He ja, dat kan jij nou ook mooi doen natuurlijk, scheelt nogal in verzendkosten lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey ik zie dat de toomuchcoffeeman boeken eindelijk op amazon verkrijgbaar zijn
www.tmcm.com haha mss maar eens bestellen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef Dragman het volgende:
[..]
He ja, dat kan jij nou ook mooi doen natuurlijk, scheelt nogal in verzendkosten lijkt me.
hmm idd zelfs gmail doet maar tot 10 mbquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef Dragman het volgende:
ik kan je wel wat muziek over hotmail sturen. Maar sommige liedjes zijn nogal lang van Shpongle en hotmail doet maar tot 10 mb toch?
Haha ik heb ook nog webern op mn computer thuis staan .... heeft Bioslock ooit opgestuurd ... die heeft wel leuke dingen gedaan jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Dragman het volgende:
ik luister nu de stijkkwartetten en trio's van Anton Webern. Voor twaalftoonsmuziek erg goed te doen, moet ik zeggen!![]()
hehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Dragman het volgende:
is gewoon een soort ouderwetse triphop
mits bierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:07 schreef Q. het volgende:
Biefstuk, shoarma en bier. Het leven is mooi.
sinds ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef Dragman het volgende:
Ben nog steeds alcoholvrij!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Dragman het volgende:
December
bieten ?quote:
en rood net als een tomaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
Gezond.
met Dr. de grey praatenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef Dragman het volgende:
[..]
tja, je moet toch wat als je 150.000 jaar wil worden
Hm, ik kan me voorstellen dat je met een andere "look" net ietsje serieuzer wordt genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
met Dr. de grey praaten
[afbeelding]
http://www.gen.cam.ac.uk/sens/AdGpubs.htm#intro
Idd helemaal als je baard de hele tijd in de microfoon kraaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Dragman het volgende:
[..]
Hm, ik kan me voorstellen dat je met een andere "look" net ietsje serieuzer wordt genomen
hmm ik was van plan om naar NYC te gaan (dan moet ik naar het station fietsen) maar ik heb nu dus wel een fiets maar geen fietspomp.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dragman het volgende:
ga je nog iets leuks doen trouwens, dit weekend?
jawel maar het probleem ik heb een fietspomp nodig om ergens te komen waar een fietspomp isquote:
Mss moet ik maar naar huntington lopen en een fietszaak opzoekenquote:
geen idee 10 min fietsen... ? Half uur lopen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef Dragman het volgende:
hoe ver is dat lopen?
Jeffquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:08 schreef Dragman het volgende:
Morgen!
Vandaag een klassieker, ook weer eens van iemand die veel te vroeg van ons is heengegaan:
[afbeelding]
Intens, dat is denk ik wel een goede omschrijving voor de muziek op dit album. Van ingetogen gefluister tot uitbarstingen van gitaar en hoge falset-uithalen, alles klinkt even bezield. Behoorlijk theatraal ook, daar moet je wel een beetje tegen kunnen. Helaas is het voor Buckley bij dit album gebleven...
Ps. Als je goed luistert kan je ook horen dat Jeff Buckley een behoorlijk voorbeeld is geweest voor andere artiesten (Hallo Muse?)
"Wait in the fire!"
waar?quote:
ok ik sla overquote:
quote:
weltustenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Nouk het volgende:
Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |