nou hoezo?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoezo, verkouden!
op welke poll moet ik nou weer stemmenquote:
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op welke poll moet ik nou weer stemmen
Ik ben voorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.
Da's ook niet zo heel gek natuurlijk. Maar dan kan je heel mooi allerlei andere dingen gaan doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef Querk het volgende:
verdorie heb ik vakantie en dan moet iedereen werken.......
Dat is zo, maar niet allesquote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef Dragman het volgende:
[..]
Da's ook niet zo heel gek natuurlijk. Maar dan kan je heel mooi allerlei andere dingen gaan doen!
Een echte SP-actie. Tegen stemmen omdat andere mensen niets gegund wordt. Vaak gedaan door zielige personen met niks geen doel en uitdaging in hun leven.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op een poll tegen een nieuw Tour-de-france subforum.
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:09 schreef Dragman het volgende:
Ochtend!
Zometeen maar eens m'n diploma ophalen
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Cd van vandaag. Het eerste fatsoenlijke solo album van RHCP gitarist John FruscianteHet fragile stemgeluid is op deze cd nog niet altijd even zuiver. Maar dat geeft het geheel juist zn charme.
Life has a way of opening up
All names travel with their owner
Tho' they've no space, they move all around
I see invisable moment in every town
Every cry is a seperate emotion
Happenings are planned
And then they arrive
They go on with or without you there
maar je hebt ben nu Bacheloris of Arts ofzo ?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Dragman het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog steeds niet gehoord. Man, wat is er toch vreselijk veel (goede) muziek. Moet maar weer eens op zoek
Was best nog een hele ceremonie trouwens, die diplomauitreiking. Maar dat hebben we voorlopig ook weer gehad!
Hm, dat moet ik even opzoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar je hebt ben nu Bacheloris of Arts ofzo ?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef Dragman het volgende:
[..]
Hm, dat moet ik even opzoeken
Zal wel Arts zijn lijkt me. Eigenlijk was ik dat dus ook al, maar op de HD hadden ze bedacht dat Bachelor of Commerce ook wel cool klonk...
Maar ik heb me nu toch een verstand van Arts!
prey ??quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Dragman het volgende:
Heb gisteren het cd-tje van Prey gekocht trouwens, dat is wel erg leuk. Bij wijze van verlate soundtrack van de dag
bewaar hem voor morgen !quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Dragman het volgende:
Heb gisteren het cd-tje van Prey gekocht trouwens, dat is wel erg leuk. Bij wijze van verlate soundtrack van de dag
bandje uit Groningen, hebben al eens vaker samen gespeeld (gisteren dus ook weer). Leuke lui, fijne muziek. Gisteren was het geluid alleen niet al te best en daardoor kwam het niet helemaal lekker uit de verf. Ze waren ook op een schandalige manier op een tweederangs podium gedumpt.quote:
hmm minderquote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Dragman het volgende:
[..]
bandje uit Groningen, hebben al eens vaker samen gespeeld (gisteren dus ook weer). Leuke lui, fijne muziek. Gisteren was het geluid alleen niet al te best en daardoor kwam het niet helemaal lekker uit de verf. Ze waren ook op een schandalige manier op een tweederangs podium gedumpt.
nope hard gewerkt .. maar ik heb een fietspomp nuquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Dragman het volgende:
[..]
tja, zo gaat dat dus, helaas...
Lekker geshopt trouwens in het weekend?
Hahaha, nou daar heb je gelijk inquote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Dragman het volgende:
[..]
Nee, maar je kan nooit alles doen, wat dat betreft!
Somsquote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Dragman het volgende:
[..]
Ik heb gek genoeg ook wel eens gelijk
1600 HUFquote:
handigquote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb hier zo nog 2500 HUF liggen!
haha, mooi he, zo'n vriendin?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niet dat ik naar Hongarije ga ofzo!
Die wil op zich nog wel mee! (quote:
Haha, nou dat is ook fraai!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die wil op zich nog wel mee! () maarja, ik moet het op zulke festival dingen juist hebben van de muziek kennis van anderen om me heen, en om nou te zeggen dat ze die heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |