nou kan ik hierquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Dragman het volgende:
Whehe, ja dat is wel een essentieel deel van de hele musical
ik kan photoshop cs2 wel naar je msn-enquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Dragman het volgende:
Hm, ben weer lekker bij de tijd. Heb geen programma om afbeeldingen mee te bewerken. Krijg panitshop pro 6.0 niet aan de praat dus nu ben ik picture publisher 6.0 aan het proberen
hoeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Nouk het volgende:
Hgello.
picture publisher werkt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik kan photoshop cs2 wel naar je msn-en
Hoeiquote:
Nouja waarschijnlijk is de boel op zondag klaar en heb ik dan mn drukste dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:44 schreef Dragman het volgende:
2 daagjes wachten dus?
geen rustdag dus...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja waarschijnlijk is de boel op zondag klaar en heb ik dan mn drukste dag
iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:00 schreef Dragman het volgende:
[..]
geen rustdag dus...
Slechte zaak
quote:
korter danquote:
jouw deel had geen 'deel' in de TTquote:
TT Discriminatie is het!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jouw deel had geen 'deel' in de TT
pas op of ik maak er een cartoon van !quote:
dr_dirkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Oh, Dragman is toch wel Cynic dus!
Ik dacht dat het je broertje ofzo was. Of in elk geval die gast die toen ook op de 5 mei meet was.
Da's Dr Dirk! ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Oh, Dragman is toch wel Cynic dus!
Ik dacht dat het je broertje ofzo was. Of in elk geval die gast die toen ook op de 5 mei meet was.
6.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef Q. het volgende:
Q.
zesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Q. het volgende:
Mooi getal, 6. 6 bier, 6 lekkere wijven, 6 topics. Je kan er van alles mee.
of delen door 2 ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef BosFrollie het volgende:
omdraaien bijvoorbeeld, dan is het negenveel mooier
![]()
ja ik heb het drukquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef BosFrollie het volgende:
jeumig wat reageer jij snel man, angstaanjagend gewoon
Dan heb jij de " hoogtij" dagen van het GPD nooit meegemaakt!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef BosFrollie het volgende:
jeumig wat reageer jij snel man, angstaanjagend gewoon
wat is ons record eigenlijk ... een topic in 20 minquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan heb jij de " hoogtij" dagen van het GPD nooit meegemaakt!
Ergens in 2003, toen er nog genoeg GPD-ers tegelijk online waren moet dat idd haalbaar geweest zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat is ons record eigenlijk ... een topic in 20 min
was het zo ergquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan heb jij de " hoogtij" dagen van het GPD nooit meegemaakt!
erger !quote:
nee dat was 3 topics geleden ... een week over een topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Zwansen het volgende:
Het is nu idd huilen met de pet op.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Dragman het volgende:
gaat nu weer wat beter toch?
quote:
quote:
ja lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
Biertje bij het zout?
HTTP://quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Dragman het volgende:
[img]www.britishpictures.com/photos/pics/clark.jpg[/img]
![]()
Nouja zeg, hij doet het niet!!!!
clarck wie ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Dragman het volgende:
[img]www.britishpictures.com/photos/pics/clark.jpg[/img]
![]()
Nouja zeg, hij doet het niet!!!!
Weheheh!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Dragman het volgende:
als je maar ver genoeg weg gaat staan!
Is echt heel mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:01 schreef Nouk het volgende:
Hehehe. Ik wil er nog steeds een keer heen.
Kunnen we volgende keer naar die ander!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:22 schreef Zwansen het volgende:
Zak en Bridge. Allebei wel leuk idd.
Oeh spongle ook eens opzoeken ... helaasch geen downloadmogelijkheid hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:38 schreef Dragman het volgende:
Omdat het weer bijna weekend is, een toepasselijke plaat voor vandaag, waarin ons tevens de essentiële vraag wordt gesteld: are you shpongled?
[afbeelding]
Fijne muziek in ieder geval. Hangt een beetje tegen goa aan. Electronische muziek die toch organisch klinkt en waarin Indische invloeden terug te horen zijn (een zonsverduistering in India vormde tevens de aanleiding voor het oprichten van Shpongle).. Ambient-trance? Misschien...Mits je in de juiste stemming bent in elk geval goed aan te horen, anders kon het je wel eens mateloos gaan irriteren.
This is a circular vortex, spinning... spinning... spinning...!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:53 schreef Nouk het volgende:
Jammer hoor.
He ja, dat kan jij nou ook mooi doen natuurlijk, scheelt nogal in verzendkosten lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey ik zie dat de toomuchcoffeeman boeken eindelijk op amazon verkrijgbaar zijn
www.tmcm.com haha mss maar eens bestellen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef Dragman het volgende:
[..]
He ja, dat kan jij nou ook mooi doen natuurlijk, scheelt nogal in verzendkosten lijkt me.
hmm idd zelfs gmail doet maar tot 10 mbquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef Dragman het volgende:
ik kan je wel wat muziek over hotmail sturen. Maar sommige liedjes zijn nogal lang van Shpongle en hotmail doet maar tot 10 mb toch?
Haha ik heb ook nog webern op mn computer thuis staan .... heeft Bioslock ooit opgestuurd ... die heeft wel leuke dingen gedaan jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Dragman het volgende:
ik luister nu de stijkkwartetten en trio's van Anton Webern. Voor twaalftoonsmuziek erg goed te doen, moet ik zeggen!![]()
hehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Dragman het volgende:
is gewoon een soort ouderwetse triphop
mits bierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef Q. het volgende:
Biefstuk, shoarma en bier. Het leven is mooi.
sinds ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Dragman het volgende:
Ben nog steeds alcoholvrij!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Dragman het volgende:
December
bieten ?quote:
en rood net als een tomaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
Gezond.
met Dr. de grey praatenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef Dragman het volgende:
[..]
tja, je moet toch wat als je 150.000 jaar wil worden
Hm, ik kan me voorstellen dat je met een andere "look" net ietsje serieuzer wordt genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met Dr. de grey praaten
[afbeelding]
http://www.gen.cam.ac.uk/sens/AdGpubs.htm#intro
Idd helemaal als je baard de hele tijd in de microfoon kraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Dragman het volgende:
[..]
Hm, ik kan me voorstellen dat je met een andere "look" net ietsje serieuzer wordt genomen
hmm ik was van plan om naar NYC te gaan (dan moet ik naar het station fietsen) maar ik heb nu dus wel een fiets maar geen fietspomp.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dragman het volgende:
ga je nog iets leuks doen trouwens, dit weekend?
jawel maar het probleem ik heb een fietspomp nodig om ergens te komen waar een fietspomp isquote:
Mss moet ik maar naar huntington lopen en een fietszaak opzoekenquote:
geen idee 10 min fietsen... ? Half uur lopen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef Dragman het volgende:
hoe ver is dat lopen?
Jeffquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:08 schreef Dragman het volgende:
Morgen!
Vandaag een klassieker, ook weer eens van iemand die veel te vroeg van ons is heengegaan:
[afbeelding]
Intens, dat is denk ik wel een goede omschrijving voor de muziek op dit album. Van ingetogen gefluister tot uitbarstingen van gitaar en hoge falset-uithalen, alles klinkt even bezield. Behoorlijk theatraal ook, daar moet je wel een beetje tegen kunnen. Helaas is het voor Buckley bij dit album gebleven...
Ps. Als je goed luistert kan je ook horen dat Jeff Buckley een behoorlijk voorbeeld is geweest voor andere artiesten (Hallo Muse?)
"Wait in the fire!"
waar?quote:
ok ik sla overquote:
quote:
weltustenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Nouk het volgende:
Jeetje.
nou hoezo?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoezo, verkouden!
op welke poll moet ik nou weer stemmenquote:
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op welke poll moet ik nou weer stemmen
Ik ben voorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.
Da's ook niet zo heel gek natuurlijk. Maar dan kan je heel mooi allerlei andere dingen gaan doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef Querk het volgende:
verdorie heb ik vakantie en dan moet iedereen werken.......
Dat is zo, maar niet allesquote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Dragman het volgende:
[..]
Da's ook niet zo heel gek natuurlijk. Maar dan kan je heel mooi allerlei andere dingen gaan doen!
Een echte SP-actie. Tegen stemmen omdat andere mensen niets gegund wordt. Vaak gedaan door zielige personen met niks geen doel en uitdaging in hun leven.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef Dragman het volgende:
Ochtend!
Zometeen maar eens m'n diploma ophalen
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Cd van vandaag. Het eerste fatsoenlijke solo album van RHCP gitarist John FruscianteHet fragile stemgeluid is op deze cd nog niet altijd even zuiver. Maar dat geeft het geheel juist zn charme.
Life has a way of opening up
All names travel with their owner
Tho' they've no space, they move all around
I see invisable moment in every town
Every cry is a seperate emotion
Happenings are planned
And then they arrive
They go on with or without you there
maar je hebt ben nu Bacheloris of Arts ofzo ?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Dragman het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog steeds niet gehoord. Man, wat is er toch vreselijk veel (goede) muziek. Moet maar weer eens op zoek
Was best nog een hele ceremonie trouwens, die diplomauitreiking. Maar dat hebben we voorlopig ook weer gehad!
Hm, dat moet ik even opzoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar je hebt ben nu Bacheloris of Arts ofzo ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Dragman het volgende:
[..]
Hm, dat moet ik even opzoeken
Zal wel Arts zijn lijkt me. Eigenlijk was ik dat dus ook al, maar op de HD hadden ze bedacht dat Bachelor of Commerce ook wel cool klonk...
Maar ik heb me nu toch een verstand van Arts!
prey ??quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Dragman het volgende:
Heb gisteren het cd-tje van Prey gekocht trouwens, dat is wel erg leuk. Bij wijze van verlate soundtrack van de dag
bewaar hem voor morgen !quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Dragman het volgende:
Heb gisteren het cd-tje van Prey gekocht trouwens, dat is wel erg leuk. Bij wijze van verlate soundtrack van de dag
bandje uit Groningen, hebben al eens vaker samen gespeeld (gisteren dus ook weer). Leuke lui, fijne muziek. Gisteren was het geluid alleen niet al te best en daardoor kwam het niet helemaal lekker uit de verf. Ze waren ook op een schandalige manier op een tweederangs podium gedumpt.quote:
hmm minderquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Dragman het volgende:
[..]
bandje uit Groningen, hebben al eens vaker samen gespeeld (gisteren dus ook weer). Leuke lui, fijne muziek. Gisteren was het geluid alleen niet al te best en daardoor kwam het niet helemaal lekker uit de verf. Ze waren ook op een schandalige manier op een tweederangs podium gedumpt.
nope hard gewerkt .. maar ik heb een fietspomp nuquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Dragman het volgende:
[..]
tja, zo gaat dat dus, helaas...
Lekker geshopt trouwens in het weekend?
Hahaha, nou daar heb je gelijk inquote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Dragman het volgende:
[..]
Nee, maar je kan nooit alles doen, wat dat betreft!
Somsquote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Dragman het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg ook wel eens gelijk
1600 HUFquote:
handigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb hier zo nog 2500 HUF liggen!
haha, mooi he, zo'n vriendin?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niet dat ik naar Hongarije ga ofzo!
Die wil op zich nog wel mee! (quote:
Haha, nou dat is ook fraai!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die wil op zich nog wel mee! () maarja, ik moet het op zulke festival dingen juist hebben van de muziek kennis van anderen om me heen, en om nou te zeggen dat ze die heeft...
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Dragman het volgende:
ja, ik heb goeie ideeën hoor!
quote:
heb jij wah wah al gelezen .. is een nieuw 'toonaangevend' bladquote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Dragman het volgende:
[..]
Haha, nou dat is ook fraai!Kennis kan je natuurlijk opbouwen. Voor het slapen gaan een flink stuk voorlezen uit de Oor (of een ander "toonaangevend blad")
quote:
bier en vrouwen!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
maar PP een muziek festival is toch niet voor de bands !
en lichtgevende staafjes met plakkende zooiquote:
straks ga je nog zeggen dat je ook geen vlees eetquote:Op maandag 27 februari 2006 22:46 schreef Dragman het volgende:
[..]
hm, misschien dan wel. Maar vooralsnog niet (vanaf december, woehoe!)
quote:
quote:
hmm hier is het zonnigquote:
iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef BosFrollie het volgende:
wat oneerlijk zeg
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, Nouk is 6 uur weg nu en dat vind ik allang. Heb medelijden met jullie.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, Nouk is 6 uur weg nu en dat vind ik allang. Heb medelijden met jullie.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef Dragman het volgende:
hoihoi!
Vandaag vrij op tijd richting groningen vertrokken (in een poging wat werk gedaan te krijgen). Maar wel een goede keuze inderdaad.
logisch hmmm gelukkig is hier iemand die me wat nieuwe muziek heeft geleverdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:58 schreef Dragman het volgende:
deze files zijn ook weer te groot, kan ze niet sturen...
whehehe BF baalt al ik al mn cds bij haar gestald ... maar ik heb er dan wel een stuk of 50 meegnomen naar NYquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:12 schreef Dragman het volgende:
gelukkig maar:P
Anders was je verstoken van muziek!
hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef Dragman het volgende:
je had best alleen cd's kunnen meenemenen geen kleren ofzo
17 die zich hebben aangemeld op the wounded group op lastfm !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef Dragman het volgende:
we hebben best veel mensen op lastfm trouwens
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Dragman het volgende:
maar los van die group 500 mensen. En die hebben echt niet allemaal de cd gekocht...
ja, da's wel handig voor promotie. Myspace ook trouwens, da's me daar ook een vage bedoening trouwens!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]schandalig !
wel tof dat jullie er nummers op hebben gezet
haha dat hele myspace vind ik eigenlijk maar niks maarjaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Dragman het volgende:
[..]
ja, da's wel handig voor promotie. Myspace ook trouwens, da's me daar ook een vage bedoening trouwens!
heftig idd .. Ik heb hem laatst ook een keer helemaal geluisterd maar daarna snel nick drake opgezetquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Dragman het volgende:
probeer steeds nog met m'n oude account in te loggen
Dat gaat natuurlijk niet lukken...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:33 schreef zebra87 het volgende:
Dierproeven mogen NOOIT gebruikt worden.
in elk geval wel een duidelijk standpunt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm die anti-dierproef lui zijn lekker genuanceerd
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef Dragman het volgende:
dat handen/jaloezie onderzoek van neuropsychologie was ook wel grappig. Ik hoop dat er uit komt dat ik een jaloerse testosteronbundel ben!
vastquote:
Waarom eig niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Dragman het volgende:
probeer steeds nog met m'n oude account in te loggen
Dat gaat natuurlijk niet lukken...
Ik had het er net met Nouk over. Ik ken het echt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Leen. het volgende:
BB, wat luister je toch altijd voor vage zooi!
hoezo vaag ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Leen. het volgende:
BB, wat luister je toch altijd voor vage zooi!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Dragman het volgende:
Enigszins verlaat dan ook de mijne nog maar:
vorig jaar op het Wave Gothic treffen in Leipzig kwam ik de band LAB uit Finland tegen. Dit vijftal onder leiding van een dame produceert aangename muziek met een vrij hoog pop-potentieel, ik vroeg me destijds al af wat deze band daar te zoeken had tussen de treurjurken. Een breed toegankelijk plaatje dus voor vanavond: LAB - Devil is a girl
[afbeelding]
Beat the boys!
Deze is best leuk. En de liedjes zijn dermate kort dat ik ze ook nog wel kan mailen. Wat ik dus ook ga proberen straksquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]the devil is a girl
coole titel
okopnoteerd in moet nog luisteren lijstjes ze staan onder prey
tôfquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Dragman het volgende:
[..]
Deze is best leuk. En de liedjes zijn dermate kort dat ik ze ook nog wel kan mailen. Wat ik dus ook ga proberen straks
pomuziek is ook hogere wiskundequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef Dragman het volgende:
ohja: vandaag weer op expeditie geweest in de letteren-bieb, om boeken te zoeken voor m'n scriptie. Nou heb ik een interessant boek gevonden over popmuziek en culturele identiteit: blijkt die in de bibliotheek van Economie, Wiskunde en Ruimtelijke Vormgeving te staan. Waarom? Is dat logisch? En dat schijnt dus ergens op dat fraaie industrieterrein richting Zernike te zijn. Voilgende week maar eens opzoeken
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef Nouk het volgende:
Haaaaaaaaa.
gefeliciteerd !quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef Nouk het volgende:
whoei! Toets gehaald!
Jeh!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Dragman het volgende:
tijd voor kreten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |