenclub ga weet ik eigenlijk al zeker dat ik het naar mijn zin heb, in een discotheek is dat nog maar de vraag en dat heeft niets met wel of niet seks hebben daar te maken, maar gewoon met de sfeer en de faciliteiten.

De laatste keer dat ik in een discotheek geweest ben ben ik wel 4 keer gegraaid op meer dan onbehoorlijke manier, in een parenclub is dat een uitzondering die de regel bevestigd...
pi_35556994
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens de mensen met wie wij meereden, is Gogonuts daar nogal makkelijk in...
Valt heel erg mee hoor....

Misschoen dat als er een erg lekkere vent zonder lidmaatschap komt dat hij er wel in mag, maar daar ben ik niet rouwig om
pi_35557034
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef erodome het volgende:
Valt heel erg mee hoor....

Misschoen dat als er een erg lekkere vent zonder lidmaatschap komt dat hij er wel in mag, maar daar ben ik niet rouwig om
Ik wel als het een onbeschofte hork is.
pi_35557263
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik wel als het een onbeschofte hork is.
Dat leer ik hem dan wel even snel af, tsssssssss kan niet hoor, lekker zijn en een onbeschofte hork zijn
pi_35557288
Ik vind het wel kut dat ik je gemist heb ero.
pi_35557422
ze hadden trouwens gave en mooie kleding in de gogo van het weekend
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35557459
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ze hadden trouwens gave en mooie kleding in de gogo van het weekend
Wel langsgelopen, niet uigebreid gekeken, maar ik geloof dat het niet helemaal mijn stijl was. Bovendien past dat standaardspul mij toch nooit.
pi_35557473
Ja dat is wel balen, we hebben elkaar echt net misgelopen, maar om heel eerlijk te zijn, ik had gewoon best heel erg veel zin

Die vrienden met wie we waren moesten optijd naar huis ivm de honden, we hadden wel later daarheen kunnen gaan, was prima geweest, maar ik wilde lekker mee, lekker wat feesten, wat meer genotsmiddelen enzo

Had ook in de club wel een half pilletje op, maar niet teveel zodat het niet alteveel op zou vallen, denk dat dat wel gelukt is, het was vooral te merken aan wat ik dronk, water

Heb nog wel een paar keer gezocht naar een rieten rokje
pi_35557545
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef erodome het volgende:
Ja dat is wel balen, we hebben elkaar echt net misgelopen, maar om heel eerlijk te zijn, ik had gewoon best heel erg veel zin

Die vrienden met wie we waren moesten optijd naar huis ivm de honden, we hadden wel later daarheen kunnen gaan, was prima geweest, maar ik wilde lekker mee, lekker wat feesten, wat meer genotsmiddelen enzo

Had ook in de club wel een half pilletje op, maar niet teveel zodat het niet alteveel op zou vallen, denk dat dat wel gelukt is, het was vooral te merken aan wat ik dronk, water

Heb nog wel een paar keer gezocht naar een rieten rokje
M'n rieten rokje heb ik niet eens aangehad, want heiden6 vond 't niks.

Wij hadden ook een pilletje genomen, maar dus vlak voor sluitingstijd, waardoor we alleen in de auto en trein hebben zitten spacen. Niet echt de ideale plek. Maar thuis nog wel even nagenoten. Seks is echt nog tien keer lekkerder met een pilletje achter de kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')