whehehe BF baalt al ik al mn cds bij haar gestald ... maar ik heb er dan wel een stuk of 50 meegnomen naar NYquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:12 schreef Dragman het volgende:
gelukkig maar:P
Anders was je verstoken van muziek!
hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef Dragman het volgende:
je had best alleen cd's kunnen meenemenen geen kleren ofzo
17 die zich hebben aangemeld op the wounded group op lastfm !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef Dragman het volgende:
we hebben best veel mensen op lastfm trouwens
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Dragman het volgende:
maar los van die group 500 mensen. En die hebben echt niet allemaal de cd gekocht...
ja, da's wel handig voor promotie. Myspace ook trouwens, da's me daar ook een vage bedoening trouwens!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]schandalig !
wel tof dat jullie er nummers op hebben gezet
haha dat hele myspace vind ik eigenlijk maar niks maarjaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Dragman het volgende:
[..]
ja, da's wel handig voor promotie. Myspace ook trouwens, da's me daar ook een vage bedoening trouwens!
heftig idd .. Ik heb hem laatst ook een keer helemaal geluisterd maar daarna snel nick drake opgezetquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Dragman het volgende:
probeer steeds nog met m'n oude account in te loggen
Dat gaat natuurlijk niet lukken...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:33 schreef zebra87 het volgende:
Dierproeven mogen NOOIT gebruikt worden.
in elk geval wel een duidelijk standpunt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm die anti-dierproef lui zijn lekker genuanceerd
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:13 schreef Dragman het volgende:
dat handen/jaloezie onderzoek van neuropsychologie was ook wel grappig. Ik hoop dat er uit komt dat ik een jaloerse testosteronbundel ben!
vastquote:
Waarom eig niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Dragman het volgende:
probeer steeds nog met m'n oude account in te loggen
Dat gaat natuurlijk niet lukken...
Ik had het er net met Nouk over. Ik ken het echt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Leen. het volgende:
BB, wat luister je toch altijd voor vage zooi!
hoezo vaag ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:39 schreef Leen. het volgende:
BB, wat luister je toch altijd voor vage zooi!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Dragman het volgende:
Enigszins verlaat dan ook de mijne nog maar:
vorig jaar op het Wave Gothic treffen in Leipzig kwam ik de band LAB uit Finland tegen. Dit vijftal onder leiding van een dame produceert aangename muziek met een vrij hoog pop-potentieel, ik vroeg me destijds al af wat deze band daar te zoeken had tussen de treurjurken. Een breed toegankelijk plaatje dus voor vanavond: LAB - Devil is a girl
[afbeelding]
Beat the boys!
Deze is best leuk. En de liedjes zijn dermate kort dat ik ze ook nog wel kan mailen. Wat ik dus ook ga proberen straksquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]the devil is a girl
coole titel
okopnoteerd in moet nog luisteren lijstjes ze staan onder prey
tôfquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Dragman het volgende:
[..]
Deze is best leuk. En de liedjes zijn dermate kort dat ik ze ook nog wel kan mailen. Wat ik dus ook ga proberen straks
pomuziek is ook hogere wiskundequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:45 schreef Dragman het volgende:
ohja: vandaag weer op expeditie geweest in de letteren-bieb, om boeken te zoeken voor m'n scriptie. Nou heb ik een interessant boek gevonden over popmuziek en culturele identiteit: blijkt die in de bibliotheek van Economie, Wiskunde en Ruimtelijke Vormgeving te staan. Waarom? Is dat logisch? En dat schijnt dus ergens op dat fraaie industrieterrein richting Zernike te zijn. Voilgende week maar eens opzoeken
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef Nouk het volgende:
Haaaaaaaaa.
gefeliciteerd !quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef Nouk het volgende:
whoei! Toets gehaald!
Jeh!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef Dragman het volgende:
tijd voor kreten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |