U heeft antwoord poppetje!quote:
Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef erodome het volgende:
En Lupa....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel erg hoor
Dan ben ik nog braaf, heb alleen maar eens in de zoveel tijd een blauwe kont
Wij zijn waarschijnlijk iets later aangezien heiden6 de hele dag moet werken en daarna vast nog even wil douchen enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef erodome het volgende:
Oh trouwens, nog even een dienstmededeling....
We zijn rond 21.30 bij de ingang, wel binnen he mensen, bij de entree, het is koud, dus ik ga niet buiten staan wachten!!!!
Ik blijf daar een tijdje om mensen op te vangen en door te loodsen, die krijgen korting, wie later wil komen moet even mailen, voor die heb ik een soort van wachtwoord, waardoor ze alsnog het lidmaatschap niet hoeven te betalen!
Ik wil tot max 22.00 daar blijven, daarna ben ik het echt wel beu en zwaar toe aan wat gebadder!!!
Om de Belgen weg te houden?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Ero, hoe kun je dit nou plannen tijdens carnaval
Wat lievvvvquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef erodome het volgende:
hij zucht eens diep en schud zijn hoofd, dan ben je wel de slanktste dikkerd die ik ooit gezien heb,
Die kosten vallen idd weg, sorry is de originele OP....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze zitten meestal in mijn nek en tja, dat zie je.
Er staat trouwens in de OP toch weer die lidmaatschapskosten, maar dat hoefden de fokkers toch niet te betalen?
Tja dat is achteraf niet zo'n hele beste datum misschien, maar ik ben geen carnavalsvierder, in het geheel niet, heb er dus gewoon totaal niet bij stil gestaan en het is prima zo wat mij betrefd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:46 schreef Byte_Me het volgende:
Ero, hoe kun je dit nou plannen tijdens carnaval
Ze gaan meestal s' avonds wel even rond met een paar schalen met lekkers, weet niet wat ze nu doen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij Fantasy Beach kon je de hele nacht door lekkere hapjes krijgen, dat is bij Gogonuts niet zo?
Dan moet ik wel zorgen dat ik morgen een goede beurt (in de platonische zin van het woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:55 schreef erodome het volgende:
Als het een succes is doen we het gewoon nog een keer
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
Doubledildo en ik zijn niet v/d partij ivm met een verjaardag van een opa.
Helaasch !
En dat wist je niet van tevorenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Bendeleider het volgende:
Doubledildo en ik zijn niet v/d partij ivm met een verjaardag van een opa.
Helaasch !
Heb verder niets met dit topic te maken hoor, maar idd het grote afzeggen is een algemeen bekend verschijnsel. Doe je niets aan. Mensen hebben OPEENS altijd de grootste levensproblemen vlak voor een meetingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:24 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik noem het verschijnsel de afzegtsunamiDat is met elke meet die georganiseerd wordt hetzelfde, namelijk veel last-minute afzeggers. Het is niet anders en je kan er zowat op rekenen.
Ze is vroeger misbruikt. Aangezien ze waarschijnlijk nog wel een tijd bezig is met daar overheen te komen en mijn interesse in (en behoefte aan) seks gewoon groter is hebben we voor de oplossing gekozen dat ik om me heen mag neuzen tot ze tot meer in staat is. Voorwaarde is wel dat ze er verder geen details over hoeft te horen (logisch lijkt me).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom ziet je vriendin het niet zitten?
Een gebroken rugwervel is niet het grootste levensprobleem, maar toch een goed argument om deze keer niet te komen. En nee, dit was niet geplanned.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb verder niets met dit topic te maken hoor, maar idd het grote afzeggen is een algemeen bekend verschijnsel. Doe je niets aan. Mensen hebben OPEENS altijd de grootste levensproblemen vlak voor een meeting.
Hey, met mijn verjaardagsmeet had er niemand afgezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:24 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik noem het verschijnsel de afzegtsunamiDat is met elke meet die georganiseerd wordt hetzelfde, namelijk veel last-minute afzeggers. Het is niet anders en je kan er zowat op rekenen.
Te ruig ge-SM-d?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef bankrupcy het volgende:Een gebroken rugwervel is niet het grootste levensprobleem, maar toch een goed argument om deze keer niet te komen. En nee, dit was niet geplanned.![]()
Heiden6 mag eerder bang zijn voor mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn gewoon bang,dat Heiden6 jullie wilt bespringen he'
Eh, nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
Is dit eigenlijk niet een subtiele vorm van sexdating?
Ik ben bang dat mijn beeld wel kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarschijnlijk heb je er een niet-kloppend beld van. Had ik iig wel.
Dat valt dus nogal mee. Er is totaal geen sprake van opdringerigheid, minder zelfs dan in de gemiddelde discotheek.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben bang dat mijn beeld wel klopt![]()
En ik vind het eng dat mensen me willen bespringen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:49 schreef zesje het volgende:
Baal, baal, baal, vriendinnetje heeft afgezegd vanwege problemen met kind en wij zijn alletwee snipverkoudenBen dus bang dat het inkakken tijdens Idols gaat worden i.p.v. lekker los gaan in Gogo...
Solly... en veel plezier!
ik wil wel graag detailsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Heel veel plezier voor degenen die gaan vanavond!
En ik ben zeer benieuwd naar hoe jullie het vonden! Zonder dat ik verder details hoef te weten.
mijn vriendin zit nog een paar maanden heel veel wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Het lijkt me ook wel een keer leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna gaan kijken of ik stinkie niet alsnog zo ver kan krijgen. Nu met deze berg afzeggingen blijven er bijna geen Fok!kers meer over.
Maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg. Hij deelt mijn nieuwsgierigheid zeg maar niet.
Ja precies. Ik wil gewoon een keer zien hoe het er aan toe gaat enzo. Ik hoef echt niet zo nodig me anderen aan de slag. En dan graag zelf zien en niet met Jambers commentaar op de achtergrond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me ook wel een keer leukIk ben gewoon nieuwsgierig, maar Atrimar vindt dit dus 10x niks
![]()
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Ik wil gewoon een keer zien hoe het er aan toe gaat enzo. Ik hoef echt niet zo nodig me anderen aan de slag. En dan graag zelf zien en niet met Jambers commentaar op de achtergrond.
Ja, mij dus ook. Nu weet je tenminste dat er iig nog wat te ouwehoeren valt mocht het verder niet bevallen. Ik zou geloof ik niet zomaar zelf de stap zetten en met z'n tweetjes gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leuk
Ik zou nooit zelf gaan kijken![]()
De club is op loopafstand van Lelystad Centraal hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dus ik juich deze meeting heel erg toeAlleen jammer dat Lelystad onbereikbaar is met het OV en dat Atrimar echt niet mee zal gaan. Misschien dat ik een Parenclub II meeting een keer als 'alleenstaande vrouw' mee ga
(nog goedkoper ook haha)
dat is het ook. Je gaat met een groep, die eigenlijk gewoon nieuwsgierig zijn en het niet gaat om nou je weet wel. Ik wil gewoon weten wat de sfeer is en hoe dat gaat. maar ja andere keer maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met deze groep Fokkers lijkt het me een stùk minder beladen en best leuk
Ik zou nooit zelf gaan kijken![]()
Wat nog op te lossen valt dmv mijn mooie hoelarok.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En mijn kont is te dik voor mijn bikinibroekje.
Britten opgeroepen vaker te vrijen , geldt ook voor NL'ersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En mijn kont is te dik voor mijn bikinibroekje.
Nóg vaker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Britten opgeroepen vaker te vrijen , geldt ook voor NL'ers
Ja, daar ben ik bang voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie zijn gewoon bang,dat Heiden6 jullie wilt bespringen he'
Het blijft voor mij allebei niksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In de Fantasy Beach draaiden ze echt geen top 40-muziek. Wel snoeiharde housemusiek. Waar ik bepaald geen liefhebber van ben.
Dat eerste bedacht ik me ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... mss een idee voor als er ooit iemand nog eens een keer voor zichzelf wil gaan beginnen.
Het hoeft voor mij ook geen cultureel hoogstandje te zijn, maar skihutten hebben idd ook niet mijn voorkeur.
Hmmm, ik wil ook wel mijn eigen club beginnen. Zo te horen veel vraag naarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... mss een idee voor als er ooit iemand nog eens een keer voor zichzelf wil gaan beginnen.
Het hoeft voor mij ook geen cultureel hoogstandje te zijn, maar skihutten hebben idd ook niet mijn voorkeur.
Dat laatste valt dus erg mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zou dat echt geen slecht plan zijn. Het anti skihut/top 40 gevoel is toch wat heel veel mensen volgens mij tegen houdt.
En het trekt ook een bepaald soort publiek aan volgens mij. Maar mss is dat wel heel bevooroordeeld van mij.
Ja precies. Het moet toch best wat minder ordinair kunnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind de aankleding vaak ook en vrij ordinaire indruk maken. Vond ik bij Fantasy Beach ook jammer. Het zou wel wat sjieker mogen. Yab Yum lijkt mij een goed voorbeeld, kitschy en toch sjiek.
Tja dit had ik ook kunnen schrijven. Ben ook niet in het hokje skihut/zonnebank/geblondeerd haar/tijgerprint te scharen. En zulk volk verwacht ik eigenlijk wel. Er is echter denk ik weinig keus, ik denk niet dat er echt classier tenten bestaan. Hoewel, het zal er ongetwijfeld zijn maar die parties hebben ws. een invite-only beleid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bang voor![]()
Voor Loena is het haar ding niet. Ik persoonlijk zou nog steeds graag willen (nooit zonder Loena), maar wat mij toch nog steeds tegenstaat is dat een dergelijke tent toch een beetje een skihut/top40-uitstraling heeft en de mensen die daar komen (no offence) ook.
Dat wist ik van te voren, klopt, maar het is (even buiten Loena) me toch wat meer tegen de borst gaan stuiten.(wat meer info en een aantal posts hier)
Mocht het een tent zijn (die zijn er niet, helaas) met "mijn" soort muziek en "mijn" soort mensen, dan zou dat weleens een heel verschil kunnen maken.
Ons idee was ook niet met de spreekwoordelijke Jan en alleman in bed te duiken, maar meer het "spannende" eraan. Dat laatste blijft dus zeker nog even staan.
Van mij ook veel plezier voor degenen die wél gaan.
Ik denk ook eigenlijk dat de muziek en de rest van de 'aankleding' (quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat laatste valt dus erg mee.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk ook eigenlijk dat de muziek en de rest van de 'aankleding' () daarin ook wel meespeelt, met het beeld dat het oproept. Zet die mensen in een andere setting en het levert een heel ander beeld op.
Moet ik dat motormietje dan even ompraten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |