ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Oh shit, dat moest ik dus nog doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
Sta nog steeds niet in de startpost, heb nog een orginele uitlaat van me ZXR liggen, 10 minuten voor je die naar je kop krijgt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef BazzieK het volgende:
10 minuten voor je die naar je kop krijgt
Dan wacht ik nog ff met gaan slapen....quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh shit, dat moest ik dus nog doen
Doe ik even nu erin, moet bwt je er straks in zetten. Ik zeg wel wanneer..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:02 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, ik maak de wijzigingen niet van de OP. Dat doet iemand anders.![]()
enne, dat jij de foto van jouw moto op zo'n 10-15 minuten bij mij vandaan hebt gemaakt wil nog neit zeggen dat je me kan vinden
verder ben ik wel lieff
[edit]quote:
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawaquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef BazzieK het volgende:
Ofc, maarja was zon 2 seconden googleWas ook maar een geintje. betwijfel tenzeerste dat ik je ook maar een beetje pijn zou kunnen doen
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar johquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwens dat MT5 stukje tekst onder je naam veranderen in kawa![]()
anders voel ik me genoodzaakt om een ander plaatje onder je naam te plakken
hè, jammer dat je het veranderd hebtquote:
Hey Peerke, Lang niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:22 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Kawa, MT-5 ach, dat lijkt toch allemaal op elkaar joh
![]()
Heb op zo'n ding nog leren schakelen in een diep donkerbruin verleden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef bwt het volgende:
[..]
hè, jammer dat je het veranderd hebt
had graag een MT 5 van je motor willen maken
had al een plaatje klaarliggen
zelfs z'n avatar heeft ie al aangepaast
![]()
Dat was toen 'back in the days' natuurlijk helemaal het spulleke, MT-5, MB-5 en hier en daar een MT-Xquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:27 schreef bwt het volgende:
Heb zelf nooit brommert gereden, zou dus niet weten hoe dat is.
Hmm, mja, is een goed plan, morgen wil ik toch wel redelijk op tijd mijn nest uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:28 schreef bwt het volgende:
damn, zie nu dat het al weer bijna half 2 is.
toch maar eens gaan
![]()
Geen zin om te zoeken.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
antwoord van officier:
rijbewijs direct terug![]()
![]()
![]()
![]()
maaaaaaaar:
een boete van 1750¤
+
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
Ik zag dat er al een ander linkje was gegeven, maar streaming video kun je downloaden met "Net Transport" van "Xi". Google maar even, geen zin om het op te zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Makster het volgende:
Vandaag weer veel kunnen doen. Heb de sleuven voor de inbouw elektra met een of ander master frees apparaat in de muur gefreest. Heb weleens stof in mijn leven gezien maar dit sloeg allesOver slaan gesproken..... De "gaten klopboor" waarmee in de inbouwelekra heb geboord bleef op een gegeven moment ff hangen en ipv dat de boor draaide draaide heel de machine om de as met als gevolg dat er een boor van een kilotje of 20 tegen mijn bek aan sloeg
Gevolg is een schram net onder mijn oog en een blauwe plek alsof ik door een groep negers in elkaar ben gehengst
![]()
![]()
quote:
Ze vertellen er ook niet bij dat die tijdswinst teniet wordt gedaan doordat je jezelf doodrijdt.quote:Een motor heeft niet alleen lagere kosten maar levert u ook nog eens veel tijdwinst op!
Hey pimber, Weer mooi op tijd wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ze vertellen er ook niet bij dat die tijdswinst teniet wordt gedaan doordat je jezelf doodrijdt.
Ik ga nou pas echt pitten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey pimber, Weer mooi op tijd wakker
goed zo
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:30 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Dat was toen 'back in the days' natuurlijk helemaal het spulleke, MT-5, MB-5 en hier en daar een MT-X
Paar steekwoorden die die tijd omschrijven "Troop, Matjes, Spijkerjassen met emblemen"
Heb er nooit eentje gehad, maar schakelbrommers waren natuurlijk gewoon stoer, tegenover de Puch mannetjes.
Ik had een Jawaquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]zeer herkenbaar
vooral als je MT & MTX er in Parijs dakar uitvoering erbij stond dan was je echt de man
![]()
ik heb aleen Puchjes gehad![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had een fiets![]()
En m'n broer een oude tomos![]()
[afbeelding]
Zoiets geloof ik maar dan in het groen![]()
Vroeger leken ze veel stoerder![]()
![]()
Ik ben er nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik vroeg me al af waar je bleef
![]()
Dat ben ik compleet met je eens. Alleen we bedoelen vast leuk in een andere context.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef bwt het volgende:
oftewel, het was leuk om het eens gezien te hebben en gelijk weer te vergeten.
Ik reed in 1992 een Jawa motorfiets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:50 schreef stinkie het volgende:
Ik had een Jawa
Wel de snelst optrekkende automaat in Vlaardingen. En menig schakelbrommertje hield me ook niet bij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog't is ook veel te gezellig hier
![]()
Automobilistjes op een 125 cc scooter Probben zoals ze al in het buitenland doen?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:41 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben er nog't is ook veel te gezellig hier
![]()
Tof, ik heb JoeBar als achtergrond op m'n mobielquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:28 schreef Herr.Flick het volgende:
* Herr.Flick heeft joebar logo achter op z'n jas staan!
Men, wat een stuur! Net zo groot als het putdekselquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een idee als volgbike voor de Bollen vakantie?![]()
[afbeelding]
Ik heb wel eens verhalen gehoord over vakanties met zo'n ding.. I still can feel the fibes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind dat echt niks zo'n trike![]()
Wanabee-motorrijders met evenwichtsstoornissen![]()
Op de beurs was ik wel onder de indruk van zo'n zijspan ding:
[afbeelding]
Anders krijg je hem vast niet om als er een bocht aankomt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:19 schreef R2-D2 het volgende:
Men, wat een stuur! Net zo groot als het putdeksel![]()
Koop dan een panda en pimp 'm. Een autoradio erin ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier nog een ander zijspandie ik net vond tijdens het zoeken naar een trike plaatje.
[afbeelding]
![]()
Volgens mij is dit ook een scooterzijspan geworden. Ik zie geen schakelpookje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef R2-D2 het volgende:
Koop dan een panda en pimp 'm. Een autoradio erin ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Volgens mij heeft iemand hier nog een kater van gisteravond
Hmm, dat wil ik wel eens mee makenquote:
ik heb gister in iedergeval geen alcohol verwerktquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Volgens mij heeft iemand hier nog een kater van gisteravond
Scherp.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef bwt het volgende:
Die Zeus zijspan dingen zijn eigenlijk meer trike dan zijspan (vind ik)
Bij een normale zijspan combi heb je een motor met daarnaast een zijspan.
Bij die Zeus zit de motor achter de zijspan, dus niet in het bestuurders gedeelte.
Volgens mij heb ik daar eensz foto's van gemaakt.quote:In Nijmegen stond er met regelmaat 1 in het centrum (plein '44 voor de insiders).
Ziet er zeker heftig uit , dat zeker. straalt power uit
Misschien ooit in het bejaardentehuis.quote:
Ik denk dat het voornamelijk het zonnetje in je hart is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
Schijnt het zonnetje ook zo bij jullie?
[afbeelding]
Heb je dat pak van marktplaats niet gekocht?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk het zonnetje in je hart is.![]()
Maar ti's hier in ieder geval droog met een licht blauwe lucht en veel dunne wolken.
Jammer dat het zo koud is anders kon ik wel even knállen.
Heb nu geen lekker winterpak. ..euh... helemaal nog geen pak.![]()
Net maar even de verwarming aangezet, t'is 15 graden hier binnen.![]()
Eigenlijk niks voor mij he?quote:
Yepquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat ene weekend dat ik wilde kijken was het pet weer en ik kon toch al niet rijden ivm mijn nek.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
Heb je dat pak van marktplaats niet gekocht?
Of bedoel je textiel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zou iets in textiel ook fijn zijn, heb op de motorbeurs wel het nodige bekeken.
Maar bij iedere mooie jas die ik zag hoorde geen broek.![]()
Een hele bekende is de Mc Donalds routequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
Mooi weer hier inderdaad, nodigt uit tot...straks eerst maar eens even shoppen voor een Shark helm (zitten toch erg lekker, beter dan die piepschuim-pet van lazer, cheap ass ding)...zo'n S600 air lijkt me wel wat, iemand ervaringen mee??
Ergens in mei organiseer ik voor m'n werk een toertocht, startpunt Veenendaal, iemand goede ideëen voor een rit??
O ja, moguh
Zit je nu alweer thuis?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk het zonnetje in je hart is.![]()
Maar ti's hier in ieder geval droog met een licht blauwe lucht en veel dunne wolken.
Jammer dat het zo koud is anders kon ik wel even knállen.
Heb nu geen lekker winterpak. ..euh... helemaal nog geen pak.![]()
Net toevallig de verwarming aangezet, t'is 15 graden hier binnen.![]()
Ik ken nog wel een goeie voor Veenendaal in mei, klikquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
Mooi weer hier inderdaad, nodigt uit tot...straks eerst maar eens even shoppen voor een Shark helm (zitten toch erg lekker, beter dan die piepschuim-pet van lazer, cheap ass ding)...zo'n S600 air lijkt me wel wat, iemand ervaringen mee??
Ergens in mei organiseer ik voor m'n werk een toertocht, startpunt Veenendaal, iemand goede ideëen voor een rit??
O ja, moguh
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je nu alweer thuis?Ruzie gehad met je collega's?
Waarom ga ik altijd van het slechte uit
Die bedoelde ikquote:
Vandaag les toch?quote:
Het blijft ineens zo stil bij Pepijn dat ik me alweer schuldig voel dat ik het heb gezegdquote:
Wat de neuk? 407 rijders...kolere...ik doe mee!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef hicham het volgende:
Ik ken nog wel een goeie voor Veenendaal in mei, klik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wat de neuk? 407 rijders...kolere...ik doe mee!!
Een waterig zonnetje maar hi is er wel en wordt steeds zonnigerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Zal vanavond wel ff een beter scan maken van de tekstenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef hicham het volgende:
Is er geen duidelijkere versie van de strips in de OP, tekstballonnetjes zijn iets te klein om te lezen
[..]
Of KLIKKERDEKLIKquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Zal vanavond wel ff een beter scan maken van de teksten
ehh, hoe goed is je frans?quote:
Nummer 180quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
kijk eens onder nr 90quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:32 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"waar we vandaan komen?"quote:
Ik gok op mijn verhaaltje (iets beter vertaald door de uitgever)........quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
"waar we vandaan komen?"
"ik tel al"
"kom op, Peter"
wilde gok heur...
Nopequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:04 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Iemand weleens bij 'Ruud Motoren' in Bleskensgraaf geweest?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef hicham het volgende:
Jammer dat die op Google grotendeels Frans zijn
R2-D2, wat doe je
[afbeelding]
[..]
Nope
JoeBarTeam is ook een franse strip - niet zo gek dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:22 schreef hicham het volgende:
Jammer dat die op Google grotendeels Frans zijn
R2-D2, wat doe je
[afbeelding]
Zei de wijze man uit het Oostenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef bwt het volgende:
[..]
JoeBarTeam is ook een franse strip - niet zo gek dus
JoeBarTeam is ook afgeleid van Barjoe - franse straat taal, vertaald in NL iets als: Halvezool, mafkees, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |