abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35421689
Toen ik (Erodome) beloofde een keer een meeting te organiseren dacht ik bij mezelf, het moet toch mogelijk zijn daar wat meer van te maken dan alleen een parenclub bezoeken.
En dat is gelukt, nu zul je je afvragen, wat is dan gelukt ero, nou dat zal ik je vertellen...

We gaan naar Gogonuts in Lelystad!!!!!!
Deze club heeft de meer dan geweldige toezegging gemaakt om van de meeting een hele leuke avond te maken.
Dit door middel van oa een strip-act en een leuke shop die wat artikelen en lingerie komt verkopen!

Mijn eerste keuze was dan ook gogonuts, dit omdat deze club veel te bieden heeft, oa een zwembad, sauna's, bubbelbad, leuke dansvloer, afsluitbare blokhutjes buiten, ligdouche, kortom een geweldige club met veel leuke randfaciliteiten dus!
Maar daarvoor moet je maar eens op hun site kijken die ik onderaan neer zal zetten samen met de andere gegevens voor de meeting.

Het beloofd dus een heel erg leuke avond te worden, een meer dan geweldige kans om op een hele leuke en ontspannen manier kennis te maken met een parenclub.

Ik zou graag hebben dat iedereen die interresse heeft hier nogmaals even neerzet of ze nu nogsteeds interresse hebben zodat ik een lijst kan maken die ook gaat kloppen

Goed, ik zal de gegevens eens neer gaan zetten.

Waar moeten we ons aanmelden?

Dat kan gewoon in deze topic, maar voor wie het liever niet algemeen bekend heeft, die kan me mailen op erodome@hotmail.com

Waar gaan we feesten?

Gogonuts lelystad
www.gogonuts.nl

Wanneer gaan we feesten?

Zaterdag 25 Februari

Wie mogen er mee?

Stellen en alleenstaande dames, mannen alleen niet toegestaan!

Wat zijn de kosten?

Stellen: 80 euro
Dames: 30 euro

plus eenmalig 20 euro p.p. lidmaatschap

Nuttige info over reizen met openbaar vervoer en overnachtingen

http://www.ovreisinfo.nl/

http://www.bookings.nl/ci(...)47;label=Lelystad-nl
Even een note, kies het mercure hotel, het airport hotel is een stuk verder weg van de club, mercure hotel is zelfs lopend goed te doen.

Wie gaan er mee?

De lijst werk ik bij zodra er veranderingen zijn, sta je erop en wil je dat niet, geef even een gil, sta je er niet op en wil je dat wel, ook gillen.
Nogmaals, wie me mailt voor een inschrijving komt niet op de lijst!

*Erodome + partner
*Shaun81 + partner
*Aventura + Blind_Guardian
*Lupa_Solitaria + Heiden6
*Mazzels + Robina
*Kinkycouple + partners
*McReal + partner
*Bar_en_Mar
*Loena-tik- + Five_horizons
*Bankrupcy + partner
*Bendeleider + Doubledildo

p.s.

Als er vragen zijn stel ze dan, ik zal mijn uiterste best doen alles te beantwoorden!

Deel 1:
http://forum.fok.nl/topic/784841
Deel 2: http://forum.fok.nl/topic/806393/1/50

[ Bericht 0% gewijzigd door Aventura op 25-02-2006 14:58:05 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35421701
Zo, ik dacht zo dat het wel tijd zou worden voor wat afspraakjes, 25 februarie komt rap dichterbij namelijk.

Als eerste eens een tijd afspreken, natuurlijk is dit vrijblijvend, je mag zelf binnen komen hoppen wanneer het jou goed uitkomt, maar het leek me wel leuk de mogelijkheid te bieden om gezamelijk binnen te treden.

Aangezien de dresscode om 22.30 ingaat leek het me een goed idee om daarvoor af te spreken, dit omdat je dan nog even in gewone kleding kan wennen voordat je de sexy kleding aanmoet.
Dus mijn voorstel is om rond 21.30 af te spreken voor de club.

De club zelf gaat al om 20.00 open, maar persoonlijk vind ik dit vroeg zat, dan begint het al een beetje vol te lopen, wat drukker te worden, is gezelliger wat mij betrefd, maar of jullie daar ook zo over denken zal ik vast wel horen

Als we binnen zijn willen zowel ik als bar van bar-en-mar wel een rondleiding geven aan wie dat interressant vindt en evtentuele vragen beantwoorden.
Iedereen mag me de hele avond aanspreken als er vragen of wat dan ook zijn.

Verder is samenklitten natuurlijk hartstikke leuk, maar is absoluut geen noodzaak, liever heb ik zelfs dat mensen ook een beetje hun eigen gang gaan om zo het parenclub bezoek echt een beetje te proeven, niemand hoeft zich dus verplicht te voelen bij de groep te blijven, ga er ook lekker samen even opuit, duik het zwembad in, het bubbelbad, glip stiekum een blokhutje in, pak een lekker sauna samen of gluur eens om het hoekje in ruimte's waar mensen bezig zijn.

Als laatste wil ik het nog even voor de zekerheid over de dresscode hebben, deze gaat, nogmaals, om 22.30 in, ikzelf kleed me vaak iets vroeger om om de drukte bij de kleedruimte te ontlopen, maar iedereen moet dit maar voor zichzelf bepalen, igg moet je aan de dresscode voldoen na dit tijdstip.

Wat houdt de dresscode in?
Dat is simpel, namelijk, sexy lingerie; bikinie; boxershort; string; lak-leer-rubber; tropical; singlet; korte broek; topjes, jurkjes, hotpants en andere sexy spullen.
De club zelf verzorgt handdoeken, condooms en dat soort zaken, de handdoeken zijn bedoeld om mee af te drogen, niet om te dragen
Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien, ziet er gewoon leuker uit als je een leuke strakke boxer aanhebt ofzo.

Hard drugs en softdrugs zijn NIET toegestaan, let op, je gaat eruit als ze erachter komen!
Als je jezelf stomdronken zuipt schenken ze je niets meer, logisch, maar lekker feesten en beesten kan meer dan prima.

Je kan pinnen bij de club trouwens, dus je hoeft niet perse van te voren geld te halen...

Zo, hier laat ik het even bij, laten jullie wetgen of jullie het ermee eens zijn?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35421720
za 25 februari Swingers poolparty - Tevens: Fok! parenclubmeeting
Stripshow, Erotische kleding en artikelen in de Shop

donderdag 23 februari 2006 @ 21:31:14 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35421751
Zo Erodome, veel uitgebreider dan dit kan niet
pi_35421849
Robina, nee hoor doet niet echt pijn, ja als ik er op druk wel een beetje, maar dat moeten we maar gewoon niet doen dan

Ben het gewoon gewend, ik ben vrijwel altijd bont en blauw, wordt ook erg snel blauw en met 2 keer per week trainen(heb er deze week 1tje overgeslagen omdat ik geen kans op spierpijn of nog meer blauwe plekken wilde maken) kom je er gewoon niet onderuit, het is nu eenmaal full contact!

En wbt de vetrolletjes, nou ja, iets ok aan vast te houden dan maar zullen we maar zeggen, ben er niet zo blij mee, maar het is mijn eigen schuld, maak zelf teveel lekkers voor 's avonds(van de week weer gamba's gemaakt met honingsausje bv, maar elke avond wel wat te snacken ), doe het mezelf aan, ben gewoon een lekkerbekje
pi_35421872
mail is weg hier Ero
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35421893
En Lupa....

Dat is wel heel erg hoor
Dan ben ik nog braaf, heb alleen maar eens in de zoveel tijd een blauwe kont
pi_35422065
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mail is weg hier Ero
U heeft antwoord poppetje!
pi_35422382
Oh trouwens, nog even een dienstmededeling....

We zijn rond 21.30 bij de ingang, wel binnen he mensen, bij de entree, het is koud, dus ik ga niet buiten staan wachten!!!!

Ik blijf daar een tijdje om mensen op te vangen en door te loodsen, die krijgen korting, wie later wil komen moet even mailen, voor die heb ik een soort van wachtwoord, waardoor ze alsnog het lidmaatschap niet hoeven te betalen!

Ik wil tot max 22.00 daar blijven, daarna ben ik het echt wel beu en zwaar toe aan wat gebadder!!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:46:18 #10
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35424700
Onverkapte TVP, ik moet natuurlijk wel op de hoogte blijven .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35424884
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef erodome het volgende:
En Lupa....

Dat is wel heel erg hoor
Dan ben ik nog braaf, heb alleen maar eens in de zoveel tijd een blauwe kont
Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.

Er staat trouwens in de OP toch weer die lidmaatschapskosten, maar dat hoefden de fokkers toch niet te betalen?
pi_35424900
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef erodome het volgende:
Oh trouwens, nog even een dienstmededeling....

We zijn rond 21.30 bij de ingang, wel binnen he mensen, bij de entree, het is koud, dus ik ga niet buiten staan wachten!!!!

Ik blijf daar een tijdje om mensen op te vangen en door te loodsen, die krijgen korting, wie later wil komen moet even mailen, voor die heb ik een soort van wachtwoord, waardoor ze alsnog het lidmaatschap niet hoeven te betalen!

Ik wil tot max 22.00 daar blijven, daarna ben ik het echt wel beu en zwaar toe aan wat gebadder!!!
Wij zijn waarschijnlijk iets later aangezien heiden6 de hele dag moet werken en daarna vast nog even wil douchen enzo.
pi_35424934
Geen vriendin, althans geen die mee wil of waar ik het aan durf te vragen
tevens TVP
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35429509
Ero, hoe kun je dit nou plannen tijdens carnaval
pi_35432286
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Om de Belgen weg te houden?

+2 flauw, sorry.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35432672
tvp-tje om bij te blijven
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:01:53 #17
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_35434797
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 06:33 schreef McReal het volgende:
tvp-tje om bij te blijven
Je weet toch dat dat niet mag
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:04:57 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35434869
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef bankrupcy het volgende:
Je weet toch dat dat niet mag
Nee idd.
Maar ik wil toch ook nog wel even meelezen.
pi_35438233
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
hij zucht eens diep en schud zijn hoofd, dan ben je wel de slanktste dikkerd die ik ooit gezien heb,
Wat lievvvv

Wij komen na 22:30 want dan missen we het "broek uit" (zakt me de broek van af en bovendien vinden wij het schaars gekleed niet zo'n probleem) en eten hoeven we toch niet.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_35439078
Bij Fantasy Beach kon je de hele nacht door lekkere hapjes krijgen, dat is bij Gogonuts niet zo?
pi_35441684
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.

Er staat trouwens in de OP toch weer die lidmaatschapskosten, maar dat hoefden de fokkers toch niet te betalen?
Die kosten vallen idd weg, sorry is de originele OP....

Dat geld enkel voor de mensen op mijn lijst he!!!
pi_35441706
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Tja dat is achteraf niet zo'n hele beste datum misschien, maar ik ben geen carnavalsvierder, in het geheel niet, heb er dus gewoon totaal niet bij stil gestaan en het is prima zo wat mij betrefd.

Als het een succes is doen we het gewoon nog een keer
pi_35441756
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij Fantasy Beach kon je de hele nacht door lekkere hapjes krijgen, dat is bij Gogonuts niet zo?
Ze gaan meestal s' avonds wel even rond met een paar schalen met lekkers, weet niet wat ze nu doen...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:14:27 #24
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35442311
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef erodome het volgende:
Als het een succes is doen we het gewoon nog een keer
Dan moet ik wel zorgen dat ik morgen een goede beurt (in de platonische zin van het woord ) maak, want ik vermoed dat ik mijn vriendin de komende 3 jaar nog niet meekrijg. En ach, zolang als ik de vrijheid krijg op seksgebied, waarom zou ik 't laten?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35442466
Doubledildo en ik zijn niet v/d partij ivm met een verjaardag van een opa.
Helaasch !
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')